Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wat vind jij van GHB ?

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor SjaakT » vr jul 29, 2011 3:13 am

Wel lekker, maar niet zo lekker als ik van te voren had verwacht. Gewoon relaxed en verdoofd gevoel, puur lichamelijk. Wel voor herhaling vatbaar.
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor endymion » vr jul 29, 2011 8:14 pm

G alleen is ook niet zo bijzonder. Tis leuker met pep erbij. Het wordt pas echt freaky als je er keta bij doet ;-)

Kan me ook totaal niet voorstellen dat je aan die meuk verslaafd kan raken. Ik heb nog steeds over van een halve liter GBL maar ik heb er eigenlijk gewoon ff geen zin meer in.
Ik heb het toch best wel vaak gebruikt en ook in de vakantie dagelijks maar nog nooit iets van een afkick gemerkt.
Zo wel voor iedereen anders zijn.
Avatar gebruiker
endymion
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:47 pm
Woonplaats: Rijswijk

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Sublimo » vr jul 29, 2011 8:55 pm

endymion schreef:Het wordt pas echt freaky als je er keta bij doet ;-)


Die combi is dan ook echt geen aanrader.

Kan me ook totaal niet voorstellen dat je aan die meuk verslaafd kan raken.


Het kruipt er heel sneaky in.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor endymion » vr jul 29, 2011 9:15 pm

Ik zou het ook niemand aanraden maar ik doe het zelf wel. Je moet wel goed bekend zijn met beide stofjes en weten hoeveel je kan hebben. En dan kan het wel erg prettig zijn hoor.
Avatar gebruiker
endymion
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:47 pm
Woonplaats: Rijswijk

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Sublimo » vr jul 29, 2011 9:16 pm

endymion schreef:Ik zou het ook niemand aanraden maar ik doe het zelf wel. Je moet wel goed bekend zijn met beide stofjes en weten hoeveel je kan hebben. En dan kan het wel erg prettig zijn hoor.


Dat klopt helemaal, je moet er echt voorzichtig mee zijn.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor snuifduif » vr jul 29, 2011 11:36 pm

endymion schreef:Kan me ook totaal niet voorstellen dat je aan die meuk verslaafd kan raken. Ik heb nog steeds over van een halve liter GBL maar ik heb er eigenlijk gewoon ff geen zin meer in.
.

DIt is juist de enige drug waar ik me wel van kan voorstellen dat je er verslaafd aan kan raken.
Het is goedkoop en makkelijk te krijgen en nog belangrijker is dat je er geen kater van krijgt. Je doet het heel snel even tussendoor.
Met pep word je na een tijdje echt ontzettend brak als je het vaak gebruikt maar met ghb is dat minder. Ik zou er niet aan moeten denken om elke dag speed of keta te gebruiken.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Vinz » za jul 30, 2011 12:04 am

Ben het helemaal eens met snuifduif.
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor MDMC » vr aug 05, 2011 3:29 pm

Lupus schreef:En GHB om te slapen na speed is helemaal gammel. Als je dat doet ben je wel een kneus. Eerst speed snuiven maar niet de consequenties dragen. Uhuh.

GHB + Amfetamine is sowieso goddelijk! Het gebruiken om eens in slaap te sukkelen na een hevig pep avondje is toch niets mis mee? Waarom zou je dan een kneus zijn. Niks te maken met consequenties, gewoon een keer er een einde aan willen breien.
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor afraidtech » vr aug 05, 2011 6:45 pm

ik heb er niet echt een goede mening over, die keren dat ik het heb gebruikt was denk ik voornamelijk nog al eens verkeerd gedoseerd (te weinig of te veel) of in combi met andere stofjes dus nooit echt de potentie van ghb mogen ervaren. maar goed was in den beginne toch al huiverig ervoor en toen mijn voorraadje op was ook niet de behoefte gehad om het weer te gaan kopen.
afraidtech
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 48
Geregistreerd: do aug 04, 2011 10:28 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Enjoy » za aug 06, 2011 8:23 pm

Lupus schreef:
Enjoy schreef:
snuifduif schreef:Je moet drugs ook niet een paar dagen achter elkaar gebruiken :#:

+1
Denk je dat speed wel bevorderlijk is voor de slaap dan? Na aantal dagen flink gebruik?


Waar zegt hij dat?

En GHB om te slapen na speed is helemaal gammel. Als je dat doet ben je wel een kneus. Eerst speed snuiven maar niet de consequenties dragen. Uhuh.


Ik bedoelde voornamelijk aan te geven dat niets fijne bijwerkingen heeft na meerdere dagen flink gebruik..
Avatar gebruiker
Enjoy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 268
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 10:54 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Poseidon » zo aug 07, 2011 5:22 pm

Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor snuifduif » ma aug 08, 2011 12:49 am

Je wilt gaan dweilen van ghb?
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Sublimo » ma aug 08, 2011 2:53 am

Hij zal waarschijnlijk zichzelf zoals een dweil voelen of gewoon moeten kotsen.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Tisjeboy » ma aug 08, 2011 3:13 am

GHb is te makkelijk, zeker als je er een boel van in huis hebt, geen kater, goed slapen, goedkoop. Da's wel een valkuil.
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor snuifduif » ma aug 08, 2011 3:23 am

Ik neem soms wel eens 7.5 ml ofzo voor het slapen gaan omdat ik dan zo ontzettend hard in coma raak :kleuter:
Het is inderdaad makkelijk als je zelf een liter hebt gebrouwen en dat gewoon in je bureau hebt liggen

Het is ook super chill op grote feesten van +5 uur. Het eerste grote deel lekker aan de ghb en pep stampen en de laatste 4 uurtjes ff knallen aan de xtc.
Het is echt niet aan te raden om als een pilletje te nemen aan het begin want dan crash je na 5 uur echt enorm.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Hashja » ma aug 08, 2011 12:48 pm

snuifduif schreef:Ik neem soms wel eens 7.5 ml ofzo voor het slapen gaan omdat ik dan zo ontzettend hard in coma raak :kleuter:


Dit is enorm af te raden eigenlijk. Veel gebruikers denken dat het bewusteloos raken (wat het in feite is) wel mee valt met GHB. Dit kan echter erg gevaarlijk zijn. De persoon in kwestie kan de tong in slikken en stikken. Ook is overgeven een optie, en dit kan ook stikken tot gevolg hebben.
Normaal als je slaap, met of zonder GHB, kan er bij zuurstof gebrek een seintje worden afgegeven aan je hersenen waardoor je wakker wordt. Bij bewusteloosheid gebeurt dit niet meer.

Ik weet niet hoeveel GHB je normaal neemt, en hoeveel. Maar als ik 7.5ml zou nemen zou ik keihard knock-out gaan. En dan zou ik het zelf geen slaap meer noemen. Is dit bij jou ook het geval, houdt dit dan alsjeblieft in gedachten. 8-)
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Winehouse » vr aug 19, 2011 6:29 pm

eigenlijk alleen leuk icm uppers
who whants to help mother with mothers little helpers?
Avatar gebruiker
Winehouse
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 410
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 8:27 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Snellepeppie » vr sep 09, 2011 11:47 am

Ik heb het nog niet geprobeerd maar ben vanmorgen eens op onderzoek gegaan omdat ik het toch wel een keer wil proberen. Ik kwam een legio aan site's tegen met informatie en vond vooral deze best nuttig *link verwijderd*

//mod edit - het bespreken van de productie van GHB of andere middelen is niet toegestaan op deze site
Snellepeppie
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: vr sep 09, 2011 11:42 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor SjitHeppens » vr sep 09, 2011 5:05 pm

Snellepeppie schreef:Ik kwam een legio aan site's tegen met informatie en vond vooral deze best nuttig *link verwijderd*
Onze welwillende vriend Snellepeppie was zo vriendelijk om zijn "nuttige link" ook te delen op http://www.drugsforum.nl. Ik heb die daar genoemde (en inmiddels ook verwijderde) link eens bekeken, en volgens mij is phishing het enige doel ervan.

GHB is of wordt een dezer dagen officieel een harddrug en het kopen van de grondstoffen een misdrijf. Toeval? Of is Snellepeppie's lievelingskleur blauw? :eek: :eek: :eek:

Later toegevoegd: Te veel eer voor Snellepeppie c.s.: Blijkbaar vindt men het daar het toppunt van humor, om bezoekers op te zadelen met een virus.
SjitHeppens
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 77
Geregistreerd: za apr 02, 2011 12:04 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Angel Eyes » di sep 20, 2011 1:36 am

Ik vind GHB wel leuk. Vooral tijdens de seks hihihi. (A)
Haters only hate the things that they can't get and the people they can't be.
Avatar gebruiker
Angel Eyes
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: di sep 20, 2011 12:54 am
Woonplaats: Utrecht Overvecht

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor trippelh » di okt 04, 2011 7:41 pm

Sublimo schreef:
trippelh schreef:Ik ben er aan de ene kant nieuwsgierig naar om een keer te proberen .Maar ook huiverig .
Wat zijn eigenlijk goede doseringen?


Als ik jou was zou ik persoonlijk gewoon beginnen met 1 ml, waar je waarschijnlijk niks van voelt, en het zo langzaam opbouwen. Of eventueel 2 ml vanaf de eerste keer.
Hiermee kun je uitvinden wat jouw perfecte startdosis is. Maar wees heel voorzicht met bijnemen, wacht op zijn minst een uur en als je twijfelt, niet doen. Als je kort na elkaar twee keer 2 ml zou nemen gaat dat veel te zwaar zijn voor sommige, van die twee voelen ze niks, maar die andere twee erbij, dat maakt vier...

Dan moet je je nog je bijneemdosis bepalen, zodat de huidige effecten blijven maar niet verergeren of verslappen. Start met 1 ml. Ook weer niet te kort op elkaar.

De dosis ligt uiteindelijk tussen de 2-4 ml, afhankelijk natuurlijk van de kwaliteit van jouw product.
Dan zou je ook kunnen omrekenen naar lichaamsgewicht.

En ohja, gebruik ALTIJD een spuitje (zonder naald) van 5 ml om het correct af te wegen.

En vergeet niet dat dit een stofje is waarbij het aankomt op ml, eentje te weinig, je voelt zo goed als niks. Eentje te veel, en je gaat een hel tegemoet. Maar wannneer het exact juist is, dan beleef je meest magische dingen ermee ! :love:

Be carefull ! :wave:

En je kunt me altijd nog vragen stellen natuurlijk. ;)


Sublimo thanks .
Na heel veel overdenken gaan mijn partner en ik het doen.
Nu is de vraag wat kun je er van verwachten en wat zijn de beste startdoseringen
ik 80 kilo en mijn vrouw 60 kilo
We willen niet out gaan maar een heerlijke spannende avond/nacht hebben.
En als laatste wat is het maximale ?
Nogmaals we zijn beginners op dit gebied en willen het samen uitproberen, ook horen we verhalen dat de sexs hemels is wat is jullie ervaring?
Love is a highway .
Oordeel niet over anderen als je jezelf niet beoordeeld hebt
Avatar gebruiker
trippelh
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 11:59 am
Woonplaats: Never wonderland

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Sublimo » di okt 04, 2011 7:46 pm

trippelh schreef:Na heel veel overdenken gaan mijn partner en ik het doen.
Nu is de vraag wat kun je er van verwachten en wat zijn de beste startdoseringen
ik 80 kilo en mijn vrouw 60 kilo
We willen niet out gaan maar een heerlijke spannende avond/nacht hebben.
En als laatste wat is het maximale ?


Hier ga je alle antwoorden vinden:

viewtopic.php?f=17&t=89
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor trippelh » di okt 04, 2011 8:05 pm

Sublimo schreef:
trippelh schreef:Na heel veel overdenken gaan mijn partner en ik het doen.
Nu is de vraag wat kun je er van verwachten en wat zijn de beste startdoseringen
ik 80 kilo en mijn vrouw 60 kilo
We willen niet out gaan maar een heerlijke spannende avond/nacht hebben.
En als laatste wat is het maximale ?


Hier ga je alle antwoorden vinden:

viewtopic.php?f=17&t=89


Ha van miss kitting :) geweldig thanks
Love is a highway .
Oordeel niet over anderen als je jezelf niet beoordeeld hebt
Avatar gebruiker
trippelh
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 11:59 am
Woonplaats: Never wonderland

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Sublimo » di okt 04, 2011 8:08 pm

Haha, ja inderdaad! :grin:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor onbekend » zo okt 09, 2011 3:52 am

Flameon schreef:Waar kun je het mee vergelijken? Alcohol roesachtige drugs?



Voor mij de ego boost van coke, euphorie en muziek hoe op mdma, overdrijven hoe met alcohol :( , tegen angst hoe benzo 8-) Natuurlijk wel anders maar zo vind ik het best goed te vergelijken :smokin: Een van mijn favorite goedjes, vooral met 4fa of amphetamine in Combinatie.

Maar ik gebruik het nu alleen maar nog 2-5 keer per maand, het is te leuk om er later afhankelijk van te worden en het me te verpesten :love: Het was trouwens niet echt moelijk na zelfs 32 uur continue gebruik en om de 90-120 min herdoseren gewoon te stoppen. Ik had er echt bijna geen kater van, en voelde me erg goed en had geen verlangen er de volgende dag weer aan te gaan. Maar ik denk hierin ligt juist ook het groote gevaar, je onderschat de drug en zo kan snel een afhankelijkheid komen.

Oh ik gebruik trouwens gbl, maar zal binnenkort ook eens ghb maken en het vergelijken. Volgens mij is ghb wel beter eigenlijk, van wat ik gelezen heb geeft gbl een sterkere rush maar werkt niet zo lang. Ook is gbl warschijnlijk niet gezond voor de maag, ook als het verdunt wordt geloof ik.
Avatar gebruiker
onbekend
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 9:41 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Koekert » do okt 13, 2011 6:35 pm

Vond er niet echt zoveel aan (ik had een echt chill gevoel verwacht na al die verhalen).
Avatar gebruiker
Koekert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 283
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 9:09 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Sublimo » do okt 13, 2011 7:28 pm

Koekert schreef:Vond er niet echt zoveel aan (ik had een echt chill gevoel verwacht na al die verhalen).


Ik vond de eerste keer ook niet zo geweldig, maar na een aantal keer, toen was ik verkocht! :love:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Ranko » vr okt 14, 2011 7:55 am

Chill! 8-)
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Yung Dagobert » wo nov 02, 2011 9:42 pm

Misschien een vooroordeel, maar ik vind GHB maar een akelig goedje.

Op Pukkelpop zag ik bijvoorbeeld een kerel die voortdurend spastische bewegingen maakte, niet meer kon spreken en nog maar nauwelijks op zijn benen kon staan, zomaar begon te vechten met mensen, non-stop kotste (ook op anderen :| ), mensen betastte, etc. Kan natuurlijk ook gelegen hebben aan het feit dat het gewoonweg een idioot was, maar toch...

Zelf heb ik in dronken toestand wel eens een klein slokje genomen van een flesje dat GHB bevatte (in België wordt het vaak 'vloei' genoemd trouwens). Ik kon aan het einde van die avond ook niet meer op m'n benen blijven staan. Maar goed, dat kan ook aan de rum gelegen hebben.
Fok du maatschappij.
Avatar gebruiker
Yung Dagobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:13 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor °Thomas° » vr nov 04, 2011 8:14 pm

Cyd schreef:Misschien een vooroordeel, maar ik vind GHB maar een akelig goedje.

Op Pukkelpop zag ik bijvoorbeeld een kerel die voortdurend spastische bewegingen maakte, niet meer kon spreken en nog maar nauwelijks op zijn benen kon staan, zomaar begon te vechten met mensen, non-stop kotste (ook op anderen :| ), mensen betastte, etc. Kan natuurlijk ook gelegen hebben aan het feit dat het gewoonweg een idioot was, maar toch...

Zelf heb ik in dronken toestand wel eens een klein slokje genomen van een flesje dat GHB bevatte (in België wordt het vaak 'vloei' genoemd trouwens). Ik kon aan het einde van die avond ook niet meer op m'n benen blijven staan. Maar goed, dat kan ook aan de rum gelegen hebben.

die kerel had wss gwn overgedoseerd...

als je juist dosseerd is het een geweldig goedje!

en combinatie ghb en alcohol is zowiezo niet goed,zelfs gevaarlijk.
10 000 years of expirience in a 15minute trip!
Avatar gebruiker
°Thomas°
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 288
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 5:58 pm
Woonplaats: Antwerpen

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron