Jmths schreef:5mg 3-MeO-PCE
20mg Lisdexamfetamine
Ivo schreef:Chris Pontius schreef:beetje amfetamine in de ochtend dat zijn ding nog doet; niemand zou deze klus trekken zonder.
Eigenlijk doe ik het dus voor jullie.
Zo'n zelfopoffering
3MCCNL schreef:Een beetje 3mcc om de neus mee door te spoelen in combinatie met een joint en lekkere koffieGoedemorgen Nederland !
Bromazolam 3mg + biertje.
Triptune schreef:Weed forever. Had nooit gedacht een dagelijkse roker te worden, maar hier ben ik, 26, elke dag knetter. En een continue kweek van twee plantjes. Je moet wat met je leven.
Jmths schreef:Triptune schreef:Weed forever. Had nooit gedacht een dagelijkse roker te worden, maar hier ben ik, 26, elke dag knetter. En een continue kweek van twee plantjes. Je moet wat met je leven.
Welke soort kweek je? ^^
Ik had in 2018 tijdens de hittegolf 9 planten (Friese Dauw en Girlscout Cookes) van 3 meter die 1 kilogram per stuk opbrachten.![]()
Tegenwoordig geen ruimte / tuin meer voor. Ik heb sinds vorige week een volkstuintje (150m2) naast het stadspark maar dat is iets te opzichtig. Cannabis gaat te opvallend wezen maar volgend jaar wil ik eigenlijk heel graag Kava Kava daar gaan telen.
OT: Lisdexamfetamine & 3-MeO-PCE
Triptune schreef: Vorige oogst ging stukken beter, maar kheb wel weer veel geleerd met deze tweeook belangrijk
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Jmths schreef:
+ Bier
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten