snuifduif schreef:Zou kunnen. Gebruik je veel ghb dan? Ik had ooit eens uitgerekend hoeveel zout er in ghb zit. Volgens mij waren er iets van 2,5 buisjes nodig voor je ADH.
Maar als je stevig aan de G(dagelijks gebruik) zit dan krijg je wel enorm veel zout binnen ja
Je kunt ook kalium ghb maken/vragen, of calcium ghb
Piotr schreef:Al zou het de helft zijn, dan moet je nog steeds flink je best doen om eraan dood te gaan.
tonic1 schreef:ik gebruik maar 1 buisje op een hele avond maar ik ben toch bang dat ik niet tegen de natrium kan.
snuifduif schreef:tonic1 schreef:ik gebruik maar 1 buisje op een hele avond maar ik ben toch bang dat ik niet tegen de natrium kan.
En is dit elke dag, of eens per weekend.
Want 1 dosis ghb bevat nou ook weer niet zo heel veel zout. Ik dacht ongeveer zoveel als een mcdonalds hamburger
En het is volgens mij best een gedoe om van ghb weer gbl te krijgen. En de natrium krijg je er al helemaal niet meer uit.
snuifduif schreef:Wie weet wat er allemaal in de ghb zit die jij koopt.
Ruikt het sterk naar gbl? (gbl ruikt chemisch)
Misschien zitten er wel zware metalen in de natrium hydroxide die de brouwer gebruikt.
Dat het door het zout zou komen lijkt me onwaarschijnlijk, want zoals al gezegd komt 1 portie niet eens boven je dagelijkse behoefte aan natrium uit.
Wat doet je vermoeden dat het door de ghb komt, is het na het weekend erger?
En doe je nog andere drugs in het weekend?
snuifduif schreef:Oké.
En kun je een beetje de situatie schetsen?
Je neemt op welke dag ghb (en dan 1 portie?) en wanneer en wat merk je precies aan je huid.
En doe je nog andere dingen zoals lang wakker blijven in het weekend oid
Of het overmatige zweten en weet ik wat allemaal niet meer... Gecombineerd met slechte hygiënesnuifduif schreef:Dan zou ik het verder ook niet zo goed weten.
Misschien vervuiling in de ghb, of dat de werking van ghb op GABA een invloed heeft op je huid.
Maar dit is maar giswerk, dat weet ik verder niet.
MoonBeMoon schreef:Kan je GBL herkennen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten