Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.
Plaats een reactie

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

vr okt 14, 2011 2:21 pm

Sadpanda schreef:
endymion schreef:Nee dankzij mijn medicijnen (40 mg dexamphetamine retard en 10 mg dexamphetamine sulfaat heb ik totaal geen behoefte meer aan pep.


hahahaha :wave:


Ja ok, dex is ook speed. Danwel zonder rommel, en voor orale inname. Dit al veel beter voor de gezondheid dan aan de pep te zitten hoor. Voor ADHD is het enorm effectief in therapeutische hoeveelheden.. Dat kan ik beamen.

Straat pep <-> dex
Wereld van verschil.

Ook is het erg goed dat hij het via een legale manier bekomt ipv via het criminele circuit.
De therapeutische dosis ligt ook aanzienlijk lager dan een recreatieve dosis.. Wat ook een verbetering is.

Waarom je hem daarom moet aanvallen begrijp ik niet goed. 50mg oraal per dag is niks tov fanatieke speedverslaving. (spreek uit ervaring)

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

vr okt 14, 2011 3:25 pm

Sadpanda schreef:
endymion schreef:Nee dankzij mijn medicijnen (40 mg dexamphetamine retard en 10 mg dexamphetamine sulfaat heb ik totaal geen behoefte meer aan pep.


hahahaha :wave:


Ik snap niet wat er zo leuk aan is, ik heb zwaar adhd en daardoor sterk de behoefte aan uppers. Ik heb periodes van maanden achter elkaar pep gebruikt elke dag. Het is deels de adhd maar daar komt dan ook verslaving bij.
En daar blijft het dan niet bij, want als de pep 's avonds uitwerkt voel ik me zwaar klote en ga ik zuipen en slaappillen slikken. Nog meer verslavingen....

De dexamphetamine werkt heel rustig, precies goed gedoseerd. Niet te vergelijken met een lijn pep
Nu kan ik tenminste weer met plezier naar mn werk, normaal eten en slapen en weer sporten.

Vorig jaar zwaar overspannen geweest (fysieke klachten, angst, paniek) door die kut ritalin en mn werk en ben nu mede dankzij de dex weer helemaal op en top. Ben gister begonnen om de paroxitine af te bouwen.

Leuk he allemaal?

Oja van de week nog bloed laten prikken en urine ingeleverd. Net de uitslag gekregen, alles is in orde: lever, nier, suiker, cholesterol en geen eiwitten in mn urine.
Bloeddruk gaat steeds verder omlaag dankzij gezond eten, sporten en minderen met alle rotzooi.

Probeer dat allemaal maar eens terwijl je flink aan de pep zit elke dag.......

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

vr okt 14, 2011 4:23 pm

Been there, done that :woeh:
Maar mooi dat je ervan bent :)

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

za okt 15, 2011 9:09 am

endymion schreef:Ik snap niet wat er zo leuk aan is, ik heb zwaar adhd en daardoor sterk de behoefte aan uppers. Ik heb periodes van maanden achter elkaar pep gebruikt elke dag. Het is deels de adhd maar daar komt dan ook verslaving bij.
En daar blijft het dan niet bij, want als de pep 's avonds uitwerkt voel ik me zwaar klote en ga ik zuipen en slaappillen slikken. Nog meer verslavingen....

De dexamphetamine werkt heel rustig, precies goed gedoseerd. Niet te vergelijken met een lijn pep
Nu kan ik tenminste weer met plezier naar mn werk, normaal eten en slapen en weer sporten.

Vorig jaar zwaar overspannen geweest (fysieke klachten, angst, paniek) door die kut ritalin en mn werk en ben nu mede dankzij de dex weer helemaal op en top. Ben gister begonnen om de paroxitine af te bouwen.

Leuk he allemaal?

Oja van de week nog bloed laten prikken en urine ingeleverd. Net de uitslag gekregen, alles is in orde: lever, nier, suiker, cholesterol en geen eiwitten in mn urine.
Bloeddruk gaat steeds verder omlaag dankzij gezond eten, sporten en minderen met alle rotzooi.

Probeer dat allemaal maar eens terwijl je flink aan de pep zit elke dag.......


Vind het vooral echt goed en verstandig dat je wegblijft van harddrugs! Dex helpt natuurlijk de impulsiviteit van ADHD te onderdrukken waardoor je er minder snel naar grijpt.
Maargoed, ik doe dit dus ook al een tijdje. (héél occasioneel durft er nog wel eens wat sos in mn neus te vallen. :lol: ), maar dat is dan eens om de 2-3 maanden en gwn één of een paar gratis puntjes van vrienden die er fanatieker mee bezig zijn.

Ik voel me veel beter dan toen ik zelf nog met HD bezig was. Dus ik kan me voorstellen dat dat bij jou toch ook een van de grootste verschillen tov vroeger is. Ik vind dat het voor mij enkel positieve dingen heeft veroorzaakt. Ik voel me terug "mens", toen ik constant strak stond voelde ik geen hol.

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

za okt 15, 2011 10:24 am

MDMA, wiet, hasj, bier en pep.

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

zo okt 16, 2011 7:01 pm

Toasts schreef:Vind het vooral echt goed en verstandig dat je wegblijft van harddrugs! Dex helpt natuurlijk de impulsiviteit van ADHD te onderdrukken waardoor je er minder snel naar grijpt.
Maargoed, ik doe dit dus ook al een tijdje. (héél occasioneel durft er nog wel eens wat sos in mn neus te vallen. :lol: ), maar dat is dan eens om de 2-3 maanden en gwn één of een paar gratis puntjes van vrienden die er fanatieker mee bezig zijn.

Ik voel me veel beter dan toen ik zelf nog met HD bezig was. Dus ik kan me voorstellen dat dat bij jou toch ook een van de grootste verschillen tov vroeger is. Ik vind dat het voor mij enkel positieve dingen heeft veroorzaakt. Ik voel me terug "mens", toen ik constant strak stond voelde ik geen hol.


Speed gebruik ik nooit meer, dat weet ik zeker. Ik wil wel misschien nog eens een keertje een mdma pilletje doen nadat ik minstens een maand gestopt ben met de paroxitine. En ketamine wil ik ook nog wel eens doen, of een combinatie van die 2 :-)
Maar dat kan niet zo'n kwaad. En dan heb ik het over misschien 2 keer in het jaar ofzo.

Ik voel me nu ook veel beter, en ook een gerust gevoel dat ik niet constant roofbouw op mijn lichaam aan het plegen ben.

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

ma okt 17, 2011 2:47 pm

Speed ben ik ook vies van. Pilletje zou ik idd ook wel nog eens durven. Maar dan echt niet meer als 2x in een jaar. En idd dat gevoel dat je jezelf aan het vernietigen bent gaat weg, en dat voelt zalig aan.

OT: best wel een grote stapel pharmas nu.
Laatst bijgewerkt door Pilletje op wo okt 19, 2011 5:00 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

di okt 18, 2011 4:50 pm

amphetamine
methamphetamine
xtc / mdma
lsd (papertrips)
NN-DMT
Salvia
DOB
ketamine
2c-B
methiopropamine
methoxetamine
ethcathinone
dichloropane
codeïne
en wa benzos's

redelijk veel dus^^

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

vr okt 28, 2011 9:44 pm

Ketalar (ketamine)
Xyrem (ghb)
Reductil (sibutramine)
Suboxone (buprenorfine)
Alfavit LOCO ( ephedrine)
ice-o-lator hasj (thc)
alcohol
Paroxetine
Hydroxyzine
Alprazolam
Valeriaan
Midazolam
Valium (diazepam)

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

ma okt 31, 2011 2:27 am

Wiet
Hasj
LSD
Paddo's
DMT
Lachgas
Alcohol

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

ma okt 31, 2011 2:48 pm

- LSD
- Lachgas 2.0
- GHB
- Alcohol
- Zyprexa

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

ma okt 31, 2011 4:12 pm

Lachgas 2.0? :#:

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

di nov 01, 2011 3:23 am

Paddo's
LSD
2C-E
2C-T-7
5-MeO-DMT
MDAI
6-APB
Ethcathinone
Klein beetje pep
O-Desmethyltramadol
Salvia divinorum
MXE
Lachgas
Tabak
Koffie
Wiet

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

di nov 01, 2011 3:39 am

Binnenkort krijg ik er allemaal leuke vage psychedelica bij 8-) Dan wordt het pas echt knallen

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

di nov 01, 2011 3:47 am

Heb dit besteld: 25C-NBOMe (erg potente variant op 2C-C), 4-HO-MiPT en 5-MeO-MiPT :smokin: Mij zie je wel uit mijn dak gaan

Re: Een kip is geen mus

di nov 01, 2011 5:29 am

En een klap is geen kus!

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

di nov 01, 2011 9:04 am

LSD
DMT
6-APB pillen
Methoxetamine
AMT
Camfetamine
MDAI
MPA
Truffels
Wiet
Salvia
LSA-zaden

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

di nov 01, 2011 10:23 am

4,5 Q dance

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

di nov 01, 2011 2:45 pm

wiet, benzos (broma, oxa, dia, lora, clona en prazepam), tramadol, codeïne en tilidine.

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

ma nov 07, 2011 9:42 pm

Einstein schreef:Heb dit besteld: 25C-NBOMe (erg potente variant op 2C-C), 4-HO-MiPT en 5-MeO-MiPT :smokin: Mij zie je wel uit mijn dak gaan

Huppa, RC's zijn aanwezig. Wel jammer dat mijn slagroomspuit stuk is nu :mad:

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

ma nov 07, 2011 11:58 pm

Wow, ik ben badass:

Alcohol
1 pilletje XTC (à ±180mg)

Dat was me even opscheppen geblazen -.-

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

di nov 08, 2011 12:05 am

trulov schreef:Ketalar (ketamine)
Xyrem (ghb)
Reductil (sibutramine)
Suboxone (buprenorfine)
Alfavit LOCO ( ephedrine)
ice-o-lator hasj (thc)
alcohol
Paroxetine
Hydroxyzine
Alprazolam
Valeriaan
Midazolam
Valium (diazepam)

Jealous. Je hebt een unieke collectie...

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

wo nov 09, 2011 7:46 pm

9 pilletjes van 11 mg 2-CB en wat drank

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

wo nov 09, 2011 7:57 pm

3 verschillende soorten xtc pillen (6 pillen totaal)
8 pillen 6apb 125mg
Weed (eigenkweek buitenwiet)
Alcohol
Vloeibare amfetamine, bijna vol flesje

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

zo nov 13, 2011 12:43 pm

Pilletje schreef:wiet, benzos (broma, oxa, dia, lora, clona en prazepam), tramadol, codeïne en tilidine.

+lormetazepam
+xanax
+nog meer valium
+nog meer clonazepam
+zegeltje lsd (voor ooit eens mss)
+één lijn coke (voor een special occasion)
+één lijn mephedrone (zie coke)
(Nu wil ik graag ook nog één lijn keta hebben liggen, ook voor ooit eens. :kleuter: )

Binnenkort komt er ook 2CB aan. Wel wat meer als "één lijn" :D

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

di nov 15, 2011 1:38 pm

Helemaal niks. Frustrerend :mad:

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

wo nov 16, 2011 8:31 pm

Truffels 48 gram vers

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

do nov 17, 2011 12:10 am

miena schreef:Truffels 48 gram vers

Jam jam :puke:
Hahaha, ik vind ze zooooooo vies!
Maar trippen is leuk! :keta:

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

do nov 17, 2011 12:13 am

ILoveMDMA schreef:
miena schreef:Truffels 48 gram vers

Jam jam :puke:
Hahaha, ik vind ze zooooooo vies!
Maar trippen is leuk! :keta:


we gaan ze vermalen en in capsules doen..

Zin in zaterdag !!

Re: Welke drugs heb jij nu in huis?

do nov 17, 2011 1:35 am

Speed
Mdma
Meph
Keta
Gbl
Ghb
Oxazepam
Plaats een reactie