Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Frissa schreef:Etiz en witte wijn
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Bonke schreef:Waarom krijg ik in dit topic een sql foutmelding als ik een reactie wil geven
Edit:gefixed kennelijk. Emojis werken niet
Bonke schreef:Forum is op sterven na dood...Iedereen Clean of dood ofzo?
Amvitamientje schreef:a-D2PV en wat G
Azgaza schreef:keta en crack; zoek mn dmt daar heb ik nu ook wel zin in ^^
Frissa schreef:Peep +ghb+appelsap
Wietsmoker schreef:Cool and Stoned as a mothafucka can be.
Frissa schreef:Peep +ghb+appelsap
Jmths schreef:Amvitamientje schreef:a-D2PV en wat G
lolwut, is het wat die D2PV? Molecuulstructuur ziet er op zich wel acceptabel uit zou je denken, als het goed vaped zou het wel een interessant stofje kunnen wezen.
Jcutter schreef:Ik denk dat research chemicals ook een soort virus is dat mensen uitmoord, maar dan alleen mensen met psychiatrische problematiek.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten