snuifduif schreef:GHB en speed is zo'n goddelijke combo
Hoe vaak kan je deze combo gebruiken zonder dat het zijn charme verliest? (Ik heb nog nooit speed gedaan)
snuifduif schreef:GHB en speed is zo'n goddelijke combo
muz1k schreef:snuifduif schreef:GHB en speed is zo'n goddelijke combo
Hoe vaak kan je deze combo gebruiken zonder dat het zijn charme verliest? (Ik heb nog nooit speed gedaan)
Devil Fish schreef:re-sie-klerenreclasseren is een ander woord
WhoisThatGuy schreef:ik snap ook totaal niet wat er zo special aan zou moeten zijn ??
Hashja schreef:WhoisThatGuy schreef:ik snap ook totaal niet wat er zo special aan zou moeten zijn ??
Dan heb je nog nooit gevoeld wat ik altijd voel met GHB!![]()
![]()
Verder, afgelopen weekend 4-fmp met GHB gecombineerd. Ook!
Devil Fish schreef:re-sie-klerenreclasseren is een ander woord
WhoisThatGuy schreef:ik vind er geen kut aan doe mij maar gewoon een fles vodka en een jointje
ik snap ook totaal niet wat er zo special aan zou moeten zijn ??
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef:Dan heb je kut spul.
Hashja schreef:Het is helemaal niet moeilijk te doseren. Geteste of zelfgemaakte GHB, spuitje van 5 ml en gezond verstand van doseren. Kind kan de was doen. Natuurlijk wel van ander downers (en dus ook alcohol) afblijven etc.
Probleem kan zijn dat mensen te vroeg bijnemen. Of dat je niet het gevoel krijgt wat andere beschrijven, en bijnemen terwijl dat niet kan, gezien niet iedereen hetzelfde reageert. Allergie kan een rol spelen net als insults . Etc.![]()
Maar, dat wil niet zeggen dat je het moet proberen!
Pascal schreef:duplicity schreef:Dan heb je kut spul.
Nope.
triptune schreef:Nooit gedaan, nooit van plan.
Nee, nooit van m'n leven. Da's zoals hero, dat raak ik ook nooit aan.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
triptune schreef:Hashja schreef:Het is helemaal niet moeilijk te doseren. Geteste of zelfgemaakte GHB, spuitje van 5 ml en gezond verstand van doseren. Kind kan de was doen. Natuurlijk wel van ander downers (en dus ook alcohol) afblijven etc.
Probleem kan zijn dat mensen te vroeg bijnemen. Of dat je niet het gevoel krijgt wat andere beschrijven, en bijnemen terwijl dat niet kan, gezien niet iedereen hetzelfde reageert. Allergie kan een rol spelen net als insults . Etc.![]()
Maar, dat wil niet zeggen dat je het moet proberen!
Ach, het is gewoon.. Heb er serieus mensen van zien lijden, en dat is wel wat anders dan alleen de 'verhalen horen'. Ik denk dat als ik iemand zie stuiptrekken/kotsen/schuimbekken/wat je maar wilt van een pilletje dat ik ook gewoon van de pillen af blijf.
snuifduif schreef:Als ik ergens heen ga waar ik ghb wil gebruiken doe ik mijn ghb hierin![]()
Het is zo'n kleine versie van 50ml en ik heb de inhoud van de dop gemeten, die is precies 5 ml
duplicity schreef:triptune schreef:Nooit gedaan, nooit van plan.
Nee, nooit van m'n leven. Da's zoals hero, dat raak ik ook nooit aan.
Trust me. Die instelling heb ik ook jaren gehad.
Volhouden !!
FRESH schreef:Ik heb onlangs een testuitslag gekregen van een tester GHB.
Het zat op: 43% > 565mg GHB en een pH van 7,0 is dit netjes??
Hashja schreef:FRESH schreef:Ik heb onlangs een testuitslag gekregen van een tester GHB.
Het zat op: 43% > 565mg GHB en een pH van 7,0 is dit netjes??
565mg GHB per ml neem ik aan? Dan heb je tussen de 2 en 5ml nodig voor een gemiddeld effect. pH is perfect. Goede GHB zou ik zeggen.
brombeer001 schreef:Tis al een flinke tijd terug dat ik aan de ghb zat. Vond G alleen eigenlijk nooit leukmaar het combineren met x, speed of m dan vond ik het echt geniaal
Neemt ook lekker je kater van de volgende dag weg en je slaapt er echt heerlijk op (voor mij dan althans)
Verder vindt ik het eigenlijk gewoon echte kinker bende. Merkte als snel na een paar dagen flink aan de g dat ik twee weken lang niet relaxt kon slapen zonder g toen maar mee gekapt niet mijn drugs
snuifduif schreef:brombeer001 schreef:Tis al een flinke tijd terug dat ik aan de ghb zat. Vond G alleen eigenlijk nooit leukmaar het combineren met x, speed of m dan vond ik het echt geniaal
Neemt ook lekker je kater van de volgende dag weg en je slaapt er echt heerlijk op (voor mij dan althans)
Verder vindt ik het eigenlijk gewoon echte kinker bende. Merkte als snel na een paar dagen flink aan de g dat ik twee weken lang niet relaxt kon slapen zonder g toen maar mee gekapt niet mijn drugs
Je moet drugs ook niet een paar dagen achter elkaar gebruiken
Enjoy schreef:snuifduif schreef:brombeer001 schreef:Tis al een flinke tijd terug dat ik aan de ghb zat. Vond G alleen eigenlijk nooit leukmaar het combineren met x, speed of m dan vond ik het echt geniaal
Je moet drugs ook niet een paar dagen achter elkaar gebruiken
+1
Denk je dat speed wel bevorderlijk is voor de slaap dan? Na aantal dagen flink gebruik?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast