N8W8 schreef:Gbl is niet meer legaal hoor!
Volgens mij
En als je het goed maakt heb je geen schadelijk stoffen
JongGeleerd schreef:Daarnaast, GHB is nou ook niet echt onschadelijk te noemen
JongGeleerd schreef:Verslaving
Mogelijke hersenschade
GeheugenverliesSlokdarmschade bij verkeerde pH van GHB of onverdunde GBLVerstoring van het slaappatroon
Outgaan kan mogelijk hersenschade veroorzaken, waarschijnlijk omdat er (tijdelijk) minder zuurstof in je hersenen komt.
Om het maar even te kopiëren van unity.nl
JongGeleerd schreef:http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1379114
Denk wel dat hier enige schade is opgetreden eigenlijk :S
Druks schreef:Als je een verslaving niet schadelijk maar hinderlijk noemt dan sla de plank wel volledig mis, Duif.
Druks schreef:snuifduif schreef: Zo kun je je leven lang heroine gebruiken zolang je jezelf maar blijft verzorgen en er lichamelijk niet aan onderdoor gaan
En juist veel heroïne verslaafden doen dat niet omdat ze niks meer boeit en alleen nog meer bezig zijn met hun volgende shot.
Druks schreef: maar als 9 van de 10 verslaafden zich een schadelijke levensstijl aanmeten omdat ze verslaafd zijn, dan maakt het de drug schadelijk.
snuifduif schreef:Maar dit is DF, waar iedereen verstandig gebruikt
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
snuifduif schreef:Zou kunnen. Gebruik je veel ghb dan? Ik had ooit eens uitgerekend hoeveel zout er in ghb zit. Volgens mij waren er iets van 2,5 buisjes nodig voor je ADH.
Maar als je stevig aan de G(dagelijks gebruik) zit dan krijg je wel enorm veel zout binnen ja
Je kunt ook kalium ghb maken/vragen, of calcium ghb
Piotr schreef:Al zou het de helft zijn, dan moet je nog steeds flink je best doen om eraan dood te gaan.
tonic1 schreef:ik gebruik maar 1 buisje op een hele avond maar ik ben toch bang dat ik niet tegen de natrium kan.
snuifduif schreef:tonic1 schreef:ik gebruik maar 1 buisje op een hele avond maar ik ben toch bang dat ik niet tegen de natrium kan.
En is dit elke dag, of eens per weekend.
Want 1 dosis ghb bevat nou ook weer niet zo heel veel zout. Ik dacht ongeveer zoveel als een mcdonalds hamburger
En het is volgens mij best een gedoe om van ghb weer gbl te krijgen. En de natrium krijg je er al helemaal niet meer uit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten