Vinz schreef: Het enige nadeel is dat ik na de eerste keer, toen ik wakker werd, slaapverlamming had.
Ik heb dat ook vaak met G gehad, erg naar.
Vinz schreef: Het enige nadeel is dat ik na de eerste keer, toen ik wakker werd, slaapverlamming had.
Intoxication schreef:Uhm slaapverlamming wat moet dat voorstellen want zaterdag is het wel me eerste keer! graag toch wat reply's
Intoxication schreef:nee dat is niet te moeilijk maar gwn ff kort uitleggen zoals normale mensen kan ook altijd ipv dat computertaaltje
Intoxication schreef:nuja toch bedankt allebei, ik had het eigelek liever niet geweten!! maar nu weet ik wel waaraan ik toe ben als ik wakker wordt! thx
Intoxication schreef:Thnx ik weet alles wat ik weten moet ik laat zeker weten hoe het afgelopen is !
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Intoxication schreef:Vindt het na datik het gedaan heb kutdrugs #1 bij me, de smaak alleen al brengt helemaal niet op voor het effect
Jules schreef:Intoxication schreef:Vindt het na datik het gedaan heb kutdrugs #1 bij me, de smaak alleen al brengt helemaal niet op voor het effect
Gewoon de juiste techniek gebruiken, dan proef je niets.
Hashja schreef:Ik vind GHB ook een heerlijke stof!
Op de juiste dosis ben ik actief, vrolijk en enthousiast.
Nog iets hoger en ik ben minder actief, ontzettend vrolijk en heel gelukkig. Ook begint het beeld een beetje een 'dronken' waas te krijgen.
Jules schreef:Intoxication schreef:Vindt het na datik het gedaan heb kutdrugs #1 bij me, de smaak alleen al brengt helemaal niet op voor het effect
Gewoon de juiste techniek gebruiken, dan proef je niets.
Het grote nadeel blijft de smaak, iets waar ik altijd behoorlijk tegenop kijk voor gebruik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten