Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Het grote benzo topic !

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Trip-tamine » za jun 07, 2014 4:46 pm

Poseidon schreef:Het is net als met seks hebben terwijl je high bent. Slapen op benzo's is zo veel lekkerder. :#:


Meer hoeft er niet gezegd te worden. :#:
"gast, ik jaag [de dames] niet weg, ze gaan offline omdat ze niet kunnen tinychatten onderweg naar mij" -JongGeleerd
Avatar gebruiker
Trip-tamine
R24-R34-R44-S2-S16-S49
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 197
Geregistreerd: ma jun 02, 2014 3:28 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor ketalar1 » zo jun 08, 2014 4:32 pm

Poseidon schreef:
Ed Aldus schreef:Aaaaaargh 2 jaar geleden was ik nog zwaar anti-benzo.. Where did it go wrong? Alle pammmetjes zijn duivels


Door systematisch met zware uppers te stoeien Ed. :snort: Dat is op termijn te uitputtend zonder de warme rust en geborgenheid van Benzo's. Het verradelijke is dat jij ze waarschijnlijk evenals ik aanvankelijk als onschuldig matreaal beschouwd hebt. Echt een valstrik die shit.

Het is net als met seks hebben terwijl je high bent. Slapen op benzo's is zo veel lekkerder. :#:


JA INFO VERSCHAFT NUTTIGE INFO

EN BEDANKT FROG VOOR ME STERKTE TE wrense


time is alñossttt up op whoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ketalar1
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: di mei 13, 2014 4:23 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Maus » zo jun 08, 2014 7:21 pm

Druks schreef::lol:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Piotr » ma jun 09, 2014 7:49 pm

Ik krijg binnenkort een 10mg Oxazepam tablet om te slapen op de zaterdag van een groot weekendfestival over enkele weken. Zou zo'n relatief lage dosis al tot geheugenverlies leiden? Vanaf 2mg etizolam begin ik hier bijvoorbeeld al last van te krijgen.

Verder vraag ik me af of het mogelijk is om de dag na het tablet, met een interval van minstens 10 uur, nog GHB te gebruiken of is dit erg onverantwoord en gevaarlijk?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Fool » ma jun 09, 2014 7:57 pm

10mg oxazepam is vergelijkbaar met 0.3mg etizolam, ik denk niet dat je daar veel geheugenverlies van zult krijgen. :P

Daarbij, oxazepam heeft een werkingsduur van ongeveer 6 uur. Je kunt daarna prima aan de GHB. :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Piotr » ma jun 09, 2014 8:03 pm

Aan de hand van de informatie die ik vind op wikipedia heb ik gevonden dat 10mg oxazepam gelijk staat aan ca. 0.5mg etizolam en dat oxazepam een halfwaardetijd heeft van 4-15 uur. Ik hoop dat je gelijk hebt, Fool. Kan iemand dit verder onderbouwen?

Rare fratsen uithalen met GHB en benzo's is levensgevaarlijk dus ik hoop eigenlijk dat iemand er echt ervaring mee heeft.

Verder las ik dat het effect van oxazepam langzaam opbouwt, dus dit zou betekenen dat ik het wat vroeger zou moeten nemen?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Fool » ma jun 09, 2014 8:14 pm

Ik zie op verschillende bronnen trouwens verschillende dosisequivalenten staan, maar allemaal óf 15, óf 20 (dwz: 0.3-0.5mg etizolam). Waarschijnlijk zul je dus ook als het equivalent is met 0.5mg etizolam weinig geheugenverlies ervaren.

Volgens wikipedia is de werkingsduur 6 uur, en de halfwaardetijd 6-10(4-15 uur op de engelse??) uur. Uit een andere bron haal ik dat het 10 uur na inname helemaal uitgewerkt is. Daar staat ook dat je 'rustiger' wordt binnen één tot twee uur na inname, dus een uurtje voordat je gaat slapen innemen zou geen kwaad moeten kunnen.

Natuurlijk kan het geen kwaad om de dag erna eerst wat rustiger met de G te beginnen en te kijken hoe het valt. ;)

http://www.benzo.org.uk/bzequiv.htm
http://www.stevenshof.nl/afbouwen%20ben ... azepam.pdf
http://www.bcnc.org.uk/equivalence.html
http://www.oxazepam.info/werking-oxazepam.html
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oxazepam
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Piotr » ma jun 09, 2014 8:51 pm

Misschien vraag ik dan wel twee tabletten. Ik wou eigenlijk vrijdags etizolam nemen om te slapen, maar deze is niet meer zo potent dus wat moeilijker te doseren. Een extra oxazepam tablet zou dan dus net zo praktisch zijn. Zaterdags ga ik ook aan de GHB namelijk.

Verder zijn er geen metabolieten waarmee ik rekening moet houden of iets dergelijks?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Fool » ma jun 09, 2014 9:16 pm

Oxazepam is één van de weinige benzo's zonder actieve metabolieten. :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor ketalar1 » di jun 10, 2014 4:33 pm

Fool schreef:Oxazepam is één van de weinige benzo's zonder actieve metabolieten. :)


Het wordt ook als een van de enige(N) benzos niet door de lever gemetaboliseerd,
ketalar1
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: di mei 13, 2014 4:23 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Piotr » di jul 01, 2014 12:39 am

Ik heb zaterdagnacht voor het eerst 10mg oxazepam genomen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er best veel van heb gemerkt na een paar uur wakker te blijven. Al zat er flink wat andere zooi in m'n lichaam was het effect van de oxazepam goed merkbaar. Ik vond dit een duidelijker en leuker effect geven dan zeg 2mg etizolam.

Ook meteen een diazepam tablet 'gevonden' op de festivalcamping... :grin:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor kevinoow » vr jul 04, 2014 12:24 am

vandaag met de psych gebeld, ik zei dat ik steeds hogere tolerantie voor oxazepam kreeg, hij beweerde dat 1 oxazepam pil van 10mg, net zoveel effect heeft (qua anti angst) dan de 3 die ik voor mijn gevoel nodig heb om normaal te kunnen functioneren...

Is dit niet bullshit wat die gast beweerd?
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Frog » vr jul 04, 2014 12:28 am

kevinoow schreef:vandaag met de psych gebeld, ik zei dat ik steeds hogere tolerantie voor oxazepam kreeg, hij beweerde dat 1 oxazepam pil van 10mg, net zoveel effect heeft (qua anti angst) dan de 3 die ik voor mijn gevoel nodig heb om normaal te kunnen functioneren...

Is dit niet bullshit wat die gast beweerd?

Misschien is dat inderdaad beetje gelul van hem, maar meer benzo's maak je het probleem alleen maar erger van, je pak je echte angsten niet aan, en je hebt steeds meer nodig, krijgt dan weer rebound etc.
uiteindelijk houd je met zulke pillen je depressie en angststoornis in de hand en je maakt het er vaak erger op op langere termijn, ( kan al vrij vlug gaan hoor)

Ik weet er zelf wel een en ander van en Benzo's zijn net als antidepressiva en ritalin etc allemaal lapmiddelen, die de bron van de problemen niet aanpakt, en in veel gevallen erger maakt.
Het zijn dan ook geen medicijnen, maar lapmiddelen # kassa
Als je is op die manier gaat denken, en je beetje inleest etc kom je misschien tot inzicht dat er alternatieven zijn.

Er is genoeg over te lezen en info over dus ik laat het hierbij, hopelijk heb er iets aan.
Succes met je geestelijke gezondheid
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor kevinoow » vr jul 04, 2014 12:31 am

Frog schreef:
Er is genoeg over te lezen en info over dus ik laat het hierbij, hopelijk heb er iets aan.
Succes met je geestelijke gezondheid


Thanks man!
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Frog » vr jul 04, 2014 12:33 am

kevinoow schreef:
Frog schreef:
Er is genoeg over te lezen en info over dus ik laat het hierbij, hopelijk heb er iets aan.
Succes met je geestelijke gezondheid


Thanks man!

Komt goed, angsten zijn kut, maar het kan beter worden zegt men, dus die hoop moet je maar grijpen als lijkt alles nog zo duister de zon gaat schijnen voor iedereen ^_^
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor kevinoow » vr jul 04, 2014 12:40 am

Frog schreef:
kevinoow schreef:
Frog schreef:
Er is genoeg over te lezen en info over dus ik laat het hierbij, hopelijk heb er iets aan.
Succes met je geestelijke gezondheid


Thanks man!


Komt goed, angsten zijn kut, maar het kan beter worden zegt men, dus die hoop moet je maar grijpen als lijkt alles nog zo duister de zon gaat schijnen voor iedereen ^_^


thats it! ik ben zowieso wel positief ingesteld alleen op een gegeven moment gaat het echt overheersen als een gek. Op sommige dagen grijp ik dan ook naar de benzo's als een gek als ik van de angst echt niet meer weet wat ik moet doen :oops:
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Maus » vr jul 04, 2014 10:47 am

kevinoow schreef:vandaag met de psych gebeld, ik zei dat ik steeds hogere tolerantie voor oxazepam kreeg, hij beweerde dat 1 oxazepam pil van 10mg, net zoveel effect heeft (qua anti angst) dan de 3 die ik voor mijn gevoel nodig heb om normaal te kunnen functioneren...

Is dit niet bullshit wat die gast beweerd?

Die psych praat poep :#:

Wellicht is een anti-depressie medicijn als Efexor iets voor je. In hogere doseringen (bijvoorbeeld 225 Mg) werkt het vaak goed tegen angsten. Let ook hierbij goed op de bijwerkingen...
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor kevinoow » za jul 05, 2014 12:40 am

Pieter210 schreef:
kevinoow schreef:vandaag met de psych gebeld, ik zei dat ik steeds hogere tolerantie voor oxazepam kreeg, hij beweerde dat 1 oxazepam pil van 10mg, net zoveel effect heeft (qua anti angst) dan de 3 die ik voor mijn gevoel nodig heb om normaal te kunnen functioneren...

Is dit niet bullshit wat die gast beweerd?

Die psych praat poep :#:

Wellicht is een anti-depressie medicijn als Efexor iets voor je. In hogere doseringen (bijvoorbeeld 225 Mg) werkt het vaak goed tegen angsten. Let ook hierbij goed op de bijwerkingen...



Ik begin a.s woensdag met Lyrica. :mrgreen:
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Maus » za jul 05, 2014 7:59 am

kevinoow schreef:
Pieter210 schreef:
kevinoow schreef:vandaag met de psych gebeld, ik zei dat ik steeds hogere tolerantie voor oxazepam kreeg, hij beweerde dat 1 oxazepam pil van 10mg, net zoveel effect heeft (qua anti angst) dan de 3 die ik voor mijn gevoel nodig heb om normaal te kunnen functioneren...

Is dit niet bullshit wat die gast beweerd?

Die psych praat poep :#:

Wellicht is een anti-depressie medicijn als Efexor iets voor je. In hogere doseringen (bijvoorbeeld 225 Mg) werkt het vaak goed tegen angsten. Let ook hierbij goed op de bijwerkingen...



Ik begin a.s woensdag met Lyrica. :mrgreen:

Hoop dat het je gaat helpen! 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Frog » za jul 05, 2014 10:06 am

kevinoow schreef:
Pieter210 schreef:
kevinoow schreef:vandaag met de psych gebeld, ik zei dat ik steeds hogere tolerantie voor oxazepam kreeg, hij beweerde dat 1 oxazepam pil van 10mg, net zoveel effect heeft (qua anti angst) dan de 3 die ik voor mijn gevoel nodig heb om normaal te kunnen functioneren...

Is dit niet bullshit wat die gast beweerd?

Die psych praat poep :#:

Wellicht is een anti-depressie medicijn als Efexor iets voor je. In hogere doseringen (bijvoorbeeld 225 Mg) werkt het vaak goed tegen angsten. Let ook hierbij goed op de bijwerkingen...



Ik begin a.s woensdag met Lyrica. :mrgreen:

Dat helpt amper, en zeker als je allemaal dope er naast blijft doen, pappen en nathouden, heb ik al vaker gezegd, maar goed jij geloofd erin , ik ben van mening dat ze je hospitaliseren en je alleen maar gekker word van al die lapmiddelen 9 medicijnen zijn het niet , penicilline is een medicijn dat maakt je beter, AD en as zijn lijsters op de wonden, waar soms helemaal geen pleister op moet, maar heb ik wel vaker gezegd dus .... dit is mijn uitspraak en hier moet je jet mee doen.

succes iig ^_^
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Piotr » za jul 05, 2014 2:01 pm

Stel ik neem 's nachts rond 02.00 een diazepam van 5mg, maakt dat het slapen de volgende nacht moeilijker? En hoe lang zouden de effecten merkbaar zijn?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Hassan » za jul 05, 2014 2:10 pm

door de halfwaardetijd zou het de volgende nacht waarschijnlijk niks uitmaken
Hassan
Offline
 

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Klimtox » za jul 05, 2014 2:22 pm

Ano schreef:door de halfwaardetijd zou het de volgende nacht waarschijnlijk niks uitmaken

Dat zegt niets bij benzo's, alle benzo's behalve oxazepam hebben actieve metabolieten :s
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Piotr » za jul 05, 2014 2:44 pm

Dat metabolietenverhaal is me nooit helemaal duidelijk geworden. Ik begrijp wel dat oxazepam een metaboliet is van diazepam, maar dat zou toch betekenen dat het totale effect langer werkt en ik dus juist beter zou kunnen slapen aangezien de metabolieten nog aanwezig zijn?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Fool » za jul 05, 2014 2:54 pm

Je zult waarschijnlijk prima moeten kunnen slapen, na één nachtje benzo's verpest je je inslapen nog niet. En inderdaad, met een langwerkende metaboliet zul je de dag erna nog wat suf zijn en beter kunnen slapen.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Piotr » do dec 04, 2014 2:55 pm

Ik ben nog steeds op zoek naar een kortwerkende benzo om te slapen op bepaalde gelegenheden zoals festivals. Afgelopen jaar heb ik wel gemerkt dat ik erg suf wakker werd na etizolam, evenals na oxazepam. Waar moet ik op letten bij het uitkiezen van een geschikte benzo? Enkel de halfwaardetijden van de drug en de metabolieten?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Fool » do dec 04, 2014 3:01 pm

Halfwaardetijd van de drugs&metabolieten én of het uberhaupt wel een goede inslaper is.

Misschien is Brotizolam een goede suggestie?

En wordt je niet gewoon duf wakker omdat je de dag ervoor aan de drugs gezeten hebt? :P
Laatst bijgewerkt door Fool op do dec 04, 2014 3:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Prototype » do dec 04, 2014 3:01 pm

Piotr schreef:Ik ben nog steeds op zoek naar een kortwerkende benzo om te slapen op bepaalde gelegenheden zoals festivals. Afgelopen jaar heb ik wel gemerkt dat ik erg suf wakker werd na etizolam, evenals na oxazepam. Waar moet ik op letten bij het uitkiezen van een geschikte benzo? Enkel de halfwaardetijden van de drug en de metabolieten?


Temazepam.
5 a 6 uur slaap en weinig bijwerkingen daarna, killt ook katers :grin:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Piotr » do dec 04, 2014 3:11 pm

Brotizolam lijkt me dan wel geschikt, evenals Midazolam. Temazepam werkt toch juist vrij lang? Mijn probleem is dat ik op festivals vaak ga aanklooien met GHB en dat doe ik liever niet met benzo's in m'n bloed. Een sterke inslaper hoeft het niet te zijn want ik gebruik over het algemeen weinig drugs die m'n slaap verneuken. Ik moet ook even kijken waar ik wel en waar ik niet aan kan komen.

Ik zie nu dat de halfwaarde-tijd van oxazepam ook erg laag ligt en niet veel verschilt van brotizolam en midazolam. Ik slaap daar ook prima op. Is het dan nog de moeite waard om verder te zoeken naar een net wat korter werkende benzo? De tijd vliegt bij mij altijd voorbij als ik een benzo op heb, dat is ook een grote reden waarom ik er een zoek die nog korter werkt.
Laatst bijgewerkt door Piotr op do dec 04, 2014 3:15 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Prototype » do dec 04, 2014 3:14 pm

Temazepam werkt juist heel kort.
Ik vind het ideaal voor als ik om 10u terugkom van een feestje ( :snort: ) en een paar uurtjes slaap wil pakken, ben ik voor het avondeten weer wakker.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner