Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

1e x ghb gebruiken

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

1e x ghb gebruiken

Berichtdoor Dadegano » za apr 29, 2017 7:20 pm

Goedenavond allen,

Ik zit al redelijk een tijd in de "scène" en ben erg benieuwd war verstandig is om qua gebruik van ghb de eerste keer te doen.
Dadegano
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: za apr 29, 2017 7:17 pm

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor PiraatPanda » za apr 29, 2017 7:48 pm

Antwoord op je eerste vraag: verstandigste is om geen GHB te doen natuurlijk. En anders 3ml ofzo, afhankelijk van je gewicht en de sterkte van je ghb. Koop iig een doseerspuitje

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor Amvitamientje » za apr 29, 2017 8:17 pm

Welkom :)

Je dosering is oa afhankelijk van jouw lichaamsgewicht en de sterkte van jouw GHB.

Begin eerst met 1,5 - 2 ml.

Lees dit ook eens door! :)
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor Adolf_Seeligmüller » zo apr 30, 2017 4:23 pm

missFappie schreef:Antwoord op je eerste vraag: verstandigste is om geen GHB te doen natuurlijk. En anders 3ml ofzo, afhankelijk van je gewicht en de sterkte van je ghb. Koop iig een doseerspuitje


3 ml kan soms veel te veel zijn. Ik heb het geluk een uitstekende GHB-kok te kennen en heb al een paar keer gezien dat een ervaren gebruiker (zonder noemenswaardige gewenning) bijna out ging van 3 of 4 ml in de foute veronderstelling dat deze GHB even sterk was als degene die ze gewend waren.

GHB doseren is lastig. Het is niet makkelijk te laten testen, de verschillen in kwaliteit zijn enorm en de dose-responsive curve is steil.

Eigenlijk is er niet zoiets als verstandig GHB gebruik.
''Aan het hoofd der bedwelmende middelen staat de morphine. Het groote gevaar om in het tot gewoonte maken van het gebruik van dit middel te vervallen, ligt in de lafheid van de tegenwoordige menschen.''
-Adolf Seeligmüller (1891)

''Coca is a far more potent and far less harmful stimulant than alcohol, and its widespread utilization is hindered at present only by its high cost.''
-Sigmund Freud (1884)
Avatar gebruiker
Adolf_Seeligmüller
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: di okt 27, 2015 4:44 pm

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor Perry » zo apr 30, 2017 10:05 pm

GHB :love:
Doseer eerst liever wat te voorzichtig, test als het even kan de pH met een pH stripje en drink het niet puur wanneer het niet ongeveer pH neutraal is (7) - bij twijfel sowieso in een drankje doen - Gebruik een doseerspuitje en doseer niet te snel bij.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor Adolf_Seeligmüller » zo apr 30, 2017 10:25 pm

JongGeleerd schreef:GHB :love:
Doseer eerst liever wat te voorzichtig, test als het even kan de pH met een pH stripje en drink het niet puur wanneer het niet ongeveer pH neutraal is (7) - bij twijfel sowieso in een drankje doen - Gebruik een doseerspuitje en doseer niet te snel bij.


GHB met een PH van 5 tot 8 is, als ik mij niet vergis, veilig.

Ik kan op dit moment geen betrouwbare bron vinden die dit bevestigt of ontkracht dus als iemand hier meer over weet hoor ik het graag. :)
''Aan het hoofd der bedwelmende middelen staat de morphine. Het groote gevaar om in het tot gewoonte maken van het gebruik van dit middel te vervallen, ligt in de lafheid van de tegenwoordige menschen.''
-Adolf Seeligmüller (1891)

''Coca is a far more potent and far less harmful stimulant than alcohol, and its widespread utilization is hindered at present only by its high cost.''
-Sigmund Freud (1884)
Avatar gebruiker
Adolf_Seeligmüller
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: di okt 27, 2015 4:44 pm

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » ma mei 01, 2017 1:48 am

Adolf_Seeligmüller schreef:
JongGeleerd schreef:GHB :love:
Doseer eerst liever wat te voorzichtig, test als het even kan de pH met een pH stripje en drink het niet puur wanneer het niet ongeveer pH neutraal is (7) - bij twijfel sowieso in een drankje doen - Gebruik een doseerspuitje en doseer niet te snel bij.


GHB met een PH van 5 tot 8 is, als ik mij niet vergis, veilig.

Ik kan op dit moment geen betrouwbare bron vinden die dit bevestigt of ontkracht dus als iemand hier meer over weet hoor ik het graag. :)


Cola is minder dan 3. Dus volgens mij kan het nog wel een stapje verder. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor Perry » ma mei 01, 2017 1:56 am

Cola is 2.7 idd.
Qua zuur kan je lichaam redelijk wat hebben, maar dat wil niet zeggen dat het gezond is. ;)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor PiraatPanda » ma mei 01, 2017 3:23 am

Adolf_Seeligmüller schreef:3 ml kan soms veel te veel zijn
Ja klopt, ik heb ook wel eens sterk spul gehad waarbij 1,5 a 2ml echt wel genoeg was. Maar ook waterig spul waar ik meer dan 4 nodig had. Laat het gewoon testen.

Hou er rekening mee dat doseren lastig is, dus als je niet al te veel risico wil lopen om out te gaan (want outgaan kan leiden tot ademhalingsproblemem etc ) dan heb je wel kans dat je de eerste keer niets merkt vanwege lage dosis (maar dat is dus beter dan risico op outgaan ). Maak dan niet de fout om veel bij te pakken, want ook al voel je t effect (nog) niet, het zit wel in je bloed. Probeer dan een andere dag een iets hogere dosis.

GHB niet combineren met alcohol of andere drugs. Opschrijven om welk tijdstip je hoeveel ml hebt genomen. En als je met meerdere mensen gebruikt hun ook een beetje in de gaten houden (er lopen idioten rond die als ze lijp zijn zo een slok uit de fles nemen :#: )

Om de pH waarde zou ik me niet te erg zorgen maken. Gewoon mengen met een sapje ofzo.
Laatst bijgewerkt door PiraatPanda op ma mei 01, 2017 3:27 am, in totaal 2 keer bewerkt.

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor Amvitamientje » ma mei 01, 2017 3:23 am

Jij, of je dealer, doet echt wat fout mocht je zure GHB hebben. Je gebruikt namelijk geen zuren :)
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor PiraatPanda » ma mei 01, 2017 3:54 am

Zuur zou idd raar zijn. Maar te basis kan toch ook schadelijk zijn als je t puur drinkt?
Hier staat ook een discussie over de pH waarde.

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor Adolf_Seeligmüller » ma mei 01, 2017 1:45 pm

Amvitamientje schreef:Jij, of je dealer, doet echt wat fout mocht je zure GHB hebben. Je gebruikt namelijk geen zuren :)


Ik heb ooit gelezen dat sommige keuken-koks helaas azijn gebruiken om een te hoge PH-waarde te corrigeren. :puke:

linkje gevonden waarin er naar verwezen wordt: http://www.rollitup.org/t/ghb-ph-extraction.503424/
''Aan het hoofd der bedwelmende middelen staat de morphine. Het groote gevaar om in het tot gewoonte maken van het gebruik van dit middel te vervallen, ligt in de lafheid van de tegenwoordige menschen.''
-Adolf Seeligmüller (1891)

''Coca is a far more potent and far less harmful stimulant than alcohol, and its widespread utilization is hindered at present only by its high cost.''
-Sigmund Freud (1884)
Avatar gebruiker
Adolf_Seeligmüller
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: di okt 27, 2015 4:44 pm

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor Amvitamientje » ma mei 01, 2017 1:58 pm

Zoutzuur wordt ook wel eens gebruikt :#:

Met de juiste verhoudingen grondstoffen hoef je niets toe te voegen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor Adolf_Seeligmüller » ma mei 01, 2017 2:18 pm

Inderdaad. Wanneer je dus GHB met een PH van boven de 7 in handen krijgt weet je dat er waarschijnlijk teveel natronloog gebruikt is en dat dit vervolgens 'verholpen' is door teveel zuur toe te voegen. Het zal dus waarschijnlijk vies en zwak zijn.

Vraagje: wat vormt er wanneer azijn en loog reageren? En HCL en loog?
''Aan het hoofd der bedwelmende middelen staat de morphine. Het groote gevaar om in het tot gewoonte maken van het gebruik van dit middel te vervallen, ligt in de lafheid van de tegenwoordige menschen.''
-Adolf Seeligmüller (1891)

''Coca is a far more potent and far less harmful stimulant than alcohol, and its widespread utilization is hindered at present only by its high cost.''
-Sigmund Freud (1884)
Avatar gebruiker
Adolf_Seeligmüller
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: di okt 27, 2015 4:44 pm

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor Amvitamientje » ma mei 01, 2017 3:22 pm

Adolf_Seeligmüller schreef:Inderdaad. Wanneer je dus GHB met een PH van boven de 7 in handen krijgt weet je dat er waarschijnlijk teveel natronloog gebruikt is en dat dit vervolgens 'verholpen' is door teveel zuur toe te voegen. Het zal dus waarschijnlijk vies en zwak zijn.


Onder de 7 :)
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor Perry » ma mei 01, 2017 3:30 pm

Geen scheikunde gehad? Azijnzuur is ethaanzuur, natronloog is natriumhydroxide en zoutzuur is HCl.
AZ: CH3-COOH | NL: NaOH | ZZ: HCl
Opgelost in water vormt NaOH, Na+ en OH- en HCl, H3O+ (H+ met water) en Cl-.
CH3-COOH is een zwak zuur. Deze zal dus een evenwicht vormen als CH3-COOH <-> CH3-COO- + H3O+
Beide genoemde reacties lopen af totdat het sterke zuur of de sterke base 'op' is.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor Adolf_Seeligmüller » ma mei 01, 2017 5:37 pm

JongGeleerd schreef:Geen scheikunde gehad?


Ik ben maar weinig aanwezig geweest op de middelbare school :oops:

De enige vakken waar ik goed in was waren geschiedenis, filosofie en klassieke taal & cultuur.
''Aan het hoofd der bedwelmende middelen staat de morphine. Het groote gevaar om in het tot gewoonte maken van het gebruik van dit middel te vervallen, ligt in de lafheid van de tegenwoordige menschen.''
-Adolf Seeligmüller (1891)

''Coca is a far more potent and far less harmful stimulant than alcohol, and its widespread utilization is hindered at present only by its high cost.''
-Sigmund Freud (1884)
Avatar gebruiker
Adolf_Seeligmüller
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: di okt 27, 2015 4:44 pm

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor Perry » ma mei 01, 2017 5:50 pm

Snap je dan iets van wat ik net zei?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor Amvitamientje » ma mei 01, 2017 6:10 pm

Wat wil je nou horen? Hij geeft aan dat hij weinig van scheikunde weet...
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor Adolf_Seeligmüller » ma mei 01, 2017 6:46 pm

JongGeleerd schreef:Snap je dan iets van wat ik net zei?


Ik snap genoeg om te begrijpen wat je zegt en het principe van positieve en negatieve lading kan ik waarschijnlijk met enige zelfstudie weer omhooghalen. Helaas zal ik dit volgende week weer vergeten zijn. Mijn geheugen lijkt ongeschikt voor cijfers en formules.
Ik heb echter geen aanleg voor de exacte wetenschappen, van wiskunde begrijp ik nog steeds vrijwel niets. Mijn talenten liggen weer ergens anders.
''Aan het hoofd der bedwelmende middelen staat de morphine. Het groote gevaar om in het tot gewoonte maken van het gebruik van dit middel te vervallen, ligt in de lafheid van de tegenwoordige menschen.''
-Adolf Seeligmüller (1891)

''Coca is a far more potent and far less harmful stimulant than alcohol, and its widespread utilization is hindered at present only by its high cost.''
-Sigmund Freud (1884)
Avatar gebruiker
Adolf_Seeligmüller
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: di okt 27, 2015 4:44 pm

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor Kip » ma mei 01, 2017 9:18 pm

Ik weet ook niks van scheikunde. Zou ook niet weten waarom dat nodig zou zijn.
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor The Dude » di mei 02, 2017 2:33 am

Kip schreef:Ik weet ook niks van scheikunde. Zou ook niet weten waarom dat nodig zou zijn.


Biologie is toegepaste scheikunde. Aangezien Biologie de leer is van alles wat leeft (waaronder jij hoop ik) is, is dat zeker handig/nodig.
''Well, you know. That's like your opinion, man.''
Avatar gebruiker
The Dude
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 534
Geregistreerd: do feb 24, 2011 11:12 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor Italiano » di mei 02, 2017 7:29 pm

De leer van het leven omvat wat mij betreft wel wat meer dan de toepassingen die wij mensen hebben bedacht op onze wetenschappelijke ontdekkingen. Maar het kan zeker geen kwaad er iets vanaf te weten.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor Kip » di mei 02, 2017 8:09 pm

The Dude schreef:
Kip schreef:Ik weet ook niks van scheikunde. Zou ook niet weten waarom dat nodig zou zijn.


Biologie is toegepaste scheikunde. Aangezien Biologie de leer is van alles wat leeft (waaronder jij hoop ik) is, is dat zeker handig/nodig.


Omdat?
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor bonghit » di mei 02, 2017 10:09 pm

Dadegano schreef:Goedenavond allen,

Ik zit al redelijk een tijd in de "scène" en ben erg benieuwd war verstandig is om qua gebruik van ghb de eerste keer te doen.


Het lijkt me sterk dat het bij 1 x gebruiken blijft :roll2:
Daar lijkt ghb mij een te linke keuze voor

Als je het wel doet, wees je bewust van de risicos
Ook het outgaan
Een verslaving is zo een feit
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor Perry » wo mei 03, 2017 8:16 pm

Kip schreef:
The Dude schreef:
Kip schreef:Ik weet ook niks van scheikunde. Zou ook niet weten waarom dat nodig zou zijn.


Biologie is toegepaste scheikunde. Aangezien Biologie de leer is van alles wat leeft (waaronder jij hoop ik) is, is dat zeker handig/nodig.


Omdat?

Omdat je je hier op een drugsforum bevindt, en het praktisch is te begrijpen wat iets in je lichaam doet en hoe, als aanvulling aan het verantwoord gebruiken en met onverwachte situaties omgaan
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor Kip » wo mei 03, 2017 8:35 pm

JongGeleerd schreef:Omdat je je hier op een drugsforum bevindt, en het praktisch is te begrijpen wat iets in je lichaam doet en hoe, als aanvulling aan het verantwoord gebruiken en met onverwachte situaties omgaan


Thanks for clarifying :#:
Maar het ligt er dus maar net aan wat je onder scheikunde/biologie/toegepaste biologie vindt vallen. Als ik ''scheikunde'' en ''biologie'' hoor, denk ik niet direct aan bovengenoemde dingen, namelijk.
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor PiraatPanda » wo mei 03, 2017 9:27 pm

JongGeleerd schreef:Geen scheikunde gehad? Azijnzuur is ethaanzuur, natronloog is natriumhydroxide en zoutzuur is HCl.
AZ: CH3-COOH | NL: NaOH | ZZ: HCl
Opgelost in water vormt NaOH, Na+ en OH- en HCl, H3O+ (H+ met water) en Cl-.
CH3-COOH is een zwak zuur. Deze zal dus een evenwicht vormen als CH3-COOH <-> CH3-COO- + H3O+
Beide genoemde reacties lopen af totdat het sterke zuur of de sterke base 'op' is.


JongGeleerd schreef:Omdat je je hier op een drugsforum bevindt, en het praktisch is te begrijpen wat iets in je lichaam doet en hoe, als aanvulling aan het verantwoord gebruiken en met onverwachte situaties omgaan


Heel leuk dat je zoveel kennis hebt JG, maar ik betwijfel of je nou zoveel hebt aan dit soort formules als drugsgebruiker.

Als het gaat om biologie dan denk ik toch meer aan de werking van (drugs in) het menselijk lichaam. Daar komen natuurlijk een heleboel chemische processen bij kijken. Een lichaam is zelfs zo complex, dat het me onmogelijk lijkt om met dit soort formules iets zinnigs te kunnen zeggen over de werking van drugs in je lichaam. (tenzij je er misschien echt voor gestudeerd hebt)

Je kunt op deze manier beredeneren hoe bepaalde stoffen in 1 flesje met elkaar zullen interacteren. Maar als je de ph-waarde wilt weten kun je t toch veel beter gewoon testen met zo'n stripje of meter, en als je de sterkte wilt weten naar een lab brengen.

Ik denk dat je als leek véél meer aan hebt aan een betrouwbare deskundige informatiebron, gezond verstand en voorzichtigheid, dan aan middelbare-schoolkennis van scheikunde waarmee je de plank misschien wel net misslaat.

Dit topic gaat over iemand die voor de 1e x ghb wil gebruiken, niet over iemand die zijn productieproces wil optimaliseren ofzo :geek:

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor Perry » wo mei 03, 2017 10:06 pm

Die twee posts stonden ook volledig los van elkaar, maar desalniettemin is die eerste post ook wel praktisch te weten...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 1e x ghb gebruiken

Berichtdoor DamnFine69 » vr mei 05, 2017 9:51 pm

Als man zou ik beginnen met 2.5 en als vrouw met 2.0 ml.

Zet zowel de tijd van inname als de genomen dosis in je telefoon zodat je er niet over gaat twijfelen. Om op safe te spelen zou ik de eerste keer niet redosen. Mocht je het toch gaan doen houd dan 2 uur tussen de dossisen aan en neem de helft van je eerste dosis.

Bijv:
14.00 2.5 ml
16.00 1.3 ml

Ga niet lopen kloten met bijv een cola dop tot aan de 2e rand vd schroefdraad maar koop een doseerspuitje bij de apotheek. Kost <€0.50 en als je geluk hebt krijg je hem zo mee.

Zorg dat je in een veilige omgeving bent met mensen die je vertrouwd.

Mocht iemand knock out gaan en die persoon is niet wakker te krijgen bel een ambulance. Er zijn genoeg verhalen van mensen die zeggen "ahh joh iemand slaapt alleen, komt goed" maar ik zou het risico niet nemen als beginnend gebruiker. Als ik het me goed herinner betaal je in het slechtse geval alleen de ambulance kosten (€200) en zitten er verder geen consequenties aan.

Ten slot wil ik je veel plezier wensen maar pas om met GHB. Het is erg verslavend en het afkicken is zowel geestelijk als lichamelijk erg zwaar.

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
Avatar gebruiker
DamnFine69
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 810
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:58 pm
Woonplaats: >9000


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron