Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor trulov » vr feb 03, 2012 7:55 pm

Gisteren bij mn huisdokter geweest

receptje gekregen voor:

baclofen 10 mg
rivotril 2 mg 100 stuks
wellbutrin 150 mg 90 stuks

De bedoeling is om mn paroxetine af te bouwen (neem nu 20 mg,kom van 50-60 mg) naar 10 mg en dan uiteindelijk hiermee te stoppen en mn wellbutrin xr 2 pilletjes van 150 mg nemen per dag,300 mg in totaal dus.

De Xanax Retard is vervangen door Rivotril. 4 mg per dag, zelfde dosis rivotril als xanax retard.

De baclofen gebruik ik af en toe (recreatief),,leuk middeltje vind ik en van mn vriendin haar arts heb ik nog heel wat Valium 5 mg liggen,die k af en toe ook extra neem boven mn rivotril.

De Clozan heb k aan mn vriendin gegeven en de Temesta expidet is al op :oops:

En verder neem k nog 1.5 tab suboxone 8 mg als onderhoudsbehandeling,heb n heroineverslaving gehad.
trulov
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 188
Geregistreerd: vr okt 21, 2011 10:08 am

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Sublimo » vr feb 03, 2012 11:30 pm

Wow, lekker bezig.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Schism » vr feb 03, 2012 11:32 pm

Sublimo schreef:Wow, lekker bezig.

Inderdaad. Maar dan zonder het sarcasme.

Een heroïne-verslaving achter de rug, en dan weer afbouwen van andere medicijnen. Daar moet je wel sterk voor in je schoenen staan.
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Sublimo » vr feb 03, 2012 11:35 pm

Het was niet sarcastisch bedoelt.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Yokibeer » za feb 04, 2012 9:42 pm

Baclofen 10mg 4x p dag
Temazepam 20mg 1x p dag
Diazepam 10mg 4x p dag
Antabus 400mg 2x p week
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor trulov » ma feb 06, 2012 2:27 pm

Ben gestopt met mn Wellbutrin, de dokter wilde dat ik stopte (afbouwde) met paroxetine en mn wellbutrin (bupropion, een stimulerend anti-depressivum,stimulantium) opbouwde tot 300 mg. Maar heb n angststoornis,en paroxetine is veel beter om me kalm te houden en werkt angstwerend , die wellbutrin/ bupropion maakte me agressief ,nam sinds enkele weken 150 mg,echt waar, mn vriendin heeft het zelf spijtig genoeg ondervonden, voelde me mezelf niet,het werd ook steeds erger.
Op aanraden van mn vriendin,ze is apotheker,ben ik ermee gestopt (pillen teruggebracht nd apo) en ook mn moeder merkte dat ik 'veranderd' was.
trulov
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 188
Geregistreerd: vr okt 21, 2011 10:08 am

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Pilletje » wo feb 08, 2012 2:50 am

Dan is het idd beter om ermee te stoppen. Knap dat je dat ook zomaar hebt gedaan, ook al ken ik het middel niet echt. (Buiten wat ik lees op wikipedia dan :P )

OT:
De laatste tijd heb ik me weer wat laten gaan met bzp & tramadol. Ik ben dus maar weer eens een afbouwschema begonnen, ben nu al m"n benzos aan het omzetten naar valium (Wat uiteindelijk zou moeten leiden tot 30mg valium per dag). Dat is echt een heel pak minder dan pakweg 3 weken geleden. Ik maakte mezelf toen wat wijs en snoepte hier en daar een extra benzo en zei tegen mezelf dat dat geen kwaad kon...

Dit keer hebben ik en de dokter een (voor mij) haalbaar afbouwschema besproken en dat gaat al een week prima. Ook wil ik daarna de dosis diazepam terugschroeven naar zo weinig mogelijk. Maar dat zie ik dan wel weer wanneer ik op m'n 30mg diazepam zit. Ik weet nog niet of ik er volledig mee wil/kan stoppen, dat zal ik moeten zien eens ik zover ben

Ook bij tramadol zit ik op de max. dosis nl. 400mg, dat is ook iets waarbij ik de dosis graag verlaagd zou zien, maar benzos + tramadol tegelijk afbouwen vind ik dan weer wat teveel van het goede. Ik focus me nu dus vooral op mijn benzo gebruik.

Wat ik nu dagelijks neem is:

20mg diazepam
6mg bromazepam (kom van 32mg.. :roll: )
2,5mg lorazepam
400mg tramadol

Ik weet het dit is nog altijd veel te veel, maar ik heb er vertrouwen in dat het gaat lukken. Ik ben al eerder van hoge dosissen naar 20mg prazepam afgebouwd dus ik weet al deels hoe rot het gaat worden. (Als je prazepam niet kent, beschouw het als de véél slappere versie van diazepam) Ik hoop dat het deze keer even vlekkeloos verloopt. :)
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor trulov » do feb 09, 2012 12:33 pm

Ja pilletje,had gelezen hele tijd terug al dat je met prazepam aan het afbouwen was van xanax xr 2 x 1 mg. Kan me voorstellen dat je je dan brak hebt gevoeld en naar diazepam bent mogen overstappen.

Ik moet weinig zeggen van dat benzo(bij)gebruik. Vind het knap dat je het toch ingezien hebt en niet te lang extra genomen hebt....naar 30 mg diazepam overgaan zal wel lukken denk ik. Of anders neem je er 4 per dag? Het is toch die 6 mg broma en 2,5 lora die je bij die 20 mg wil rekenen he? Dan zou k zeggen voor allebei 10 mg diazepam,niet?

Lorazepam en Bromazepam heb ik laatst ook veel van bijgebruikt,dus ken dat been there

Succes iig met je afbouwschema!

Ik ben gestopt met mn Wellbutrin ja, baclofen ook (nam er te veel van) en ook mn Xanax Retard 2x2 mg vervangen door Rivotril ook 2 x 2 mg. En mn Suboxone (buprenorfine) ben ik ook aan het afbouwen.

Maar gebruik wel ook extra benzo's bij (diazepam), want mn vriendin haar arts, schrijft als het n lieve lust is.



gRtjs :wave:
trulov
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 188
Geregistreerd: vr okt 21, 2011 10:08 am

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Pilletje » vr feb 10, 2012 11:03 am

Bromazepam is m'n favo benzo, maar goed dat de dokter exact weet hoeveel ik er heb en dus ook hoeveel ik er slik. Lorazepam vind ik ook een van de betere maar die zijn ook geteld :P

Alprazolam, clonazepam en diazepam daarintegen..
De diazepam is volgens mijn moeder wel geteld, al heb ik er nog zo'n 160 opzij steken. Alprazolam heb ik er 90 van 2mg en bij clonazepam zit ik ook terug boven de 300. Xanax is nog steeds moeilijk om af te blijven. :roll2:

Ik ga vandaag eens proberen geen tramadol te nemen. :P Zien wat dat geeft. Ik was eerst dus van plan om m'n benzos aan sneltempo af te bouwen en dan de tramadol, maar na me goed te hebben ingelezen over de ontwenning van tramadol kies ik er toch voor om het andersom te doen. Indien het me niet lukt om c/t te stoppen ga ik eerst de stap zetten naar consequent niet meer dan 400mg per dag te nemen. Momenteel zorg ik gewoon dat er altijd 400mg in m'n bloedstroom rondzwemt. :#:
Daarna ga ik cold turkey al kan ik een week m'n bed niet uit, heb het al eerder gedaan na maanden gebruik van 200mg/dag.. En toen had ik 0,0 % last van ontwenning. Dus zooo veel erger kan het nu niet worden, thans dat hoop ik. :lol:

Benzos geven wel wat ondersteuning zou ik denken, ik ga allesinds niet m'n dagelijkse dosis terug verhogen. Die is al hoog genoeg lijkt me..
Ik ben wel wat angstig over wat gaat komen. De horrorstories zijn niet meteen een hulp positieve ondersteuning.

Naja, hopen dat de detox niet te pijnlijk verloopt. Als ik goed heb geteld zou de ontwenning moeten beginnen rond 15u, dan is het 12u sinds ik mn laatste tab heb genomen.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor trulov » vr feb 10, 2012 12:34 pm

Anders buprenorfine gebruiken om af te bouwen, werkt langer dan tramadol en is ook een opiod

Voor opiaatverslaafden(meestal illegale opiaten:heroine (bedoel jou niet),ik wel (geweest), is er Suboxone 2 mg buprenorfine en Suboxone 8 mg buprenorfine


Maar tegen matige tot ernstige pijnen is buprenorfine onder de naam Temgesic op de markt. Een tablet bevat dan 'slechts' 0,2 mg buprenorfine. Maar 0,25 mg komt overeen met 10 mg morfine.
Buprenorfine is 40 x potenter dan morfine, dus weet niet of je dan tramadol (dat minder potent is dan buprenorfine) daarmee mag/kan/wil afbouwen.

Ik zal eens opzoeken welke middelen kunnen helpen bij stoppen met een opiaat.
Buiten methadon en buprenorfine (is eigenlijk voor heroine)
Middelen die de mogelijke (hopelijk niet) ontwenning kunnen verzachten,wel knap dat je dat wilt stopzetten en dan meteen cold-turkey!!!

Je kan toch ook anders je dosis per week of 2 weken met 50 mg verlagen?? of met 100 mg??

Succes iig en ja de benzo's kunnen het ook verzachten,volgens mij he!
trulov
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 188
Geregistreerd: vr okt 21, 2011 10:08 am

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor trulov » vr feb 10, 2012 12:49 pm

Clonidine zou mogelijke klachten kunnen verlichten heb ik opgezocht.

Kratom misschien??? Kan je toch id smartshops krijgen he,

maar benzo's zullen al wel hulp genoeg bieden denk k pilletje

grtn :wave:
trulov
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 188
Geregistreerd: vr okt 21, 2011 10:08 am

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Pilletje » vr feb 10, 2012 2:25 pm

Als ik het niet C/T doe komt het er niet van. Het is alles of nix vrees ik in deze situatie. Het enige wat ik overweeg als de w/d's niet te harden zijn is consequent een week de laagst mogelijk tolereerbare dosis nemen en cold turkey gaan. Ik heb geen zin om dit nog maanden te laten aanslepen. Ik wil er nu vanaf, dus wil ik er nu voor vechten. Ben wel benieuwd naar het verdere verloop van deze dag, en dan niet op een positieve manier. :mrgreen:

Kratom had ik ook al aan gedacht, maar aangezien ik de komende week niet naar NL kan ik het niet proberen. En wanneer ik dan aan kratom kan komen is het ergste al voorbij, dan ga ik de vlam niet aanwakkeren met iets nieuws. :P
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Pilletje » ma feb 13, 2012 11:33 pm

Ben zonet het huis uitgeschopt (Bij mijn moeder, wat mijn thuis is, soms ben ik bij mijn vader maar nu dus altijd).

Mijn moeder heeft in m'n pc zitten neuzen en mijn geschiedenis van a tot z gelezen, en dus ook dit forum. Waarschijnlijk zal ze dit bericht ook wel lezen op een gegeven moment.

Onder invloed van enorme hoeveelheid benzos en tramadol nu. Makkelijk een equivalent van 200mg diazepam, waarschijnlijk veel meer zelfs. Zelfs tov mijn vroeger gebruik is dit massaal.. (Tramadol heb ik 'slechts' 600mg van op, omdat meer te gevaarlijk is.)
10mg xanax, 12mg bromazepam, 4mg clonazepam, 30mg diazepam, 7,5mg lorazepam en nog heb ik de neiging er meer te nemen.

Jah ik zou er beter nuchter mee omgaan dan belachelijk veel benzos naar binnen werken, maar kan het even niet aan. En lagere dosissen doen niets.

Wss blijft het hier niet bij. Ik kan nog steeds niet stoppen met piekeren en ineens staat mijn leven helemaal op zijn kop..
Noem me gerust een idioot, want dat is exact wat ik nu ben door dit te doen. Besef dit ook zelf.

Ik heb al toegestemd om professionele hulp te aanvaarden, want dat waren hun voorwaarden. Nu ik akkoord ben willen ze me niet eens helpen een goede kliniek te zoeken. :#: Ik sta er alleen voor en dat voelt godverdomme kut. Ze zeiden letterlijk "zolang je dope gebruikt ben je hier niet meer welkom".

/end rant - sorry om off-topic te gaan.
Had to get this off my chest.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor edblok2 » za feb 18, 2012 4:31 pm

Misschien wordt het eens tijd om..hoe noemen ze dat toch...uhh ohja VOLWASSEN TE WORDEN EN JE VERANTWOORDELIJKHEID TE NEMEN?

ps. kut situatie, zeker, maar leer er je les uit.
edblok2
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: vr jun 24, 2011 10:15 am

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Vinz » za feb 18, 2012 4:39 pm

Pilletje schreef:Ben zonet het huis uitgeschopt..

:beer:
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Pilletje » ma feb 20, 2012 7:11 pm

Niet dat het iemand interesseert maar ik ga me laten opnemen.

phineas: mond houden, wat een kut reply zeg. Zielig ventje


edblock zegt dan nog iets constructiefs, al staat zijn toon me niet echt aan.
Je kan ook altijd beschaafd blijven hoor. Door in caps te typen word ik geen ander mens. Maar goed.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Vinz » ma feb 20, 2012 11:42 pm

Pilletje schreef:Niet dat het iemand interesseert maar ik ga me laten opnemen.

phineas: mond houden, wat een kut reply zeg. Zielig ventje


edblock zegt dan nog iets constructiefs, al staat zijn toon me niet echt aan.
Je kan ook altijd beschaafd blijven hoor. Door in caps te typen word ik geen ander mens. Maar goed.

WAAAAAAAAAAAAH KANKERJUNK :lol: :lol: :lol:

Spoiler! :
Grapje hihi
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Karhu » di feb 21, 2012 12:16 am

Pilletje schreef:Niet dat het iemand interesseert maar ik ga me laten opnemen.

phineas: mond houden, wat een kut reply zeg. Zielig ventje


edblock zegt dan nog iets constructiefs, al staat zijn toon me niet echt aan.
Je kan ook altijd beschaafd blijven hoor. Door in caps te typen word ik geen ander mens. Maar goed.


Goed dat je het zelf in ziet :)! Sterkte! Laat wat horen etc.
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Karhu » di feb 21, 2012 12:16 am

Stuur eens een kaartje dit dat!
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Pilletje » di feb 21, 2012 8:22 am

Phineas schreef:
Pilletje schreef:Niet dat het iemand interesseert maar ik ga me laten opnemen.

phineas: mond houden, wat een kut reply zeg. Zielig ventje


edblock zegt dan nog iets constructiefs, al staat zijn toon me niet echt aan.
Je kan ook altijd beschaafd blijven hoor. Door in caps te typen word ik geen ander mens. Maar goed.

WAAAAAAAAAAAAH KANKERJUNK :lol: :lol: :lol:

Spoiler! :
Grapje hihi


Vind je nou echt dat je grappig bent?
Of vind je je aantal posts echt zo belangrijk?

@xeloc thx ga het nodig hebben. :) Ik stond er al volledig achter (clean raken) voor dit allemaal gebeurde, tja nu zal het niet onder mijn voorwaarden gebeuren maar misschien is dat maar goed ook.. :roll:
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Frog » di feb 21, 2012 1:48 pm

Pilletje schreef:Niet dat het iemand interesseert maar ik ga me laten opnemen.

phineas: mond houden, wat een kut reply zeg. Zielig ventje


edblock zegt dan nog iets constructiefs, al staat zijn toon me niet echt aan.
Je kan ook altijd beschaafd blijven hoor. Door in caps te typen word ik geen ander mens. Maar goed.

Zal tijd worden, je komt er zelf echt niet meer uit, en die schrijfgrage dokter(s) van je helpen ook niet echt mee,en je kan er zoweizo wel aankomen als je wilt.
Ik wens je veel sterkte en succes.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Schism » di feb 21, 2012 2:07 pm

Tot snel, Pilletje. :wave:
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Pilletje » di feb 21, 2012 10:09 pm

Frog schreef:Zal tijd worden, je komt er zelf echt niet meer uit, en die schrijfgrage dokter(s) van je helpen ook niet echt mee,en je kan er zoweizo wel aankomen als je wilt.
Ik wens je veel sterkte en succes.


Bedankt. Ik weet het, heb het ver laten komen.. :roll:
Ik heb al een keer een intake gedaan (al was ik daar na 24u terug buiten). Toen wou ik wel clean raken maar aan de andere kant niet, ook mocht je je laptop & gsm niet bij houden, wat het echt te kut maakte, maar zelfs als dat nu weer het geval is ben ik bereid alles te doen om hieruit te komen. M'n ouders weten nu ook letterlijk alles, wat m'n behandeling waarschijnlijk toch alleen ten goede zal komen omdat ik niets hoef te verbergen.

Ik wacht momenteel op een intake gesprek, maar de wachtrij staat op ongeveer 5 weken, wat wel kut is. M'n huisarts gaat proberen daar iets aan te doen. (Het gesprek zelf kan waarschijnlijk al vroeger doorgaan, moet m'n huisarts nog eens bellen om te horen hoe dat juist zit.)

Pascal schreef:Tot snel, Pilletje. :wave:


Yup :) . Hoop je nog steeds eens te meeten wanneer m'n leven terug wat op de rails ligt. Je lijkt me echt wel een relaxte kerel. :hulde:

Groetjes en bedankt voor de steun. Ik ben gemotiveerd als nooit tevoren en de laatste tijd zit ik erg veel bezig met nadenken over de oorsprong van m'n angsten en depressie en ik moet zeggen dat het al wat vruchten afwerpt. Ik heb terug wat meer zin in dingen, en kom ook terug vaker buiten momenteel. Terwijl ik een week geleden m'n bed nog niet uitgeraakte omdat ik zo depressief was. Ik heb er vertrouwen in en de wil is er. Dat ik het niet alleen kan zie ik niet langer als een "zwakte". Ik kan nu eenmaal niet van die dingen afblijven. Dat weet mijn kleine teen zelfs. Ik ben blij dat er iets staat te gebeuren want hoe het er met mij aan toe ging was echt wel sterk overdreven. Ik doel dan btw op de meds & wiet.

Harddrugs vormen niet echt een probleem meer.. Enkele keren per jaar (4tal x per jaar, niet in combi he. :p ) speed, coke, xtc, ghb, keta en de laatste tijd wat vaak getript, maar dat was omdat het nieuw was en ik moest het even ontdekken :P

Als ik geen internet heb (wat hoogstwaarschijnlijk zo zal zijn) daar zal dit voorlopig een van m'n laatste posts hier zijn.

See you when I get there! :wave:
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Einstein » wo feb 22, 2012 12:28 am

Sterkte ermee :wave: :rock: :love:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Pilletje » vr feb 24, 2012 12:19 am

Einstein schreef:Sterkte ermee :wave: :rock: :love:


~beware: walloftext - tl;dr below. :woeh:

Bedankt :beer: . M'n huisarts heeft nog steeds de verslavingsarts niet te pakken gekregen maar dat zou maandag in orde moeten zijn. Dan kan ik volgende week waarschijnlijk op gesprek.

De klap (buitengekegeld worden waar je thuis is) was best hard maar langzaam aan zie ik terug wat licht aan het einde van de tunnel. Ik ben niet boos op m'n moeder, wel vind ik dat ze anders had moeten reageren maar ze zat met de handen in het haar. Bij mijn vader heb ik veel meer vrijheid en aangezien ik nu niets te doen heb buiten naar de muur staren komt dan snel de craving en is al snel een telefoontje gepleegd, of zelfs maar een grabbel naar het nachtkastje.. :roll: Al gaat dat steeds beter de laatste dagen. Bij m'n moeder thuis heb ik die craving ook wel, maar met m'n moeder kan ik altijd een praatje gaan maken als ik het moeilijk heb, ook wonen bijna al mijn vrienden en mijn dealers in de buurt van mijn vader.. :#: (Niet dat ik bij m'n moeder aan niets kan komen, maar toch veel meer moeite)

Mijn vader zegt me ook altijd dat ik altijd met hem kan praten op zo'n zwak moment, maar dat is niet zo want telkens staan we nog geen minuut later te roepen tegen elkaar, hebben we ruzie en praten we de hele dag niet (gebeurt echt vaak). Niet omdat hij en/of ik van slechte wil zijn, uiteraard, dan zou hij me rustig laten doen. Misschien is het owv zijn ziekte (nogal persoonlijk) dat we niet vaak een zinnig gesprek hebben. Misschien ligt het aan mij, ik weet hiet niet. :conf:

Benzos neem ik nog veel te veel, maar ik ging eerst voor de tramadol detox. Ik zit nu op 200mg xr/dag, en benzos.. euhm teveel. Ik hou een dagboek bij van wat ik slik zodat de dokter een idee krijgt van wat ik naar binnenwerk op een normale dag wanneer ik word opgenomen.
Ook blowen werk ik aan want dat zal daar niet gaan. Ik blow al 5j, heel de dag door. Nu rol ik 1 of 2 jointjes op een dag. Enorm verschil! :woeh: Mja kan er al beter maar aan wennen. :mrgreen:

tl;dr: Dus ik had in m'n moeder haar plaats totaal anders gereageerd. Maar owv het feit dat ze er niet mee om kon gaan .. Neem ik haar dat niet kwalijk, ze heeft me nl. nog steeds vanop afstand gesteund. Ik neem nog altijd veel te veel benzos, maar al terug véél minder. Tramadol is reeds teruggeschroefd naar 200mg xr/dag en blowen doe ik ook al veel minder. :)
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor trulov » vr feb 24, 2012 5:59 pm

iK wens je heel veel moed en succes.
Met wat doorzettingsvermogen, en de juiste instelling kom je al ver volgens mij

ik heb maandagavnd 3 Zolpidem en 1 Noctamid genomen;in diepe slaap gevallen op de stoel,achter pc.heb een verlammin aan mn hand (zenuw geraak).Ben bij spoed (neuroloog) geweest,moet nu 3 weken alvast een ondersteunende brace dragen.Want mn hand hangt gwn (omlaag) kan ze niet recht houden of naar boven bewegen ,ook mn vingers niet.
Heb maandag afspraak met de kiné (stroomstoten om mn zenuwen te prikkelen n hopelijk is alles reversibel.


Maar iig ik nam enkele weken terug ook een hoop diazepam,bromazepam ed extra boven mn clonazepam.Mn vriendin houdt mn benzo's nu bij

Van de andre kant (instelling/centrum wr je gaat) hoop ik dat ze traag (5-10 PC) afbouwen van wat je nu neemt,per week met diazepam of clorazepaat en je ook met andere (niet verslavende meds) helpen tegen je angsten(pregabaline,hydroxyzine,olanzapine,bv???) of paroxetine SSRI.


succes!!!
trulov
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 188
Geregistreerd: vr okt 21, 2011 10:08 am

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Pilletje » do maart 01, 2012 9:42 am

Update

Dag 6 zonder tramadol. 8)

Heb wel een substitutie middel gebruikt maar daar heb ik geen ontwenning van (of nog niet :roll: ). :P
Fortal aka pentazocine, heeft me wel geholpen al is het een bizarre stof. Eentje waar ik nooit aan verslaafd zou kunnen raken. Het heeft wat teveel bijwerkingen en maakt me te achterlijk. :lol: Zolpidemachtige bijwerkingen, hou ik niet van. :P

Diazepam staat nu vast op 2x 10mg gespreid over de dag en lorazepam 2,5mg om te slapen.

Maw heb me al gestabiliseerd, en van de tramadol ben ik nu denk ik wel af. Vind ik wel goed, Hoef ik dat niet meer te doen bij de intake. Eender welke pijnstiller, maar nooit meer tramadol. De effecten zijn geweldig (zowel therap. als recr.) maar de ontwenning is het mij niet waard. :puke:

Toch al blij met het resultaat so far. :)
Dus nu dagelijks
20mg diazepam
2,5lorazepam
fortal - niet elke dag (50-100mg als ik het dan toch neem, maar ik laat ze meestal liggen en gebruik ze dan eigelijk als slaapmiddel, wat handig is voor m'n benzo afbouw :P )
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor trulov » ma maart 05, 2012 1:35 pm

Hey pilletje,

ik heb bij het laatste bezoek aan mn 2edoc (woont vlakbij mn vriendin),huisarts stukje verder, ook
een doos Fortal (pentazocine) gekregen.
Maar 30 mg komt overeen met 10 mg morfine, het is veel sterker dan tramadol en verslavend.
Die doc zei ook dat het 'rotzooi' is, maar hij schrijft gemakkelijk (zo van welke benzo wil je en hoeveel)
Hij is echter geschorst geweest ih verleden omdat ie overdreef, proviron voor bodybuilders etc, dat ie nu oppast.

Maar als het je help als substitutie, des te beter

Buprenorfine is nog sterker, dus....

En gisteren had k zon 300 mg genomen en had idd zolpidemachige bijwerkingen, alleen sterker
vreemde hallucinaties ofzo , ben bedje ingekropen, was wel lekker dizzie.

De rest is vr mn vriendin , ze is pas geopereerd aan haar tanden, en heeft ALGOCOD paraceta en codeine.....heb k wel zon cilinderpotje van gekregen (16 stuks fzo

IIg veel moed en draag zorg

:wave:
trulov
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 188
Geregistreerd: vr okt 21, 2011 10:08 am

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Pilletje » wo maart 07, 2012 4:16 pm

Thx :). Dat fortal sterker is geloof ik zeker maar ik nam er ook slechts 50-100mg max van. Het gaf mij ook geen aangename roes zoals tramadol en valtran dat wel doen.

Maar goed, updateje:

Van de tramadol/fortal/valtran ben ik nu wel af. Voor ik binnen geraakt ben bij verslavingszorg..

Ik slik 's avonds enkel nog 2,5mg lorazepam omdat ik anders echt geen oog dichtdoe. Voor de rest gebruik ik niets meer en die lorazepam is ook absoluut niet recreatief.

Heb al m'n benzos/opiaten weggedaan buiten dan valium & temesta. Valium is nu de derde dag zonder geloof ik, enja zoals ik al zei kan ik zonder benzo (nog!) niet slapen, maar dat komt wel. :)

Nu raak ik waarschijnlijk deze week (eindelijk) wel binnen. Dat wordt dus al veel minder afzien want heb al veel afgebouwd op eigen houtje. :)

grtz en bedankt voor je steun. :rock:



Ik ga er gewoon clean heen. :P
Kut trage Belgische verslavingszorg. :#:
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Welk(e) medicijn(en) krijg jij voorgeschreven?

Berichtdoor Trippie » wo maart 07, 2012 10:19 pm

Hey Pilletje goed bezig et is precies voor echt deze keer volhouden maat ge komt er wel!
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron