Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Het grote benzo topic !

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor kektor » do aug 29, 2013 6:32 pm

De afkick duurt jaaaaren. En niemand helpt je, het blijft 33 dagen in het lichaam aanwezig. Reken maar dmv de halfwaardetijd. Waar een voor heroine verslaafde een leger aan hulptroepen klaarstaan kan ik het zelf uitzoeken. Ga je naar de Jellinek kom je met een andere verslaving uit (na twee weken) dan is het spul nog steeds NIET uit je lichaam. Maarja ik word bij het afbouwen begeleid op de piano door een chimpansee.
kektor
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: do aug 29, 2013 6:01 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor kevinoow » ma okt 07, 2013 4:18 pm

geeft ecitolapram (SSRI) je een kruistolerantie met valium, 20mg gehad maar nog niks van te merken (20min )

ps volle maag. :roll2:
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Enya » ma okt 07, 2013 4:21 pm

Nee. Misschien wel op een lege maag :s
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor daywalker » ma okt 07, 2013 4:23 pm

kevinoow schreef:geeft ecitolapram (SSRI) je een kruistolerantie met valium, 20mg gehad maar nog niks van te merken (20min )

ps volle maag. :roll2:


Nee escitalopram werkt op de serotonine-receptoren en benzo's op de GABA-a subreceptoren, er is dus geen sprake van kruistolerantie.
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor kevinoow » ma okt 07, 2013 4:24 pm

thanks for the quick reaction!
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor daywalker » ma okt 07, 2013 4:31 pm

kektor schreef:De afkick duurt jaaaaren. En niemand helpt je, het blijft 33 dagen in het lichaam aanwezig. Reken maar dmv de halfwaardetijd. Waar een voor heroine verslaafde een leger aan hulptroepen klaarstaan kan ik het zelf uitzoeken. Ga je naar de Jellinek kom je met een andere verslaving uit (na twee weken) dan is het spul nog steeds NIET uit je lichaam. Maarja ik word bij het afbouwen begeleid op de piano door een chimpansee.


Je hebt ergens wel een punt vind ik, een benzo-afkick is imo even zwaar als een heroine-afkick.
Bij heroine wordt je echt goed geholpen met methadon e.d.
In een psychiatrische kliniek vind ik dat ze je wel helpen als je zegt ik heb 4 maanden lang dagelijks 12 mg bromazepam ofzo geslikt....maar dat ze je niet goed helpen, gewoon door veeeeeel te snel af te bouwen, op 1-2 weken, met wat tranxène 50 mg.
Ik vind dat iemand die jaren verslaafd is aan dagelijks benzo-gebruik en om hulp vraagt, hetzij ambulant of hetzij dmv opname pas echt geholpen kan worden met een langdurend afbouwschema, tussen patient en arts besproken....en dan bedoel ik niet weken maar maanden

Peace :stoned:
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor kevinoow » ma okt 07, 2013 4:47 pm

20mg diazepam in mn mikkie, kan met een biertje wel? klein beetje slomer maar nog niet echt dat warme valium gevoel van vroeger, biertje of +10mg?
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor daywalker » ma okt 07, 2013 9:27 pm

kevinoow schreef:20mg diazepam in mn mikkie, kan met een biertje wel? klein beetje slomer maar nog niet echt dat warme valium gevoel van vroeger, biertje of +10mg?


alcohol + diazepam=1+1=3....maar als je regelmatig en benzo's en/of bier/alcohol tezamen gebruikt dan krijg je wel een bepaalde tolerantie waarbij je de twee samen kan gebruiken in vrij hoge doses en nog niet absouluut geintoxiceerd bent....
Sowieso is het best alcohol en benzo's niet dagelijks te combineren, want het sluipt er echt in en snel verslaafd, ik spreek uit ervaring.
Maar goed, je doet wat je wil, als je n warm gevoel wilt neem dan nog n diazepam en n pilsje...
Besef wel dat er nog veel andere drugs zijn en benzo's een hell van n afkick geven, veel meer dan
wiet bv.....dus ik probeer mn benzo-en alcoholgebruik te beperken ( gebruik het nog hoor) maar af en toe naar andere stoffen te stappen: hasj, xtc enz
succes :) :P
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor kevinoow » di okt 08, 2013 3:11 pm

ohh haha, nou ik was kort nadat ik die vorige post had geplaatst gelijk eventjes op bed gaan liggen, 15u liggen pitten .... :eek:

biertje laten staan... hahaha
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Maanvos » di okt 08, 2013 3:30 pm

kevinoow schreef:ohh haha, nou ik was kort nadat ik die vorige post had geplaatst gelijk eventjes op bed gaan liggen, 15u liggen pitten .... :eek:

biertje laten staan... hahaha

ik wou dat ik zulke dingen kon meemaken, helaas vanaf dag 1 redelijk hoge tolerantie gehad voor benzo's, daarna kwam de tolerantie vanzelf :cry:
Het kan leuk spul zijn, maar verslaving licht altijd op de loer, om de hoek afwachten om weer een prooi mee te sleuren naar de Benzodiazepinen-Hel :evil:
*Benzofrogpost*
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor kevinoow » di okt 08, 2013 5:40 pm

nou ik moet zeggen na de pep dat ik nog nooit zown grote kater heb gehad als nu en dat van +- 350mg 73% bende...

(2dagen geleden gebruikt)..

ondanks dat toch nog 13u slaap gehad

Kan ik valium gebruiken om me (geestelijke) dip te verzachten? :conf:
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Piotr » wo jan 22, 2014 6:50 pm

Ik krijg binnenkort wat oxazepam van een maat. De enige benzo(-analoog) waar ik ervaring mee heb is etizolam. De enige keren dat ik dit gebruik is om te slapen en/of chillen na een party. Het nadeel van etizolam vind ik dat het je geheugen nogal aantast; ik weet meestal vrij weinig van wat ik heb ik gedaan tijdens het effect, zelfs op lage doseringen. Is dit bij oxazepam minder of moet ik dan een andere benzo nemen?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Neanderthaler » do jan 23, 2014 6:12 pm

Bromazepam geeft bij intensief gebruik ook depressie. Dan denk je dat je nog maar meer moet slikken en raak je nog meer in de put. Deze bijwerking wordt nooit vermeld.
Neanderthaler
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: wo nov 20, 2013 6:37 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Radical » za jan 25, 2014 12:57 am

Wat is een leuke recreatieve dosis voor oxazepam zonder enige benzo ervaring (op 2x temazepam 10mg na)? :)
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Frog » za jan 25, 2014 2:27 am

Radical schreef:Wat is een leuke recreatieve dosis voor oxazepam zonder enige benzo ervaring (op 2x temazepam 10mg na)? :)

30 tot 50 mg
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Radical » za feb 15, 2014 12:03 pm

Gister 15mg dormicum genomen bij een vriend, 20 minuten tv gekeken en dien werd ik naar huis gebracht met de auto (15 minuten rijden). Ik weet dus niks meer vanaf het lopen van zijn huis tot nu net in wakker ben geworden.
Fucking vreemd. Mijn broek lag naast mijn bed met nog portemonnee en sleutels in, heb 1 lens naast mijn bakje gelegd, allemaal dat soort dingetjes. Zelfs een voice Chat via WhatsApp gestuurd en heel veel getypt zonder dat ook maar iemand kon lezen wat er stond inclusief ikzelf. Het woord evenwicht en de zin ik ga hard was wel te lezen.
Ik heb dus zeker een gat van een uur in mijn geheugen. Ik vind het echt eng wat weet gewoon heeeleeemaaaaal niks meer van wat ik heb gedaan.
Ik wist dat er geheugenverlies zal kunnen optreden, maar niet zoveel.
Hopelijk komt dat geheugen van vanacht nog terug, maar denk het niet :D
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor tonic1 » ma feb 24, 2014 11:26 pm

zou toch willen vragen wat jullie ervaringen zijn met flunitrazepam tijdens het uitgaan ? kan er namelijk nog maar weinig over vinden. alleen dat je er van slapen enzo maar ik hoorde dat je het ook goed recreatief kon gebruiken.
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Maus » zo maart 02, 2014 7:04 pm

Wormenkrabber schreef:Had gisteravond 24mg bromazepam op. Zonder tolerantie. Merkte er niet zoveel van. Vandaag had ik 36mg bromazepam op icm 4mg etizolam, en ik merkte hier ook amper iets van. Kan iemand mij vertellen hoe dit kan? Want dit slaat natuurlijk nergens op....

Is het spul wel echt? :#:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Frog » zo maart 02, 2014 7:08 pm

Wormenkrabber schreef:Had gisteravond 24mg bromazepam op. Zonder tolerantie. Merkte er niet zoveel van. Vandaag had ik 36mg bromazepam op icm 4mg etizolam, en ik merkte hier ook amper iets van. Kan iemand mij vertellen hoe dit kan? Want dit slaat natuurlijk nergens op....

Je hebt al eerder benzo's op WK dus heb je waarschijnlijk gewoon wel tolerantie te pakken.
Als je hoog gedoseerd hebt in het verleden blijf je een bepaalde treshold houden imo, misschien zou lange tijd niks van benzo's slikken je weer terug kunnen brengen dat je nog in slaap valt van 20 mg oxazepam oid maar zo werkt het volgens mij niet....

Misschien kan iemand daar wat over uitleggen, maar bij mij is het zo ook al slik ik 3 a 4 maanden niks, tolerantie blijf je houden.

Maar goed je zal wel iets moeten voelen van 4 mg Etizolam in principe dat is wel apart, zeker in combi met broma.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Frog » zo maart 02, 2014 9:08 pm

Wormenkrabber schreef:Kutzooi. Nam in het verlegen grote hoeveelheden benzo's, om zo lekker out te gaan. Maar die tolerantie blijft dus? Dat is mooi kut. Volgende keer vreet ik een hele strip op.

Dat idee heb ik wel, of het gaat wel en keer over maar na langere periode?
iig bij mij is het zo dat het denk ik lang gaat duren...
Dit is hoe ik het zelf ervaar, geen idee hoe het precies zit werkt dus.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Het benzodiazepine fantopic

Berichtdoor Fret » za maart 15, 2014 1:22 pm

-Wat is jouw favoriete benzo?
-Wat vind jij het leukste om te doen onder invloed?
-hoe vaak misbruik jij benzo's?

bespreek hier alles over die shit

"Ik ben hier emotioneel te onzeker voor Ernie." -Bert, 2015

Avatar gebruiker
Fret
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 786
Geregistreerd: wo jun 26, 2013 9:04 pm
Woonplaats: Bij mijn moeder thuis in de kelder

Re: Het benzodiazepine fantopic

Berichtdoor Fret » za maart 15, 2014 1:23 pm

Ik hou ervan om kwijlend een topic te majken en daar dan 20 min ovber te doen
"Ik ben hier emotioneel te onzeker voor Ernie." -Bert, 2015

Avatar gebruiker
Fret
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 786
Geregistreerd: wo jun 26, 2013 9:04 pm
Woonplaats: Bij mijn moeder thuis in de kelder

Re: Het benzodiazepine fantopic

Berichtdoor Klimtox » za maart 15, 2014 1:25 pm

Fret schreef:Ik hou ervan om kwijlend een topic te majken en daar dan 20 min ovber te doen

Hahahaha, zo veel werk, en dan de sticky missen :hulde:
farmaceutische-drugs/het-grote-benzo-topic-t76.html
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Het benzodiazepine fantopic

Berichtdoor Fret » za maart 15, 2014 1:30 pm

ah fuck dat
"Ik ben hier emotioneel te onzeker voor Ernie." -Bert, 2015

Avatar gebruiker
Fret
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 786
Geregistreerd: wo jun 26, 2013 9:04 pm
Woonplaats: Bij mijn moeder thuis in de kelder

Re: Het benzodiazepine fantopic

Berichtdoor frozentoast » za maart 15, 2014 2:23 pm

Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Einstein » za maart 15, 2014 2:45 pm

Onderwerpen samengevoegd
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Researcher » za maart 15, 2014 3:18 pm

Neem nu lorametazepam. Brol als je het mij vraagt.
Crescunt anni, decrescunt vires.
Avatar gebruiker
Researcher
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 178
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 12:03 am

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Fret » za maart 15, 2014 4:18 pm

ah nu is mijn benzo kutstmeesterwekr weg :( daat had k 30 min aan gewerkt
"Ik ben hier emotioneel te onzeker voor Ernie." -Bert, 2015

Avatar gebruiker
Fret
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 786
Geregistreerd: wo jun 26, 2013 9:04 pm
Woonplaats: Bij mijn moeder thuis in de kelder

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Fret » za maart 15, 2014 4:18 pm

:beer:
"Ik ben hier emotioneel te onzeker voor Ernie." -Bert, 2015

Avatar gebruiker
Fret
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 786
Geregistreerd: wo jun 26, 2013 9:04 pm
Woonplaats: Bij mijn moeder thuis in de kelder

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Kockar » vr maart 21, 2014 7:06 am

ok net 6mg bromazepam genomen later
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron