Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Het grote benzo topic !

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Einstein » ma okt 29, 2012 7:27 pm

Twee dagen :rock: Dat wordt wel even plannen dus. Bedankt voor de info :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Schism » ma okt 29, 2012 7:29 pm

Einstein schreef:Ik heb een paar stuks bromazepam 12 mg cadeau gekregen. Naar wat ik ervan lees komt dit qua benzo's dicht in de buurt van de hoofdprijs :snort:

Haha. Ze zijn inderdaad lekker. :smokin:
Schism
Badass Junkie

Berichtdoor -YOKI- » ma okt 29, 2012 9:30 pm

Wat mij betreft zijn ze de hoofdprijs :P Vooral lekker met de kerst met een lekker rood wijntje, stukje oude kaas en spaanse droge worst.
En een echte kerst film. :P
-YOKI-

Berichtdoor maynerd » vr nov 02, 2012 10:08 pm

-YOKI- schreef:Bromazepam 12mg heb ik liever dan flunitrazepam, vind het effect van Broma veel langer duren, ik voelde het effect zeker twee dagen, terwijl ik met Flunitrazepam na 2 a 6 uur de knal er toch wel af vindt.

Maar dient flunitrazepam officieel niet sterker te zijn? Waren de pillen echt. (Veel fakes in de omloop die je kunt herkennen aan de "dunheid" van de pil.) Bromazepam doet me niet veel. Xanax of diazepam echter vind ik lekkerder...
Geïntresseerd in benzos, oxycontine, oxynorm etc.
maynerd
Newbie

Berichtdoor maynerd » vr nov 02, 2012 10:11 pm

hmkey schreef:
-YOKI- schreef:Is jammer dat ik mn laatste Onax op heb, want de nieuwe Xanax gg249 van mn dealer zijn volgens mij fake.
is Etizolam een goede vervanger voor alprazolam of zelfs beter?

Etizolam legt je plat is hypnotisch meen ik en alprazolam angst onderdrukkend.
Dus hangt er voor af waar je het voor neemt ;)

Wat is jullie ervaring van Etizolam? Van alle benzo's heb ik deze nog nooit geprobeerd. Sterker dan de andere "hypnotische" benzo's? zoals 20mg tamezepam?
Geïntresseerd in benzos, oxycontine, oxynorm etc.
maynerd
Newbie

Berichtdoor -YOKI- » wo nov 07, 2012 4:44 pm

Etizolam vind ik persoonlijk een van de fijnste benzo achtige, effect is zeker meer hypnotische dan bijvoorbeeld spier verslappend, maar angst remmend doen ze ook zeker! Vind etizolam meer op een broma delight lijken :)
-YOKI-

Berichtdoor Pilletje » za nov 10, 2012 2:10 am

Voornamelijk angstwerend, nog redelijk sterke hypnotische werking.
Temazepam is zeker hypnotisch sterker dan etizolam, etizolam is vergelijkbaar met xanax, lorazepam en mss zelfs met bromazepam qua effect.
1mg etizolam = 1mg xanax ongeveer = ongeveer 3mg bromazepam = ongeveer 2mg lorazepam. Je komt wel makkelijk in slaap met etizolam, maar even hypnotisch als temazepam en lormetazepam enzo vind ik ze dan wel weer niet.

Toch werken bromazepam, lorazepam & xanax nog steeds iets hypnotischer bij een equivalente dosis vind ik. Bromazepam geeft daarbij ook nog wat euforie, wat je bij de rest van de benzos die ik opnoemde niet echt krijgt.

(heb die equivalente dosissen niet opgezocht ofzo, maar als ik het me goed herinner klopt het wel. Met die dosering voelde het bij mij allesinds wel steeds aan als equivalente dosissen.)

/e: en ik kan niet slapen. Denk dat ik maar eens ga zondigen een een zolpidemmetje opvreet.
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Drefbon » za nov 10, 2012 2:53 am

Pascal schreef:
Einstein schreef:Ik heb een paar stuks bromazepam 12 mg cadeau gekregen. Naar wat ik ervan lees komt dit qua benzo's dicht in de buurt van de hoofdprijs :snort:

Haha. Ze zijn inderdaad lekker. :smokin:

Daar heb ik er 'toevallig' onlangs ook een aantal van cadeau gekregen, dat vond ik ook wel een van de betere soorten die ik geprobreerd heb. Etizolam (eigenlijk geen benzo hé) vind ik ook erg prettig. Ik heb nu nog wat diazepam liggen, deze had ik al een flink tijdje niet meer gebruikt omdat mijn tolerantie veel te hoog was geworden maar deze vielen me eerlijk gezegd erg tegen: ik werd er veel slaperiger van dan eerder genoemde middelen. Ook heb ik een tijdje terug een doosje xanax 1mg gehad, deze vind ik toch ook wel één van de betere benzo's.
Het grote nadeel van benzo's vind ik toch de tolerantie die bij mij erg snel oploopt, het verschilt wel per soort maar van diazepam moet ik ondertussen alweer vier stuks van 10mg nemen om het gewenste effect te krijgen.
Dref = back
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor pink_sky » zo nov 11, 2012 12:23 pm

Pilletje schreef:Voornamelijk angstwerend, nog redelijk sterke hypnotische werking.
Temazepam is zeker hypnotisch sterker dan etizolam, etizolam is vergelijkbaar met xanax, lorazepam en mss zelfs met bromazepam qua effect.
1mg etizolam = 1mg xanax ongeveer = ongeveer 3mg bromazepam = ongeveer 2mg lorazepam. Je komt wel makkelijk in slaap met etizolam, maar even hypnotisch als temazepam en lormetazepam enzo vind ik ze dan wel weer niet.

Toch werken bromazepam, lorazepam & xanax nog steeds iets hypnotischer bij een equivalente dosis vind ik. Bromazepam geeft daarbij ook nog wat euforie, wat je bij de rest van de benzos die ik opnoemde niet echt krijgt.

(heb die equivalente dosissen niet opgezocht ofzo, maar als ik het me goed herinner klopt het wel. Met die dosering voelde het bij mij allesinds wel steeds aan als equivalente dosissen.)

/e: en ik kan niet slapen. Denk dat ik maar eens ga zondigen een een zolpidemmetje opvreet.

Volgens mij is 1 mg xanax = ongeveer 9 mg bromazepam
Omdat 1 mg xanax= 10 mg diazepam en 10 mg diazepam= 9 mg bromazepam.
Maar die equivalentielijsten zeggen niet alles natuurlijk.
Je hebt een groot verschil in de farmacokinetiek: sommige benzodiazepines werken kort sommigen zijn langwerkend
pink_sky
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor vapie » do nov 29, 2012 9:26 pm

IK heb nog 2 dozen tranxene 10mg liggen die ik niet meer gebruik. Uit de 1ste doos zijn er al 2 of 3 uit. Als er iemand interesse heeft om ze over te kopen kan je steeds iets laten weten via ********. Voor mij waren deze veel te heftig en ik zou het een verspilling vinden om ze weg te gooien terwijl ik er iemand anders plezier mee zou kunnen doen.

Doei :wave:
vapie
Newbie
Verbannen

Berichtdoor bezoeker » zo jan 06, 2013 1:15 am

waar kan ik diazepam of flunitrazepam of dalmadorm kopen want mijn huisdokter is tegen benzos
bezoeker
Newbie
Verbannen

Berichtdoor Ivo » zo jan 06, 2013 1:30 am

bezoeker schreef:waar kan ik diazepam of flunitrazepam of dalmadorm kopen want mijn huisdokter is tegen benzos

:#:
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor AgeOfLove » zo jan 06, 2013 1:37 am

Etizolam!

Zalig hoe de rust je overvalt en je vanzelf voelt wegzakken...
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor MDMAmazing » do jan 10, 2013 11:16 pm

Ik heb vandaag voordat ik een presentatie moest doen een alprazolam 1mg xanax pilletje en ook nog een valeriaan tablet van de Trekpleister genomen, en ik merkte dat het werkte, ik was veel minder nerveus en bleef kalm. Maar ik heb het gevoel dat ik de dosis wel wat kan opschroeven, want tijdens het presenteren kwam ik soms nog steeds niet uit mijn woorden en ik kon ook niet helder nadenken, ik wou gewoon zo snel mogelijk dat het weer voorbij was. Voordat ik ging presenteren wist ik de hele tekst uit mijn hoofd dus ik had me wel goed voorbereid.

Dus mijn vraag is: Is het in dit geval een goede oplossing om 2mg te nemen ipv 1?
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA

Did: Alcohol, nicotine, wiet, hasj, truffels, kratom, silene capensis, ritalin, alprazolam, DXM, DMT, 2C-B, 4-FMP, XTC
To do: Lachgas, pure MDMA, mescaline, LSD, GHB, 6-APB, 2C-I, TMA-2, TMA-6, 2CT-2, 2CT-4, 2CT-21
Dont's: Cocaine, heroine, crystal meth, crack

MDMA CEV's
MDMAmazing
Belezen Gebruiker

Berichtdoor jasmin » zo jan 13, 2013 10:09 pm

Hey allemaal,

Ben beetje nieuw hier en na wat rond te snuffelen dacht ik dak het beste hier mijn vraag kan stellen :)

Gebruik nu sinds 8tal maanden alprozolam ben eerst begonnen met bromazepam maar aangezien deze te zwak waren voor mij omdat ik ze voor medische redenen neem hebben ze mij op alprozolam gezet.

Nu was ik eigenlijk eens aan het denken voor ze eens recreatief te gebruiken. Ik gebruik 1.5mg per dag. En drink ook dagelijks mijn glaasjes wij of cava en na veel lezen hier te hebben is het geen aanrader ma heb nog nooit last gehad en ook niet dat ik snel dronker wordt ervaan helemaal niet wordt er ook niet moe van enkel neemt mijn angst weg.

Maar nu verder over mijn vraag wat raden jullie aan als dosis voor recreatief gebruik? Ben gewoon eens benieuwd naar het effect :)
"sorry voor de mensen die het moeilijk hebben met mijn schrijf wijze of typ fouten maar heb dyslexie en doe mijn best om zo fout mogelijk te schrijven"
jasmin
Newbie

Berichtdoor Skyfall » vr jan 25, 2013 2:47 pm

Ik slaap echt NIET meer.. Ik las dat flunitrazapam erg goed is..
Iemand die dat gebruikt hier?
Skyfall
Newbie

Berichtdoor Maanvos » za jan 26, 2013 1:57 am

jasmin schreef:Hey allemaal,

Ben beetje nieuw hier en na wat rond te snuffelen dacht ik dak het beste hier mijn vraag kan stellen :)

Gebruik nu sinds 8tal maanden alprozolam ben eerst begonnen met bromazepam maar aangezien deze te zwak waren voor mij omdat ik ze voor medische redenen neem hebben ze mij op alprozolam gezet.

Nu was ik eigenlijk eens aan het denken voor ze eens recreatief te gebruiken. Ik gebruik 1.5mg per dag. En drink ook dagelijks mijn glaasjes wij of cava en na veel lezen hier te hebben is het geen aanrader ma heb nog nooit last gehad en ook niet dat ik snel dronker wordt ervaan helemaal niet wordt er ook niet moe van enkel neemt mijn angst weg.

Maar nu verder over mijn vraag wat raden jullie aan als dosis voor recreatief gebruik? Ben gewoon eens benieuwd naar het effect :)

Heb je dit getypt onder invloed? Je bent al goed opweg, ga zo door meid.
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!

カエルが死んでいます
Maanvos
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Pilletje » zo jan 27, 2013 12:18 am

VAN bromazepam NAAR alprazolam?
Bromazepam 12mg is zowat de beste anxiolytische benzo naar mijn mening. En het werkt veel langer dan xanax waardoor je aan 1tje p.d genoeg hebt.

Maar goed, met jou tolerantie.. 3-4mg voor een recreatief effect. Al raad ik dat af als je ze therapeutisch gebruikt. Da's fucken met je tolerantie voor 3-4u "plezier". (Als je het al plezier kan noemen..)
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker

Berichtdoor jasmin » ma jan 28, 2013 10:41 pm

Thanks voor je reactie :)

Ja wou enkel eens zien wat een effect het geeft maar als je het al geen plezier kan noemen dan verzinnen we eens iets anders hé.
"sorry voor de mensen die het moeilijk hebben met mijn schrijf wijze of typ fouten maar heb dyslexie en doe mijn best om zo fout mogelijk te schrijven"
jasmin
Newbie

Berichtdoor jasmin » ma jan 28, 2013 10:49 pm

Waanvos schreef:

Heb je dit getypt onder invloed? Je bent al goed opweg, ga zo door meid.

Nope niks ondervloed!!! Sorry dak aan dyslexie leid en geen perfecte zinsbouw heb en schrijf fouten heb. Niemand is perfect!!!!!!!!!!
jasmin
Newbie

Berichtdoor Pilletje » vr feb 01, 2013 6:48 pm

Ja dat vond ik ook een erg onnodige reply hoor maanvos.. Het is echt perfect leesbaar wat jasmin bedoelt dus ik snap het probleem niet zo goed.
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Paradise » za feb 16, 2013 8:54 pm

MDMAmazing schreef:Ik heb vandaag voordat ik een presentatie moest doen een alprazolam 1mg xanax pilletje en ook nog een valeriaan tablet van de Trekpleister genomen, en ik merkte dat het werkte, ik was veel minder nerveus en bleef kalm. Maar ik heb het gevoel dat ik de dosis wel wat kan opschroeven, want tijdens het presenteren kwam ik soms nog steeds niet uit mijn woorden en ik kon ook niet helder nadenken, ik wou gewoon zo snel mogelijk dat het weer voorbij was. Voordat ik ging presenteren wist ik de hele tekst uit mijn hoofd dus ik had me wel goed voorbereid.

Dus mijn vraag is: Is het in dit geval een goede oplossing om 2mg te nemen ipv 1?

Beta Blokker + benzo doet wonderen bij mij.
Enkel benzo's blijf ik stressen, zelf wanneer ik volledig waps ben.
Paradise
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Paradise » vr mei 17, 2013 12:28 am

Ook bromazepam mogen testen, heel mooi dat. Vind de werkingsduur nog meevallen, tis niet dat je 30 uur piekt.
Kan er alleen echt niet op drinken, 3 glazen wijn en je ( iedereen ) merkt echt wel dat er iets niet normaal is met mij.
Paradise
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Enya » vr mei 17, 2013 3:17 am

Weet iemand een middel waarvan je echt dagenlang alleen nog maar van gaat kwijlen en ijlen? Dat je niks meer kan, behalve dan voor jezelf uit staren? Rivotril misschien?
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Enya
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Paradise » vr mei 17, 2013 10:05 am

Flurazepam heeft een erg lange half life, geen idee of je er van gaat ijlen en kwijlen ...
Paradise
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Dreuge » vr mei 17, 2013 10:05 am

Enya schreef:Weet iemand een middel waarvan je echt dagenlang alleen nog maar van gaat kwijlen en ijlen? Dat je niks meer kan, behalve dan voor jezelf uit staren? Rivotril misschien?

misschien
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~

~~~~~FREE GONZO~~~~~
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie

Berichtdoor Ivo » vr mei 17, 2013 10:30 am

Enya schreef:Weet iemand een middel waarvan je echt dagenlang alleen nog maar van gaat kwijlen en ijlen? Dat je niks meer kan, behalve dan voor jezelf uit staren? Rivotril misschien?

Ik vond Diazepam er perfect voor, maar dan ga je wel een paar strips mogen opsnoepen en dat is verre van gezond...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor Aaltje » vr mei 17, 2013 10:35 am

Drugs is sowieso slegt vor je

Verzonden vanaf mijn kenzertrieste iPhone.
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur

Berichtdoor daywalker » za mei 25, 2013 2:34 pm

Flunitrazepam is toch een lekkere benzo vind ik, geeft een lekkere roes die toch vrij lang duurt.

De werkingsduur is langer dan 12 uur vind ik, de piek duurt ongeveer zolang, maar daarna zitten er nog actieve metabolieten in je bloed die tot enkele dagen zelfs kunnen erin zitten en dat je dus onder invloed blijft, zeker als je het dagelijks neemt en al zeker als je het verschillende malen dagelijks neemt.

Ik weet dat de indicatie insomnia is en dat het bedoeld is om 's nachts/voor 't slapengaan in te nemen genomen wordt, maar naast de hypnotische werking is er ook een sederende/ANxiolytische/anticoncvulsieve/spierontspannende werking natuurlijk.

Ik heb ( ben er niet trots op) een periode gehad dat ik flunitrazepam ook voor overdag gebruikte, om me te kalmeren , het vlakte mijn emoties heel erg af ( had toen heel veel angst en stress door omstandigheden), ik nam op mijn 'piek' 4 pilletjes van 1 mg per dag: ochtend,middag,avond,nacht.

Ik veranderde van mijn heldere,nuchtere ik in een emotieloze zombie eigenlijk, zonder dat ik het zelf besefte.
Ik had ook vaak last van retrogade amnesie, omdat ik het combineerde met alcohol, een tijd zelfs met pure alcohol ( ethanol uit de apotheek, flesjes van 20 cc ) en dan een pilletje erbij nemen.
Dus heb toen zeker periode gehad van voor me uit staren en ijlen of wartaal spreken en vreemd gedrag, gelukkig lette mijn vriendin altijd goed op me.

Maar ik bleef toch mijn zin doordrijven, ethanol van de apo met fluni's ( kreeg 6 doosjes voorgeschreven elke 3 weken van mijn toenmalige huisarts).

Uiteindelijk ben ik in de ontwenningskliniek beland, gedwongen, want wist niet meer wat ik deed en kon soms gevaarlijk zijn voor mezelf en/of voor anderen, dus ben even ook gedwongen opgenomen geweest, toen ik heel diep in de put zat.

In de psychiatrische kliniek gaf men mij 4 tabletten diazepam 10 mg de eerste twee weken en zo afgebouwd met een half pilletje minder elke week, heb wel last gehad van ontwenning, maar was dankzij het goede afbouwschema iom psychiater, draaglijk.
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
daywalker
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Poseidon » vr jun 07, 2013 11:55 pm

daywalker schreef:Flunitrazepam is toch een lekkere benzo vind ik, geeft een lekkere roes die toch vrij lang duurt......wist niet meer wat ik deed en kon soms gevaarlijk zijn voor mezelf en/of voor anderen, dus ben even ook gedwongen opgenomen geweest, toen ik heel diep in de put zat.

Gelukkig dat je er nu geen troubles meer mee hebt Daywalker 8-)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Poseidon
JeVader
In Memoriam

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs