Winehouse schreef:Je moet eens xanax Retard gaan kauwen, dat klapt in!!!
Crush ze dan eerst en steek ze in een capsule, dan heb je niet zo een vieze drap in je mond.
Winehouse schreef:Je moet eens xanax Retard gaan kauwen, dat klapt in!!!
Sagana schreef:Ik had nog één tabletje Lormetazepam 2 mg, en met het motto "op is op" heb ik het een uur geleden maar ingeslikt.
Ik had verwacht er niet veel van te voelen want ten eerste had ik deze keer geen alcohol op, en ten tweede heb ik eergisteren 4 mg geslokken. En aangezien er tolerantie is...
Maar het tegendeel is waar, het visueel schouwspel is weer volop begonnen. Wel leuk dat ik nu iets beter weet wat ik kan verwachten, zo kan ik dingen uitproberen.
Na deze ervaring wil ik graag een volgende benzo proberen. Wat en wanneer is een raadsel, want ik ga er niet naar op zoek, maar ik zie wel als ik toevallig iets tegen kom.
Nu nog ff verder genieten met één glaasje wijn erbij.
pammer schreef:Sagana schreef:Ik had nog één tabletje Lormetazepam 2 mg, en met het motto "op is op" heb ik het een uur geleden maar ingeslikt.
Ik had verwacht er niet veel van te voelen want ten eerste had ik deze keer geen alcohol op, en ten tweede heb ik eergisteren 4 mg geslokken. En aangezien er tolerantie is...
Maar het tegendeel is waar, het visueel schouwspel is weer volop begonnen. Wel leuk dat ik nu iets beter weet wat ik kan verwachten, zo kan ik dingen uitproberen.
Na deze ervaring wil ik graag een volgende benzo proberen. Wat en wanneer is een raadsel, want ik ga er niet naar op zoek, maar ik zie wel als ik toevallig iets tegen kom.
Nu nog ff verder genieten met één glaasje wijn erbij.
Visueel shouwspel? Hallucineer je dan van Lormetazepam? o.O
Koekert schreef:Maar na deze benzo besef ik eigenlijk pas dat ik normaal gesproken volgens mij echt te veel paniek/spanning en stress heb.
Sjoerd101 schreef:Koekert schreef:Maar na deze benzo besef ik eigenlijk pas dat ik normaal gesproken volgens mij echt te veel paniek/spanning en stress heb.
Dit herken ik, als ik dan onder invloed ben denk ik: zo kan het dus ook, stress en angst zijn totaal niet nodig, of teveel druk leggen op jezelf, dat heeft juist een averechts effect op je prestaties..
Dat maakt ze ook zo verslavend.. gelukkig bemoeilijkt het helder nadenken en geheugen, wat het voor mij ongeschikt maakt voor gebruik in het dagelijks leven, zonder die negatieve bijwerking was ik allang hooked..
Sagana schreef:Ik heb hier enkele tabletjes Rivotril (Clonazepam) liggen, van 0.5 mg.
Zijn 3 tabletjes een goede dosis om eens te proberen? Ik heb geen benzo-tolerantie.
Sagana schreef:Ik heb hier enkele tabletjes Rivotril (Clonazepam) liggen, van 0.5 mg.
Zijn 3 tabletjes een goede dosis om eens te proberen? Ik heb geen benzo-tolerantie.
Sagana schreef:Ohw, ik heb ze toch maar alle drie genomen rond 20u.
Ik voelde er wel wat van, maar niet bijster veel. Nu lijkt het trouwens zelfs al wat minder te zijn. Maar misschien kwam dat ook doordat er net een vriendin op bezoek kwam en ik er dus niet echt meer op heb kunnen letten.
Pilletje schreef:Sagana schreef:Ohw, ik heb ze toch maar alle drie genomen rond 20u.
Ik voelde er wel wat van, maar niet bijster veel. Nu lijkt het trouwens zelfs al wat minder te zijn. Maar misschien kwam dat ook doordat er net een vriendin op bezoek kwam en ik er dus niet echt meer op heb kunnen letten.
meh 1,5 valt nog wel te doen. Moet je wel stevig voelen maar zal je niet meteen KO van gaan denkik...
Pilletje schreef:Dat is erg raar, ik hoor zo'n verhalen vaker over zwaar hypnotische benzos.. of over Z-drugs.
Heb er ook niet echt een verklaring voor. Al ooit geslaapwandelt mss?
Sagana schreef:Pilletje schreef:Dat is erg raar, ik hoor zo'n verhalen vaker over zwaar hypnotische benzos.. of over Z-drugs.
Heb er ook niet echt een verklaring voor. Al ooit geslaapwandelt mss?
Slaapwandelen heb ik nog nooit gedaan, ik heb wel af en toe last van een slaapverlamming. Dat is niet veroorzaakt door drugs, want ik had het ook al soms voordat ik ooit iets genomen heb.
le pam schreef:neeeeeee absoluut niet gewoon info over een benzo die ik nog niet gezien heb in dit topic
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten