Bloempjes25 schreef:Ik slik standaart 's ochtends 100mg tramadol, s middags 50mg en s' avonds weer 100mg tramadol. Daarbij nog 3 x daags 5mg diazepam. s avonds 600mg sroquel en voor het slapen gaan 10mg zolpidem. Daarnaast voor zn rivotril druppels & diazepam injecties (tegen aanvallen). En zn morfine of fentanyl tegen de pijn. Verder nog een hele lijst met wat ik slik. Heb helaas een aantal aandoeningen
subway schreef:Bloempjes25 schreef:Ik slik standaart 's ochtends 100mg tramadol, s middags 50mg en s' avonds weer 100mg tramadol. Daarbij nog 3 x daags 5mg diazepam. s avonds 600mg sroquel en voor het slapen gaan 10mg zolpidem. Daarnaast voor zn rivotril druppels & diazepam injecties (tegen aanvallen). En zn morfine of fentanyl tegen de pijn. Verder nog een hele lijst met wat ik slik. Heb helaas een aantal aandoeningen
Klinkt vervelend, beterschap ermee!
Zelf krijg ik Concerta.
subway schreef:Medicijn voor ADD, helpt me concentreren en mn gedachten rustig te krijgen.
Pascal schreef:subway schreef:Medicijn voor ADD, helpt me concentreren en mn gedachten rustig te krijgen.
Welke gebruik je?
hmkey schreef:Op het moment:
200mg Modafinil 's morgens
20mg Paroxetine 's morgens
10mg Diazepam om 9, 12 en 1700uur, 15mg diazepam om 2230uur
40mg Nexium 's middags
400mg Ibuprofen 's middags
75mg Seroquel 's avonds, ook om 2230uur.
Ben op dit moment opgenomen, o.a om af te bouwen van de benzodiazepines
Frog schreef:hmkey schreef:Op het moment:
200mg Modafinil 's morgens
20mg Paroxetine 's morgens
10mg Diazepam om 9, 12 en 1700uur, 15mg diazepam om 2230uur
40mg Nexium 's middags
400mg Ibuprofen 's middags
75mg Seroquel 's avonds, ook om 2230uur.
Ben op dit moment opgenomen, o.a om af te bouwen van de benzodiazepines
Sterkte met afbouw en de opname
Frog schreef:5 mg |Melatonine weet niet of het veel doet merk wel iets, baat het niet dan schaad het niet.
Pascal schreef:Frog schreef:5 mg |Melatonine weet niet of het veel doet merk wel iets, baat het niet dan schaad het niet.
Je zult er sowieso beter van dromen.
Ὀδύσσεια schreef:Ik krijg
clozapine sandoz 50 mg 3 x dagelijk
invega 6 mg, 2 x dagelijks
xanax retard 1 mg 1 x ddagelijks
cymbalta 60 mg, 2 x Dagelijks
Het is een hele mix , maar ben momenteel dan ook opgenomen ( heb jaaaren LSD gebruikt,dagelijks) ben al jaren gestopt, maar kamp nog steeds met flashbacks of een bal bij volleybal of voetbal honderd keer zien,de beweging, ook visueel zie ik dingen en ik hoor ook dingen die er niet zijn, maakt me angstig en kan zo niet functioneren
de clozapine en invega zijn antipsychotica,die de hallucinaties of illusies enz onder controle gekregen hebben voor een héél groot deel, maar zal de rest van mn leven de meds moeten nemen en sommige dingen gaan nooit meer weg, is een aanvaardingsproces zegt mn shrink
de xanax retard is tegen mn angst tgv al die derealisatie en cymbalta is een anti-depressivum,want ben doorheen de jaren depressief geworden, zelfmoordpoging ondernomen enz.......
wizkit schreef:Ὀδύσσεια schreef:Ik krijg
Het is een hele mix , maar ben momenteel dan ook opgenomen ( heb jaaaren LSD gebruikt,dagelijks) ben al jaren gestopt, maar kamp nog steeds met flashbacks of een bal bij volleybal of voetbal honderd keer zien,de beweging, ook visueel zie ik dingen en ik hoor ook dingen die er niet zijn, maakt me angstig en kan zo niet functioneren
de clozapine en invega zijn antipsychotica,die de hallucinaties of illusies enz onder controle gekregen hebben voor een héél groot deel, maar zal de rest van mn leven de meds moeten nemen en sommige dingen gaan nooit meer weg, is een aanvaardingsproces zegt mn shrink
de xanax retard is tegen mn angst tgv al die derealisatie en cymbalta is een anti-depressivum,want ben doorheen de jaren depressief geworden, zelfmoordpoging ondernomen enz.......
clozan vond ik maar niks, heb ik 1 maand geprobeerd, dikke nest
en van cymbalta werd ik alleen slechter
en dan xanax retard zou ik vervangen door de gewone xanax-afgifte, dan kan je zelf bepalen wanner je ze neemt (die werken binnen het kwartier, en dan kan je soms momenten hebben dat je er geen neemt). Nu met die retard zit je eiglek 8-10u onder invloed van xanax, ik denk ook niet dat 1mg xanax retard veel zal afdoen qua angststoornis. Als je de gewone neemt dan kan je ze gwn nemen wanneer je het voelt opkomen of een kwartiertje voor je iets moet doen waar je nogals zenuwachtig voor bent.
Ὀδύσσεια schreef:wizkit schreef:Ὀδύσσεια schreef:Ik krijg
clozan vond ik maar niks, heb ik 1 maand geprobeerd, dikke nest
en van cymbalta werd ik alleen slechter
en dan xanax retard zou ik vervangen door de gewone xanax-afgifte, dan kan je zelf bepalen wanner je ze neemt (die werken binnen het kwartier, en dan kan je soms momenten hebben dat je er geen neemt). Nu met die retard zit je eiglek 8-10u onder invloed van xanax, ik denk ook niet dat 1mg xanax retard veel zal afdoen qua angststoornis. Als je de gewone neemt dan kan je ze gwn nemen wanneer je het voelt opkomen of een kwartiertje voor je iets moet doen waar je nogals zenuwachtig voor bent.
Dankjewel voor je reactie
Clozan slik ik niet, clozapine ( Leponex) is een antipsychoticum en clozan een benzo
Clozapine behoort tot één van de, zoniet de beste, antipschycotica bij mensn met zware chronische of terugkerende psychoses
ik heb daar dus last van tgv een lsd-verslaving (bestaat ja) , had n tripreport geschreven, zat niet echt veel inhoudelijk over de experience in, maar heb geen tijd meer om daar op te replyen, heb nog maar tot 19U de tijd om internet te gebruiken.
Xanax, mja, ik ben opgenomen in een instelling-GGZ, dus mn psych beslist. Heb ook geprobeerd om de Immediate release te krijgen van 2 mg, maar ze zei dat daar GEEN sprake van was, ik heb wel inspraak, maar ze zei sowieso XR-formulering, nu heb ik geen pieken , maar ook geen dalen, dan bekijk ik t zo maar. Maaar je hebt een punt, bij 1 mg al^prazolam constant afgegeven voel ik soms nog angstopstoten.
Heb daarstraks ook een goed gesprek gehad met mn shrink. Hij zei dat hij geen xanax gewoon ging voorschrijven en ook niet dagelijks.
Hij heeft nadat ik dus vertelde van plots opkomende angstopstoten me TEMESTA EXPIDET (smelttabletten) voorgeschreven, bij behoefte, MAXIMAAL, 1! per dag en maximaal 3 x per week. Ook tabs van 1 mg, wat ik mss wat licht vind maar goed.
Ὀδύσσεια schreef:Heb ook nog geen temesta expidet gevraagd aan de verpleging en heb sindsdien toch 'n angstig moment gehad. Had gisteren de tijd-kans niet om een ander alternatief voor te stellen.
Heb vandaag opnieuw een (kort) maar goed gesprek gehad met mn psych. De clozapine doet echt wonderen wb de psychotische symptomen, heb dan verteld over die benzo bij behoefte, nu vroeg hij wanneer ik meestal dan die angst voelde,exttra angst. En da's vooral 's avonds , bij tv in groep en zeker in mn bed, heb ik t heel moeilijk
Heb nu Victan 2 mg dagelijks, is een hypnoticum zowel als een anxiolyticum dat dus zou moeten helpen.
Ik krijg 2 tabs bij t slapngaan & voelde me veel makkelijker inslapen en ben toch niet brak opgestaan.
Dank je voor de 'pep' talk.
En de reactie he
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten