Einstein schreef:Ik heb een paar stuks bromazepam 12 mg cadeau gekregen. Naar wat ik ervan lees komt dit qua benzo's dicht in de buurt van de hoofdprijs![]()
-YOKI- schreef:Bromazepam 12mg heb ik liever dan flunitrazepam, vind het effect van Broma veel langer duren, ik voelde het effect zeker twee dagen, terwijl ik met Flunitrazepam na 2 a 6 uur de knal er toch wel af vindt.
hmkey schreef:-YOKI- schreef:Is jammer dat ik mn laatste Onax op heb, want de nieuwe Xanax gg249 van mn dealer zijn volgens mij fake.
is Etizolam een goede vervanger voor alprazolam of zelfs beter?
Etizolam legt je plat is hypnotisch meen ik en alprazolam angst onderdrukkend.
Dus hangt er voor af waar je het voor neemt
Pascal schreef:Einstein schreef:Ik heb een paar stuks bromazepam 12 mg cadeau gekregen. Naar wat ik ervan lees komt dit qua benzo's dicht in de buurt van de hoofdprijs![]()
Haha. Ze zijn inderdaad lekker.
Pilletje schreef:Voornamelijk angstwerend, nog redelijk sterke hypnotische werking.
Temazepam is zeker hypnotisch sterker dan etizolam, etizolam is vergelijkbaar met xanax, lorazepam en mss zelfs met bromazepam qua effect.
1mg etizolam = 1mg xanax ongeveer = ongeveer 3mg bromazepam = ongeveer 2mg lorazepam. Je komt wel makkelijk in slaap met etizolam, maar even hypnotisch als temazepam en lormetazepam enzo vind ik ze dan wel weer niet.
Toch werken bromazepam, lorazepam & xanax nog steeds iets hypnotischer bij een equivalente dosis vind ik. Bromazepam geeft daarbij ook nog wat euforie, wat je bij de rest van de benzos die ik opnoemde niet echt krijgt.
(heb die equivalente dosissen niet opgezocht ofzo, maar als ik het me goed herinner klopt het wel. Met die dosering voelde het bij mij allesinds wel steeds aan als equivalente dosissen.)
/e: en ik kan niet slapen. Denk dat ik maar eens ga zondigen een een zolpidemmetje opvreet.
bezoeker schreef:waar kan ik diazepam of flunitrazepam of dalmadorm kopen want mijn huisdokter is tegen benzos
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA
jasmin schreef:Hey allemaal,
Ben beetje nieuw hier en na wat rond te snuffelen dacht ik dak het beste hier mijn vraag kan stellen
Gebruik nu sinds 8tal maanden alprozolam ben eerst begonnen met bromazepam maar aangezien deze te zwak waren voor mij omdat ik ze voor medische redenen neem hebben ze mij op alprozolam gezet.
Nu was ik eigenlijk eens aan het denken voor ze eens recreatief te gebruiken. Ik gebruik 1.5mg per dag. En drink ook dagelijks mijn glaasjes wij of cava en na veel lezen hier te hebben is het geen aanrader ma heb nog nooit last gehad en ook niet dat ik snel dronker wordt ervaan helemaal niet wordt er ook niet moe van enkel neemt mijn angst weg.
Maar nu verder over mijn vraag wat raden jullie aan als dosis voor recreatief gebruik? Ben gewoon eens benieuwd naar het effect
jasmin schreef:Hey allemaal,
Ben beetje nieuw hier en na wat rond te snuffelen dacht ik dak het beste hier mijn vraag kan stellen
Gebruik nu sinds 8tal maanden alprozolam ben eerst begonnen met bromazepam maar aangezien deze te zwak waren voor mij omdat ik ze voor medische redenen neem hebben ze mij op alprozolam gezet.
Nu was ik eigenlijk eens aan het denken voor ze eens recreatief te gebruiken. Ik gebruik 1.5mg per dag. En drink ook dagelijks mijn glaasjes wij of cava en na veel lezen hier te hebben is het geen aanrader ma heb nog nooit last gehad en ook niet dat ik snel dronker wordt ervaan helemaal niet wordt er ook niet moe van enkel neemt mijn angst weg.
Maar nu verder over mijn vraag wat raden jullie aan als dosis voor recreatief gebruik? Ben gewoon eens benieuwd naar het effect
Waanvos schreef:jasmin schreef:Hey allemaal,
Heb je dit getypt onder invloed? Je bent al goed opweg, ga zo door meid.
MDMAmazing schreef:Ik heb vandaag voordat ik een presentatie moest doen een alprazolam 1mg xanax pilletje en ook nog een valeriaan tablet van de Trekpleister genomen, en ik merkte dat het werkte, ik was veel minder nerveus en bleef kalm. Maar ik heb het gevoel dat ik de dosis wel wat kan opschroeven, want tijdens het presenteren kwam ik soms nog steeds niet uit mijn woorden en ik kon ook niet helder nadenken, ik wou gewoon zo snel mogelijk dat het weer voorbij was. Voordat ik ging presenteren wist ik de hele tekst uit mijn hoofd dus ik had me wel goed voorbereid.
Dus mijn vraag is: Is het in dit geval een goede oplossing om 2mg te nemen ipv 1?
Enya schreef:Weet iemand een middel waarvan je echt dagenlang alleen nog maar van gaat kwijlen en ijlen? Dat je niks meer kan, behalve dan voor jezelf uit staren? Rivotril misschien?
Enya schreef:Weet iemand een middel waarvan je echt dagenlang alleen nog maar van gaat kwijlen en ijlen? Dat je niks meer kan, behalve dan voor jezelf uit staren? Rivotril misschien?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
daywalker schreef:Flunitrazepam is toch een lekkere benzo vind ik, geeft een lekkere roes die toch vrij lang duurt......wist niet meer wat ik deed en kon soms gevaarlijk zijn voor mezelf en/of voor anderen, dus ben even ook gedwongen opgenomen geweest, toen ik heel diep in de put zat.
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten