Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Het grote benzo topic !

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Everio » di sep 20, 2016 8:46 pm

Nou ik gebruikte het alleen om te slapen als ik moeite had met slapen, niet na uppers. Gewoon zo af en toe eens als ik uit ritme was (nachtdiensten gehad) en dan na lange tijd eens een keer ff goed slapen. 2 sprays waren voldoende.

Dat is super weinig aan vloeistof in je mond, ongeveer 5mg per keer. Probeer maar eens een 15mg pil in 3 stukken te breken zonder te brokkelen. Plus spray is lekker gebruiksvriendelijk (A).

Is het mogelijk 4x15mg in 1ml vloeistof op te lossen? Zal wel niet lukken ivm bindmiddel enzo, dus ik moet extraheren. Kan dit? Is dit te doen? Iemand? Het moet niet teveel vloeistof worden, zodat het ook onder mijn tong blijft zitten.

Maar waarom vind ik die 5mg/7,5mg zo heftig/ goed? Is midazolam zo sterk? Of komt dit doordat het een vloeistof is? Serieus als ik 2 a 3 sprays onder mijn tong doe ben ik 5-10 min later weg. Heerlijk! Ipv een pil 20 min onder je tong en dan nog eens 20 min wachten voordat je wat merkt.
Everio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: za feb 18, 2012 6:28 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Poseidon » di sep 20, 2016 9:04 pm

Het is een idd ern zeer krachtige, helaas kortdurende benzo. Je kan jezelf toch wel voorstellen dat als dit spul een epileptisch insult tot staan kan brengen, het heavy shit is.
Hetb het regelmatig gebruikt, zelden mijn bed weten te halen en nimmer enige tollerantie mee ervaren.
Ook bij almost pure coca waar je echt 30 uur niet van kon pitten was je na 2 tabletten zo in dromenland.
Nadeel, niet echt goed gevoel na ontwaken.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Maus » wo sep 21, 2016 12:26 am

Everio schreef:Ik heb midazolam gehad die gebruikt werd bij patienten met epilepsie. Dit was in vorm van neusspray. 56,7mg/ml. Dit nam ik wel eens oraal (onder de tong). En werkte heel erg goed. 5 min later was ik weg. 2,5mg/spray

Nu kan ik hier helaas niet meer aan komen, wel aan 15mg tabs. Kan ik zelf een soort van midazolam oplossing maken? Ik dacht als ik 4 tabs opgelost krijg in 1ml zit ik op ongeveer dezelfde hoeveelheid. Maar ik weet niet of ik de hele tab krijg opgelost, waarin het op te lossen (lang houdbaar) etc.

Iemand die hier wat info over heeft?

Klopt het dat dit de enige benzo is die oplosbaar is? Ik heb wel nog andere benzo's liggen (etizolam, oxazepam,temazepam) maar ik vind ze toch niet tippen aan midazolam!

Klopt, ik krijg dit spul van m'n psychiater tegen PTSS. Het werkt bij mij binnen 7 minuten tegen trauma flashbacks. En ik word er heerlijk rustig van in m'n hoofd.

Net als elke benzo trouwens :roll: :love:
Laatst bijgewerkt door Maus op wo sep 21, 2016 7:14 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Everio » wo sep 21, 2016 9:35 am

Ja ik geloof dat we het eens zijn erover dat het een zeer lekkere is haha. Alleen het oplossen wordt moeilijk denk ik.

En hypothetisch gezien (A); stel ik kan aan midazolam komen gebruikt bij anesthesie, 1mg per 1ml in een zoutoplossing. Dit wordt ingespoten IV, daar ga ik uiteraard niet aan beginnen. Maar kan ik de vloeistof dermate uitkoken dat de concentratie hoger wordt? Of beschadigd dit proces de midazolam?

Nu ik dit schrijf vraag ik me oprecht af of dit het wel allemaal waard is haha. Maar goed als iemand antwoord op mijn vraag heeft, graag!
Everio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: za feb 18, 2012 6:28 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor PiraatPanda » wo sep 21, 2016 7:08 pm

Benzo's zijn heerlijk! Vooral alprazolam :love: Binnenkort weer eens naar opzoek. Krijg spontaan cravings van dit topic!

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Prototype » vr sep 23, 2016 11:35 am

missPanda schreef:Benzo's zijn heerlijk! Vooral alprazolam :love: Binnenkort weer eens naar opzoek. Krijg spontaan cravings van dit topic!

Wat vind je zo tof aan alprazolam?
Vind dat zelf een van de minst interessante benzo's eigenlijk. :P
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Kikkerr » vr sep 23, 2016 12:41 pm

Protoderator schreef:
missPanda schreef:Benzo's zijn heerlijk! Vooral alprazolam :love: Binnenkort weer eens naar opzoek. Krijg spontaan cravings van dit topic!

Wat vind je zo tof aan alprazolam?
Vind dat zelf een van de minst interessante benzo's eigenlijk. :P

idem shit benzo met 0 recreatieve waarde, maar benzo's zijn de duivel :twisted: !!!!
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Everio » za okt 22, 2016 4:25 pm

Welke benzo heeft de meest recreatieve waard? Ik heb liggen; Oxazepam, Temazepam, Etizolam, Alprozalam, Diclazepam. En dan vooral in combi met alcohol en Ketamine. <3

Ik heb geen ervaring met Diclazepam en Alprozalam. Ik denk dat ik gemiddeld 1x per 2 weken een benzo pak. Veelal functioneel (1-2mg etizolam bijv voor slecht slapen).

Welke dosering raden jullie aan? Of te persoonlijk?
Everio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: za feb 18, 2012 6:28 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Maus » za okt 22, 2016 6:45 pm

Everio schreef:Welke benzo heeft de meest recreatieve waard? Ik heb liggen; Oxazepam, Temazepam, Etizolam, Alprozalam, Diclazepam. En dan vooral in combi met alcohol en Ketamine. <3

Ik heb geen ervaring met Diclazepam en Alprozalam. Ik denk dat ik gemiddeld 1x per 2 weken een benzo pak. Veelal functioneel (1-2mg etizolam bijv voor slecht slapen).

Welke dosering raden jullie aan? Of te persoonlijk?

Persoonlijk vind ik Valium/Diazepam heel lekker :love: En van Temazepam word ik druk in m'n hoofd, hoor dit ook wel vaker van vriendinnen :roll:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Everio » za okt 22, 2016 8:33 pm

En als je moet kiezen van welke ik heb liggen? :P
Everio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: za feb 18, 2012 6:28 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Maus » zo okt 23, 2016 12:33 am

Everio schreef:En als je moet kiezen van welke ik heb liggen? :P

Lastig. Persoonlijk zou ik eerst eens kijken of Alprazolam je bevalt. Let op de dosering, liever de eerste keer iets te weinig dan te veel...

Enjoy! 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor zannypopper » wo dec 14, 2016 4:24 am

missPanda schreef:Benzo's zijn heerlijk! Vooral alprazolam :love: Binnenkort weer eens naar opzoek. Krijg spontaan cravings van dit topic!


Alprazolam :love: Love on first sight (devilish love is still love) :evil:
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Liza » zo apr 09, 2017 1:09 pm

Ik slik soms 20mg temazepam .. Maar het doet niets. Heb dus wel eens uur later nog n 20mg genomen (heb echt heel veel in huis :')) en ja, dan val ik f om. Maar voor 1 uurtje uiteindelijk. Dan begint mn nachtleven wederom. Ik slik t zelfs icm opiaten. Doe dit niet vaak, ivm verslaving oid. Dus het kan niet zijn dat ik al 'gewend' ben aan het spul. Want het was echt lang geleden dat ik ook maar iets van Benzo's nam/slaapmedicatie. Alleen hoe kan het dat ik op 30mg zelfs nog niet reageerde en op 40mg dus n uurtje slaap.. Niet meer?!

Nu heb ik ook zolpidem in huis. Dus nam 10mg zolpidem en n 20mg temazepam, eindelijk; dit werkte. 6 uur geslapen. Wereldrecord voor me.
Ik kan echter niet meer aan de zolpidem komen. Mits ik 2 euro per tablet wil betalen bij de apotheek :') - heb dit alles op voorschrift van de huisarts namelijk ! -
Maar vind zo raar dat ik er zo amper op reageer!?

En vraag 2; Iemand ervaring met combi oxazepam en temazepam? Want heb nog wel 10 tabletjes oxazepam liggen.. :roll:
Liza
Newbie
Offline
 
Posts: 16
Geregistreerd: ma nov 14, 2016 1:02 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Maus » zo apr 09, 2017 2:45 pm

Liza schreef:Ik slik soms 20mg temazepam .. Maar het doet niets. Heb dus wel eens uur later nog n 20mg genomen (heb echt heel veel in huis :')) en ja, dan val ik f om. Maar voor 1 uurtje uiteindelijk. Dan begint mn nachtleven wederom. Ik slik t zelfs icm opiaten. Doe dit niet vaak, ivm verslaving oid. Dus het kan niet zijn dat ik al 'gewend' ben aan het spul. Want het was echt lang geleden dat ik ook maar iets van Benzo's nam/slaapmedicatie. Alleen hoe kan het dat ik op 30mg zelfs nog niet reageerde en op 40mg dus n uurtje slaap.. Niet meer?!

Nu heb ik ook zolpidem in huis. Dus nam 10mg zolpidem en n 20mg temazepam, eindelijk; dit werkte. 6 uur geslapen. Wereldrecord voor me.
Ik kan echter niet meer aan de zolpidem komen. Mits ik 2 euro per tablet wil betalen bij de apotheek :') - heb dit alles op voorschrift van de huisarts namelijk ! -
Maar vind zo raar dat ik er zo amper op reageer!?

En vraag 2; Iemand ervaring met combi oxazepam en temazepam? Want heb nog wel 10 tabletjes oxazepam liggen.. :roll:

Probeer eens Dormicum/Midazolam. Potent spul (alleen werkt niet zo lang). Of kijk eens naar Flurazepam :rock:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Rooibram » do mei 11, 2017 9:10 am

Knip
Rooibram
Newbie
Verbannen
 
Posts: 1
Geregistreerd: do mei 11, 2017 8:52 am

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor PiraatPanda » do mei 11, 2017 11:13 am

Haat benzo's :mad:

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor xastur » di jul 18, 2017 5:31 pm

zeer interessante topic met veel nuttige 8nfo waar ik iets mee kan
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Tyson Terriër » ma jul 24, 2017 11:58 pm

Bromazepam , Rivotril , Oxazepam (alleen jammer vanwege de korte werkingsduur) Valium (de echte blauwe van Roche niet die "diazepams nepperds die ze ook Valium noemen" ) en Alprazolam 1 mg 2 mg plus Xanax Retard. vind ik persoonlijk de beste. Tranxène van 50 mg zijn ook lekker enkel jammer dat je er zo gemakkelijk aan gewend raakt door het clorazepinezuur.

Flunitrazepam spijtig genoeg te weinig ervaring mee.
Tyson Terriër
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma jul 24, 2017 11:40 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Chamey1980 » zo aug 27, 2017 3:40 am

Ik heb een voorraad Flunitrazepam.
bij 4mg kon ik me het deel tussen inname en het wakker worden om 02:30, niet herinneren.

De euforie was volgens mij wel lekker. masr zojuist weer 4mg ingenomen met alcohol en ik merkte vrij weinig en ben ook nog bij mijn positieve. Ik neem aan tolerantie.

Nu slik ik vanwege mijn epilepsie tussendoor ook Temazepam. Hebben die twee kristolerantie?

Hoelang moet je ongeveer uitrekken om je tolerantie te verlagen? heb 12 dozen liggen en zou het jammer vinden als ze liggen te verstoffen, want in het begin was het heerlijk. Nam ik ze een avond van te voren in met Dex, ging ik naar bed en de volgende dag rond 12:00, in de kapperstoel :-), voelde ik me nog happy.... Die tijd wil ik terug.

ik ben zo stom geweest om een doosje Flunitrazepam in 2 weken leeg te eten. Dom natuurlijk.
Maar op hoeveel maanden afzien, zouden jullie rekenen? en ook stoppen met de Temazepam?
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Perry » do aug 31, 2017 3:44 am

Temazepam en Flunitrazepam hebben vrijwel volledige kruistolerantie. ACUTE BENZO AFKICK KAN DODELIJK ZIJN
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Chamey1980 » do aug 31, 2017 6:17 am

oh, dat is jammer zeg.
moet ikk van beiden afblijven.

Toch had ik in het begin wel een lekker gevoel bij Flunitrazepam, ondanks dat ik daarvoor
Temazepam slikte. Maar dat was maar af en toe die Temazepam.

Ik blijf van beiden even twee weken af.
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Chamey1980 » ma sep 25, 2017 11:53 am

JongGeleerd schreef:Temazepam en Flunitrazepam hebben vrijwel volledige kruistolerantie. ACUTE BENZO AFKICK KAN DODELIJK ZIJN


heeft iedere Benzo, kruistolerantie met een andere Benzo? of gaat het om specifieke soorten?
Temazepam had directe kruistolerantie met Flunitrazepam.

Dus als ik mn tolerantie voor Fluni, wil laten zakken, moet ik geen Temaze nemen. Maar geldt dit voor iedere benzo? Geldt dit ook voor Nitrazepam? kan ik Nitrazepam slikken of heeft eze ook kruistolerantie met Flunitrazepam? Of geldt hier.. Benzo is een Benzo. :#:
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor PiraatPanda » ma sep 25, 2017 12:12 pm

Veel verslavingsartsen vervangen elke willekeurige benzo door diazepam, omdat ze dat makkelijker vinden met afbouwen. Dus ik mag hopen dat al die benzo's op z'n minst wel een kruistolerantie hebben, en aanhechten aan dezelfde receptoren. Anders weet ik niet waar die artsen mee bezig zijn

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Chamey1980 » ma sep 25, 2017 12:30 pm

ok, leek mij ook. Hechten zich allemaal aan de Gaba receptoren. Dus dacht ik zelf ook al, dat iedere Benzo, kruistolerantie heeft met Flunitrazepam. Maar daar twijfelde ik later weer aan, want als ze allen hevhten aan de zelfde receptoren, waarom zijn er dan zoveel verschillende "Pammetjes" Dan ou er wellicht toch veel onderling verschil zijn en hopelijk dan ook met de kruistolerantie.

dus vroeg me af, als ik de kruistolerantie wil beperken aangaande de Fluni, kan ik dan beter Nitrazepam nemen in plaats van Temazepam ( welke dus kruistolerantie heeft met Fluni) of makt het geen bal uit.

Nitrazepam is ook werkend tegen epileptische aanvallen, dus soms is het handig om die te nemen
in mijn geval.
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Perry » za sep 30, 2017 12:19 pm

Je hebt GABA-A, GABA-Aρ (= GABA-C) en GABA-B
De affiniteit die een drug heeft met een neurotransmitter, verschilt per receptor
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Chamey1980 » za sep 30, 2017 7:01 pm

weet jij toevallig het verschil tunnen nigtrazepM en f,unigrazep,
dit betreffende gamme
-b en -?- c


ik neem aan dat de kruistolerantie beinvloed?
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Amvitamientje » za sep 30, 2017 8:12 pm

Benzodiazepines werken dacht ik op GABA-A
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Italiano » za sep 30, 2017 9:17 pm

JongGeleerd schreef:Je hebt GABA-A, GABA-Aρ (= GABA-C) en GABA-B
De affiniteit die een drug heeft met een neurotransmitter, verschilt per receptor

En om t nog ingewikkelder te maken, heb je bijv bij GABA-A ook nog te maken met verschillende subunits. Iedere benzo heeft weer een net ander bindingsprofiel op die subunits, waardoor afwisselen van benzo kan helpen tegen tolerantie vorming.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Chamey1980 » za sep 30, 2017 9:41 pm

oh fat zou mooi zijn
zou dat verklaren eaarom ik al al twee jaar temazepam, wekelijks slinenEN TOCH. een top resultaat behaalde met Fluni.

Zou het ziu zijn dat temaze ( zoniet temazepam, maar dan. nitrazepam) werken op een andere
subunits. maar hoe kom ik daar achter? zover gaat het farmacotherapeutisch kompas niet helaas niet.

ik zou graag OF ZTEMSZEPAM GEBRUIKEN VOOR de slaap of Nitrazepam, maar welke gebruik een andere subunit dan Zflunitrazepam.

mijn gebruik liep een beetje uit de hand vrees ik. gisteren doosje ontvangen van 30 stuks en nu op 2 na, op. Ik moet echt over op wat anders. gelukkig volstaat afkicken van dex en methyl, et gwee weken + een micro haldol kuur.

maar hoopp zo dat ik met een andere benzo me zekf in slaap kan krijgen zonder kruistolerantie voor Fluni waar ik een jaarvooraad ven heb. Welk benzo's erken op een andere subunit? ik heb in huis voldoende

Fluni ( even laten liggen )
Nitrazepam
Temazepam.


Welke zeggen jullie te gebruiken na een upper? just a question. maybe a stupid one, but im a rookie :lol: Gelukkig gebruik ik alleen Fluni na Dex en temazepam na Methy.. Maar 30mg Fluni in 3 dagen leek mij te veel

dus na methyl temaze of nitraze?dit vanwege de subunits... dat was even mn vraag. genoeg in huis, maar wil tolerantie voorkomen. net gestopt met twee weken methyl. 55mg voel ik alweer. hoop dat het met benzo's ook gaat meer ben bang dat ik het met die 30x20mg= 60mg goed verknald heb.
probleem was. het lag zo voot het grijpen. Deed het met alcohol en mn gezin viel op. Was foute boel kan ik je zeggen. ondanks ik me verzette pratte ik met bubbele tong. Maar verslaving ik merk ik niet echt.

maar eat over die subunits en welk middel ofpm toolerantie viir Fluni te voorkkmen rijdens het stoppen? dat is belangrijk voor me en lees ik niks over :hulde:
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: Het grote benzo topic !

Berichtdoor Chamey1980 » za sep 30, 2017 10:47 pm

wat een bijdrage.
lavhen een biertje en alles komt goed. hoop ik maar m8 :hulde:
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner