Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

HPPD

Hier kun je terecht met al je vragen die betrekking hebben op je gezondheid: supplementen, voeding en sport. Topics over noötropica horen hier ook thuis.

Heb jij HPPD?

Ja
56
60%
Nee, nooit
24
26%
Nee, alleen (soms) na het trippen
14
15%
 
Totaal aantal stemmen : 94

Re: HPPD

Berichtdoor Snater » di apr 08, 2014 9:03 pm

Wanneer spreek je nou echt van HPPD? Want ik heb wel altijd eye-floaters, weinig bij kunstlicht, wat meer overdag vooral bij zonlicht, niet dat het storend is, maar als ik er op let vliegt er meestal wel 1 langs.

Verder heb ik alleen als ik naar de lucht kijk dat er dan eerst heel veel eye-floaters rond dwarrelen en als ik blijf kijken worden dat na een tijdje allemaal kleine rondjes die om elkaar heen draaien. Als ik weg kijk en knipper, is het weer weg.

In de nacht heb ik nergens last van, geen eye floaters, geen visual snow, geen troebel zicht, niks, gewoon normaal. Terwijl je sommigen dan juist hoort spreken van ruis, vaag zicht en soms rode puntjes.

Weird shit
Avatar gebruiker
Snater
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 386
Geregistreerd: ma jul 08, 2013 2:20 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: HPPD

Berichtdoor veryordinary » di apr 08, 2014 9:09 pm

Snater schreef:Wanneer spreek je nou echt van HPPD? Want ik heb wel altijd eye-floaters, weinig bij kunstlicht, wat meer overdag vooral bij zonlicht, niet dat het storend is, maar als ik er op let vliegt er meestal wel 1 langs.

Verder heb ik alleen als ik naar de lucht kijk dat er dan eerst heel veel eye-floaters rond dwarrelen en als ik blijf kijken worden dat na een tijdje allemaal kleine rondjes die om elkaar heen draaien. Als ik weg kijk en knipper, is het weer weg.

In de nacht heb ik nergens last van, geen eye floaters, geen visual snow, geen troebel zicht, niks, gewoon normaal. Terwijl je sommigen dan juist hoort spreken van ruis, vaag zicht en soms rode puntjes.

Weird shit


Eye-floaters is glasvochttroebeling, dat is iets anders dan HPPD. Eye-floaters zie je inderdaad meer overdag, in fel zonlicht. Als je geen last hebt van ruis/slecht zicht als het donker is zou ik me niet druk maken :)
“Never give up on a dream because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.” — Earl Nightingale.
Avatar gebruiker
veryordinary
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo okt 16, 2013 12:24 am

Re: HPPD

Berichtdoor Snater » wo apr 09, 2014 11:23 am

Eye-floaters is glasvochttroebeling, dat is iets anders dan HPPD. Eye-floaters zie je inderdaad meer overdag, in fel zonlicht. Als je geen last hebt van ruis/slecht zicht als het donker is zou ik me niet druk maken :)


Ja, dat wist ik. Maar ik heb dus ook die rondjes als ik naar de lucht kijk, dat zijn geen eye-floaters.
Nja hopen dat dat niet doorzet ofzo, als ik in de nacht geen last heb maak ik me nog niet druk inderdaad. :smokin:
Avatar gebruiker
Snater
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 386
Geregistreerd: ma jul 08, 2013 2:20 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: HPPD

Berichtdoor floater » vr mei 02, 2014 4:32 pm

kevinoow schreef:ik heb het wel uit een flinke badtrip gekregen, voor mij part waar maarja wie zou het kunnen bewijzen. Er zijn ook anderen die het hebben die geen drugs gebruiken en juist mensen die nooit bad zijn gegaan...


hey daar, even geregistreerd hier op het forum. maar ik heb zelf ook hppd inmiddels al iets van 8 jaar en het sloopt me echt inmiddels. de reden dat ik hierop reageer is dat ik vaker heb gehoord dat mensen het door 2c-b hebben gekregen. althans 2c-b is de de trigger geweest. iig next day ik was nooit meer hetzelfde. ik had het vaker genomen en ws al in milde vorm ontwikkeld maar 2cb op een feestje waar het flink donker was en met veel strobo's hebben het uiteindelijk echt "visualsnow" gemaakt.

btw tussen haakjes als klein kind speelde ik het spel soldier of fortune 2, het 2e level begint zich in de jungle en ik kan mij herinneren dat het level druk aanvoelde voor mijn ogen en dat ik de oude crt monitor ben gaan omwisselen om te zien of het verbeterde. ik kon het ook niet plaatsen op dat moment. er was iets maar wat? ik begreep het niet. naja dit was voor ik ook maar iets met drugs te maken had gehad. dus mijn conclusie even kort: ik heb het altijd al gehad, ik had er potentie voor, en de uiteindelijke trigger was voor mij dus echt 2c fucking b :eek: echt mensen pas op met 2c-b ik dacht vroeger dat dit het tripmiddel voor dummies was, kan wel zo zijn maar het kan je opfucken voor goed.. ik heb ook ervaring met gedroogde paddo's (mexicaanse), acid(lsd) en nog een behoorlijke reeks dope. mjah nogmaals 2c-b voor ook voor mijd e trigger. en ik weet dat dit nu cheap is te krijgen als zogenaamde RC(research chemical) maar dan heb je ws nog slechtere en vervuildere 2c-b. iig ken je eigen geest en lichaam en voel aan of je denkt dat je er gevoelig voor bent of-niet. en anders gewoon niet aanraken :wave:
floater
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: vr mei 02, 2014 4:23 pm

Re: HPPD

Berichtdoor floater » vr mei 02, 2014 4:35 pm

PS: HPPD = 24/7 RUIS IN JE OGEN. Dus niet voor 1 dag of een moment, dat hoor ik meer mensen roepen (en ik geloof dat dat kan. Maar HPPD is echt gewoon 24/7 BS zien. Zelfs met de ogen dicht. Take Care (8 a 10 jaar loop ik hiermee).!
floater
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: vr mei 02, 2014 4:23 pm

Re: HPPD

Berichtdoor progressive » ma mei 05, 2014 4:28 pm

floater schreef:
kevinoow schreef:met veel strobo's hebben het uiteindelijk echt "visualsnow" gemaakt.


Ik heb geen visual snow, maar strobo's met trippen vind ik echt bizar. Als de 4-ho-met vrijwel uitgewerkt is en ik zie strobolicht, dan verschijnen meteen alle patronen tijdens het flikkeren van het licht.
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: HPPD

Berichtdoor Abysmal » di mei 06, 2014 9:25 pm

floater schreef:Maar ik heb zelf ook hppd inmiddels al iets van 8 jaar en het sloopt me echt inmiddels. de reden dat ik hierop reageer is dat ik vaker heb gehoord dat mensen het door 2c-b hebben gekregen. althans 2c-b is de de trigger geweest. iig next day ik was nooit meer hetzelfde. ik had het vaker genomen en ws al in milde vorm ontwikkeld maar 2cb op een feestje waar het flink donker was en met veel strobo's hebben het uiteindelijk echt "visualsnow" gemaakt.


Hoe vaak had je 2cb al gebruikt? Heb je een idee wat je dosis die avond was? Heb nog nooit zoiets gehoord van 2cb.

Overigens heb ik wel vaak goeie koppijn na 2cb, meer mensen daar ervaring mee?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: HPPD

Berichtdoor Powerflower » di mei 27, 2014 11:02 pm

Ja ik heb dit al vanaf mijn 14e..
Al voordat ik drugs heb gebruikt... Heel gek
Powerflower
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: di mei 27, 2014 8:51 pm

Re: HPPD

Berichtdoor kevinoow » vr jun 27, 2014 12:01 pm

progressive schreef:
kevinoow schreef:
progressive schreef:Wat had je genomen bij die bad trip?


25I-NBOME, >1500ug

Klopt, maar als je ontwaakt uit je slaap heb ik in ieder geval het minste last. Het bouwt zich op gedurende de dag.


Zenuwen raken gedurende de dag steeds meer geprikkeld. Dat zou een belangrijke factor kunnen zijn. Je zou dat mogelijk kunnen dempen met Pregabaline (merknaam Lyrica). De eerste week 75mg, de tweede en derde week 150mg en dan evalueren. Pregabaline wordt ook voorgeschreven voor gegeneraliseerde angst. Een belangrijke bijwerking is sufheid en in de eerste weken zal je ook veel dieper slapen. De sufheid trekt na langduriger gebruik voor het merendeel weg.

Ik ben geen arts, maar ik heb wel neuropsychologie gestudeerd. Daarnaast slik ikzelf al langdurig pregabaline voor neurogene pijn. Door deze combinatie lees ik al jaren wetenschappelijke artikelen over pregabaline. Ik denk dat je er baat bij kan hebben, het is een vrij veilig medicijn, tast je lever niet aan en je plast zo'n 98% uit.



Ik ga er volgende week mee starten! (Lyrica)

moet zeggen bupropion op 300mg helpt goed tegen HPPD met name de visuals, de bijwerking zijn echter wel kut met peren.
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: HPPD

Berichtdoor Abysmal » vr jun 27, 2014 1:57 pm

Druks schreef:
Abysmal schreef:
Overigens heb ik wel vaak goeie koppijn na 2cb, meer mensen daar ervaring mee?


Toevalig deze zondagavond 25 mg 2C-B gebruikt wat eindigde in kloppende hoofdpijn die de volgende dag de hele dag heeft aangehouden. Zou eventueel ook van de drank kunnen komen, alhoewel ik niet extreem veel gezopen heb.


Mijn huidige ervaring zegt dat de alcohol zeker van invloed is, elke keer als ik niets dronk was er geen probleem. Terwijl bij 3-4 bier de hoofdpijnellende begon.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: HPPD

Berichtdoor kevinoow » za jul 12, 2014 9:40 am

bam, 3 dagen op 75mg Lyrica HPPD klachten met zown 45% afgenomen. Enige bijwerking is dat je de hele dag jezelf bezopen voelt. (opbouwfase) :lol:

Bedoeling is om overmorgen naar 150 te gaan, het slaat in ieder geval aan.

Algemene paniek wordt gedempt, waardoor ik de paarse vormpjes niet meer op de muur zie, het beeld dat minder trilt en de paranoide angst, trekt ook nog eens weg. +2 :oops:
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: HPPD

Berichtdoor progressive » za jul 19, 2014 12:09 am

kevinoow schreef:bam, 3 dagen op 75mg Lyrica HPPD klachten met zown 45% afgenomen. Enige bijwerking is dat je de hele dag jezelf bezopen voelt. (opbouwfase) :lol:

Bedoeling is om overmorgen naar 150 te gaan, het slaat in ieder geval aan.

Algemene paniek wordt gedempt, waardoor ik de paarse vormpjes niet meer op de muur zie, het beeld dat minder trilt en de paranoide angst, trekt ook nog eens weg. +2 :oops:


Wat fijn om te horen dat Lyrica je klachten doet minderen.

Sterkte
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: HPPD

Berichtdoor manoes » do jul 24, 2014 9:31 am

Heb het ook maar ben dan ook een hypochonder..
Vroeger was ik verliefd op Karin A.; ik leerde haar kennen in Dijk en Duin. Zij was niet verliefd; toch vond ze het goed dat ik voor haar knielde en haar met mijn mond in liefde diende.
Daar ben ik haar nog altijd dankbaar voor.
他妈的万歳
万歳
Avatar gebruiker
manoes
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 239
Geregistreerd: za maart 15, 2014 5:58 pm

Re: HPPD

Berichtdoor kevinoow » vr aug 22, 2014 3:51 am

Duloxetine 60mg per dag i n combinatie met Lyrica ( pregabaline) 300 mg per dag.

Dit is op week twee, ik was in het begin heel erg "drunk" van de AD maar het went. Voor mij de oplossing voor HPPD, rare is dat allebei de medicijnen eigelijk bedoeld zijn voor zenuwpijn & epilepsie. :#:

Toch raar...
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: HPPD

Berichtdoor progressive » wo aug 27, 2014 9:35 pm

kevinoow schreef:Duloxetine 60mg per dag i n combinatie met Lyrica ( pregabaline) 300 mg per dag


Die combinatie wordt ook gebruikt bij fijne vezel neuropathie. Heb je dit van de neuroloog of rechtstreeks via de huisarts gekregen?
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: HPPD

Berichtdoor kevinoow » do aug 28, 2014 9:20 am

psycholoog..
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: HPPD

Berichtdoor Maus » do aug 28, 2014 10:18 am

kevinoow schreef:psycholoog..

Je bedoelt waarschijnlijk 'psychiater'. Psychologen mogen geen medicijnen voorschrijven.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: HPPD

Berichtdoor kevinoow » do aug 28, 2014 2:35 pm

excuse moi
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: HPPD

Berichtdoor Panda123 » za jul 18, 2015 12:57 am

Hppd zicht hoeft niet persee smow vision te zijn ik heb het ook en ik zie halo rond objecten (vooral boomen) en witte met zwart knipperende strepen op wolken meestal in de vorm van bijen korf
Panda123
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: za jul 18, 2015 12:52 am

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Gezondheid

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron