Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Het grote benzo topic !

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Winehouse » vr maart 21, 2014 7:23 am

Dit topic maakt mensen jaloers die nu zonder zitten. Maar ach, ik die wel mee. Ik neem zo een diazepammetje
who whants to help mother with mothers little helpers?
Avatar gebruiker
Winehouse
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 410
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 8:27 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Maus » vr maart 21, 2014 9:25 am

Winehouse schreef:Dit topic maakt mensen jaloers die nu zonder zitten. Maar ach, ik die wel mee. Ik neem zo een diazepammetje

Ik heb Diazepam rectioles, werkt binnen 8 minuten :mrgreen:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Winehouse » zo maart 23, 2014 7:25 am

Ik heb vanallerlei verschlilende benzo's das pas stoer!
who whants to help mother with mothers little helpers?
Avatar gebruiker
Winehouse
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 410
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 8:27 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Maus » zo maart 23, 2014 10:19 am

Winehouse schreef:Ik heb vanallerlei verschlilende benzo's das pas stoer!

:hulde:

Er is altijd baas boven baas :s
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Winehouse » zo maart 23, 2014 4:08 pm

Pieter210 schreef:
Winehouse schreef:Ik heb vanallerlei verschlilende benzo's das pas stoer!

:hulde:

Er is altijd baas boven baas :s


Ik zou een apotheek kunnen beginnen zoveel ik heb:p Maar dan zeg jij dat je ze zelf fabriceert dus dan ben jij de baas ja
who whants to help mother with mothers little helpers?
Avatar gebruiker
Winehouse
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 410
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 8:27 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Ricardo1G2 » di maart 25, 2014 5:37 pm

Ik heb niet veel benzo's ofzo, maar gebruik momenteel af en toe Clobazam ( Frisium)
Deze benzo vind ik wel o.k., misschien niet zo sterk als Xanax of Valium en consorten,
maar mijn arts vertelde dat het een andere structuur heeft dan de klassieke benzo's en dat daardoor de motoriek enz. minder beinvloed worden en dat merk ik ook wel.....

Ervoor nam ik dagelijks een tijdje Cloxazolam ( Akton), ook geen echt supersterke benzo tegenover Xanax,Valium of bv. Lexotan vertelde mn arts, maar ik had/heb weinig tolerantie, dus voelde de effecten goed, die vooral angstwerend waren en tegen epilepsie....


Verder heb ik 1 x een Xanax Retard 2 mg geslikt en kan zeggen dat deze veel heftiger was dan voornoemde soorten, ook al kwam de afgifte geleidelijk.....

Ik ben geen echte fanof voorstander van benzo's, toch niet van dagelijks gebruik, toen ik akton nam was dat ook elke dag en week na week voelde ik minder ( gewenning) en heb bij het stoppen ook lichamelijke ontwenning gevoeld.....nu neem ik bij behoefte, dus dat lijkt me veel geschikter bij benzodiazepines
Avatar gebruiker
Ricardo1G2
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: di jun 19, 2012 9:45 am

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Winehouse » di maart 25, 2014 10:39 pm

Alle benzo´s hebben wel iets. Ik weet er alles van. Als apothekersassistente met grote voorraad zooi.
who whants to help mother with mothers little helpers?
Avatar gebruiker
Winehouse
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 410
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 8:27 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Maus » di maart 25, 2014 10:48 pm

Winehouse schreef:Alle benzo´s hebben wel iets. Ik weet er alles van. Als apothekersassistente met grote voorraad zooi.

:hulde:

Jaloers ;)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Ricardo1G2 » wo maart 26, 2014 2:14 am

Elke benzo heeft wel iets ja, een van de vijf uitgesproken effecten ( kalmerend,slaapwekkend,anticonvulsief,anxiolytisch en spieronstpannend[/soundcloud]

Welke vind jij dan op elk van die domeinen de meest geschikte Winehouse, kan je als apothekersassistente zomaar zonder recept benzo's meenemen?

Ik vond Alprazolam het beste voor angsten, Cloxazolam en Clobazam zijn de enige andere die ik gehad heb, vind ze vooral wel goed werken tegen angst en beetje kalmerend ( heb wel weinig gewenning), heb jij deze al gehad Winehouse?

Klopt het dat flunitrazepam zowat de heilige graal van de benzo's is?

Ik ben benieuwd naar Dormicum eigenlijk, omdat het in Belgie nog altijd niet op de markt is, in de vorm van pilletjes....is Dormicum beter vind je dan bv. Flunitrazepam?

Wat vind jij van Xanax Retards 2 mg? Het zijn de beste die ik gehad heb, heb enkele malen ze kapot gebeten en er thee bij gemaakt .....ben benieuwd naar Xanax of generische alprazolam directwerkend van 2 mg dan.....
Avatar gebruiker
Ricardo1G2
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: di jun 19, 2012 9:45 am

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Piotr » zo apr 06, 2014 3:57 pm

Welke benzo is het meest geschikt voor op een feestje na een upper? Niet per direct om te slapen, maar bijvoorbeeld meer enkele uren nadat 4-fa is uitgewerkt om jezelf dan toch nog chill te voelen en niet direct veranderd in een saaie zak. Binnenkort ga ik waarschijnlijk een strip oxazepam aanschaffen, is dat wat voor deze doeleinden?

Bij etizolam ervaar ik altijd van die zwarte gaten dat ik, ongeacht de dosis, vrij weinig meer weet van de desbetreffende avond en dat de tijd altijd voorbij is gevlogen. Ik weet niet of dit een algemeen fenomeen is bij alle benzo's?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Poseidon » ma apr 07, 2014 4:20 pm

Piotr schreef:Welke benzo is het meest geschikt voor op een feestje na een upper? Niet per direct om te slapen, maar bijvoorbeeld meer enkele uren nadat 4-fa is uitgewerkt om jezelf dan toch nog chill te voelen en niet direct veranderd in een saaie zak. Binnenkort ga ik waarschijnlijk een strip oxazepam aanschaffen, is dat wat ?


Zou voor diazepam gaan. EVT een halfje (=5mg). Lekker glas wodka jus erbij. Evt daar nog een vitamine C bruistablet in kicken.
Heb hier zelf goede ervaringen mee. 8-)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor chris309 » di apr 08, 2014 10:38 pm

Heb het laatste halfjaar een paar verschillende benzo's uitgeprobeerd om eens te gebruiken na een dagje DEX.
Dit zijn alle geprobeerde benzo's van elke soort heb ik 1 keer het los geprobeerd en een aantal maal na dex.
De bedoeling is vooral in slaap vallen, de werking van een benzo op zichzelf vind ik persoonlijk saai en niet recreatief.

Lorazepam(maar 1 keer gebruikt, niets speciaals, kon er ook niet echt beter door slapen.

Diazepam(redelijk als inslaper na Dex maar wel minimaal 40-50 mg) op zichzelf is 10 mg wel relaxed, nadeel vind ik dat je nog dagen daarna voelt dat het nog aanwezig is in je lichaam, dit heb ik bij andere benzo's minder.

Oxazepam: best geinig spul, voor mij is dit een benzo die mij nooit in slaap krijgt, maar je wordt wel wat chiller in tegenstelling tot andere benzo's, echter als ik het niet combineer en bijv. 25 mg pak, dan is het megasaai.
Echter ook qua functionaliteit niet heel boeiend.

Etizolam(letterlijk geen benzo, maar ja doet hetzelfde): dit gaf iets meer euforie dan andere benzo's, maar dit is samen met flunitrazepam de enige waarbij ik last had van black outs. Werkt niet echt super om in slaap te komen na stims, had er 3-4 van elk 2mg nodig voor ik sliep, voordeel is wel dat je een dag later al niets meer ervan voelt dit is bij alle andere benzo's meer het geval.

Flunitrazepam, dit is mijn meest favo benzo omdat het doet wat het beloofd.
Als ik stims heb gehad en ik wil slapen dan knal ik 1 -2 tabletten van elk 2mg naar binnen en gegarandeerd dat je een uur later slaapt.
Daarnaast is het samen met etizolam de enige benzo die mij iets van een euforie geeft, bijv een halve pil(1 mg) geeft een relaxed gevoel op een warme zondagmiddag, best aardig.
Nadeel is wel dat je snel in de "black out" fase komt net zoals bij etizolam, bij alle andere benzo's heb ik dit nooit ervaren.
Daarnaast heeft flunitrazepam bij mij veel minder "na ijl effecten" ten opzichte van alle andere benzo's, alsof het sneller afgebroken is ofzo.

resumerend: voor mij is flunitrazepam de fijnste benzo omdat het functioneel is, je exact weet wat je kunt verwachten(behalve blackouts...) en is de sufheid de dag(dagen) daarop een stuk minder.
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang
chris309
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 227
Geregistreerd: di okt 01, 2013 10:03 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor chris309 » di apr 08, 2014 10:43 pm

Piotr schreef:Welke benzo is het meest geschikt voor op een feestje na een upper? Niet per direct om te slapen, maar bijvoorbeeld meer enkele uren nadat 4-fa is uitgewerkt om jezelf dan toch nog chill te voelen en niet direct veranderd in een saaie zak. Binnenkort ga ik waarschijnlijk een strip oxazepam aanschaffen, is dat wat voor deze doeleinden?

Bij etizolam ervaar ik altijd van die zwarte gaten dat ik, ongeacht de dosis, vrij weinig meer weet van de desbetreffende avond en dat de tijd altijd voorbij is gevlogen. Ik weet niet of dit een algemeen fenomeen is bij alle benzo's?


Oxazepam zou dan de beste keuze zijn, alhoewel ik benzo's per definitie niet echt veel sociale voordelen vind hebben.
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang
chris309
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 227
Geregistreerd: di okt 01, 2013 10:03 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Piotr » di apr 08, 2014 11:34 pm

Ik vind het effect van bijv. etizolam al best prima, alleen de black outs zorgen ervoor dat ik het helemaal niet kan waarderen. Als oxazepam wat leukere effecten heeft met minder black outs etc. dan lijkt het me nog wel redelijk geschikt voor na een upper op een feestje.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor chris309 » wo apr 09, 2014 12:58 pm

Ik had Piotr een PB gestuurd, maar kan het net zo goed hier neerzetten, misschien heeft iemand er wat aan:

"Heya,

Ik las je reply in het benzo topic.
Als je aan flunitrazepam kunt komen zou ik deze toch nog steeds aanbevelen boven oxazepam, neem dan alleen 1 mg ofzo, dan slaap je niet maar ben je wel chill zonder black outs, stel je komt dan op een punt dat je wilt gaan slapen, klap je er nog 2 mg bij en tadaa slaap!

Pak alleen niet gedurende de hele avond/nacht/dag whatever steeds 1 mg bij dan krijg je wel blackouts en vervelende situaties(dat heb ik een keer meegemaakt, niet handig...), maar al met al is het veel beter stuurbaar dan etizolam en in lage eenmalige dosering chiller dan oxazepam, daarnaast bleef ik oxazepam langer aanwezig voelen in mijn lijf, dits is bij fluni veel minder het geval.

Enige probleem bij fluni is dat de gewenning wel heel snel optreed, stel je neemt 2 mg dan ga je bij een eerste keer geheid om, maar als je al 2 dagen fluni hebt gehad, dan gebeurd er op dag 3 al vrij weinig bij dezelfde dosis, dit heb ik bij andere benzo's dan weer minder, maar voor mij is dit extra handig zoadt ik het niet ga misbruiken ;)

Ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt.

Groeten Chris!"
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang
chris309
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 227
Geregistreerd: di okt 01, 2013 10:03 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Piotr » wo apr 09, 2014 2:22 pm

Dan denk ik dat ik maar een strip oxazepam en een strip flunitrazepam koop binnenkort. De tabletten oxazepam zijn 50mg en de flunitrazepam 2mg. Zijn dit soort tabletten, met name de 50mg oxazepam, in halfjes en evt. kwartjes te breken?

Voor slaap zal ik echter niet zo veel nodig hebben, als ik op etizolam een slaapje doe na uppers dan heb ik ook maar 1mg nodig, daarnaast is 4-fa vrijwel de enige drug die ik af en toe gebruik die voor slaapproblemen zorgt.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor chris309 » wo apr 09, 2014 5:00 pm

50 mg oxazepam is voor mij minder intens dan 2 mg fluni, dus je hoeft niet in halfjes te werken DENK IK!!!!
Is namelijk voor iedereen anders de eerste keer zou ik wel de helft nemen als ik jouw was, just to be sure
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang
chris309
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 227
Geregistreerd: di okt 01, 2013 10:03 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Piotr » vr apr 11, 2014 3:08 am

Stel je pakt oxazepam of flunitrazepam rond midderdacht en gaat vervolgens slapen, wat merk je de volgende ochtend/middag nog van de metabolieten? Mij lijkt flunitrazepam wel geschikt om te chillen en te slapen na een dag op een weekendfestival, alleen het zou jammer zijn als het effect van de benzo de uppers/psychedelica te veel zou remmen de volgende dag.

En is het moeilijk om op te staan na een benzo terwijl je kort hebt geslapen?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Vinz » vr apr 11, 2014 3:09 am

Ik zou dan voor de oxazepam gaan.
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Piotr » vr apr 11, 2014 4:11 am

Druks schreef:
Piotr schreef:En is het moeilijk om op te staan na een benzo terwijl je kort hebt geslapen?

Ja.

Stel ik knikker er 0,5-1,0mg flunitrazepam in om 00:00, ik ga slapen om 04:00 en wil opstaan rond 11:00 à 12:00. Moeilijk?

Vinz schreef:Ik zou dan voor de oxazepam gaan.

Zou je dit kunnen onderbouwen? Chris ervoer juist dat oxazepam een duidelijkere werking heeft de day-after, maar dat lijkt jou dus niet zo?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Kockar » vr apr 11, 2014 4:34 am

Vinz schreef:Ik zou dan voor de oxazepam gaan.
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Poseidon » vr apr 11, 2014 10:15 am

Piotr schreef:
En is het moeilijk om op te staan na een benzo terwijl je kort hebt geslapen?


Och, nack je toch lekkere lijn sos bij het ontbijt. Ben je zo weer the man. 8-)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor chris309 » vr apr 11, 2014 10:49 am

Piotr schreef:
Druks schreef:
Piotr schreef:En is het moeilijk om op te staan na een benzo terwijl je kort hebt geslapen?

Ja.

Stel ik knikker er 0,5-1,0mg flunitrazepam in om 00:00, ik ga slapen om 04:00 en wil opstaan rond 11:00 à 12:00. Moeilijk?

van een halve mg wordt je echt niet moeilijker wakker, had eergisteren 2 mg op om 23:00 en werd vanzelf wakker om 07:40 ergens, heel klein beetje duf, maar 2 blikjes red bull(light) halen dat bij mij al weg.
Maar het blijft natuurlijk een gegeven dat ieder mens/metabolisme anders werkt ;)
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang
chris309
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 227
Geregistreerd: di okt 01, 2013 10:03 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor chris309 » vr apr 11, 2014 10:50 am

Kockar schreef:
Vinz schreef:Ik zou dan voor de oxazepam gaan.


kun je dit ook onderbouwen?
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang
chris309
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 227
Geregistreerd: di okt 01, 2013 10:03 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor chris309 » vr apr 11, 2014 10:51 am

Piotr schreef:Stel je pakt oxazepam of flunitrazepam rond midderdacht en gaat vervolgens slapen, wat merk je de volgende ochtend/middag nog van de metabolieten? Mij lijkt flunitrazepam wel geschikt om te chillen en te slapen na een dag op een weekendfestival, alleen het zou jammer zijn als het effect van de benzo de uppers/psychedelica te veel zou remmen de volgende dag.

En is het moeilijk om op te staan na een benzo terwijl je kort hebt geslapen?


ik denk dat ongeacht welke benzo je neemt, het per definitie een nadelige invloed heeft op tripmiddelen zoals bijv. lsd.
Er betsaat geen benzo die binnen 8 uur volledig uit je systeem is
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang
chris309
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 227
Geregistreerd: di okt 01, 2013 10:03 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Piotr » vr apr 11, 2014 1:07 pm

Er gaat minstens 12 uur overheen voordat er weer iets raars in mijn lichaam belandt. Verder lijkt het me wel prima als de benzo nog licht aanwezig is, het moet echter niet zo zijn dat iets zoals 2c-i nog steeds op de achtergrond van de benzo blijft de volgende dag.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Frog » vr apr 11, 2014 1:12 pm

Fluitrazepam heeft een vrij lange halfwaarde tijd.

Stukje van wikipedia.
Flunitrazepam has a long half-life of 18–26 hours and an active metabolite that has a half-life of 36–200 hours, which means that flunitrazepam's effects after nighttime administration persist throughout the next day.[12] Residual "hangover" effects after nighttime administration of flunitrazepam, such as sleepiness and impaired psychomotor and cognitive functions, may persist into the next day. This may impair the ability of users to drive safely, and increase risks of falls and hip fractures.[13]

Flunitrazepam is lipophilic and is metabolised hepatically via oxidative pathways. The enzyme CYP3A4 is the main enzyme in its phase 1 metabolism in human liver microsomes.[14]

Zelf heb ik het ooit ook wel is op, en het werkt inderdaad langer door als de meeste benzo's.
Vandaar dat Oxazepam mij een beter alternatief lijkt.
Van 50 mg een halfje bijvoorbeeld, kijk dit even aan dan kan je alsnog die andere helft erbij doen.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor tonic1 » za apr 12, 2014 3:51 pm

een tijd geleden vroeg ik op dit forum of mensen ervaring hadden met fluni recreatief gebruiken. Hierop kreeg ik weinig reacties , vervolgens heb ik dus gister zelf de proef op de som genomen en er een gebruikt bij het uitgaan 2 mg. Ik kan zeggen het was een groot succes hele avond lekker chill en vervolgens zonder problemen nog rustig naar huis gegaan.
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Perry » za apr 12, 2014 4:01 pm

Hee, tonic1!
2mg zou voor menig gebruiker denk ik teveel zijn, maar als ik het me goed herinner heb jij ook wel redelijk vaak GHB gebruikt?
Wat ik denk is dat er kruistolerantie is waardoor je deze dosis kon hebben en er echt van genoten hebt :)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor tonic1 » za apr 12, 2014 8:56 pm

JongGeleerd schreef:Hee, tonic1!
2mg zou voor menig gebruiker denk ik teveel zijn, maar als ik het me goed herinner heb jij ook wel redelijk vaak GHB gebruikt?
Wat ik denk is dat er kruistolerantie is waardoor je deze dosis kon hebben en er echt van genoten hebt :)


zou inderdaad kunnen kloppen aangezien het ook mijn eerste benzo ooit is. echter 2 mg was een goede dossis voor mij.verder vraag ik me af hoe snel gewenning voor fluni optreed ?
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner