No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Druks schreef:Ik denk dat het voor de mensen die zich meer in de community mengen wel aanzet tot meer gebruik. Als hier een paar mensen aan de pep zitten dan merk je ook dat anderen ook sneller de pep pakken.
Ik denk dat het afkicken van een drug ook een stuk makkelijker gaat als je niet iedere dag op DF hangt. Als je stopt met roken ga je het jezelf ook niet moeilijk maken door steeds tussen rokers te gaan staan.
Ivo schreef:Yup. Zonder DF kende ikbijna geenminder druggebruikers en zou ik waarschijnlijk veel minder genomen hebben.
JongGeleerd schreef:Etizolam, alcohol & Proscaline
FUCK YOU @Amvitamientje
Spectrum schreef:Nee, een forum zet mensen niet aan tot drugsgebruik, dat doen ze zelf wel Dat je hier komt, is een teken dat je op een of andere manier interesse hebt in drugs. Hier is de info erover te vinden, maar heb nog niemand gezien die gedwongen werd om drugs te gebruiken Dus of iemand drugs gebruikt, bepaalt ie helemaal zelf. Alleen maar mooi dat hij zich goed informeert erover.
Verder denk ik dat het forum best het een en ander kan triggeren. Ik heb dat zelf nogal met Tinychat. Maar ook dan, volgens mij is er niemand die je dwingt om op DF/Tinychat te kijken, die keuze maak je nog altijd zelf.
Extraatje:JongGeleerd schreef:Etizolam, alcohol & Proscaline
FUCK YOU @Amvitamientje
Dit is fucking sneu. Maar dat ligt dus ook niet aan DF imo.
Spectrum schreef:Verder denk ik dat het forum best het een en ander kan triggeren. Ik heb dat zelf nogal met Tinychat. Maar ook dan, volgens mij is er niemand die je dwingt om op DF/Tinychat te kijken, die keuze maak je nog altijd zelf.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Accountz0r schreef:Tuurlijk is het antwoord ja. Zeker als ik mensen elkaar daar elke nacht mee zie sleuren in de tiny dan word ik daar gewoon depressief van.
Prototype schreef:Dit zie ik trouwens niet als een negatief iets maar of het nou echt positief is...
Ik denk dat DF voor veel mensen een bron is van goede informatie over drugs, en voor anderen weer cravings kan opwekken.
Dat verschilt dus per persoon.
verneukeratief schreef:Spectrum schreef:Nee, een forum zet mensen niet aan tot drugsgebruik, dat doen ze zelf wel Dat je hier komt, is een teken dat je op een of andere manier interesse hebt in drugs. Hier is de info erover te vinden, maar heb nog niemand gezien die gedwongen werd om drugs te gebruiken Dus of iemand drugs gebruikt, bepaalt ie helemaal zelf. Alleen maar mooi dat hij zich goed informeert erover.
Verder denk ik dat het forum best het een en ander kan triggeren. Ik heb dat zelf nogal met Tinychat. Maar ook dan, volgens mij is er niemand die je dwingt om op DF/Tinychat te kijken, die keuze maak je nog altijd zelf.
Extraatje:JongGeleerd schreef:Etizolam, alcohol & Proscaline
FUCK YOU @Amvitamientje
Dit is fucking sneu. Maar dat ligt dus ook niet aan DF imo.
Wat is dit voor psychologisch geneuzel ? Heb je wel eens van trek gehoord en dat het aangewakkerd kan worden door bijv. erover te lezen. Niet iedereen heeft zijn brein op orde.
Kip schreef:Ja.
Frissa schreef:Kip schreef:Ja.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten