Perry schreef:als zn nichtje veel te veel genetisch verwant is, zal ze de laatste zijn waar je huiswerk van over wilt schrijven
Het gaat toch on t proces, niet om t resultaat
Perry schreef:als zn nichtje veel te veel genetisch verwant is, zal ze de laatste zijn waar je huiswerk van over wilt schrijven
Perry schreef:who told you that?... that's bullshit
Vinnie schreef:Perry schreef:who told you that?... that's bullshit
Je moet jezelf iets voor houden als je geen resultaat boekt
Frissa schreef:de dokter wil me nooit helpen
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
zannypopper schreef:Dex
Xanax
Temesta
Lormetazepam
En veel meer alsk wil
Jmths schreef:Aripiprazol hadden ze beter Debilify kunnen noemen inderdaad.
Fluoxetine (Prozac) lijken mensen altijd relatief enthousiast over, ik ben wel nieuwsgierig of het een beetje recreationeel is.
OT: Lisdexamfetamine
djtim schreef:Zyprexa. Kutspul is het.
Jmths schreef:
Fluoxetine (Prozac) lijken mensen altijd relatief enthousiast over, ik ben wel nieuwsgierig of het een beetje recreationeel is.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Jmths schreef:
Na langdurig therapeutisch gebruik zijn de meeste wel enthousiast, omdat de klachten langzaam aan verminderen. Echter is het totaal niet recreatief, integendeel. Bij de eerste keren (kan wel weken duren) dat je het gebruikt ervaar je meestal alleen nare bijwerkingen.
Amvitamientje schreef:Na langdurig therapeutisch gebruik zijn de meeste wel enthousiast, omdat de klachten langzaam aan verminderen. Echter is het totaal niet recreatief, integendeel. Bij de eerste keren (kan wel weken duren) dat je het gebruikt ervaar je meestal alleen nare bijwerkingen.
Jmths schreef:Ik ga er altijd vanuit dat het iets anders doet dan dat gezegd wordt dat het doet, maar misschien moet ik er maar eens vanuit gaan dan na meer dan een decennia. ~Proza
Chrysopath schreef:Dexamfetamine/Alprazolam/Tramadol
Jmths schreef:Amvitamientje schreef:Na langdurig therapeutisch gebruik zijn de meeste wel enthousiast, omdat de klachten langzaam aan verminderen. Echter is het totaal niet recreatief, integendeel. Bij de eerste keren (kan wel weken duren) dat je het gebruikt ervaar je meestal alleen nare bijwerkingen.
Ik ga er altijd vanuit dat het iets anders doet dan dat gezegd wordt dat het doet, maar misschien moet ik er maar eens vanuit gaan dan na meer dan een decennia. ~Proza
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten