Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

weten je ouders of je gebruikt?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor manoes » za jul 12, 2014 8:29 am

Mijn ouders weten het ik heb het ze nooit verteld maar de aanwijzingen zijn overduidelijk.
Vroeger was ik verliefd op Karin A.; ik leerde haar kennen in Dijk en Duin. Zij was niet verliefd; toch vond ze het goed dat ik voor haar knielde en haar met mijn mond in liefde diende.
Daar ben ik haar nog altijd dankbaar voor.
他妈的万歳
万歳
Avatar gebruiker
manoes
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 239
Geregistreerd: za maart 15, 2014 5:58 pm

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Snater » zo jul 13, 2014 6:19 pm

Mams nu wel :kleuter:
Paps niet :p
Avatar gebruiker
Snater
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 386
Geregistreerd: ma jul 08, 2013 2:20 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Poseidon » zo jul 13, 2014 7:09 pm

Mwah. Mijn ma vroeg 3 dagen geleden of ik aan der temazepan en oxynorm gezeten had. Tsja wie anders dus ja. :#:
En dat jaren lange onafgebroken neusgesnuit zal ook wel boekdelen spreken.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Fennec » zo jul 13, 2014 7:22 pm

Mijn ouders weten het ook allebei van truffels en wiet. Hebben er geen problemen mee. Hoewel ik zelf alles kopen kan en mag, haalt pa nog wel eens wiet/joints/hasj voor me wanneer hij ook voor zichzelf haalt :grin:

Ze weten niet over mijn plannen om ook lsd, xtc en no veel meer te gaan proberen. Ik heb het geluk dat ik na volgend schooljaar op kamer ga, dan hoef ik shit dus niet lang achter te houden. ^^
We zijn stukjes wanhoop, bij elkaar geraapt door het universum

~ Me, high as fuck
Avatar gebruiker
Fennec
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 104
Geregistreerd: ma mei 12, 2014 6:24 pm
Woonplaats: Ergens in Drenthe, soms weet ik het zelf ook niet meer...

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Winnie » zo jul 13, 2014 7:55 pm

Fennec schreef:Ze weten niet over mijn plannen om ook lsd, xtc en no veel meer te gaan proberen. Ik heb het geluk dat ik na volgend schooljaar op kamer ga, dan hoef ik shit dus niet lang achter te houden. ^^


Dat paps hier een account heeft en het dus kan lezen later we achterwegen hé schoonheid

crayon-eating motherf*cker
Avatar gebruiker
Winnie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: di mei 13, 2014 9:01 pm

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Vinnie » zo jul 13, 2014 9:12 pm

waarom laten jullie je vader hier een account op aanmaken :shock:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor gachiBASS » zo jul 13, 2014 10:18 pm

voldie schreef:waarom laten jullie je vader hier een account op aanmaken :shock:


Waarom niet?
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Vinnie » zo jul 13, 2014 10:35 pm

Wat een domme vraag :#:

Wat schiet je er mee op?
En handig als je nog drugs wil gebruiken waarvan je ouders het niet mogen weten :#:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Fret » zo jul 13, 2014 10:53 pm

Mijn moeder weet alles, en dan bedoel ik echt ALLES. ze heeft ghb, hero, speed, zo ongeveer alle pammetjes, 4fmp, xtc, 2cb allemaal al in d'r handen gehad. Ze keurt het niet goed. Verre van maar begrijpt het wel op een bepaald niveau denk ik.
Ik ben er dan ook best eerlijk over al zeg ik het zelf
"Ik ben hier emotioneel te onzeker voor Ernie." -Bert, 2015

Avatar gebruiker
Fret
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 786
Geregistreerd: wo jun 26, 2013 9:04 pm
Woonplaats: Bij mijn moeder thuis in de kelder

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor gachiBASS » zo jul 13, 2014 11:00 pm

voldie schreef:Wat een domme vraag :#:

Wat schiet je er mee op?
En handig als je nog drugs wil gebruiken waarvan je ouders het niet mogen weten :#:


Er zijn geen domme vragen.
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Vinnie » zo jul 13, 2014 11:01 pm

Dat zeggen alleen domme mensen :twisted:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor gachiBASS » zo jul 13, 2014 11:27 pm

voldie schreef:Dat zeggen alleen domme mensen :twisted:


Nee hoor.
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Perry » ma jul 14, 2014 1:45 am

voldie, daar was overduidelijk sarcasme en anders is het nog niet aan hun of hun ouders accounts aanmaken.
Ik wil de oude voldie terug, die prikte hier zo doorheen.
#BringBackPastVoldie
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Frog » ma jul 14, 2014 4:21 am

JongGeleerd schreef:voldie, daar was overduidelijk sarcasme en anders is het nog niet aan hun of hun ouders accounts aanmaken.
Ik wil de oude voldie terug, die prikte hier zo doorheen.
#BringBackPastVoldie

Die zijn persoonijkheid is gestikt in de rook :stoned:
zeg maar....gesmoord.....
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor GaiaNyx » ma jul 14, 2014 10:28 am

Ja mijn ouders weten het :)
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
Avatar gebruiker
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 374
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 10:51 pm
Woonplaats: omg eindhoven

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Savage » ma jul 14, 2014 1:10 pm

M'n moeder weet praktisch alles wel. Ze vind t' 'prima' voor zover dat kan.
Avatar gebruiker
Savage
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: vr aug 09, 2013 10:52 am

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Strangelove » ma jul 14, 2014 7:15 pm

Twee jaar geleden vroegen mijn ouders hoe het toch kon dat ik op een feestje zo lang kon uithouden.
'gebruik je soms was'?
-'Als ik gebruik dan zal ik het nooit vertellen'

Denk niet dat zij heel blij mee zullen zijn. Maar ze zijn op dat gebied te eenzijdig. Hebben nauwelijks tot nooit geblowd.
Strangelove
Newbie
Offline
 
Posts: 14
Geregistreerd: ma jul 14, 2014 6:48 pm

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor PartyxGirl » ma jul 28, 2014 5:04 am

Blow sinds me 15e (op school in fietsenhok, op de kermis, in de keuken bij het raam en op straat en bij Andere thuis en nog op meer plekken)
Sinds vorig jaar november ook voor het eerst een klein stukje xtc pil genomen (kwam door een jongen die het ook ging nemen met die Andere en we gingen daarna naar een party , dus hij vroeg of ik een party pil wilde proberen en ik zei 'jaa' , omdat ik nieuwsgierig was met wat het met je deed en ik hou wel van experimenteren.
Door hem ben ik eraan begonnen. ;S best wel fout eigenlijk. ö wilde daarvoor paar jaar geleden er niks mee te maken hebben. Wat gebeurd er ? Wordt ik beïnvloed door een Ander.
Sinds toen heb ik het Later ook zelf genomen met Andere party's en kon makkelijk van Andere 'gratis' krijgen of er weinig voor betalen.
mijn vader weet het niet.
mijn moeder kwam er pas na ongeveer de 15e X Achter.
Ze vond me gedrag vaag, raar en Apart dat ik snel in de ochtend na het uitgaan naar de WC ging naast de voordeur en daarna naar mijn slaapkamer. Ze kon het Later nog Aan mijn ogen zien toen het was uitgewerkt.
Ze is het er totaal niet mee eens en zei er eerst heel veel van (dat ik er niet Aan moest beginnen en ermee moet stoppen en dat het slecht is en je hersenen er kapot Aan gaan.)
Toen ik tegen haar zei dat ik het niet meer zou doen toen ik het wel weer had gedaan was ze heel boos en ze zei 'ik zeg het niet meer en bemoei me er niet meer mee' Ze was het zat dat ik erom heb gelogen. Ze vertrouwde me.
Tjah Als je jong ben dan wil je gewoon experimenteren en het ook meemaken wat je bij de Andere ziet.
Blijf het nog steeds gebruiken en trek me er niks meer van Aan. De meeste bekende weten het toch niet.
PartyxGirl
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: ma jul 28, 2014 2:43 am

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Perry » ma jul 28, 2014 11:53 am

