Poseidon schreef:Het is net als met seks hebben terwijl je high bent. Slapen op benzo's is zo veel lekkerder.
Meer hoeft er niet gezegd te worden.
Poseidon schreef:Het is net als met seks hebben terwijl je high bent. Slapen op benzo's is zo veel lekkerder.
Poseidon schreef:Ed Aldus schreef:Aaaaaargh 2 jaar geleden was ik nog zwaar anti-benzo.. Where did it go wrong? Alle pammmetjes zijn duivels
Door systematisch met zware uppers te stoeien Ed. Dat is op termijn te uitputtend zonder de warme rust en geborgenheid van Benzo's. Het verradelijke is dat jij ze waarschijnlijk evenals ik aanvankelijk als onschuldig matreaal beschouwd hebt. Echt een valstrik die shit.
Het is net als met seks hebben terwijl je high bent. Slapen op benzo's is zo veel lekkerder.
Druks schreef::lol:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Fool schreef:Oxazepam is één van de weinige benzo's zonder actieve metabolieten.
kevinoow schreef:vandaag met de psych gebeld, ik zei dat ik steeds hogere tolerantie voor oxazepam kreeg, hij beweerde dat 1 oxazepam pil van 10mg, net zoveel effect heeft (qua anti angst) dan de 3 die ik voor mijn gevoel nodig heb om normaal te kunnen functioneren...
Is dit niet bullshit wat die gast beweerd?
Frog schreef:
Er is genoeg over te lezen en info over dus ik laat het hierbij, hopelijk heb er iets aan.
Succes met je geestelijke gezondheid
kevinoow schreef:Frog schreef:
Er is genoeg over te lezen en info over dus ik laat het hierbij, hopelijk heb er iets aan.
Thanks man!
Frog schreef:kevinoow schreef:Frog schreef:
Thanks man!
Komt goed, angsten zijn kut, maar het kan beter worden zegt men, dus die hoop moet je maar grijpen als lijkt alles nog zo duister de zon gaat schijnen voor iedereen ^_^
kevinoow schreef:vandaag met de psych gebeld, ik zei dat ik steeds hogere tolerantie voor oxazepam kreeg, hij beweerde dat 1 oxazepam pil van 10mg, net zoveel effect heeft (qua anti angst) dan de 3 die ik voor mijn gevoel nodig heb om normaal te kunnen functioneren...
Albert Einstein schreef:
Pieter210 schreef:kevinoow schreef:vandaag met de psych gebeld, ik zei dat ik steeds hogere tolerantie voor oxazepam kreeg, hij beweerde dat 1 oxazepam pil van 10mg, net zoveel effect heeft (qua anti angst) dan de 3 die ik voor mijn gevoel nodig heb om normaal te kunnen functioneren...
Die psych praat poep
Wellicht is een anti-depressie medicijn als Efexor iets voor je. In hogere doseringen (bijvoorbeeld 225 Mg) werkt het vaak goed tegen angsten. Let ook hierbij goed op de bijwerkingen...
kevinoow schreef:Pieter210 schreef:kevinoow schreef:vandaag met de psych gebeld, ik zei dat ik steeds hogere tolerantie voor oxazepam kreeg, hij beweerde dat 1 oxazepam pil van 10mg, net zoveel effect heeft (qua anti angst) dan de 3 die ik voor mijn gevoel nodig heb om normaal te kunnen functioneren...
Die psych praat poep
Wellicht is een anti-depressie medicijn als Efexor iets voor je. In hogere doseringen (bijvoorbeeld 225 Mg) werkt het vaak goed tegen angsten. Let ook hierbij goed op de bijwerkingen...
Ik begin a.s woensdag met Lyrica.
Albert Einstein schreef:
kevinoow schreef:Pieter210 schreef:kevinoow schreef:vandaag met de psych gebeld, ik zei dat ik steeds hogere tolerantie voor oxazepam kreeg, hij beweerde dat 1 oxazepam pil van 10mg, net zoveel effect heeft (qua anti angst) dan de 3 die ik voor mijn gevoel nodig heb om normaal te kunnen functioneren...
Die psych praat poep
Ik begin a.s woensdag met Lyrica.
Ano schreef:door de halfwaardetijd zou het de volgende nacht waarschijnlijk niks uitmaken
Piotr schreef:Ik ben nog steeds op zoek naar een kortwerkende benzo om te slapen op bepaalde gelegenheden zoals festivals. Afgelopen jaar heb ik wel gemerkt dat ik erg suf wakker werd na etizolam, evenals na oxazepam. Waar moet ik op letten bij het uitkiezen van een geschikte benzo? Enkel de halfwaardetijden van de drug en de metabolieten?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten