heb zelf een nieuw persoonlijk record:
4% amf, 59% caff.

EDIT: het sample is spierwit.. totaal geen verkleuring van de caffeine, een ander sample met 11% amf en 74% caffeine is wel ietwat gelig..
pepcrisisss

Einstein schreef::#:
Misschien bedoelt hij wel cafeïne
Telefoonhoorn schreef:Pimpampetje
er is wel iets positiefs,
het gaat in stijgende lijn lol
Theoldbum schreef:Fail.. ja inderdaad hij zal wel cafeïne bedoelen idd.
Telefoonhoorn schreef:Pimpampetje
er is wel iets positiefs,
het gaat in stijgende lijn lol
Karhu schreef:Naja... koffie zie ik meer als gemalen bonen ofzo!
PimPamPetje schreef:10% amf
84% Caff
2% 4-MA
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:PimPamPetje schreef:10% amf
84% Caff
2% 4-MA
Ouch :/
PimPamPetje schreef:Ivo schreef:PimPamPetje schreef:10% amf
84% Caff
2% 4-MA
Ouch :/
Niet iets om vrolijk van te worden nee... heb tot nu toe alleen maar crap gehad...
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
tomsn0r schreef:Hahaha leuk altijd die creatieve manieren om drugs te vragen
Salientje schreef:67% zonder toevoegingen
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
LuchtiNgtoetje schreef:zonder stoer te doen, maar ik koop het zonder tussenpersoon. Hij is een liefhebber en daardoor is de kwaliteit super hoog. Vroeger testte ik het nog en was het altijd 70% of hoger. De laatste tijd geloof ik het wel. Altijd super kwaliteit.
ps: kut zeg om zinnen te formuleren zonder de indruk te wekken dat je connecties hebt
westergas schreef:15% pep (vervuild met "sporen" 4-MA) en de rest koffie. Kutzooi.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast