Jmths schreef:+40mg HXE 3-Hydroxy-Aryl-Cyclohexanone-Amine-Ethyl
Jmths schreef:+40mg HXE 3-Hydroxy-Aryl-Cyclohexanone-Amine-Ethyl
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Pater Damiaan schreef:Jmths schreef:+40mg HXE 3-Hydroxy-Aryl-Cyclohexanone-Amine-Ethyl
Hoe bevalt ie?
Voor mij is het een oude gueuze Boon (of 2 maybe) en 0.5mg flunitrazolam
Maus schreef:Jmths schreef:+40mg HXE 3-Hydroxy-Aryl-Cyclohexanone-Amine-Ethyl
Lekkah?
Jmths schreef:Pater Damiaan schreef:Jmths schreef:+40mg HXE 3-Hydroxy-Aryl-Cyclohexanone-Amine-Ethyl
Hoe bevalt ie?
Voor mij is het een oude gueuze Boon (of 2 maybe) en 0.5mg flunitrazolam
Maus schreef:Jmths schreef:+40mg HXE 3-Hydroxy-Aryl-Cyclohexanone-Amine-Ethyl
Lekkah?
HXE, de molecuulstructuur op zichzelf in de hersens is echt fijn spul, denk ik vrijwel zeker te weten.
Maar Ketamine is al een berucht lastige synthese, HXE heeft twee ketone groepen waarvan één op de cyclohexaanring en één op de benzeen/aryl/phenyl ring op een zeer specifieke positie op de molecuul en deze twee koolstof gebonden zuurstof atomen laten zich ook niet in dezelfde stap in het synthese proces aanhechten lijkt mij.
Een chlooratoom is relatief makkelijk vastplakken en eenmaal vastgeplakt aan de molecuul zit deze ook zeer stabiel op zijn plek. Wanneer je Ketamine synthetiseert is de laatste stap dan ook het zuurstof atoom van de ketonegroep op de cyclohexaanring omdat deze het meest instabiele / vluchtige component is.
Dat ze überhaupt een HXE synthese van opmerkelijke kwaliteit hebben weten neer te zetten is opmerkelijk.
Dat gezegd hebbende is er enige fossiele brandstof restant merkbaar in het HXE product, dit veroorzaakt ook een merkbare minder wenselijke prikkel op het muscus membraan. Vergeleken met de legendarische MXE was dit duidelijk niet / minder het geval.
Qua psychoactief effect op zichzelf is de HXE molecuul waarschijnlijk zelfs meer wenselijk dan mijn allround favoriet MXE. Maar qua praktische haalbaarheid gaat HXE waarschijnlijk net iets tekort schieten vergeleken met MXE.
Het op angst en onwetendheid gebaseerde verbod op MXE op Europees niveau smaakt nog altijd zuur. Maar als je interesse hebt naar chemie, de werking van het menselijk lichaam en arylcyclohexylamines dan is HXE absoluut een aanrader.
Een meer stabiel en goedkoper gelijkend alternatief wat de synthese aanzienlijk meer praktisch van aard maakt is natuurlijk 3-HO-PCE.
TLDR; Bevalt goed, echt kankah lekkáh.
Ik heb recent wat van m'n aangekochte HXE met een kennis gedeeld, ik heb nu nog zo'n 100mg HXE over wat ik wil gebruiken om een 75mg rapportje uit te schrijven. Ik denk dat ik voor komende zomer nog wel een gram HXE bestel om uit te proberen in goed gezelschap, als bij sprake van een alternatief op goede wiskey.
OT: 3-HO-PCE
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Frissa schreef:Pep+ghb met sinaasappelsap
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
waterval schreef:bromazepam , want ik vind geen goede pep meer
Amvitamientje schreef:Nitrazolam en 3-hydroxyphenazepam
Jmths schreef:En is 3-HydroxyPhenazepam op dezelfde manier vergelijkbaar aan Phenazepam als dat 3-HO-PCP vergelijkbaar is aan PCP? Ik zie enige overgetrokken iconische verbanden wel maar Phenazepam met een mu opioide randje zou het leven nog zoveel beter maken. :'D
Amvitamientje schreef:Ik vind het een verraderlijke benzo, het duurt bij mij zo'n 3 uur voordat hij goed werkt, dus je bent al snel geneigd om bij te nemen wat zorgt voor blackouts. Zijn lange werkingsduur (+/- 14 uur) spreekt mij als benzojunkie wel aan![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast