~beware: walloftext - tl;dr below.
Bedankt

. M'n huisarts heeft nog steeds de verslavingsarts niet te pakken gekregen maar dat zou maandag in orde moeten zijn. Dan kan ik volgende week waarschijnlijk op gesprek.
De klap (buitengekegeld worden waar je thuis is) was best hard maar langzaam aan zie ik terug wat licht aan het einde van de tunnel. Ik ben niet boos op m'n moeder, wel vind ik dat ze anders had moeten reageren maar ze zat met de handen in het haar. Bij mijn vader heb ik veel meer vrijheid en aangezien ik nu niets te doen heb buiten naar de muur staren komt dan snel de craving en is al snel een telefoontje gepleegd, of zelfs maar een grabbel naar het nachtkastje..

Al gaat dat steeds beter de laatste dagen. Bij m'n moeder thuis heb ik die craving ook wel, maar met m'n moeder kan ik altijd een praatje gaan maken als ik het moeilijk heb, ook wonen bijna al mijn vrienden en mijn dealers in de buurt van mijn vader..

(Niet dat ik bij m'n moeder aan niets kan komen, maar toch veel meer moeite)
Mijn vader zegt me ook altijd dat ik altijd met hem kan praten op zo'n zwak moment, maar dat is niet zo want telkens staan we nog geen minuut later te roepen tegen elkaar, hebben we ruzie en praten we de hele dag niet (gebeurt echt vaak). Niet omdat hij en/of ik van slechte wil zijn, uiteraard, dan zou hij me rustig laten doen. Misschien is het owv zijn ziekte (nogal persoonlijk) dat we niet vaak een zinnig gesprek hebben. Misschien ligt het aan mij, ik weet hiet niet.

Benzos neem ik nog veel te veel, maar ik ging eerst voor de tramadol detox. Ik zit nu op 200mg xr/dag, en benzos.. euhm teveel. Ik hou een dagboek bij van wat ik slik zodat de dokter een idee krijgt van wat ik naar binnenwerk op een normale dag wanneer ik word opgenomen.
Ook blowen werk ik aan want dat zal daar niet gaan. Ik blow al 5j, heel de dag door. Nu rol ik 1 of 2 jointjes op een dag. Enorm verschil!

Mja kan er al beter maar aan wennen.
tl;dr: Dus ik had in m'n moeder haar plaats totaal anders gereageerd. Maar owv het feit dat ze er niet mee om kon gaan .. Neem ik haar dat niet kwalijk, ze heeft me nl. nog steeds vanop afstand gesteund. Ik neem nog altijd veel te veel benzos, maar al terug véél minder. Tramadol is reeds teruggeschroefd naar 200mg xr/dag en blowen doe ik ook al veel minder.