beanhead schreef:Toen ik nog veel speed snoof op df.nl vond ik het altijd wel leuk samen met de hele hoop het forum wat onderspammen
Nu check ik DF nog amper... vandaag is weer toevallig, ff jointje draaien
FranX schreef:DF is ontstaan uit een vraag en een behoefte en niet niet andersom.
knetterspetter schreef:Ik ben voor DF begonnen met drugs, wel is het zo dat ik door DF (pm van members) toegang heb gekregen tot online vendors, waardoor ik zeker een hele hoop nieuwe spullen heb gedaan, waar ik anders een droogte had gehad omdat ik niets meer kon verkrijgen via de normale route (vrienden, dealers). En de algemene tendens van dit forum is toch wel het verheerlijken van gebruik, daar doen een paar topics over verslaving en risico's niets aan af.
knetterspetter schreef:sterker nog, het was een admin. Maar ik noem geen namen, no snitching!
knetterspetter schreef:sterker nog, het was een admin. Maar ik noem geen namen, no snitching!
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:knetterspetter schreef:sterker nog, het was een admin. Maar ik noem geen namen, no snitching!
Waarschijnlijk net voor de regel aangepast was
braindamage schreef:Nee, voel me echt zon mongool als ik zie wie hier allemaal op dit forum zit. Vroeger dacht ik dat drugs cool en hip waren.
veryordinary schreef:Nee. Als ik zie wat voor hersenschade sommigen hier op hebben gelopen, durf ik geen drugs meer aan te raken.
Grapje lieve DF'ers
zornax schreef:Ja en nee,
Nee omdat ik juist minder ben ga gebruiken en verantwoordelijker. Maar aan de andere kant ben ik hier wel nieuwe dingen tegenkomen waardoor ik enkele andere dingen geprobeerd heb.
ge0ks schreef:Door DF ben ik me gaan verdiepen in de werking van drug op het lichaam en de eventuele neurotoxiciteit, ipv los alles op te snuiven of slikken (zoals in mijn omgeving), maar langs de andere kant leer ik hier ook nieuwe stoffen kennen en aangezien ik nogal verslavingsgevoelig ben weet ik het niet zo echt.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Klimtox schreef:Het is verleidelijk om wat in je mik te stoppen als je continu leest hoe chill mensen het hebben
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
JongGeleerd schreef:Meer Sim filmpjes kijken en in 't verslavingsforum rondsneupen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten