Exceptional Insight schreef:Flameon schreef:Hoe snel treedt volgens jullie de kans op een ghb verslaving op?
Die kans bestaat al voordat je het gebruikt hè.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
'Flameon schreef:Hoe snel treedt volgens jullie de kans op een ghb verslaving op?
Tomzeur schreef:Leer eens dingen los te laten man.
Exceptional Insight schreef:Tomzeur schreef:Leer eens dingen los te laten man.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Flameon schreef:Verstandige keuze. Heb inderdaad vaak gehoord dat mensen heel snel verslaafd raken omdat het zo'n goed gevoel geeft, en dat het extra moeilijk is om er vanaf te komen omdat de afkick zo zwaar is.
Heb jij dat ook zo ervaren elfquest?
undercover schreef:maar toch heb ik weer het gevoel dat het de verkeerde kant op gaat
ben al 2 keer afgekickt en wil het niet nog een keer
probeer dus te minderen
Veggol schreef:Wat ik er van vind?
Mijn eerste gedachte bij GHB is dat ik het een verkachtingsdrug vind.
Maja, vind wel weer een typisch gevalletje.. Oordelen, maar niet gebruiken =)
Elfquest schreef:'Flameon schreef:Hoe snel treedt volgens jullie de kans op een ghb verslaving op?
Na 1 keer gebruik al.. als je er gevoelig voor bent.
Ik heb veel drugs gebruikt, zonder ooit problemen te hebben met het weer laten liggen, maar niets is zo lekker voor mij als GHB. Het gevoel is nergens mee te vergelijken. Blijf er nu dan ook, na eraan verslaafd te zijn geweest, voor altijd vandaan.
Biertje schreef:Relaxed, vreemd dat ik het 3 keer heb gebruikt en daarna geen craving meer heb gehad.
Binnenkort wel weer ns n keertje doen denk ik. Is ook alweer bijna 3 maanden geleden.
Veggol schreef:Wat ik er van vind?
Dr.Gonzo schreef:Elfquest schreef:'Flameon schreef:Hoe snel treedt volgens jullie de kans op een ghb verslaving op?
Na 1 keer gebruik al.. als je er gevoelig voor bent.
Ik heb veel drugs gebruikt, zonder ooit problemen te hebben met het weer laten liggen, maar niets is zo lekker voor mij als GHB. Het gevoel is nergens mee te vergelijken. Blijf er nu dan ook, na eraan verslaafd te zijn geweest, voor altijd vandaan.
Bij mij duurde het ongeveer 2 weken voor ik hooked was...
Het gaat echt snel, ben blij dat ik er nu vanaf ben....
In het begin was het echt lekker,maar na een paar weken was het gewoon een hel ...,s'nachts 3 keer je wekker zetten,out gaan op straat,geen energie meer hebben....enz enz...
Ik loop er nu met een grote boog omheen....
Drientje schreef:Veggol schreef:Wat ik er van vind?
Heb jij ook altijd zo'n pijn in je aars als je het gebruikt hebt dan?
Flameon schreef:Hoe snel treedt volgens jullie de kans op een ghb verslaving op?
Drientje schreef:Veggol schreef:Wat ik er van vind?
Veggol schreef:Drientje schreef:Veggol schreef:Wat ik er van vind?
Kanker op met me in de maling te nemen
Je weet precies wat ik bedoel.
trippelh schreef:Ik ben er aan de ene kant nieuwsgierig naar om een keer te proberen .Maar ook huiverig .
Wat zijn eigenlijk goede doseringen?
Exceptional Insight schreef:en mensen te ver mee heb zien gaan. Ongelukjes of niet.
Immo schreef:Exceptional Insight schreef:en mensen te ver mee heb zien gaan. Ongelukjes of niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten