Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Het grote benzo topic !

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Dopey » di jul 12, 2011 3:04 pm

Lijkt me sterk dat het door de benzo's komt, zeker als het maar 10mg oxa was. Je kunt je wel wat suffer voelen achteraf, maar dat is niet gebruikelijk bij zulke hoeveelheden.
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Sublimo » ma jul 18, 2011 8:37 pm

En de nieuwe benzo, etizolam, is weer een succes. 8-)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor hmkey » di aug 02, 2011 7:35 pm

Welke benzo komt qua gevoel het dichtst bij oxazepam? :love:
Ik ben vooral benieuwd in ervaringen, geen statistische onkul, lorazepam ook een anxioliticum bijvoorbeeld vind ik er niet bij in de buurt komen.
hmkey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 102
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:49 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor hmkey » di aug 02, 2011 7:41 pm

Mijn eigen statistische onkul-gevoel :P zegt xanax ,, iemand??
hmkey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 102
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:49 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Sublimo » wo aug 03, 2011 1:48 pm

hmkey schreef:Mijn eigen statistische onkul-gevoel :P zegt xanax ,, iemand??


Zeker xanax niet, zou geen enkele weten die qua gevoel veel op die van oxazepam lijkt.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Exceptional » vr aug 26, 2011 5:36 am

Sublimo schreef:zou geen enkele weten die qua gevoel veel op die van oxazepam lijkt.

Flesje water. Beetje frisse lucht.

Pretty damn close.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Winehouse » di sep 06, 2011 7:18 pm

De XANAX 2 mg Retard is toch wel m'n favo! Het is een heel ander gevoel dan diazepam, het lijkt meer op bromazepam. Je voelt je lekker relaxt in je hoofd en dat blijft lang aanhouden zonder dat je went aan de piek. Het blijft gewoon lekker aanwezig. In je lichaam ben je niet sloom en je gaat lekker tegen iedereen aanpraten wat je anders niet of minder snel zou doen. Je voelt dan ook geen schaamte maar het niet zoals je weleens roofieverhalen hoort dat je het achteraf vergeten ben of spijt. Je blijft dus wel helder. Het proberen waard maar een verslavend gevoel. Je zit wel echt in een roesje en prima overdag!!
who whants to help mother with mothers little helpers?
Avatar gebruiker
Winehouse
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 410
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 8:27 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor hmkey » do sep 08, 2011 9:02 pm

Winehouse schreef:De XANAX 2 mg Retard is toch wel m'n favo! Het is een heel ander gevoel dan diazepam, het lijkt meer op bromazepam. Je voelt je lekker relaxt in je hoofd en dat blijft lang aanhouden zonder dat je went aan de piek. Het blijft gewoon lekker aanwezig. In je lichaam ben je niet sloom en je gaat lekker tegen iedereen aanpraten wat je anders niet of minder snel zou doen. Je voelt dan ook geen schaamte maar het niet zoals je weleens roofieverhalen hoort dat je het achteraf vergeten ben of spijt. Je blijft dus wel helder. Het proberen waard maar een verslavend gevoel. Je zit wel echt in een roesje en prima overdag!!


Lorazepam vind ik daar ook heel lekker voor, savonds, word er niet sloom van :) wel ontremd.
hmkey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 102
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:49 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Pilletje » za okt 08, 2011 1:04 pm

Gisteren eens bromazepam 12mg geprobeerd in combinatie met tramadol. (Broma van een vriend)
Vond ze echt relaxt, voelde me meer op m'n gemak dan bij elke andere benzo die ik al gehad heb! Voelde me ook euforisch. (door de tramadol waarschijnlijk, misschien ook door broma?)

Anyway vind ze sterker/beter qua effect dan xanax maar nu ook weer niet zo sterk als ik had verwacht. Ik dacht (volgens verhalen die ik hoor) dat ik al op het randje van K.O. zou liggen met 6mg. (heb ze gespreid over 2 uur per 6mg genomen) Uiteindelijk voelde ik het veel minder sterk als verwacht, dus ben ik maar voor de volledige 12mg gegaan en ik moet zeggen dat was wel fijn maar nogmaals, minder sterk dan ik had verwacht. Ook vond ik het niet echt (zwaar) hypnotische werkingen hebben. (met niet te zwaar hypnotsich bedoel ik dat ik me nog heel de avond herinner en dat ik geen belachelijke dingen heb gedaan.)

Met alcohol erbij schijnt dat wel een andere zaak te zijn, maar dat ging ik niet riskeren bij m'n cocktail.

tl;dr versie: mijn ervaring met bromazepam 12mg = chill, kalmerend en niet te erg hypnotisch stofje. (IMO)
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Pilletje » ma okt 10, 2011 1:01 pm

Sublimo schreef:En de nieuwe benzo, etizolam, is weer een succes. 8-)


Please elaborate. :lol:

Nee nu serieus, Ik vraag ff wat info als het niet stoort. :p

Wat is het hoofddoel van deze benzo? spierverslapper, anxilotisch/sedatief of hypnotisch?
Wat voor dosis is een normale therapeuthische dosis? Hoeveel heb jij gedoseerd en hoe ervaardde jij de effecten van die dosis?

Ben benieuwd. :mrgreen:
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor pammer » ma okt 10, 2011 3:13 pm

Etizolam is een thiënobenzodiazepine, een analoog van de groep benzodiazepines. Clotiazepam (Clozan) is een ander voorbeeld dat behoort tot de thiënodiazepines. De effecten van deze groep zijn bijna identiek aan die van benzo's. Etizolam, Clotiazepam, etc.. hebben dezelfde effecten als benzo's (anxiolytisch, sederend, ...) maar hebben meer de neiging om voorgeschreven te worden voor slapeloosheid.

De normale / therapeutische dosis Etizolam is 1 - 2 mg. Bij Clotiazepam is dat 10mg.
Ikzelf heb geen ervaring met Etizolam maar wel met Clotiazepam en om eerlijk te zijn, als alle thiënobenzodiazepinen zo 'lekker' zijn zal Etizolam zeker de moeite zijn. Ik had een grote hoeveelheid Clotiazepam en heb ze als snoepjes doorgeslikt. Ik denk dat het bijna mijn favoriet was. Bij Lorazepam ben je gewoon zo "benzo-stoned" en heb je geheugenverlies vollenbak, bij xanax heb je eerder het anxiolytische maar bij clotiazepam ervaarde ik zelfs een soort van euforie!
Avatar gebruiker
pammer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:43 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Pilletje » ma okt 10, 2011 10:32 pm

Mm, klinkt interessant! :D
Binnenkort heb ik misschien de kans etizolam eens te testen. We waren nog naar een adres aan het zoeken waar we het zouden kunnen heen laten sturen, maar we hebben denkelijk iemand gevonden. :lol:

OT: onlangs de kans gehad 2 nieuwe benzo's te proberen. Bromazepam (zie paar posts hierboven) en lorazepam 2,5mg.
Lorazepam was wel aangenaam maar ik denk dat de recreatieve dosis met mijn tolerantie toch nog iets hoger ligt.

Binnenkort heb ik een strip van die lorazepam(temesta) 2,5mg en dan ga ik eens proberen met 5mg.

Ga er wel genoeg tijd tussen laten anders lukt m'n prazepam afbouw nooit. :D

EDIT: Dokter heeft me eindelijk dan toch overgeschakeld op diazepam. Ik hoef voorlopig niet verder af te bouwen. De angstklachten begonnen in zeer ernstige mate terug te komen by het te zwakke prazepam. Met angst leven vind ik onhoudbaar dus neem ik er nog steeds liever medicatie voor. Ga nu dus voor de eerste keer diazepam 10mg proberen.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Pino » vr okt 14, 2011 3:12 pm

In mijn ervaring zijn flunitrazepam echt het fijnst :) binnen 20 minuutjes begin ik me heerlijk ontspannen te voelen, en muziek word beter. Ik word er ook socialer van, krijg zin om te praten met andere als die er zijn, gewoon wat tv kijken of achter de computer hangen. Het maakt alles leuker :) En het maakt blowen nog lekkerder dan het al is.

En het mooie is, erna héérlijk slapen, en nooit een kater :)
Pino
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 50
Geregistreerd: vr okt 14, 2011 2:44 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Pilletje » di okt 18, 2011 10:02 am

Kan het dat oxazepam alleen in 15mg per pil te krijgen valt in België?
Anyway, wat is een leuke dosis? Ben nu begonnen met 15mg, maar die voel ik nog niet.
Laatst bijgewerkt door Pilletje op wo okt 19, 2011 5:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Als

Berichtdoor Mikey123 » di okt 18, 2011 5:16 pm

Hallo,

Na lang nadenken en twijfelen toch geregistreerd en hier ben ik ...Rookie of the week :)

Zit met een probleem en hoop dat ik wat ervaringen/advies kan krijgen ivm benzo's.
Ik neem nu al ongeveer 8 jaar Clozan 10mg voor de dagen door te komen en voor het slapen
kreeg ik Zolpidem van de arts. Na een tijdje werkte de clozan niet meer zo goed en kreeg van de
arts Uni-Tranxene erbij ...goed voor een weekje maar das al . Terug bij de arts want slapen gaat
ook al niet goed dus kreeg ik ipv zolpidem nu Zopiclone...iets beter maar toch na een paar maanden
geen al te groot effect meer . Terug bij de arts, om raad en daad maar hij zei dat ie niet geloofde in
alleen maar verdoven ??? :shock: Ik wist niet wat te zeggen in mijn geestelijke toestand en gewoon
naar huis.
Dagelijkse dosis Clozan varieert van 6 tot 10 pilletjes en geen Uni-Tranxene ni meer
Voor het slapen neem ik 2 Zopiclone's...
Voor de rest rook ik graag een jointje of 3 a 4 per avond en meestal geen alcohol want kan het niet
goed verdragen met mijn meds.
Nu al deze medicatie niet meer zo goed werkt en ik zwaar in de put zit, heb ik besloten om
Flunitrazepam te gaan nemen voor het slapen en Lexotan 6mg voor in de dag.

Met Rohypnol om te gaan slapen denk niet dat een probleem gaat zijn aangezien ik deze
vroeger ook nam... en idem voor Lexotan.Behalve dat bromazepam, zeker als je er een paar neemt, me helemaaal suf ( good thing) maar je doet er wel raar mee na een tijdje . Maar hoe ik me nu voel is dat maar een bijzaakje.

Men vraag is nu : zijn er benzo's buiten Lexotan die even goed zijn van werking en efficentie zijn ?

Heb deze meds besteld online omdat mijn arts mij het gevoel heeft gegeven van " nu wordt het
tijd om een shrink te zien denk ik " ye right ....eerst al die jaren me verdoven en dan zeggen dat ie niets nieuws wil voorschrijven ? ...daarom gewoon online besteld en nu wachten op mijn meds. en
we gaan aan zelfmedicatie doen . Verantwoorde zelfmedicatie ...in hoeverre dit mogelijk is met al die medicatie :)

Bedankt en hoop op een paar goede tips van jullie !
Mikey123
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: di okt 18, 2011 4:34 pm

Re: Als

Berichtdoor Frog » di okt 18, 2011 10:14 pm

Mikey123 schreef:Hallo,

Na lang nadenken en twijfelen toch geregistreerd en hier ben ik ...Rookie of the week :)

Zit met een probleem en hoop dat ik wat ervaringen/advies kan krijgen ivm benzo's.
Ik neem nu al ongeveer 8 jaar Clozan 10mg voor de dagen door te komen en voor het slapen
kreeg ik Zolpidem van de arts. Na een tijdje werkte de clozan niet meer zo goed en kreeg van de
arts Uni-Tranxene erbij ...goed voor een weekje maar das al . Terug bij de arts want slapen gaat
ook al niet goed dus kreeg ik ipv zolpidem nu Zopiclone...iets beter maar toch na een paar maanden
geen al te groot effect meer . Terug bij de arts, om raad en daad maar hij zei dat ie niet geloofde in
alleen maar verdoven ??? :shock: Ik wist niet wat te zeggen in mijn geestelijke toestand en gewoon
naar huis.
Dagelijkse dosis Clozan varieert van 6 tot 10 pilletjes en geen Uni-Tranxene ni meer
Voor het slapen neem ik 2 Zopiclone's...
Voor de rest rook ik graag een jointje of 3 a 4 per avond en meestal geen alcohol want kan het niet
goed verdragen met mijn meds.
Nu al deze medicatie niet meer zo goed werkt en ik zwaar in de put zit, heb ik besloten om
Flunitrazepam te gaan nemen voor het slapen en Lexotan 6mg voor in de dag.

Met Rohypnol om te gaan slapen denk niet dat een probleem gaat zijn aangezien ik deze
vroeger ook nam... en idem voor Lexotan.Behalve dat bromazepam, zeker als je er een paar neemt, me helemaaal suf ( good thing) maar je doet er wel raar mee na een tijdje . Maar hoe ik me nu voel is dat maar een bijzaakje.

Men vraag is nu : zijn er benzo's buiten Lexotan die even goed zijn van werking en efficentie zijn ?

Heb deze meds besteld online omdat mijn arts mij het gevoel heeft gegeven van " nu wordt het
tijd om een shrink te zien denk ik " ye right ....eerst al die jaren me verdoven en dan zeggen dat ie niets nieuws wil voorschrijven ? ...daarom gewoon online besteld en nu wachten op mijn meds. en
we gaan aan zelfmedicatie doen . Verantwoorde zelfmedicatie ...in hoeverre dit mogelijk is met al die medicatie :)

Bedankt en hoop op een paar goede tips van jullie !

Heel hard gezegd misschien het volgende maar heb het beste met je voor, ten eerste wat een kanker arts dat die je jaren zo veel voorschrijft van die verslavende zooi.
Ten 2de Ga niet zelf lopen kutten, want benzo's zijn benzo's vroeg of laat loop je tog tegen tolerantie aan.
Pak de onderliggende problemen aan, benzo s zijn een lap middel nooit de oplossing (kan tijdelijk ef verlichting geven) maar je gaat je er echt niet beter van voelen.
Het word ook tijd om de shrink te zien, als een arts welke dan ook je zo maar van alles voorschrijft zonder enige vorm van therapie dan zijn jullie beide extreem vermijdend bezig geweest.
Ik weet wel wat een benzo verslaving is hoor, zwaar kanker...
Ga gewoon de hulp zoeken die je nodig hebt, en kap met die zooi!!!
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Als

Berichtdoor Mikey123 » di okt 18, 2011 11:26 pm

Frog schreef:
Mikey123 schreef:Hallo,

Na lang nadenken en twijfelen toch geregistreerd en hier ben ik ...Rookie of the week :)

Zit met een probleem en hoop dat ik wat ervaringen/advies kan krijgen ivm benzo's.
Ik neem nu al ongeveer 8 jaar Clozan 10mg voor de dagen door te komen en voor het slapen
kreeg ik Zolpidem van de arts. Na een tijdje werkte de clozan niet meer zo goed en kreeg van de
arts Uni-Tranxene erbij ...goed voor een weekje maar das al . Terug bij de arts want slapen gaat
ook al niet goed dus kreeg ik ipv zolpidem nu Zopiclone...iets beter maar toch na een paar maanden
geen al te groot effect meer . Terug bij de arts, om raad en daad maar hij zei dat ie niet geloofde in
alleen maar verdoven ??? :shock: Ik wist niet wat te zeggen in mijn geestelijke toestand en gewoon
naar huis.
Dagelijkse dosis Clozan varieert van 6 tot 10 pilletjes en geen Uni-Tranxene ni meer
Voor het slapen neem ik 2 Zopiclone's...
Voor de rest rook ik graag een jointje of 3 a 4 per avond en meestal geen alcohol want kan het niet
goed verdragen met mijn meds.
Nu al deze medicatie niet meer zo goed werkt en ik zwaar in de put zit, heb ik besloten om
Flunitrazepam te gaan nemen voor het slapen en Lexotan 6mg voor in de dag.

Met Rohypnol om te gaan slapen denk niet dat een probleem gaat zijn aangezien ik deze
vroeger ook nam... en idem voor Lexotan.Behalve dat bromazepam, zeker als je er een paar neemt, me helemaaal suf ( good thing) maar je doet er wel raar mee na een tijdje . Maar hoe ik me nu voel is dat maar een bijzaakje.

Men vraag is nu : zijn er benzo's buiten Lexotan die even goed zijn van werking en efficentie zijn ?

Heb deze meds besteld online omdat mijn arts mij het gevoel heeft gegeven van " nu wordt het
tijd om een shrink te zien denk ik " ye right ....eerst al die jaren me verdoven en dan zeggen dat ie niets nieuws wil voorschrijven ? ...daarom gewoon online besteld en nu wachten op mijn meds. en
we gaan aan zelfmedicatie doen . Verantwoorde zelfmedicatie ...in hoeverre dit mogelijk is met al die medicatie :)

Bedankt en hoop op een paar goede tips van jullie !

Heel hard gezegd misschien het volgende maar heb het beste met je voor, ten eerste wat een kanker arts dat die je jaren zo veel voorschrijft van die verslavende zooi.
Ten 2de Ga niet zelf lopen kutten, want benzo's zijn benzo's vroeg of laat loop je tog tegen tolerantie aan.
Pak de onderliggende problemen aan, benzo s zijn een lap middel nooit de oplossing (kan tijdelijk ef verlichting geven) maar je gaat je er echt niet beter van voelen.
Het word ook tijd om de shrink te zien, als een arts welke dan ook je zo maar van alles voorschrijft zonder enige vorm van therapie dan zijn jullie beide extreem vermijdend bezig geweest.
Ik weet wel wat een benzo verslaving is hoor, zwaar kanker...
Ga gewoon de hulp zoeken die je nodig hebt, en kap met die zooi!!!



Alvast bedankt voor je bezorgheid en je respons.

Het is die "verlichting" die ik nu effe nodig heb want Clozan voelt als een druppel op een .....
Ik begrijp je bezorgheid rond de afhankelijkheid van benzo's maar geloof me ,
hoe ik me nu voel is ook niet alles en dat is op zijn zachtst uitgedrukt.
Heb vroeger voor de clozans, uni-tranxene's , zolpidems,diazepam, zoplicone enz... alleen maar Lexotan gebruikt voor rust in body and mind. Vandaar men vraag of mss Xanax een betere optie is.

En een shrink....kan nu echt niet...je moet het kunnen opbrengen en nu ... :?
Die "vermijdende" verhouding van mijn arts is ook een verassing voor me , want is een hele goede.
Maar dat is een tweerichtingsstraat zeker ? Die moest eens weten hoeveel moed ik moet
oprapen voor alleen maar een afspraak te maken ....

We zullen wel zien maar kan zo niet blijven ...

Nogmaals bedankt voor je reply

Groetjes .
Mikey123
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: di okt 18, 2011 4:34 pm

Re: Als

Berichtdoor trulov » ma okt 24, 2011 11:51 pm

Mikey123 schreef:
Frog schreef:
Mikey123 schreef:Hallo,

Na lang nadenken en twijfelen toch geregistreerd en hier ben ik ...Rookie of the week :)

Zit met een probleem en hoop dat ik wat ervaringen/advies kan krijgen ivm benzo's.
Ik neem nu al ongeveer 8 jaar Clozan 10mg voor de dagen door te komen en voor het slapen
kreeg ik Zolpidem van de arts. Na een tijdje werkte de clozan niet meer zo goed en kreeg van de
arts Uni-Tranxene erbij ...goed voor een weekje maar das al . Terug bij de arts want slapen gaat
ook al niet goed dus kreeg ik ipv zolpidem nu Zopiclone...iets beter maar toch na een paar maanden
geen al te groot effect meer . Terug bij de arts, om raad en daad maar hij zei dat ie niet geloofde in
alleen maar verdoven ??? :shock: Ik wist niet wat te zeggen in mijn geestelijke toestand en gewoon
naar huis.
Dagelijkse dosis Clozan varieert van 6 tot 10 pilletjes en geen Uni-Tranxene ni meer
Voor het slapen neem ik 2 Zopiclone's...
Voor de rest rook ik graag een jointje of 3 a 4 per avond en meestal geen alcohol want kan het niet
goed verdragen met mijn meds.
Nu al deze medicatie niet meer zo goed werkt en ik zwaar in de put zit, heb ik besloten om
Flunitrazepam te gaan nemen voor het slapen en Lexotan 6mg voor in de dag.

Met Rohypnol om te gaan slapen denk niet dat een probleem gaat zijn aangezien ik deze
vroeger ook nam... en idem voor Lexotan.Behalve dat bromazepam, zeker als je er een paar neemt, me helemaaal suf ( good thing) maar je doet er wel raar mee na een tijdje . Maar hoe ik me nu voel is dat maar een bijzaakje.

Men vraag is nu : zijn er benzo's buiten Lexotan die even goed zijn van werking en efficentie zijn ?

Heb deze meds besteld online omdat mijn arts mij het gevoel heeft gegeven van " nu wordt het
tijd om een shrink te zien denk ik " ye right ....eerst al die jaren me verdoven en dan zeggen dat ie niets nieuws wil voorschrijven ? ...daarom gewoon online besteld en nu wachten op mijn meds. en
we gaan aan zelfmedicatie doen . Verantwoorde zelfmedicatie ...in hoeverre dit mogelijk is met al die medicatie :)

Bedankt en hoop op een paar goede tips van jullie !

Heel hard gezegd misschien het volgende maar heb het beste met je voor, ten eerste wat een kanker arts dat die je jaren zo veel voorschrijft van die verslavende zooi.
Ten 2de Ga niet zelf lopen kutten, want benzo's zijn benzo's vroeg of laat loop je tog tegen tolerantie aan.
Pak de onderliggende problemen aan, benzo s zijn een lap middel nooit de oplossing (kan tijdelijk ef verlichting geven) maar je gaat je er echt niet beter van voelen.
Het word ook tijd om de shrink te zien, als een arts welke dan ook je zo maar van alles voorschrijft zonder enige vorm van therapie dan zijn jullie beide extreem vermijdend bezig geweest.
Ik weet wel wat een benzo verslaving is hoor, zwaar kanker...
Ga gewoon de hulp zoeken die je nodig hebt, en kap met die zooi!!!



Alvast bedankt voor je bezorgheid en je respons.

Het is die "verlichting" die ik nu effe nodig heb want Clozan voelt als een druppel op een .....
Ik begrijp je bezorgheid rond de afhankelijkheid van benzo's maar geloof me ,
hoe ik me nu voel is ook niet alles en dat is op zijn zachtst uitgedrukt.
Heb vroeger voor de clozans, uni-tranxene's , zolpidems,diazepam, zoplicone enz... alleen maar Lexotan gebruikt voor rust in body and mind. Vandaar men vraag of mss Xanax een betere optie is.

En een shrink....kan nu echt niet...je moet het kunnen opbrengen en nu ... :?
Die "vermijdende" verhouding van mijn arts is ook een verassing voor me , want is een hele goede.
Maar dat is een tweerichtingsstraat zeker ? Die moest eens weten hoeveel moed ik moet
oprapen voor alleen maar een afspraak te maken ....

We zullen wel zien maar kan zo niet blijven ...

Nogmaals bedankt voor je reply

Groetjes .



Begrijp de opmerkingen en bezorgdheid van frog best en vind ze terecht, benzo's horen niet op lange termijn en als eerste keus middel door een arts worden voorgeschreven bij angst/spanning.uitzonderingen bevestigen de regel, maar toch benzo's worden veel te vaak, vind ik, als middel voorgeschreven als je doc ook verder niet meer weet wat doen/ zeggen op je klachten en ook van vooraf niet zegt dat het verslavend is enz enz

vind dat er sowieso veel meer aandacht aan bijkomende therapie (cognitieve therapie,gesprekken,etc) gegeven moet worden en dat ook andere middelen die minder verslavend zijn de angst draaglijker maken. denk hierbij bv aan atarax of buspirone en natuurlijk anti-depressiva: venlafaxine,cymbalta als eerste keus en ook de ssri's met paroxetine en sipralexa die goed helpen. Of eventueel zyprexa, geclasseerd bij de anti-psychotica, heeft ook een ap-werking, maar tevens, net als clozan een thienodiazepine.

Maar goed even ot, je wilt dus geen 10 clozans of uni-tranxene meer nemen,geen z-drugs voor slapen, en niet in staat om een shrink te zien.

Ik zou niet online gaan bestellen of zelfmedicatie doen, maar eventueel aan je arts wat anders voorstellen of desnoods een andere dokter zoeken .

Ik denk dat je heel veel tolerantie hebt voor benzo's en ja dan zou k zeggen gewooon als angswerend middel XANAX RETARD 2 mg ipv clozan,of ipv uni-tranxene (15 mg) gewoon tranxene 50 mg en om te slapen lormetazepam 2 mg icm eventueel olanzapine of trazodon


succes alvast
trulov
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 188
Geregistreerd: vr okt 21, 2011 10:08 am

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Koekert » do okt 27, 2011 2:22 am

Na al die verhalen over benzo's hier op het forum ben ik toch ook wel nieuwsgierig geworden. Maar is een benzo enigszins vergelijkbaar met tramadol? (Want denk dat dit voor mij nog het meeste in de buurt komt qua ervaring) Gewoon relaxed en chill 8-).
Avatar gebruiker
Koekert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 283
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 9:09 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Sublimo » do okt 27, 2011 2:24 am

Koekert schreef:Na al die verhalen over benzo's hier op het forum ben ik toch ook wel nieuwsgierig geworden. Maar is een benzo enigszins vergelijkbaar met tramadol? (Want denk dat dit voor mij nog het meeste in de buurt komt qua ervaring) Gewoon relaxed en chill 8-).


Benzodiazepines en opiaten zijn echt totaal verschillend.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Koekert » do okt 27, 2011 2:32 am

Sublimo schreef:
Koekert schreef:Na al die verhalen over benzo's hier op het forum ben ik toch ook wel nieuwsgierig geworden. Maar is een benzo enigszins vergelijkbaar met tramadol? (Want denk dat dit voor mij nog het meeste in de buurt komt qua ervaring) Gewoon relaxed en chill 8-).


Benzodiazepines en opiaten zijn echt totaal verschillend.

Dan toch maar eens een keer een benzo zien te bemachtigen :#:
(Nee dit is geen oproep voor ik weer de lul ben en een warn krijg oid krijg :P)
Avatar gebruiker
Koekert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 283
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 9:09 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor hmkey » do okt 27, 2011 4:38 pm

Pilletje schreef:Kan het dat oxazepam alleen in 15mg per pil te krijgen valt in België?
Anyway, wat is een leuke dosis? Ben nu begonnen met 15mg, maar die voel ik nog niet.


Oxazepam is niet heel "leuk" imo.
Maarum 40-50mg komt ongeveer in de buurt van temazepam 20 imo, dat je beetje suf bent.
Hangt van je eventuele tolerantie af uiteraard.
hmkey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 102
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:49 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Pilletje » za okt 29, 2011 5:01 am

hmkey schreef:
Pilletje schreef:Kan het dat oxazepam alleen in 15mg per pil te krijgen valt in België?
Anyway, wat is een leuke dosis? Ben nu begonnen met 15mg, maar die voel ik nog niet.


Oxazepam is niet heel "leuk" imo.
Maarum 40-50mg komt ongeveer in de buurt van temazepam 20 imo, dat je beetje suf bent.
Hangt van je eventuele tolerantie af uiteraard.


Oké thx, wel kut dat ik nog nooit temazepam heb genomen dus kan het nog steeds niet vergelijken. Ook heb ik een aardige tolerantie.

Geen oxa meer dus. Heb toch al m'n 2 favorieten gevonden, nl: Clonazepam en Lorazepam :love:
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Frog » do nov 03, 2011 11:42 am

Hoe zit het met jullie verlsving, kun je er beetje van afblijven de benzo's?
gebruik je wekelijks? dagelijks?
of eens in de zoveel tijd?
Zelf heb ik meer als een jaar op recept spul gekregen, verlaafd afbouwen weer eraan weer afbouwen.
Tot ik zelf ging kutten en eens per 6 weken wat bestelde, helaas werd dat dan vaker.
Doosje oxa 50 ging standaart op in 2 of 3 dagen meestal en zo meer, en dat to wel over een periode van 5 jaar :S. Vraag me af hoe dat bij jullie zit, en of je het niet zat bent is zo duur allemaal.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Pilletje » za nov 05, 2011 8:32 pm

Mijn tolerantie is superhard omhoog gegaan de laatste paar weken. Mja ik ga binnenkort weer afbouwen.. Heb dat toch al eerder gedaan en vond dat wel meevallen, zeker met valium.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Frog » vr nov 11, 2011 3:11 pm

Pilletje schreef:Mijn tolerantie is superhard omhoog gegaan de laatste paar weken. Mja ik ga binnenkort weer afbouwen.. Heb dat toch al eerder gedaan en vond dat wel meevallen, zeker met valium.

Zo kun je jaren doorgaan, pappen en nathouden.
Ook denk ik dat de Belgishe scrijf cultuur niet in je voordeel is, hier zijn artsen tog wel wat harder, en zeggen je waar het op staat heb ik het idee.
Julie mooie landje is ook koloper in benzo gebruik van Eurpopa maar ook tramadol voor een gebroken duim wtf?
Hier kan je het met paracetamol doen hoor ( bij mijn dokter zowieso), ook ga je kapot van de pijn, voor een beetje normale duim breuk kan ik me niet voorstellen dat een NL arts vlug Tramadol zal geven.
of ik heb toevalig een strenge dokter zou kunnen.
Als het effe lukt, keihard er voor gaan en niks geen benzo's meer willen.
Eer ik zo ver was, en nog is het vet lastig soms was ik minimaal 5 jaren verder.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Pilletje » vr nov 11, 2011 4:26 pm

Ja hier is het idd makkelijk bij artsen. Maar door de stress van m'n nieuwe job en m'n ernstige sociale fobie blijf ik idd liever voortgebruiken. Zolang ik de dosis niet hoef op te drijven vind ik dat prima. Wanneer ik er klaar voor ben ga ik wel terug afbouwen, als mijn lever terug wat op de rails ligt.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Sagana » ma nov 14, 2011 12:59 am

Net voor de eerste keer een benzo genomen: 2 mg Lormetazepam. Ik heb al heel wat gelezen over benzo's en het lijkt mij dat er "leukere" tussen zitten, maar hier kon ik toevallig aan komen.

Misschien ga ik alleen maar heel goed slapen vannacht 8-) maar dat is dan toch ook al een pluspunt. Vandaag ben ik heel laat opgestaan dus normaal zou ik voor morgenvroeg niet in slaap geraakt zijn.

Ik ben in elk geval wel van plan om nog wat wakker te blijven, ben benieuwd of ik deze benzo fijn ga vinden.
Sagana
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: wo okt 12, 2011 12:55 am
Woonplaats: België

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Pino » di nov 15, 2011 6:53 pm

Van het weekend nog en ervoor nog eens aan de benzo-trials geslagen

2 avonden Etizolam geprobeerd, beide keren 3mg verdeeld over 2+1mg met daartussen pakweg 3 uurtjes. Effect was wel oké, maar zeker niet zo baanbrekend als dat ik op verschillende plekken lees. Het heeft een kalmerende werking, en ik sliep er heel lang en heel vast van, iets wat ik zeker prettig vind, maar recreatief vond ik het best wel tegen vallen.

Ook nog Phenazepam geprobeerd, lekker radicaal 9mg in 3×, met pak-'m-beet 2 uur ertussen iedere keer. Laat me uitleggen: ik weet dat dit een monsterdose is, maar de vorige keer heb ik trials gedaan met 2,5 en 5mg die nergens op uit liepen. Eigenlijk wou zeker weten dat het wat deed, vandaar de ietwat radicale dosering, maar wederom viel het effect me behoorlijk tegen. Beetje kalmpjes, maar zeker geen 3 dagen leip ofzo, niets meer er van weten, dat soort dingen.

Sidenote: ik heb intussen wel een benzodiazepine tolerantie opgebouwd. Ik zou zelf zeggen dat die niet zo extreem is dat 9mg phenazepam / 3mg etizolam (bijna) niets doen.


Allemaal leuk en aardig die RC benzo's - maar geef mij maar lekker een mg flunitrazepam :)
Pino
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 50
Geregistreerd: vr okt 14, 2011 2:44 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Winehouse » di nov 15, 2011 8:31 pm

Je moet eens xanax Retard gaan kauwen, dat klapt in!!! :love:
who whants to help mother with mothers little helpers?
Avatar gebruiker
Winehouse
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 410
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 8:27 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner