Chris Pontius schreef:Flameon schreef:Jezus Azgaza, dan ben jij ultra dunnetjes
Dat wist je toch al?
Met je "lekkere grote handen" opmerking @ fototopic.
Scherp

Chris Pontius schreef:Flameon schreef:Jezus Azgaza, dan ben jij ultra dunnetjes
Dat wist je toch al?
Met je "lekkere grote handen" opmerking @ fototopic.
LuchtiNgtoetje schreef:ik mis alleen de optie >9000
Petrovic schreef:Polletje erbij.LuchtiNgtoetje schreef:ik mis alleen de optie >9000
Alleen in de onzin polls.
LuchtiNgtoetje schreef:Petrovic schreef:Polletje erbij.LuchtiNgtoetje schreef:ik mis alleen de optie >9000
Alleen in de onzin polls.
hehe ja. dacht ik al![]()
Flameon schreef:Het BMI van de meeste DF'ers zit toch prima zie ik
We zijn best gezond
Chris Pontius schreef:Flameon schreef:Het BMI van de meeste DF'ers zit toch prima zie ik
We zijn best gezond
Inderdaad want als je een goed BMI hebt, ben je sowieso gezond.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Lengte: 1,73
Gewicht: 104 kg
Frog schreef:
Tis wel zo als je eenmaal dik bent geweest blijven die vetcellen bestaan, ze zijn leeg, maar vullen zig wel vlugger weer, en naarmate je ouder word word het steeds moelijker heb ik het idee om aftevallen..
Tot je 20ste kun je vet cellen aanmaken en vanaf dat moment heb je een constant aantal vetcellen in je lichaam. Ze sterven af, maar worden vervangen door nieuwe. Het aantal blijft gelijk.
Je hoeveelheid vetcellen zou nog niet vastliggen van bij je geboorte, maar je kunt wel enkele kritieke periodes onderscheiden. Naast de zwangerschap zouden ook het eerste levensjaar en de adolescentie een belangrijke rol spelen bij het aantal vetcellen. Als je op jonge leeftijd slechte voedingsgewoontes aanneemt en te weinig beweegt, kun je onafhankelijk van je aanleg problemen krijgen waardoor je meer vetcellen aanmaakt".
Petrovic schreef:Tomzeur schreef:Lengte: 1,73
Ben je nu al begonnen met het hardloop schema dat ik voor je gemaakt heb?
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Petrovic schreef:Tomzeur schreef:Lengte: 1,73
Ben je nu al begonnen met het hardloop schema dat ik voor je gemaakt heb?
Ja, dankjewel man!
Dr.Gonzo schreef:1.86
110 kg
Bmi geloof ik niet in,dan moet je ook de omvang van je buik meerekenen...
Heb wel een aardig buikje, maar ook gespierde schouders, armen en benen,dus dat hele bmi gedoe gaat dan gewoon niet op..
Dan zouden bodybuilders allemaal een bmi van 180 hebben ofzo..![]()
Tomzeur schreef:Lengte: 1,73
Chris Pontius schreef:Tomzeur schreef:Lengte: 1,73
Het is nog erger dan ik dacht.
Tomzeur schreef:Chris Pontius schreef:Tomzeur schreef:Lengte: 1,73
Doe even normaal.
Tomzeur schreef:Chris Pontius schreef:Tomzeur schreef:Lengte: 1,73
Doe even normaal.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast