Einstein schreef:Lijkt mij nu ook heel erg leuk spul ja
@Einstein: Bespeur enige sarcasme
Mijn ervaringen met zolpidem waren niet echt voor recreatief gebruik maar eerder therapeutisch.
Nam zoals voorgeschreven 1 of een halfje om in slaap te vallen en daar dienen die ook voor imo.
Soms viel ik gewoon door clozan in slaap en was dat niet nodig , er zijn zelfs intervals van
een maand of meer geweest ivm inname. Na een tijdje krijg je natuurlijk te maken met tolerantie,
en dan begint het spelleke...
Je hebt er meer nodig om in slaap te vallen. Voor mij was de hoogste dosis 2x en mss een halfje als ik nog naar het wc moet of de de kids worden wakker, om daarna terug verder in te doezelen.
Ook wakker meegemaakt deze pills maar geen hallucinaties ofzo alleen wat suf en idd herken
wat Frog zegt ivm maagproblemen of misselijkheid , ze werkten ook door op mijn maag en zeker
als ik die dag niet zo goed gegeten had......en dit terwijll ik een stevige maag heb.
Beetje sufheid, relax en mss wat gedesoriënteerd in de kamer of leefruimte maar verder niks
noemenswaardig ofzoeits. Slaap was op begin goed en natuurlijk ben je wat suf s'morgens maar
is eigen aan elke benzo of slaapmiddel denk ik. Ik moet ze niet omdat ze niet meer goed werken voor me.
1 belangerijk iets naar mijn ervaring met zolpidem is, als je een nachtje zonder kunt en zoals ik
gewoon op de "anxiety benzo" kunt slapen gewoon doen...in mijn geval ging dat goed en was niet
echt afhankelijk van zolpidem.Heb nooit iets gehad van "is er nog genoeg ? how many left ? "
Geen "recreatie drug" voor mij in deze zolpi !
Krijg nu zoplicone voorgeschreven en neem er niet meer dan 2 voor ik ga slapen .
Groeten en hoop dat ik jier iets of wat van toegevoegde waarde was geweest met deze post !
En sorry mensen kan t ni laten maar nog effe dit
....ni normaal !