Chris Pontius schreef:
Niet echt een van m'n betere momenten.
Chris Pontius schreef:
Immo schreef:Exceptional Insight schreef:en mensen te ver mee heb zien gaan. Ongelukjes of niet.
Exceptional Insight schreef:Duurt wat mij betreft te kort en herdoseren ben ik een beetje huiverig van geworden.
Drientje schreef:Combineer jij keta met GHB?
Aalpoepert schreef:Ik vind GHB nog steeds zo'n rare drug. Ik heb het ooit eens met mdma gebruikt, een beetje en ik moet zeggen dat ik echt geen idee heb wat het toevoegd, an sich.
Aalpoepert schreef:Heb je gelijk in, maar sowieso als ik dan van andere mensen hoor hoe het een beetje hoort te voelen, dan trekt het me niet zo.
Aalpoepert schreef:Dan is het ook nog eens lichamelijk verslavend en gewoon een hoop over ghb geeft mij een slecht gevoel erover.
Aalpoepert schreef:Nja, dan zou het inderdaad op mijn pad moeten komen, want naar mijn verwachting ervan ga ik er dus geen geld aan uitgeven.
Wie weet. Misschien is het wel helemaal mijn ding.
Aalpoepert schreef:Ik hoorde ook dat je er heel geil van wordt.
Nja ik word sowieso van alle drugs geil :/
Aalpoepert schreef:Het gaat om het moment dat ik geen afleiding meer heb. Maar volgens mij is dat voor iedereen een bekend gegeven.
Aalpoepert schreef:Ik had het over geilheid en niet over frequent gebruik
Aalpoepert schreef:Nee ik bedoelde dat de geilheid vaak komt opzetten op de momenten dat ik geen afleiding meer heb.
Elfquest schreef:Jep. Vooral dat je er zo goed op kan blijven functioneren is lastig. Sterker nog. Ik functioneerde beter. Was heel erg gemotiveerd en creatief en leverde opeens topprestaties op mijn werk, kreeg meer af in weinig tijd etc.. kreeg complimenten van mensen om me heen.. lastig om te stoppen dan, maar het is niet te doen.. leven met GHB.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten