Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

weten je ouders of je gebruikt?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Eko » ma jul 08, 2013 10:46 pm

Dat wel, hebben ze geen problemen mee. 't Is gewoon dat m'n vader al meer dan 30 jaar bij de AA zit, vaak mensen en jongeren met drank problemen helpt. Hij was al nuchter nog voor ik er was, dus ik heb hem nooit zat gekend, maar ik heb wel veel verhalen gehoord, dat zijnde de reden waarom ik pas ben beginnen durven drinken toen ik 20 was ofzo. Maar zij weten ook dat de alcohol die ik drink voornamelijk voor de smaak is, de levensgenieter die ik ben.
Maar vanuit dat standpunt en die geschiedenis zou het moeilijk zijn om te zeggen dat ik experimenteer met allerlei drugs voor het effect...
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Matroosjuh » ma jul 15, 2013 10:17 pm

Me ma gedoogd het blowen en weet van niks anders. Als ze daar achter komt kan ik me eigen huisje gaan zoeken..
Me vader weet van alles me pa blowt ook en af en toe een pilletje was wel,raar toen ik er achter kwam.. Haha
Ouders zijn gescheiden btw
Matroosjuh
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: ma jul 15, 2013 9:42 pm

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor knolselderij » ma jul 15, 2013 11:08 pm

ze weten dat ik vroeger wel eens n jointje heb gerookt maar dat was t ook wel.

wil het wel vertellen maar mijn moeder kennende gaat ze zich dan ieder weekend druk maken, mn pa kan daar veel beter met omgaan aangezien hij in de verslavingshulp werkt.

maarja woon op me ezelfs e ben nog nooit onder invloed (behalve drank) bij mij mn ouders geweest dus het is allemaal prima zo
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Perry » di jul 16, 2013 1:18 am

Mijn moeder weet sinds kort dat ik truffels heb geprobeerd :P

Ze kwam thuis van vakantie en vroeg wat er in de koelkast lag, ik kon zo snel geen smoes verzinnen en zei doodnormaal:
Oh, dat zijn truffels.

-Oh, oké.

Dat is alles wat we erover gesproken hebben, vet raar eigenlijk :p
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Lina » wo aug 07, 2013 3:23 pm

Nee weten ze absoluut niet, eigenlijk niemand uit mijn directe omgeving op een drietal vrienden na die zelf ook gebruiken en waarmee ik regelmatig feestjes pak. Wat dat betreft zijn mijn ouders gewoon niet open-minded genoeg (en ik te braaf). Neem ik ze op zich ook niet kwalijk want ik heb zelf ook altijd vooroordelen gehad voordat ik het geprobeerd had.
Lina
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: di aug 06, 2013 2:33 pm

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Fret » wo aug 07, 2013 3:44 pm

Ja mijn moeder weet het meeste wel, blowen mocht ik altijd al thuis doen
Ik ben daarbij een tijdje geleden wappie thuisgekomen na een festival en heb met klapperende kaken verteld hoe leuk het was
"Ik ben hier emotioneel te onzeker voor Ernie." -Bert, 2015

Avatar gebruiker
Fret
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 786
Geregistreerd: wo jun 26, 2013 9:04 pm
Woonplaats: Bij mijn moeder thuis in de kelder

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Kockar » wo aug 07, 2013 7:38 pm

weet alles is er tegen maar kan er niets tegen doen
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor drugs-enzo » wo okt 30, 2013 9:12 am

Mijn ouders weten dat ik wiet rook (sinds een week niet meer!)
ze weten ook dat ik lsd en speed heb gedaan en veder hebben ze wel vermoedens maar ik wil het m'n lieve moeder niet aan doen om het te vertellen. Mijn echte ouders zijn er behoorlijk kapot aan gegaan.
drugs-enzo
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: wo okt 30, 2013 8:27 am

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Radical » wo okt 30, 2013 10:09 am

Ze weten xtc, alcohol en truffels.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor deborah87 » wo okt 30, 2013 10:29 am

Mijn moeder en me stiefvader weten alles. Ze komen zelfs oppassen op de kinderen als we een feestje hebben of een weekendje met vrienden gek willen doen.
Avatar gebruiker
deborah87
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 29
Geregistreerd: wo mei 08, 2013 8:36 pm
Woonplaats: Woudenberg

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Prototype » wo okt 30, 2013 1:04 pm

Mijn ouders weten het denk ik wel, maar ik heb ze niks verteld.
Tenminste, ze weten naar wat voor feesten ik ga en ze weten echt wel wat er gebeurd op die feesten neem ik aan.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor psychotrance » wo okt 30, 2013 8:46 pm

men moeder weet dat ik blow. Daar is ze erg chill over, zolang het enkel in het weekend en tijdens vakanties is en mijn school er niet onder lijdt. Daarin geef ik haar geen ongelijk, en daar hou ik mij dan ook aan.

Andere dingen weet ze vaag, we hebben het al over gehad en toen heb ik haar verteld dat " ik al wel eens geëxperimenteerd heb met andere dingen dan enkel wiet"
"Ohja? wat dan zoal?"
" bwa is een keertje xtc en zo van die dingen. Gewoon om een keer te proberen"
"Oh oke, nou ja, zolang het bij een keertje proberen blijft vind ik het geen ramp."

Daar deed ze dus ook erg chill over, maar ik denk dat als ze mijn waslijst zou zien van dingen waar ik al eens mee 'geësperimenteerd heb' en ze zou weten hoevaak ik die dingen al 'geprobeerd heb', ze het minder chill zou vinden :p

mijn vader weet absoluut van niets, die drinkt zelfs geen biertje mee op cafe. Hij is echt radicaal tegen elke alcohol en drugs hoewel hij er niets van afweet. Moest ik hem vertellen dat ik in het weekend wel eens blow, zou hij er even hard van flippen als moest ik hem vertellen dat ik elke dag met een spuit in mijn arm heroine zit te shotten in een kraakpand tussen andere hero, crack en christal meth gebruikende junks.
Mijn ouders zijn gescheiden btw
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Kockar » wo okt 30, 2013 9:10 pm

ja onwetendheid typeert vele ouders, karakter bepaalt ook of we al dan niet bang zijn voor het onbekende
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Vinnie » wo okt 30, 2013 10:47 pm

zeer waarschijnlijk wel kreeg vandaag de vvv bon binnen en een brief waarin instond bedankt voor je deelnamen aan het onderzoek over cannabis gebruik en lifestyle :mad:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Kockar » wo okt 30, 2013 10:48 pm

voldie schreef:zeer waarschijnlijk wel kreeg vandaag de vvv bon binnen en een brief waarin instond bedankt voor je deelnamen aan het onderzoek over cannabis gebruik en lifestyle :mad:


:hulde: heb je je eruit gepraat?
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor psychotrance » wo okt 30, 2013 11:08 pm

Kockar schreef:
voldie schreef:zeer waarschijnlijk wel kreeg vandaag de vvv bon binnen en een brief waarin instond bedankt voor je deelnamen aan het onderzoek over cannabis gebruik en lifestyle :mad:


:grin: :grin: :grin:
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor ParadijsVogel » wo okt 30, 2013 11:19 pm

voldie schreef:zeer waarschijnlijk wel kreeg vandaag de vvv bon binnen en een brief waarin instond bedankt voor je deelnamen aan het onderzoek over cannabis gebruik en lifestyle :mad:


Oh, heel relaxed, die moet ik ook nog krijgen.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor lemonhaze » wo okt 30, 2013 11:37 pm

ParadijsVogel schreef:
voldie schreef:zeer waarschijnlijk wel kreeg vandaag de vvv bon binnen en een brief waarin instond bedankt voor je deelnamen aan het onderzoek over cannabis gebruik en lifestyle :mad:


Oh, heel relaxed, die moet ik ook nog krijgen.
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Perry » wo okt 30, 2013 11:45 pm

Ik stoor me super erg aan het woordje 'of'. :mad:
Inmiddels weet m'n moeder nog altijd enkel van soms 'ns smoken, maar daar denkt ze al zoveel meer over dan het eigenlijk met zich meebrengt, dat ik gewoon weet dat het zeggen dat ik gebruik (wat ze wel vermoedt) haar enkel heel bezorgd en bang maakt.
Bovendien is ze van haarzelf al overbezorgd.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor psychotrance » do okt 31, 2013 12:47 am

JongGeleerd schreef:Ik stoor me super erg aan het woordje 'of'.


was al benieuwd naar hoelang het nog zou duren voordat iemand er iets van ging zeggen.
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Perry » do okt 31, 2013 12:51 am

psychotrance schreef:
JongGeleerd schreef:Ik stoor me super erg aan het woordje 'of'.


was al benieuwd naar hoelang het nog zou duren voordat iemand er iets van ging zeggen.

Tsja, ik negeerde het, maar stiekem ben ik een halve autist en kan ik dat soort dingen echt NIET hebben :P
Ook als docenten een smart board hebben en twee kleuren pennen verkeerd om doen >.<
Of als er een stukje op het bord niet weggeveegd wordt :mad:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Vinnie » do okt 31, 2013 1:16 am

Kockar schreef:
voldie schreef:zeer waarschijnlijk wel kreeg vandaag de vvv bon binnen en een brief waarin instond bedankt voor je deelnamen aan het onderzoek over cannabis gebruik en lifestyle :mad:


:hulde: heb je je eruit gepraat?


Me pa wou er over beginnen maar toen ben ik snel over iets anders gaan praten :grin:
ze hebben denk al langer het vermoeden dat ik blow maar ze hebben geen zin om me ermee te confronteren denk :s
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Eko » do okt 31, 2013 2:53 am

Vraag van mijn moeder: "gebruikt gij drugs, want op een foto van 6 jaar geleden hebt ge wallen onder uw ogen?"
Wat voor onnozele rare vraag is me dat nu weer, ik gebruikte toen niet eens drugs.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor psychotrance » do okt 31, 2013 10:37 am

Eko schreef:Vraag van mijn moeder: "gebruikt gij drugs, want op een foto van 6 jaar geleden hebt ge wallen onder uw ogen?"
Wat voor onnozele rare vraag is me dat nu weer, ik gebruikte toen niet eens drugs.


waarschijnlijk hebben ze wel iets door maar is het enige zwart op witte 'bewijs' dat ze hebben kunnen vinden die foto van 6 jaar geleden. die dus niet een s een geldig bewijs blijkt e zijn :p
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor lemonhaze » do okt 31, 2013 11:41 am

voldie schreef:
Kockar schreef:
voldie schreef:zeer waarschijnlijk wel kreeg vandaag de vvv bon binnen en een brief waarin instond bedankt voor je deelnamen aan het onderzoek over cannabis gebruik en lifestyle :mad:


:hulde: heb je je eruit gepraat?


Me pa wou er over beginnen maar toen ben ik snel over iets anders gaan praten :grin:
ze hebben denk al langer het vermoeden dat ik blow maar ze hebben geen zin om me ermee te confronteren denk :s


Maar hebben ze jouw brief zomaar opengemaakt? Mijn ouders openen echt niks wat van mij of m'n zus is, dus ik hoop in dit geval dat ze dat ook niet doen haha..
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Einstein » vr nov 01, 2013 3:37 am

voldie schreef:zeer waarschijnlijk wel kreeg vandaag de vvv bon binnen en een brief waarin instond bedankt voor je deelnamen aan het onderzoek over cannabis gebruik en lifestyle :mad:

Hahaha dat moet jou weer gebeuren :beer:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor velvetunder » zo nov 17, 2013 3:36 pm

ik denk dat die van mij het geaccepteerd hebben en het wel door hebben dat het er altijd wel in blijft zitten :). Maar goed ben inmiddels oud genoeg om niet meer gecontroleerd te worden :P
Avatar gebruiker
velvetunder
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 37
Geregistreerd: za aug 24, 2013 8:20 pm

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor fanatikzor » zo nov 17, 2013 4:12 pm

Mijn ouders weten tegewoordig alles wel en zijn er ook zwaar op tegen, En ook wel ongeveer hoevaak. Meestal als ik vaag thuis kom hoef ik mn moeder maar een keer goed in de ogen te kijken en ze weet al dat er iets niet klopt.

Ik vind het het ook wel een opluchting kan gewoon overal eerlijk en open over praten. Doe het verder nooit thuis ofzo.
Gedaan: Caffeïne, Nicotine, Alcohol, Ritalin, THC, XTC, Speed, Lachgas, Truffels,Paddos, MDMA, Ketamine, LSD, Benzodiazepinen, GHB, Cocaïne, MXE.
Avatar gebruiker
fanatikzor
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 119
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 8:33 pm
Woonplaats: huhheh

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor Kockar » zo nov 17, 2013 11:33 pm

Snuifkut schreef:Mijn ouders weten dat wel ja.


ben ook niet meer in de 'verbergingsfase'
vlak af lijnen leggen en joints roken na een maaltijd moet geaccepteerd en getolereerd worden
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: weten je ouders of je gebruikt?

Berichtdoor euphorea » wo dec 04, 2013 12:24 am

Ik denk dat mijn ouders nergens van weten en ook niet echt iets vermoeden. Ben benieuwd hoelang het gaat duren voor die vermoedens er wél komen...
euphorea
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: di dec 03, 2013 11:59 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner