Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Testuitslagen Topic

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Rudolph » do apr 10, 2014 6:40 pm

Zojuist uitslag van mn speed: 64% amfetamine :woeh:
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Maus » do apr 10, 2014 7:33 pm

Rudolph schreef:Zojuist uitslag van mn speed: 64% amfetamine :woeh:

:hulde:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor fanatikzor » do apr 10, 2014 10:22 pm

Haha 67^^ op die pepbende ik blij maar wist al langer dat rond zoiets lag nu 100p
Gedaan: Caffeïne, Nicotine, Alcohol, Ritalin, THC, XTC, Speed, Lachgas, Truffels,Paddos, MDMA, Ketamine, LSD, Benzodiazepinen, GHB, Cocaïne, MXE.
Avatar gebruiker
fanatikzor
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 119
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 8:33 pm
Woonplaats: huhheh

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Piotr » vr apr 11, 2014 1:01 am

Heh?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor FRESH » vr apr 11, 2014 9:17 am

fanatikzor schreef:Haha 67^^ op die pepbende ik blij maar wist al langer dat rond zoiets lag nu 100p


Wat LUL jij nou zeg?!?! stumpert!
FRESH
Offline
 

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Prototype » vr apr 11, 2014 9:28 am

FRESH schreef:
fanatikzor schreef:Haha 67^^ op die pepbende ik blij maar wist al langer dat rond zoiets lag nu 100p


Wat LUL jij nou zeg?!?! stumpert!

:snort:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Piotr » vr apr 11, 2014 12:54 pm

prototype schreef:
FRESH schreef:
fanatikzor schreef:Haha 67^^ op die pepbende ik blij maar wist al langer dat rond zoiets lag nu 100p


Wat LUL jij nou zeg?!?! stumpert!

:snort:

:woeh:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Jelles2 » za apr 12, 2014 11:01 am

67 en 69 en 100p is niet echt mogelijk... Zelfs al maak je hem vloeibaar kom je nog niet op de 100p..
Jelles2
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: za apr 12, 2014 10:58 am

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Piotr » za apr 12, 2014 2:00 pm

67p als in 67%? Dat is zeker wel mogelijk.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Jelles2 » zo apr 13, 2014 2:10 pm

Piotr schreef:67p als in 67%? Dat is zeker wel mogelijk.
ja dat klopt lees het nu terug, ter verduidelijking: testresultaat van deze week is 67p en 69p, maar het 100p waarover hierboven gesproken wordt, is geen amfetamine in ieder geval[WINKING FACE]. Denk dat er gedoeld wordt op 73p uitgedrukt als 100p
Jelles2
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: za apr 12, 2014 10:58 am

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Piotr » zo apr 13, 2014 3:36 pm

Duidelijk.

:conf:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor pax » za mei 03, 2014 2:15 pm

Poseidon schreef:Ik mag het testcentrum niet meer in omdat ze denken dat ik een smokkelaar ben :roll2:

Is dat echt zo hahaha :hulde: :lol:

OT : Nieuw aangeschafte speed naar brussel nu... Heb er meer vertrouwen in door vriendelijke en eerlijke middelman.
Zeker tot uitslag wachten voor k het gebruik. Vorige sampeltje kwam in op 14 procent Amfetamine... Waarschijnlijk onzuivere pep 2 keer versneden 60% --> 30 --> +-14 :puke: :mad: :mad:
Ernstige Levamisole gebruiker
Avatar gebruiker
pax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: ma jun 18, 2012 9:23 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Hassan » za mei 03, 2014 5:02 pm

ik en een maat hebben allebei een sample pep laten testen bij het zelfde testcenter. kwam uit de zelfde zak dus is zeker weten de zelfde pep. ik kreeg 58% als uitslag en hij 64% :#:

mijn vertrouwen in dat testen is niet zo groot meer.
Hassan
Offline
 

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor de Tails » do mei 15, 2014 4:08 am

Ano, er zal altijd een variantie zijn. Je pep is niet 73% puur, dus er zitten wat versnijdingsmiddelen in. De twee samples kunnen net een paar % verschillen, omdat de versnijdingsmiddelen natuurlijk niet helemaal evenredig zijn verspreid. (nu is +-60% nog steeds een nette uitslag in mijn beleving, dus gefelicitieerd :beer: ).
Avatar gebruiker
de Tails
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 219
Geregistreerd: ma maart 10, 2014 11:07 am

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Piotr » do mei 15, 2014 1:01 pm

Wat Tails zegt
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Hassan » do mei 15, 2014 9:23 pm

ja weet ik ook wel, en het valt me ook zeker niet tegen (heb wel betere gehad van deze persoon) maar ik vind 6% verschil uit dezelfde zak behoorlijk hoog
Hassan
Offline
 

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Ed Aldus » vr mei 30, 2014 5:02 am

Misschien geloofde ze het allemaal wel, en hebben ze bij 1 van de 2 (of beide) wat nonchalanter getest.

Overigens, als je ingeleverde sample bv. 64% amfetamine bevat, hoeft dit toch niet te betekenen dat het automatisch versneden is? Kunnen toch ook sporen van grondstoffen in zitten oid?
╔═════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════╗
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Repost this if ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ you are a beautiful strong black woman ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ who don’t need no man ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
╚═════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════╝
Avatar gebruiker
Ed Aldus
Ik ben gelukkig!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 404
Geregistreerd: za feb 26, 2011 12:18 pm

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Rudolph » vr mei 30, 2014 7:00 am

Ed Aldus schreef:Misschien geloofde ze het allemaal wel, en hebben ze bij 1 van de 2 (of beide) wat nonchalanter getest.

Overigens, als je ingeleverde sample bv. 64% amfetamine bevat, hoeft dit toch niet te betekenen dat het automatisch versneden is? Kunnen toch ook sporen van grondstoffen in zitten oid?
Jep. Zoals ze bij het testcentrum bij mijn pep al aangaven; er was niks raars bij versneden, geen caffeine oid, dus de resten waren waarschijnlijk afvalproducten en grondstoffen. Kreeg het helaas niet gespecificeerd :(
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Ed Aldus » vr mei 30, 2014 7:08 am

Bij mij idem dito, in het verleden zeiden ze nog wel eens x% caffeine als dat werd aangetroffen. Nu gewoon het % amfetamine en verder geen bijproducten.
╔═════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════╗
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Repost this if ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ you are a beautiful strong black woman ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ who don’t need no man ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
╚═════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════╝
Avatar gebruiker
Ed Aldus
Ik ben gelukkig!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 404
Geregistreerd: za feb 26, 2011 12:18 pm

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Piotr » vr jul 18, 2014 3:00 pm

Weddenschap gewonnen. Ik schatte de pep <20% amfetamine, zonder zelf getest te hebben. Was wel te verwachten aangezien we het voor een prikkie hadden gekocht.

Uitslag: 19% amf, 67% cafeïne, overige percentage bestond uit achterblijfselen van het productieproces. Zou dit 4-methylamfetamine zijn?

Ff snel gerekend dat de originele batch (zonder cafeïne) 26% restproduct zou bevatten. Super slechte batch dus?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Einstein » vr jul 18, 2014 3:07 pm

4-MA is geen achterblijfsel van het productieproces, dus waarschijnlijk is het wat anders. 4-MA zouden ze ook wel vermelden, denk ik.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Piotr » vr jul 18, 2014 3:32 pm

Einstein schreef:4-MA is geen achterblijfsel van het productieproces, dus waarschijnlijk is het wat anders. 4-MA zouden ze ook wel vermelden, denk ik.


4-MA was toch een bijproduct van een bepaalde amfetamine-synthese?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Fool » vr jul 18, 2014 3:36 pm

Ik dacht dat 4-MA ontstond als de synthese vanuit 4-methyl-BMK niet helemaal goed ging? 4-MA is toch ook pas in amfetamine gaan zitten nadat de gewone BMK gerestricteerd was?

4-MA wordt in ieder geval wél vermeld bij het testcentrum.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Piotr » vr jul 18, 2014 3:43 pm

Fool schreef:4-MA wordt in ieder geval wél vermeld bij het testcentrum.


Daar ben ik niet geheel zeker van. Testcentra vermelden niet direct alles. Ze vroegen nog of ik genoeg had aan deze informatie, waarop ik ja antwoordde. Misschien dat ik nog kon vragen wat deze stoffen zouden zijn. Nadat ik een keer de resultaten van een ketamine-sample te horen kreeg werd niet vermeld om welk isomeer het ging. Toen ik hiernaar vroeg liep het gesprek dood. :roll2:

En zoals reeds bekend hebben de testfaciliteiten een klein budget, zeker als het geen xtc betreft. Kan zijn dat ze deze specifieke bepalingen af en toe achterwege laten.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Perry » vr jul 18, 2014 3:45 pm

Waarschijnlijk zwavelzuur ofzo
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Fool » vr jul 18, 2014 3:46 pm

Piotr schreef:
Fool schreef:4-MA wordt in ieder geval wél vermeld bij het testcentrum.


Daar ben ik niet geheel zeker van. Testcentra vermelden niet direct alles. Ze vroegen nog of ik genoeg had aan deze informatie, waarop ik ja antwoordde. Misschien dat ik nog kon vragen wat deze stoffen zouden zijn. Nadat ik een keer de resultaten van een ketamine-sample te horen kreeg werd niet vermeld om welk isomeer het ging. Toen ik hiernaar vroeg liep het gesprek dood. :roll2:

En zoals reeds bekend hebben de testfaciliteiten een klein budget, zeker als het geen xtc betreft. Kan zijn dat ze deze specifieke bepalingen af en toe achterwege laten.

Hmm dat zou ik best raar vinden. Als er een significant deel 4-MA in je speed zit kan dit namelijk best risico's opleveren. Eerder zag ik in uitslagtopics wel vaker uitslagen voorbijkomen met X percentages 4-MA (ook lager percentages zoals 2/3/4%)

Edit) Dat van ketamine kan wel kloppen ja, volgens mij testen testcentra daar niet op. Dat heeft dan ook niet vrij veel met veiligheid meer te maken.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Einstein » vr jul 18, 2014 9:36 pm

Het is niet altijd eenvoudig om te achterhalen welke isomeer een bepaalde stof is. Kan me goed voorstellen dat dat geen standaardprocedure is :#:
4-MA zouden ze wel moeten vermelden en vermoedelijk niet onder de noemer 'bijproducten' (hoewel het dat wel is als er foute uitgangsstoffen gebruikt zijn).
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Claviceps » zo jul 20, 2014 5:13 am

Dit rapport is een aanrader omtrent 4-MA :)
The level of production, distribution and trafficking
The Netherlands reported that in recent years multiple illicit production sites and/or incidents related to the production of 4-methylamphetamine have been discovered. For example in 2010, production of 4-methylamphetamine was detected in three illicit amphetamine production laboratories. While in August 2011 traces of 4-methylamphetamine were found at amphetamine crystallisation site. However it is unclear whether those involved in the production were aware that they were producing 4-methylamphetamine. According to Dutch intelligence, there are indications that some producers believe that they were attempting to produce amphetamine using the precursor BMK, when they were actually using the precursor 4-methyl-BMK and subsequently producing 4-methylamphetamine (see section 3.8.1 for more information on precursors).

...

The bulk of amphetamine produced in the Netherlands is destined for export to other European countries (e.g. Spain, Scandinavian countries, United Kingdom, and Germany). As 4-methylamphetamine has been commonly found in mixtures with amphetamine, as well as detected at illicit amphetamine production laboratories, it is likely that 4-methylamphetamine is being exported to these countries as well. Indeed, the following significant seizures reported by France and Germany have indicated that 4-methylamphetamine has been sourced from the Netherlands:
•  9 kg of yellow liquid was seized in 2011. Analysis confirmed that it was mixture of
4-methylamphetamine and amphetamine. The drugs were transported from the Netherlands via
France to United Kingdom.
•  10 kg of white powder was seized in 2011. Analysis confirmed that it was mixture of amphetamine, 4-methylamphetamine and caffeine. In addition, traces of the precursor 4-methyl-BMK were found. The drugs were seized in rental car as it crossed the border from the Netherlands to Germany. Intelligence in this case suggested that the individual who was arrested had also smuggled a few shipments of amphetamine to Germany and Spain in the previous month.
•  81.7 kg of a white paste was seized in 2011. Analysis confirmed a mixture of 4-methylamphetamine, amphetamine and caffeine (19 %). The drugs were seized in transit to Spain.
•  2.2 kg of a powder was seized in 2012 in Kleve. Analysis confirmed that it contained amphetamine, PMA and traces of 4-methylamphetamine. The seizure took place as the courier was on his way from the Netherlands to Germany.
•  147 kg of a paste was seized in 2012. Analysis confirmed the presence of 4-methylamphetamine, caffeine and amphetamine. The drugs were seized in the area of Lille, which may suggest that it was in transit to the UK. To date this is the largest seizure concerning 4-methylamphetamine that has been reported to Europol.

...

In Belgium and the Netherlands it has been hypothesised that the presence of 4-methylamphetamine in amphetamine (‘speed’) samples (see section 3.2.2) is probably due to a change in the precursors used for the illegal synthesis of amphetamine. Alternatively, it has also been suggested that a mixture of BMK and 4-methyl-BMK is being used by illicit labs that have imported the precursors from China/Russia for amphetamine synthesis (30). Information on a sample analysed indicates that amphetamine and 4-methylamphetamine had been probably manufactured in the same batch(a mixed amine dimer was formed from phenylacetone and 4-phenylacetone indicative of the simultaneous presence in the reaction mixture).

EMCDDA-Europol Joint Report on a new psychoactive substance: 4-methylamphetamine (2012)
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor FRESH » di jul 22, 2014 3:40 pm

Jelles2 schreef:
Piotr schreef:67p als in 67%? Dat is zeker wel mogelijk.
ja dat klopt lees het nu terug, ter verduidelijking: testresultaat van deze week is 67p en 69p, maar het 100p waarover hierboven gesproken wordt, is geen amfetamine in ieder geval[WINKING FACE]. Denk dat er gedoeld wordt op 73p uitgedrukt als 100p


FRESH
Offline
 

Re: Testuitslagen Topic

Berichtdoor Ed Aldus » wo jul 23, 2014 12:11 am

FRESH schreef:
Jelles2 schreef:
Piotr schreef:67p als in 67%? Dat is zeker wel mogelijk.
ja dat klopt lees het nu terug, ter verduidelijking: testresultaat van deze week is 67p en 69p, maar het 100p waarover hierboven gesproken wordt, is geen amfetamine in ieder geval[WINKING FACE]. Denk dat er gedoeld wordt op 73p uitgedrukt als 100p





wow, dit is een baanbrekende ontwikkeling op het gebied van amfetamine. 16:9 ratio.... Dat betekend dat je 16:9= 1,77 gram per gram krijgt!
╔═════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════╗
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Repost this if ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ you are a beautiful strong black woman ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ who don’t need no man ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
╚═════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════╝
Avatar gebruiker
Ed Aldus
Ik ben gelukkig!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 404
Geregistreerd: za feb 26, 2011 12:18 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron