Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Jmths schreef:+5mg 3-MeO-PCP
Jmths schreef:Jmths schreef:+5mg 3-MeO-PCP
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Pater Damiaan schreef:Heb mijn dissociatieve sample pack afgegeven aan de apotheek. echt niets voor mij, kan niet met het effect om.
Al moet ik zeggen dat ik MXiPr wel het aangenaamste vond. Toch zal ik nooit van mijn leven meer die klasse middelen aanraken.
Ik snap je liefde voor dissos niet Jmthx, 3-HO-PCE, 3-HO-PCP, 5-Meo-PCP zijn toch veel te sterkHXE valt wel mee, deschloroketamine vond ik ook wel redelijk fijn voor wat het is.
OT: 4f-MAR over de middag een dik bommetje
Chrysopath schreef:Cola schreef:Cola schreef:Cocaine.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maus schreef:3-FA![]()
Coca Cola Zero met Four Roses Bourbon
Dexamfetamine
Alprazolam
Kip schreef:Ik gok dat er nog wel wat alcohol in mn systeem zit
Frissa schreef:a-php & etizolam
Jmths schreef:38mg a-PHP vaped via een 15cm lang Pyrex Pijpje en een kaarslichtje, werkt best prima.
Verdamping oogde voor zover mogelijk optimaal.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Jmths schreef:38mg a-PHP vaped via een 15cm lang Pyrex Pijpje en een kaarslichtje, werkt best prima.
Verdamping oogde voor zover mogelijk optimaal.
Dat is een dosis waar je U tegen zegt![]()
OT: 2-FMA
Chrysopath schreef:
Jmths schreef:Ik had diezelfde dag nog 2x een 30mg+ dosering A-PHP gevaped via een mijn grotere roze Pyrex 'crack' pijp. Ik had eerder die ochtend ook 2 gram Phenibut op om een eerdere 5mg Clonazolam ontwenning een beetje op te vangen en ik neem 's ochtends en 's avonds 1x5mg Eliquis bloedverdunner.
Frissa schreef:a-php & witte wijn
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten