Chris Pontius schreef:Alprazolam is wat dat betreft het best, als ik de mensen van dit forum mag geloven.
Clonazepam wordt alleen voorgeschreven als spierverslapper en bij mensen met epilepsie om aanvallen te voorkomen... Oxazepam is dus wel degelijk veel geschikter voor angst en spanning! Clonazepam/ritrovil is bovendien ook nog eens vrij giftig, dus ik zou t wel weten als ik jou was...
hmkey schreef:Clonazepam wordt alleen voorgeschreven als spierverslapper en bij mensen met epilepsie om aanvallen te voorkomen... Oxazepam is dus wel degelijk veel geschikter voor angst en spanning! Clonazepam/ritrovil is bovendien ook nog eens vrij giftig, dus ik zou t wel weten als ik jou was...
Nitrazepam ook qua epilepsie en op uw gezondheid !! Die heb ik voor slaap en werkt ook volgende dag voor angst
En clonazepam word wel degelijk voor angst voorgeschreven haha ken iemand die 8 keer per dag zon pil moet nemen(die zit opgenomen in psychiatrische kliniek weliswaar)
Oxazepam beter ik denk het niet hoor die piekt alleen maar en maakt je suf. Maarja misschien persoonlijk ofzo..
hmkey schreef:Lijkt mij ook vd oxazepam Flameon maar geen idee welke (beter is) v. broma word je depri tog ? etc etc dat clonazepam ongezond is geloof ik ook wel etc
Nitrazepam is alleen een doorslaper hij piekt niet keihard ofzo,
@Michelangelo : http://www.youtube.com/watch?v=yyuO5uTXu50
Michelangelo schreef:Lorazepam en oxazepam worden trouwens niet door de lever gemetaboliseerd! Lijkt mij een groot voordeel, met name voor de leden van deze site, aangezien de meeste levertjes hier toch al aardig wat te verduren hebben... Bovendien heb je ook veel minder interacties, ook een groot voordeel...
Chris Pontius schreef:Alprazolam is wat dat betreft het best, als ik de mensen van dit forum mag geloven.
Michelangelo schreef:Feit blijft wel overeind dat de lever nauwelijks wordt belast door deze medicatie aangezien er geen actieve metaboliet is, toch een enorm pluspunt daarom voor deze 2 benzo's!
Carlitos schreef:Voor angst ?
Lorazepam niet al te hoog gedoseerd werkt ook zeer angstremmend en is meer aanwezig en maakt je ietswat minder helder.
Xanax werkt wat op de achtergrond maar lorazepam vind ik toch echt beter daarvoor,met mijn gewenning dan nam ik 8 mg voor een gesprek dat zwaar zou zijn en ik bang was..
Beste tijd geleden is dat nu neem in de gesprekken nuchter en 8 mg is niet aan te raden want me tante valt van 1mg als een blok in slaap.
Van broma's lul je ook lekker vind ik .. maar das een wat euforische benzo vind ik
hmkey schreef::eek: krijgen jullie allemaal een doosje(meerdere) vd psychiater met als vermelding: probeer maar wat uit, ofzo
hmkey schreef:Carlitos schreef:Voor angst ?
Lorazepam niet al te hoog gedoseerd werkt ook zeer angstremmend en is meer aanwezig en maakt je ietswat minder helder.
Xanax werkt wat op de achtergrond maar lorazepam vind ik toch echt beter daarvoor,met mijn gewenning dan nam ik 8 mg voor een gesprek dat zwaar zou zijn en ik bang was..
Beste tijd geleden is dat nu neem in de gesprekken nuchter en 8 mg is niet aan te raden want me tante valt van 1mg als een blok in slaap.
Van broma's lul je ook lekker vind ik .. maar das een wat euforische benzo vind ik
krijgen jullie allemaal een doosje(meerdere) vd psychiater met als vermelding: probeer maar wat uit, ofzo
hmkey schreef:Hoe oud waren jullie toen jullie begonnen met benzo's?
Vooral geinteresseerd in de mensen(meerderheid?) die het door een arts heeft voorgeschreven gekregen.
Devil Fish schreef:
uit het sticky.Temazepam
Stofnaam: temazepam
Merknaam: Normison
Voornaamste werking: Hypnotisch ( inslaper )
Vorm: Capsules ( in andere landen heb je ook tabletten )
Sterkte: 10 / 20 mg
Halfwaarde eliminatietijd: ~8 uur
Maximale plasmaspiegel: 50 Minuten
Weetjes: Het apparte aan deze benzo is dat je hem voornamelijk in capsules krijgt, waardoor hij sneller word opgenomen. Dit houd ook in dat in het echte "junk" circuit het ook wel gespoten word...
Persoonlijke ervaring: Perfect om in te slapen... Je pakt er eentje en je goeie nachtrust is gegarandeerd ! zorg wel dat je minimaal 8 uur tijd hebt om te slapen
Flameon schreef:Oxazepam is me gisteren wat tegen gevallen. Ondanks een dosering van 20 mg ben ik overdag toch wel een paar keer wakker geworden (gebruikte oxa om te slapen overdag ivm nachtdienst).
Lormetazepam deed het eergisteren dan toch een heel stuk beter
Sublimo schreef:Oxazepam is dan ook niet echt bedoelt om te slapen, lormetazepam dan weer wel.
Flameon schreef:Sublimo schreef:Oxazepam is dan ook niet echt bedoelt om te slapen, lormetazepam dan weer wel.
Dat blijkt, bocht oxa
Flameon schreef:waar gebruik jij oxa precies voor? Chillmodus te creeren als je wakker bent?
ik heb er wel eens vaker goed opgeslapen, daar niet van. Is toch kalmerend, brengt me tot rust en dan slaap ik makkelijker. Maar is idd niet echt een slapertje
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten