Eko schreef:Zolpidem doet me totaal niet aan ketamine of mxe denken, tbh
vpk schreef:Ik ben een verpleegkundige in een rusthuis, en ik ben een grote fan van zolpidem.
Maar opgelet, ik deed eens een nachtpost en nadat mijn voorraadje cocaine was opgeraakt ben ik eens in de medicatiekast gedoken.
Het volgende dat ik weet is dat ik thuis in mijn bed wakker werd met vage herinneringen van de weg naar huis, inclusief een borduur die ik gepakt had met een platte band tot gevolg. Ik herinnerde mij nog vaag dat ik de band vervangen had.
Toen ik in mijn broekzak keek vond ik een stripje zolpidem waar er 6 uit waren + een stripje temesta 2,5mg waar er 8 uit waren. Dus toch opletten met zolpidem want je blijft maar vanalles nemen zonder het te beseffen.
Natuurlijk was er niks in orde op mijn werk en had ik geen idee wat ik had gezegd tegen mijn collega's smorgens.
Rudolph schreef:vpk schreef:Ik ben een verpleegkundige in een rusthuis, en ik ben een grote fan van zolpidem.
Maar opgelet, ik deed eens een nachtpost en nadat mijn voorraadje cocaine was opgeraakt ben ik eens in de medicatiekast gedoken.
Het volgende dat ik weet is dat ik thuis in mijn bed wakker werd met vage herinneringen van de weg naar huis, inclusief een borduur die ik gepakt had met een platte band tot gevolg. Ik herinnerde mij nog vaag dat ik de band vervangen had.
Toen ik in mijn broekzak keek vond ik een stripje zolpidem waar er 6 uit waren + een stripje temesta 2,5mg waar er 8 uit waren. Dus toch opletten met zolpidem want je blijft maar vanalles nemen zonder het te beseffen.
Natuurlijk was er niks in orde op mijn werk en had ik geen idee wat ik had gezegd tegen mijn collega's smorgens.
ftfy
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Lekker bezig man
Wat nou als je focked up bent en er gebeurt iets met je cliënten?
Ik wordt hier als verpleegkundige in opleiding niet blij van.
Einstein schreef:Zolpidem met GHB is gevaarlijk, ja, net als alcohol en GHB samen gevaarlijk zijn. Nu is alcohol een wat algemenere downer dan zolpidem, maar in principe binden beide stoffen aan de GABA-A-receptor. De synergie zal, althans voor een substantieel deel, dezelfde zijn.
In combinatie met ketamine is zolpidem voor zover bekend redelijk veilig inderdaad.
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten