Everio schreef:Ik heb midazolam gehad die gebruikt werd bij patienten met epilepsie. Dit was in vorm van neusspray. 56,7mg/ml. Dit nam ik wel eens oraal (onder de tong). En werkte heel erg goed. 5 min later was ik weg. 2,5mg/spray
Nu kan ik hier helaas niet meer aan komen, wel aan 15mg tabs. Kan ik zelf een soort van midazolam oplossing maken? Ik dacht als ik 4 tabs opgelost krijg in 1ml zit ik op ongeveer dezelfde hoeveelheid. Maar ik weet niet of ik de hele tab krijg opgelost, waarin het op te lossen (lang houdbaar) etc.
Iemand die hier wat info over heeft?
Klopt het dat dit de enige benzo is die oplosbaar is? Ik heb wel nog andere benzo's liggen (etizolam, oxazepam,temazepam) maar ik vind ze toch niet tippen aan midazolam!
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
missPanda schreef:Benzo's zijn heerlijk! Vooral alprazolam Binnenkort weer eens naar opzoek. Krijg spontaan cravings van dit topic!
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Protoderator schreef:missPanda schreef:Benzo's zijn heerlijk! Vooral alprazolam Binnenkort weer eens naar opzoek. Krijg spontaan cravings van dit topic!
Wat vind je zo tof aan alprazolam?
Vind dat zelf een van de minst interessante benzo's eigenlijk.
Everio schreef:Welke benzo heeft de meest recreatieve waard? Ik heb liggen; Oxazepam, Temazepam, Etizolam, Alprozalam, Diclazepam. En dan vooral in combi met alcohol en Ketamine. <3
Ik heb geen ervaring met Diclazepam en Alprozalam. Ik denk dat ik gemiddeld 1x per 2 weken een benzo pak. Veelal functioneel (1-2mg etizolam bijv voor slecht slapen).
Welke dosering raden jullie aan? Of te persoonlijk?
Albert Einstein schreef:
Everio schreef:En als je moet kiezen van welke ik heb liggen?
Albert Einstein schreef:
missPanda schreef:Benzo's zijn heerlijk! Vooral alprazolam Binnenkort weer eens naar opzoek. Krijg spontaan cravings van dit topic!
Liza schreef:Ik slik soms 20mg temazepam .. Maar het doet niets. Heb dus wel eens uur later nog n 20mg genomen (heb echt heel veel in huis :')) en ja, dan val ik f om. Maar voor 1 uurtje uiteindelijk. Dan begint mn nachtleven wederom. Ik slik t zelfs icm opiaten. Doe dit niet vaak, ivm verslaving oid. Dus het kan niet zijn dat ik al 'gewend' ben aan het spul. Want het was echt lang geleden dat ik ook maar iets van Benzo's nam/slaapmedicatie. Alleen hoe kan het dat ik op 30mg zelfs nog niet reageerde en op 40mg dus n uurtje slaap.. Niet meer?!
Nu heb ik ook zolpidem in huis. Dus nam 10mg zolpidem en n 20mg temazepam, eindelijk; dit werkte. 6 uur geslapen. Wereldrecord voor me.
Ik kan echter niet meer aan de zolpidem komen. Mits ik 2 euro per tablet wil betalen bij de apotheek :') - heb dit alles op voorschrift van de huisarts namelijk ! -
Maar vind zo raar dat ik er zo amper op reageer!?
En vraag 2; Iemand ervaring met combi oxazepam en temazepam? Want heb nog wel 10 tabletjes oxazepam liggen..
Albert Einstein schreef:
JongGeleerd schreef:Temazepam en Flunitrazepam hebben vrijwel volledige kruistolerantie. ACUTE BENZO AFKICK KAN DODELIJK ZIJN
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
JongGeleerd schreef:Je hebt GABA-A, GABA-Aρ (= GABA-C) en GABA-B
De affiniteit die een drug heeft met een neurotransmitter, verschilt per receptor
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten