Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.
Plaats een reactie

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

wo aug 31, 2011 4:09 pm

Einstein schreef:Paddo's die nog druk aan het groeien zijn :woeh:
Peyotes die nog een paar jaar te gaan hebben :woeh:
Ketamine
MDMA
4-MeO-PCP
Methoxetamine
6-APB
MDAI
LSD
2C-E
Ethcathinone
P-P-Pep
Tabak in verscheidene vormen :rock:


doe maar stoer 8-)

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

wo aug 31, 2011 4:13 pm

Juist :smokin:

Nog twee vergeten trouwens:
5-MeO-DMT
Salvia 15x

Knallen :rock:

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

za sep 03, 2011 1:20 pm

Oeiii, volkomen toevallig een grammetje coke/levamisol/??? georganiseerd :smokin:

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

do sep 22, 2011 4:20 pm

Mn eerste LSD :love: Volgend weekend laten testen, maar als het goed is zijn ze 200mics, Fat Freddy's.

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

do sep 22, 2011 6:32 pm

Miele schreef:Mn eerste LSD :love: Volgend weekend laten testen, maar als het goed is zijn ze 200mics, Fat Freddy's.


Ik heb ze ook gehad, 200 mics getest :kleuter:

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

do sep 22, 2011 6:38 pm

Lekker legaal alleen hasj en wiet.

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

vr sep 23, 2011 12:11 pm

helemaal niks, 0,0 (op wat drank na)

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

vr sep 23, 2011 10:41 pm

alcohol, benzos, zolpidem, tramadol, codeine,
Had ook pep en coke nog kunne hebben liggen. Heb de coke weggegeven deze week, en de pep weggegooid vandaag (Heb het daarnet gekocht van een vriend die er mee begon te overdrijven, dus heb ik ingegrepen op mijn manier :P .)

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

za sep 24, 2011 1:22 am

pep :love:

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

za sep 24, 2011 3:38 am

Nog anderhalve zegel, die zijn bedoeld voor een vriend. Morgen gaat hij. =D Tevens 6 XTC-pillen die we morgen gaan verdelen.

Voor de rest niks, alleen drank.

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

ma sep 26, 2011 5:54 am

drank, pep, wiet en tabak

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

di sep 27, 2011 8:16 pm

Diazepam Hasj Oxazepam

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

wo sep 28, 2011 1:31 am

Wiet, hasj, twee zegels lsd, twintig pillen.

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

wo sep 28, 2011 2:23 am

Porcelain schreef: twintig pillen.

Voorraad modus :love: :woeh:

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

za okt 01, 2011 2:18 am

De ketamine is al weer even op :( :( :( :( Ook tabak heb ik niet meer, edoch heb ik vandaag 2C-T-7 binnengekregen :love: Ik ben benieuwd :woeh:

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

za okt 01, 2011 4:13 am

helemaal niets meer vandaag. laatste slokje bier op

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

za okt 01, 2011 12:56 pm

Kutwiet :(

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

ma okt 10, 2011 8:08 pm

6 gram mdma
wiet
halve liter ghb

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

ma okt 10, 2011 8:51 pm

niks noppes nada alles opgemaakt

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

di okt 11, 2011 6:38 pm

Paar gram wiet, doos bromazepam (12mg), doos lysanxia (10mg), doos lysanxia (druppelvorm), doos valium (5mg), doos tramadol (100mg)

Niets illegaals dus. :D

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

di okt 11, 2011 10:48 pm

Ik heb alle straat drugs die ik nog had weggegeven (ongeveer 5 gr pep, paar pillen, 2 gr mdma kristallen en nog wat G). Daar ben ik allemaal mee gestopt. De 2cb en methoxetamine ofzo had ik al eerder weggegooid, viel toch tegen en wilde ik een ander ook niet aandoen.

Ik heb alleen Dex op recept en verder nog een flinke lading benzo, oxy en tramadol, oja en 2 gr polm maar dat gebruik ik alleen in het weekend
En altijd een paar flessen whisky en aantal biertjes op voorraad uiteraard, maar ook voor het weekend (voornamelijk).

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

wo okt 12, 2011 4:22 am

endymion schreef:Ik heb alle straat drugs die ik nog had weggegeven (ongeveer 5 gr pep, paar pillen, 2 gr mdma kristallen en nog wat G). Daar ben ik allemaal mee gestopt. De 2cb en methoxetamine ofzo had ik al eerder weggegooid, viel toch tegen en wilde ik een ander ook niet aandoen.

Ik heb alleen Dex op recept en verder nog een flinke lading benzo, oxy en tramadol, oja en 2 gr polm maar dat gebruik ik alleen in het weekend
En altijd een paar flessen whisky en aantal biertjes op voorraad uiteraard, maar ook voor het weekend (voornamelijk).


Dat heb ik nu toevallig overlaatst ook gedaan. :D Het ging dan wel over minder dope die ik weg heb gegeven (wat sos en een halfje pep :lol: ), maar het idee is hetzelfde; Geen coke, speed, G, mdma enz. meer. Dat is het plan toch, maar ik zie geen enkele reden waarom ik ooit nog naar die stoffen zou "grijpen". De fun is toch zowat eraf: coke of speed maakt me para en geeft me, net zoals mdma, een kater van 3 dagen. G heb ik nooit leuk gevonden behalve in combi gebruik.

Dus dat zal wel gaan hier. Heb jij nog enige neiging om dit soort drugs te *craven*? Ik dus totaal niet, waar ik heel blij om ben. :D

edit: owja bijna vergeten, wiet gebruik ik nog wel vrij fanatiek.. :roll2:

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

wo okt 12, 2011 5:57 pm

Nee dankzij mijn medicijnen (40 mg dexamphetamine retard en 10 mg dexamphetamine sulfaat heb ik totaal geen behoefte meer aan pep. Coke vond ik al een langere tijd niks meer aan, gewoon kut kwaliteit hier en dan nog belachelijk duur.

Mdma wil ik ooit nog wel een keertje doen als ik klaar ben met de AD maar dan heb ik het over 1 of 2 keer in een jaar.
Beetje hash gebruik ik soms, heel lichtelijk want daar kan ik gewoon niet zoveel van hebben, ik hou meer van alcohol.

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

wo okt 12, 2011 9:22 pm

Aantal grammetjes wiet en een klein beetje hasj 8-) :stoned: :love:

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

do okt 13, 2011 6:16 pm

ongeveer anderhalve gram pep :snort:
en qdance knallerss :love: stuk of 18 :kleuter:

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

do okt 13, 2011 6:18 pm

Nog 2 XTC pillen a 110 mg per stuk
Iets van 110 lachgas patronen.
2 en half slof sigaretten

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

vr okt 14, 2011 7:57 am

Ik ben byuitenshuis :roll:

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

vr okt 14, 2011 12:47 pm

Toasts schreef:Paar gram wiet, doos bromazepam (12mg), doos lysanxia (10mg), doos lysanxia (druppelvorm), doos valium (5mg), doos tramadol (100mg)

Niets illegaals dus. :D


+doos valium (10mg)
+doos temesta (1mg)

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

vr okt 14, 2011 12:51 pm

Iets meer dan een gram coke, en nog wat xtc poeder. Kut pillen ;p

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

vr okt 14, 2011 1:48 pm

endymion schreef:Nee dankzij mijn medicijnen (40 mg dexamphetamine retard en 10 mg dexamphetamine sulfaat heb ik totaal geen behoefte meer aan pep.


hahahaha :wave:
Plaats een reactie