Je begrijpt dat een derde van een schone pil in de vorm van een doodshoofd met 300mg MDMA niet gevaarlijk is, toch?
En dat jouw frequentie van gebruik VEEL te hoog is?
15 keer in minder dan een jaar, terwijl de maximaal aangeraden frequentie eens per drie maanden is (dus 4 keer per jaar)

Hoe oud ben je nu? Ik denk namelijk dat je 16 bent, een leeftijd waarop je gemakkelijk meegaat met wat de groep doet. (Ik deed het zelf ook op die leeftijd)
Denk voor jezelf, lees je in en wacht totdat je helemaal klaar bent voor gebruik.

In dit geval zou ik minstens een jaar wachten, omdat je je hersenen best wel gesloopt hebt.
Dit geeft ze de kans te herstellen
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: weten je ouders dat je gebruikt?

Berichtdoor frhji » wo jul 30, 2014 11:54 am

ze weten het mijn vader noemt me junk.
ik ben jacob; ben opgenomen in Castricum wegens een verkrachtingszaak.
Avatar gebruiker
frhji
Experimenterende Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 33
Geregistreerd: wo jul 30, 2014 8:11 am

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor MrMDMA » za aug 02, 2014 6:13 pm

Ben hier vrij open over met mijn ouders. Gebruik ook weleens thuis en dit is voor hun bekend. Soms wel eens bezorgde reacties etc, maar dit lijkt me vrij normaal. Heb ook wel eens hele goede gesprekken met mijn vader als ik onder invloed ben.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Curious » za aug 09, 2014 8:55 am

Denk niet dat mijn ouders alles weten. Mijn ma en stiefpa blowen zelf ook regelmatig, ze hebben het me dan ook nooit verboden. Mijn ma heeft het liever niet, ze is zelf ook een jaar of 2 gestopt met blowen en roken, maar mijn stiefpa heeft er helemaal geen problemen mee. Toen ik net begon met af en toe blowen, zo rond m'n 16e, hield ik het wel geheim, vond het toch niet zo'n fijn idee als ze er achter zouden komen, waarschijnlijk bang dat ze teleurgesteld zouden zijn ofzo. Maar ik jatte weleens wat wiet van ze, totdat m'n stiefpa ineens naar me toe kwam en zei dat ik m'n eigen wiet maar moest gaan regelen. Probeerde er nog een beetje omheen te draaien, maar m'n stiefpa zei meteen (op een plagerige manier, niet boos oid) dat hij het echt wel doorhad wanneer ik sloom en met rode ogen het huis binnen kwam lopen, meteen door naar m'n slaapkamer of even een frisse douche nemen. Sindsdien ben ik altijd eerlijk geweest tegen ze over het blowen en hebben ze ook nooit moeilijk gedaan. Scheelt ook wel dat ze me van jongs af aan al goed hebben voorgelicht over roken, blowen en drinken, dus weten ze ook wel dat ik daar verstandig mee om weet te gaan. Ik rook ook maar eens in de 2 maanden ofzo een jointje. M'n stiefpa bied me zelfs weleens een paar hijsjes aan als hij 's avonds aan het blowen is, dus dat is allemaal geen probleem.

Dat ik zo nu en dan speed gebruik, en dat ik weleens periodes heb dat ik heel veel speed gebruik, heb ik ze nog nooit verteld. Ze hebben weleens gevraagd of ik het (heb) gebruikt of geprobeerd, maar dan zeg ik gewoon nee. Ik lieg er liever niet over gezien ze altijd zo tolerant zijn, maar hard drugs is voor hun echt not-done. Denk dat mijn stiefpa er wel wat minder problemen mee zou hebben als mijn moeder, omdat hij wel iets meer open-minded is over die dingen, maar blij zou hij er alsnog niet mee zijn. Zou het graag willen opbiechten, gewoon omdat ik het fijner vindt om eerlijk te zijn en het ook beter is als ik ze kan vertellen dat ik er verstandig mee weet om te gaan. Want ik denk dat als ze er op een andere manier achter komen ze waarschijnlijk allemaal doem-scenario's in hun hoofd krijgen. Niet dat ik er altijd verstandig mee omga, maar dat zouden ze dan ook wel begrijpen. Ze komen zelf ook weleens dronken thuis. Mijn stiefpa wel een heel stuk vaker dan m'n ma, maar m'n ma kan ook flink bezopen worden als ze aan het einde van een feestje oid teveel baco's heeft gedronken. Maar goed, dan kan ik ook wel een keertje keihard gaan op de pep, is altijd beter dan verslaafd zijn. Misschien als ze het nog een keer vragen of ik het weleens heb geprobeerd dat ik dan 'eerlijk' ben, dat ik toegeef dat ik het weleens heb geprobeerd. Ik zou ze nooit eerlijk vertellen over de hoeveelheid en de frequentie, maar gewoon dat ik heel af en toe op een feestje een lijntje neem om wat langer te kunnen dansen ofzo.

Heb verder wel altijd gesprekken met mijn ouders over drugs, en hoewel zij me vroeger voorlichting gaven over alcohol en wiet leg ik hun nu weleens uit welke drugs wat doet en of het gevaarlijk is of niet. Die dingen komen bij ons gewoon wel eens ter sprake en dan leg ik ze alles liever uit dan dat ze maar aannemen wat je op tv hoort. Dan vinden ze het misschien ook gelijk niet zo heel erg meer als ze er achter zouden komen. Heb ze wel verteld dat ik een paar keer Salvia heb gerookt, ook helemaal verteld wat er gebeurde enzo. Dat was makkelijker om gewoon te vertellen omdat salvia (in mijn ogen) een hele onschuldige drug is, heb ze dan ook verteld dat het gewoon van een plantje komt, dat het maar een korte (doch redelijk heftige) uitwerking heeft en dat je daarna weer helemaal nuchter bent. Heb zelfs mijn moeder aangeboden om het een keer te proberen, en ze was eerst wel nieuwsgierig (toen ze jong was wilde ze ook altijd eigenlijk een keertje LSD proberen) maar uiteindelijk heeft ze het toch afgeslagen, ze was bang dat het bij haar misschien verkeerd zou vallen - wat het waarschijnlijk ook zou doen met die instelling - en ze vond het toch te raar om met haar zoon drugs te gebruiken. Dat ik een paar keer LSD heb geprobeerd heb ik ze niet verteld, maar dat was ook maar een paar keer en werkte niet echt (te veel pep in m'n mik elke keer dat ik het aangeboden kreeg). Ketamine ook niet, maar dat heb ik maar 3 of 4 keer gedaan.

Ben wel bang dat ze zo hun vermoedens hebben (of hadden). Ik ben niet echt zo'n nette jongen en mijn slaapkamer is dan ook bijna altijd een enorme bende, en m'n stiefpa was het een beetje zat. Normaal gesproken komen m'n ouders echt nooit m'n slaapkamer binnen en hoef ik dan ook niet bang te zijn dat ze verkeerde dingen zien, maar die keer ging m'n stiefpa zelf maar m'n kamer even opruimen, alle spullen van de grond in vuilniszakken uiteraard en op een stapel gegooid. Vind ik dat sowieso niet leuk gezien ik dan alles weer moet uitzoeken en de helft van m'n spullen niet meer kan vinden (en ja, ik weet dat het mijn eigen schuld is, ik kan nog bij m'n ouders wonen dus moet ik ook netjes opruimen), maar nu was het helemaal niet relaxed. Had namelijk nog een paar sealtjes opengevouwen liggen waar pep in had gezeten, die ik op m'n bureau lekker had leeg geschraapt. Lag vast ook nog wel een dichtgevouwen sealtje ergens, gelukkig wel leeg. Geen idee of ze weten waar sealtjes voor zijn, denk het niet, maar zat vast nog wel wat hele kleine restjes poeder aan vastgekleefd. En anders zou de cd-hoes met lichte witte waas en de opgerolde papiertjes wel al meer een hint geven. Ze zeiden er niet echt iets over behalve dat ik m'n kamer vaker moest opruimen, maar ze vroegen ook of alles wel goed met me ging gezien de enorm rommel op m'n kamer. Misschien dat ze dus een vaag vermoeden hadden maar niet precies wisten waar het over ging, of misschien willen ze het liever niet weten want heb ze er verder helemaal niet meer over gehoord.

En dat was mijn verhaal. Hè die pep, kan wel uren blijven schrijven als dat spul in m'n neus zit :P.
Curious
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: ma okt 14, 2013 7:52 am
Woonplaats: Ergens, als mijn vrienden er maar zijn!

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Perry » za aug 09, 2014 9:52 am

Salvia onschuldig!?... :o
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Klimtox » za aug 09, 2014 2:34 pm

Vermoed dat ze wel iets weten :keta:
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor ADHDer » za sep 13, 2014 3:00 pm

Mijn ma weet het wel, die deed er heel luchtig over en vond het niet heel erg zolang ik het maar verstandig doe(tot nog toe wel het geval).
Mijn pa weet het nog niet, maar wel gesprekken gehad over dat ik het interessant vind. Dit soort gesprekken zijn altijd makkelijker als je weet dat de nieuwe vrouw van je vader vroeger ook heeft geëxperimenteerd :hulde: .
ADHDer
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: za sep 13, 2014 2:07 pm

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Mokotjo » wo sep 24, 2014 6:53 pm

Ik ben nu 16 en heb hasj wiet pep en xtc gebruikt.
Gelukkig weten mijn ouders dat niet en hoop ook dat ze er nooit achter komen ;)
Mokotjo
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: wo sep 24, 2014 6:35 pm

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Perry » wo sep 24, 2014 6:59 pm

Mokotjo schreef:Ik ben nu 16 en heb hasj wiet pep en xtc gebruikt.
Gelukkig weten mijn ouders dat niet en hoop ook dat ze er nooit achter komen ;)

:rock: :rock: :snort:
Bedenk je wel dat je zeker op deze relatief jonge leeftijd erg makkelijk fouten maakt met drugs. Houdt het verantwoord en luister naar mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben, niet mensen die doen alsof. (inb4 "Niet naar JG luisteren dus!")
Persoonlijk geloofde ik ieder broodje aap verhaal, als dat me beter uitkwam om meer te kunnen gebruiken, maar sloeg ik het advies van de wijze gebruikers van dit forum in de wind, want die mensen kende ik niet in het echt en waarom zouden die dan het beste met me voor hebben?!
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Vinnie » wo sep 24, 2014 7:07 pm

jg hou alsjeblieft op met mensen te verbeteren, dat jij 2 jaar geleden niet met drugs kon omgaan betekend niet dat alle 16 jarige het niet kunnen :#:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Vinnie » wo sep 24, 2014 7:12 pm

kan je even een wetenschappelijk artikel opzoeken dat dat zegt? :#:
in mijn 16de levensjaar heb ik 2 keer M gebruikt met 5 maanden ertussen, het is dan ook bullshit om te zeggen dat dit te jong is want ik heb er nooit hinder van ondervonden en 2 geweldige nachten gehad.
bovendien kan je zoiets vaak niet eens aan leeftijd relateren aangezien de ene 18 jarige jonge (zowel lichamelijk als geestelijk) jonger kan zijn als iemand van 16 :p

om te zeggen dat 16 'gewoon' te jong is is dan ook totale bullshit wat niet gebaseerd is op wetenschappelijk informatie. tuurlijk hoe ouder je bent hoe beter maar waar ligt de grens?
is 16 gewoon te jong en 17 plots niet meer? of gebeurt het pas bij 18, de leeftijd waar op de overheid ons als volwassen ziet en niet de biologie?
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Perry » wo sep 24, 2014 7:18 pm

voldie? Ik zeg nergens dat hij het niet moet doen, ik geef enkel aan waar hij voor op moet passen... Voorkomen dat het fout gaat is beter dan achteraf zeggen: Had ik het maar gezegd! Al is dit persoon 25893 waartegen ik het zeg, ik wil het gezegd hebben.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner