wo nov 16, 2011 1:56 pm
Pascal schreef:Omdat ik op z'n zachts gezegd niet rustig was.
wo nov 16, 2011 4:32 pm
Lupus schreef:Sublimo schreef:Lupus schreef:naar eigen inzicht (nooit dus)
Dat inzicht ga je inderdaad niet krijgen!
Hou je bek kanker lul. Trek het niet uit het verband. Net of jij zo verantwoordelijk omgaat met jezelf en je omgeving. Ga een ander lastig vallen met berichtjes die over jezelf gaan. En waag het niet om me hier een waarschuwing voor te geven.
Ik heb pijn, elke dag. Fysieke pijn waardoor ik soms niet kan slapen. Maar ik slaap liever een nacht niet dan dat ik 10 mg niet werkende rommel erin moet gooien. Ga je eigen leven bekritiseren en kom dan nog maar eens terug, jank jong. Kanker homo.
wo nov 16, 2011 4:46 pm
Gele Banaan schreef:Lupus schreef:Sublimo schreef:
Hou je bek kanker lul. Trek het niet uit het verband. Net of jij zo verantwoordelijk omgaat met jezelf en je omgeving. Ga een ander lastig vallen met berichtjes die over jezelf gaan. En waag het niet om me hier een waarschuwing voor te geven.
Ik heb pijn, elke dag. Fysieke pijn waardoor ik soms niet kan slapen. Maar ik slaap liever een nacht niet dan dat ik 10 mg niet werkende rommel erin moet gooien. Ga je eigen leven bekritiseren en kom dan nog maar eens terug, jank jong. Kanker homo.
wo nov 16, 2011 5:11 pm
wo nov 16, 2011 6:30 pm
wo nov 16, 2011 10:34 pm
do nov 17, 2011 2:28 am
do nov 17, 2011 8:34 pm
Lupus schreef:Sublimo schreef:Lupus schreef:naar eigen inzicht (nooit dus)
do nov 17, 2011 9:25 pm
Lupus schreef:Hou je bek kanker lul.
Trek het niet uit het verband.
Net of jij zo verantwoordelijk omgaat met jezelf en je omgeving.
Ga een ander lastig vallen met berichtjes die over jezelf gaan.
En waag het niet om me hier een waarschuwing voor te geven.
Ik heb pijn, elke dag. Fysieke pijn waardoor ik soms niet kan slapen. Maar ik slaap liever een nacht niet dan dat ik 10 mg niet werkende rommel erin moet gooien.
Ga je eigen leven bekritiseren en kom dan nog maar eens terug, jank jong. Kanker homo.
do nov 17, 2011 9:30 pm
vr nov 18, 2011 1:51 am
vr nov 18, 2011 2:03 am
vr nov 18, 2011 2:06 am
Tomzeur schreef:Hhahahahahahaha nu ik dat bericht van Drientje nog een keer lees is het nog leuker. Het zou al hilarisch zijn als een 14-jarig gefrustreerd kind zoiets zou schrijven, maar dat een 30-plusser dat doet is natuurlijk helemaal een voorstelling.
vr nov 18, 2011 2:07 am
vr nov 18, 2011 2:36 am
vr nov 18, 2011 9:31 am
Lupus schreef:Ja man, die strip Temazepam was een goed idee.
Toch nog inzicht he, al was het dankzij jou.
vr nov 18, 2011 10:08 am
Sublimo schreef:Lupus schreef:Ja man, die strip Temazepam was een goed idee.
Toch nog inzicht he, al was het dankzij jou.
Waarom probeer je geen andere benzo? Temazepam is een waardeloze benzo als je wilt slapen.
di nov 22, 2011 6:56 pm
vr nov 25, 2011 1:48 pm
miena schreef:ik krijg voorgeschreven
50 tot 300mg seroquel per dag naar eigen inzicht.
10 mg themazepam per dag zo nodig.
3x per dag 50 mg diclofenac
2x per dag 20 mg oxicontin
10mg oxazepam zo nodig
ik neem 50 mg seroquel en 10mg themazepam iedere dag.
Dat is niet de bedoeling van de themazepam maar de huisarts weet het wel en zegt er niks van.
de diclofenac en oxicontin was ik mee gestopt is voor mijn rug en die doet nu geen pijn meer.
Maar zodra ik weer pijn krijg mag ik er zonder overleg weer mee beginnen.
Maar ik neem ze nu tegen de pijn van het trekken van mijn verstandskiezen wel in overleg met de internist die bij de operatie was.
en de oxazepam gebruik ik ook zo nodig en soms gewoon voor de fun .
di nov 29, 2011 10:24 am
wo nov 30, 2011 2:21 pm
miena schreef:miena schreef:ik krijg voorgeschreven
50 tot 300mg seroquel per dag naar eigen inzicht.
10 mg themazepam per dag zo nodig.
3x per dag 50 mg diclofenac
2x per dag 20 mg oxicontin
10mg oxazepam zo nodig
ik neem 50 mg seroquel en 10mg themazepam iedere dag.
Dat is niet de bedoeling van de themazepam maar de huisarts weet het wel en zegt er niks van.
de diclofenac en oxicontin was ik mee gestopt is voor mijn rug en die doet nu geen pijn meer.
Maar ik neem ze nu tegen de pijn van het trekken van mijn verstandskiezen wel in overleg met de internist die bij de operatie was.
en de oxazepam gebruik ik ook zo nodig en soms gewoon voor de fun .
Nu Lyrica voorgeschreven gekregen nu eerst 2x 75mg volgende week 2x 150 mg.
Dan de Diclofenac stoppen en de oxycontin afbouwen tot 2x 5mg
Uitslag van de MRIscan een ernstige Hernia..daarbij nu Carpaaltunnelsyndroom.
wo nov 30, 2011 10:00 pm
miena schreef:miena schreef:miena schreef:de diclofenac en oxicontin was ik mee gestopt is voor mijn rug en die doet nu geen pijn meer.
do dec 01, 2011 12:32 am
do dec 01, 2011 7:37 pm
Pilletje schreef:Voor tandpijn OC snap ik ook niet. Maar rugpijn kan soms een hel zijn..
do dec 01, 2011 7:47 pm
Sublimo schreef:Pilletje schreef:Voor tandpijn OC snap ik ook niet. Maar rugpijn kan soms een hel zijn..
Ik denk dat die diclofenac voor de tandpijn is gegeven en ze die oxy gewoon nog had liggen en erbij heeft genomen.
do dec 01, 2011 7:56 pm
do dec 01, 2011 8:30 pm
vr dec 02, 2011 9:34 am
Pilletje schreef:Sublimo schreef:Pilletje schreef:Voor tandpijn OC snap ik ook niet. Maar rugpijn kan soms een hel zijn..
Ik denk dat die diclofenac voor de tandpijn is gegeven en ze die oxy gewoon nog had liggen en erbij heeft genomen.
In that case, overkill !
vr dec 02, 2011 6:26 pm
Special K schreef:Pilletje schreef:In that case, overkill !
You've never done that before , riiiiiiiiiiiiiiight ?![]()
![]()
vr dec 02, 2011 6:38 pm