kevinoow schreef:geeft ecitolapram (SSRI) je een kruistolerantie met valium, 20mg gehad maar nog niks van te merken (20min )
ps volle maag.
kektor schreef:De afkick duurt jaaaaren. En niemand helpt je, het blijft 33 dagen in het lichaam aanwezig. Reken maar dmv de halfwaardetijd. Waar een voor heroine verslaafde een leger aan hulptroepen klaarstaan kan ik het zelf uitzoeken. Ga je naar de Jellinek kom je met een andere verslaving uit (na twee weken) dan is het spul nog steeds NIET uit je lichaam. Maarja ik word bij het afbouwen begeleid op de piano door een chimpansee.
kevinoow schreef:20mg diazepam in mn mikkie, kan met een biertje wel? klein beetje slomer maar nog niet echt dat warme valium gevoel van vroeger, biertje of +10mg?
kevinoow schreef:ohh haha, nou ik was kort nadat ik die vorige post had geplaatst gelijk eventjes op bed gaan liggen, 15u liggen pitten ....
biertje laten staan... hahaha
Radical schreef:Wat is een leuke recreatieve dosis voor oxazepam zonder enige benzo ervaring (op 2x temazepam 10mg na)?
Wormenkrabber schreef:Had gisteravond 24mg bromazepam op. Zonder tolerantie. Merkte er niet zoveel van. Vandaag had ik 36mg bromazepam op icm 4mg etizolam, en ik merkte hier ook amper iets van. Kan iemand mij vertellen hoe dit kan? Want dit slaat natuurlijk nergens op....
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Wormenkrabber schreef:Had gisteravond 24mg bromazepam op. Zonder tolerantie. Merkte er niet zoveel van. Vandaag had ik 36mg bromazepam op icm 4mg etizolam, en ik merkte hier ook amper iets van. Kan iemand mij vertellen hoe dit kan? Want dit slaat natuurlijk nergens op....
Wormenkrabber schreef:Kutzooi. Nam in het verlegen grote hoeveelheden benzo's, om zo lekker out te gaan. Maar die tolerantie blijft dus? Dat is mooi kut. Volgende keer vreet ik een hele strip op.
Fret schreef:Ik hou ervan om kwijlend een topic te majken en daar dan 20 min ovber te doen
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast