Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Pilletje » za dec 03, 2011 1:10 am

Trippie schreef:Ik vindt dat we deze 2 kunnen nomineren voor het leukste DF koppel

:mad: :mad: :mad: :mad:
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor miena » za dec 03, 2011 12:46 pm

edblok2 schreef:
miena schreef:
miena schreef:


Dat is echt kk zielig. Sorry hoor.


MAN THE FUCK UP :roll2:


Het was niet zomaar tandpijn,als ik de oxy niet had geslikt had ik van de internist tramadol gekregen tegen de pijn.
Ze hebben een gat in mijn kaak geboord van 3 kiezen groot om die verstandskies eruit te krijgen.
Daarna door de verminderde weerstand en achter gebleven botsplinters een ontsteking erin gekregen.
Ik heb een Hernia die zenuwen en spieren bekneld in mijn rug ,ga maar na wat een rug pijn ik heb, en zenuwpijn in mijn been.
Daarnaast zijn de zenuwen in mijn hand bekneld waardoor ik smorgen mijn hand niet kan bewegen van de pijn.
Deze medicijnen krijg je niet zomaar van je huisarts voorgeschreven.
Je mag het zo van me overnemen echt heel graag ,dan kan ik eindelijk zelf mijn huishouden weer doen.
Denk de volgende keer even na voor je iets schrijft waar je niks van af weet.
miena
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 115
Geregistreerd: vr okt 07, 2011 9:18 am

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Pilletje » za dec 03, 2011 12:57 pm

Voor de hernia ok. Maar voor een wijsheidstand oxy is nog steeds overkill. Mja met jouw gewenning had tramadol waarschijnlijk weinig uitgehaald.. Dus ik snap het ergens wel.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Special K » zo dec 04, 2011 1:27 pm

Pilletje schreef:
Special K schreef:
Pilletje schreef:In that case, overkill !


You've never done that before , riiiiiiiiiiiiiiight ? :wave: :woeh:

:keta:


Ja mijn rugpijn is idd helemaal niet erg. Dat kan jij voor mij voelen. En af en toe (vaak) wat codeine je ok.

Kan denk ik wel minder kwaad aanricht als jij met je, wat was het? coke/keta/mxe/lsd binge?, en dan nu weer aan de pep? Confronterend zo hé. Dat doe jij constant bij mij.

Je zou je zelf eens 3 weken bezig moeten zien.. Dan zien we wel wie er het meeste rommel in zen lijf propt.

Stop met commentaar te geven op alles wat ik doe. Het is hier DF, ik zaag ik niet graag maar van zo'n replies wordt ik slechtgezind. Jij hebt commentaar op alles wat ik doe, terwijl ik jou met rust moet laten. Well, no thx...


Nop helemaal niet confronterend :)
Al de dinges dat ik doe zijn drugs , jij neemt pharma's voor therapeutische redenen EN binged hier elke dag + andere mensen aanstoken tot het nemen van benzo's + opiaten om chill weg te kunnen nodden :)

(@mede df'ers: met andere mensen aanstoken bedoel ik dus ook mijn jongere broer die nog nooit in zijn leven iets van drugs had genomen (buiten wiet) tot pilletje afkwam met benzo & opiaten combo, looooool)

Grts :keta:
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Trippie » zo dec 04, 2011 4:45 pm

Special K schreef:(@mede df'ers: met andere mensen aanstoken bedoel ik dus ook mijn jongere broer die nog nooit in zijn leven iets van drugs had genomen (buiten wiet) tot pilletje afkwam met benzo & opiaten combo, looooool)
Grts :keta:


Vind het ook jammer van je bro. :-(

Jammer genoeg zijn wij het recht om te bitchen kwijt, ik bedoel, ik begrijp wel dat je bro zegt van fuck off jij hebt al 10x erger gedaan als je erover begint want daar heeft die ook gelijk in.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Pilletje » zo dec 04, 2011 8:33 pm

Yup en daarom kan ik hem dat ook niet ontzeggen. Maar hij gaat er veel beter mee om als jij. Ik smeer niemand niets aan. Ik heb hem nooit iets aangeboden, hij vroeg er steeds zelf om.

Je doet me precies af alsof ik de boeman ben. Ik neem die pharmas ja, kan er ook niet aan doen dat hij af en toe ook wat vraagt.. Ik geef niet altijd iets hoor.

enne die "opiaten" zijn codeine, en dat is otc. Kan ik niets aan doen.

dus wtf ..
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Schism » zo dec 04, 2011 8:35 pm

Ik ga morgen zolpidem aanvragen als slaapmiddel. Even kijken wat zij ervan vinden.
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor pammer » zo dec 04, 2011 8:47 pm

Pascal schreef:Ik ga morgen zolpidem aanvragen als slaapmiddel. Even kijken wat zij ervan vinden.

Pas echt maar op met Zolpidem het kan je trauma's veroorzaken.
Avatar gebruiker
pammer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:43 pm

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Schism » zo dec 04, 2011 8:49 pm

pammer schreef:
Pascal schreef:Ik ga morgen zolpidem aanvragen als slaapmiddel. Even kijken wat zij ervan vinden.

Pas echt maar op met Zolpidem het kan je trauma's veroorzaken.

Verklaar je nader.
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo dec 04, 2011 9:13 pm

Niks 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor pammer » zo dec 04, 2011 10:23 pm

Pascal schreef:
pammer schreef:
Pascal schreef:Ik ga morgen zolpidem aanvragen als slaapmiddel. Even kijken wat zij ervan vinden.

Pas echt maar op met Zolpidem het kan je trauma's veroorzaken.

Verklaar je nader.

Je doet rare dingen onder invloed van Zolpidem ik ga niet m'n eigen ervaring delen maar het ziekste is dat je echt niets meer herinnert meestal. Zo ken je de typische verhalen dat je een hele strip opeet nadat je er 1 hebt ingenomen en niemand weet waarom je dat doet? Zo zijn er ook al accidenten gebeurt dat mensen met de auto ergens tegen rijden of dat iemand wakker wordt in de cel of minder erge dingen iemand die zen deur geverfd heeft in z'n slaap onder invloed van zolpidem.
Avatar gebruiker
pammer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:43 pm

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Schism » zo dec 04, 2011 11:19 pm

Ik gebruik het als slaapmiddel hè. En ik heb het vaker gebruikt, en tot nog toe goede ervaringen ermee.

Ook heb ik geen toegang tot mijn medicatie. Dus hele strip opeten is niet mogelijk.
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Special K » zo dec 04, 2011 11:20 pm

Pilletje schreef:Yup en daarom kan ik hem dat ook niet ontzeggen. Maar hij gaat er veel beter mee om als jij. Ik smeer niemand niets aan. Ik heb hem nooit iets aangeboden, hij vroeg er steeds zelf om.

Je doet me precies af alsof ik de boeman ben. Ik neem die pharmas ja, kan er ook niet aan doen dat hij af en toe ook wat vraagt.. Ik geef niet altijd iets hoor.

enne die "opiaten" zijn codeine, en dat is otc. Kan ik niets aan doen.

dus wtf ..


Ok
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor pammer » zo dec 04, 2011 11:22 pm

Pascal schreef:Ik gebruik het als slaapmiddel hè. En ik heb het vaker gebruikt, en tot nog toe goede ervaringen ermee.

Ook heb ik geen toegang tot mijn medicatie. Dus hele strip opeten is niet mogelijk.

Oh sorry ik dacht dat je nog geen kennis had gemaakt met Zolpidem.
Ik nam ze ook therapeutisch toen ik dit mee had gemaakt, het was totaal niet recreatief dat ik ze nam.
Avatar gebruiker
pammer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:43 pm

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Schism » ma dec 05, 2011 6:46 pm

Zolpidem 10mg erbij voor 2 weken. 5 dagen doordeweeks. Als 10mg niet werkt mocht ik nog 1 erbij nemen, vandaar dat ik er 12 heb gekregen voor speling.

Ze stelde wel enkele vragen erbij, maar uiteindelijk wel gelukt dus. En Alprazolam dosis in de ochtend is verhoogd naar 2mg.
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor 25tolife » di dec 06, 2011 3:39 am

De dokters ook wat een mindless robots soms, heb nu zopiclon 15mg dagelijks, 20mg diazepam, 2mg xanax.
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Pilletje » di dec 06, 2011 12:10 pm

lol wat een doc, zijn nr? :D
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor edblok2 » wo dec 07, 2011 7:46 pm

Heb een tijdje benzo's en AD's geslikt (ptss, depressies) maar ik ben nu al ruim een jaar 'af' en ik voel me er beter bij dan ooit :hulde:

Mind over body, je kunt alleen maar uit de shit raken ZONDER pillen is mijn mening (afgezien van enkele uitzonderingen), omdat je anders niets oplost en niets kunt verwerken. Die slapeloze nachten, het gepieker, de uitzichtloosheid: dat is mijn medicijn geweest, pillen lossen niets op.
edblok2
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: vr jun 24, 2011 10:15 am

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor pammer » do dec 08, 2011 1:16 pm

Beste Special K, ik snap niet goed je frustraties en zeker niet in dit topic. Het gaat hier over voorgeschreven medicijnen maar Pilletje kan er niet aandoen dat hij ze therapeutisch neemt. Er zijn meerdere mensen die therapeutische benzo's, opiaten etc nemen en de aangeschreven dosis van de dokter vinden ze niet genoeg (bv tolerantie, bv verlicht pijn niet helemaal) is het normaal dat je wat bijdoseerd dan wat je dokter zegt.

Tot nu toe heb ik van jou altijd gezien dat je net alsof je alles doorslikt wat je tegenkomt, of het nou een strip is of niet maar jouw praktijken vind ik dan toch meer op een binge lijken, dat van Pilletje kan je niet eens bingen noemen. Het kan zijn dat je recreatief een benzo neemt, of een combo maar niet 5 keer de aanbevolen dosis van de dokter dat met 3 soorten benzo's en dan 2 soorten opiaten bij dat is beter gezegd onverantwoord voor je eigen.
Ik bedoel dit niet slecht maar ipv commentaar te geven denk eens aan je eigen leefstijl, die vind ik persoonlijk niet goed, misschien dat je gegrijpt wat ik bedoel of juist niet maar je zet wel je toekomst op het spel ivm gezondheid en dergelijke..
Avatar gebruiker
pammer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:43 pm

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Schism » ma dec 19, 2011 6:48 pm

Net nieuw recept gekregen:
Zolpidem 10mg
Diazepam 10mg
Xanax retard 1mg/2mg
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor hmkey » wo dec 21, 2011 7:11 pm

Dione schreef:Wat een mooie kleine quotes. Is EI nog steeds bij je?

OT: ik slik dagelijks 25mg seroquel. Heb een tijd lang 300mg per dag geslikt, maar inmiddels ben ik gelukkig bijna klaar met afbouwen. Daarnaast slik ik dagelijks 3mg melatonine.


Ik slik 50mg, krijg 75 :lol: kan ik de crisis weer bestrijden als het generiek uitkomt ooit.(ik haat generieke medicatie)
hmkey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 102
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:49 pm

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor 25tolife » wo dec 21, 2011 7:36 pm

Pilletje schreef:lol wat een doc, zijn nr? :D


Haha die kwakzalvers zitten in elke stad wel.. Zo makkelijk dat gaat, nu is de diazepam wat opgeschroefd sinds vandaag, weer een recept van alle 3 voor een maand.
Gewoon goed voorbereiden voor je er heen gaat, en de alternatieven regelrecht afwijzen (gewoon zeggen dat je slechte ervaring hebt, + ik had ook ervaring met de andere stofjes dus al helemaal handig) Bij mij is het zo dat die hebben bewezen goed effectief te zijn, en ben absoluut niet verslavingsgevoelig natuurlijk!..
Ben ik dan de enige dan die moet antwoorden op de vraag: hoeveel diazepam wil je per dag nemen dan voorlopig?(omdat het niet genoeg was de oude dosis) De xanax en zopiclon blijven hetzelfde. Ik mag niet mopperen over de dok :hulde:
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor trulov » do dec 22, 2011 3:50 pm

Herken me wel in jouw (verbaasde?) reactie 25 to life,ken mensen die elke week wel een doos bromazepam 12 mg krijgen, je moet wat voorbereid zijn idd, maar ook mensen die docs hebben/kiezen, die vooral wb benzo's meer dan eigenlijk nodig is voorschrijven: 100 dia's voor een maand en dan nog doosje broma en doosje tranxene enz enz enz....


Mijn huisdoc (zit er wat tussenin vind ik), weet zelf voldoende van meds, begin schreef ie bromazepam 12 mg,epsipam 50 mg,lormetazepam 2 mg en xanax xr 4 mg/ dag voor,

op het momen van huisdoct: paroxetine 50 mg
wellbutrin 150 mg
zopiclon 3. 75 mg (indien nodig,niet elke dag, pfffffff :conf:
xanax retard 2mg 2 x dd ( vind ik wel oke)

en van mn verslavingsarts: 16 mg buprenorfine (suboxone) :) ,supermed, vind ik dan
25-50 mg hydroxyzine (atarax), anti-histaminicum,met anxiolytische en sederende werking.



Kan via via ( APO/mn vriendin is ook apo) wel aan andere meds komen.....wat ik (soms) doe....
,maar de straatdrugs zogezegd (heroine,cocaine,speed,wiet) probeer ik echt tot een absoluut minimum te beperken....

GHB en ketamine (nooit op straat gekocht, of ja enkele x-tjes), nu kan ik aan xyrem (is ook ghb) 180 ml oplossing 0.5 g oxybaat/ml en ketalar (ketamine) 10 ml, 50 mg/ml,intra-musculaire inspuiting, kopen en omdat k dan weet dat het zuiver is en goed kan doseren verkies ik dit (op farma-markt) boven een gram poederketa of een flugeltje....

Met pep ja, aan farmaceutische dex kan ik niet meteen geraken, maar reductil (sibutramine) een amfetamine-derivaat, wekt bij hogere doseringen 100 mg ofzo een vergelijkbaar gevoel op bij mij en kan daar veel makkelijker aankomen, zelfs nog oude captagon(fenetyline gevonden thuis) en ook apo die alfavit (efedrine) onder een andere formule (minder capsules), alfavit loco verkoopt, 15 x 30 mg, ook een efedra-derivaat, stimulerend dus.
trulov
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 188
Geregistreerd: vr okt 21, 2011 10:08 am

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor edblok2 » do dec 22, 2011 7:49 pm

Anders proberen jullie eens het leven aan te gaan in plaats van al die zielige troep te gaan zitten slikken.......
edblok2
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: vr jun 24, 2011 10:15 am

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor hmkey » do dec 22, 2011 10:15 pm

edblok2 schreef:Anders proberen jullie eens het leven aan te gaan in plaats van al die zielige troep te gaan zitten slikken.......


Bekijkt iemand even zijn postgeschiedenis? Zal vast wel iets tegen m keren :lol: wijsneus.
hmkey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 102
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:49 pm

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Einstein » vr dec 23, 2011 8:31 am

Mja, hij post vaker gefrustreerde dingen. Laat maar gaan.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Doc » vr dec 23, 2011 11:08 am

edblok2 schreef:Anders proberen jullie eens het leven aan te gaan in plaats van al die zielige troep te gaan zitten slikken.......


ja beetje crystal meth IM ofzo dan maak je nog eens wat mee
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor edblok2 » vr dec 23, 2011 10:48 pm

Heb een verleden van ad's en benzo's door PTSS en suicidale depressies. Dus ik weet waar ik over praat. En met al die troep in je lichaam pompen kom je geen steek verder, eerder dieper de put in. Als je echt geloofd dat je dat 'nodig' hebt ben je maar een bang vogeltje wat zijn zijn vleugels eens moet durven uit te slaan.
edblok2
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: vr jun 24, 2011 10:15 am

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Pilletje » vr dec 23, 2011 11:12 pm

edblok2 schreef:Heb een verleden van ad's en benzo's door PTSS en suicidale depressies. Dus ik weet waar ik over praat. En met al die troep in je lichaam pompen kom je geen steek verder, eerder dieper de put in. Als je echt geloofd dat je dat 'nodig' hebt ben je maar een bang vogeltje wat zijn zijn vleugels eens moet durven uit te slaan.


Dan zou je het juist moeten begrijpen zou ik verwachten.

Achja..
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor edblok2 » za dec 24, 2011 1:58 pm

Ik begrijp het inderdaad, en zie nu in dat medicijnge(mis)bruik zoals sommige hier totaal losgeslagen en ziekmakend is. Het aanpakken en dealen met mijn problemen zonder pillen is 10x doeltreffender, en het is ook nog eens goed voor mijn eigenwaarde. Maarja....
edblok2
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: vr jun 24, 2011 10:15 am

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner