endymion schreef:Het wordt pas echt freaky als je er keta bij doet
Kan me ook totaal niet voorstellen dat je aan die meuk verslaafd kan raken.
endymion schreef:Ik zou het ook niemand aanraden maar ik doe het zelf wel. Je moet wel goed bekend zijn met beide stofjes en weten hoeveel je kan hebben. En dan kan het wel erg prettig zijn hoor.
endymion schreef:Kan me ook totaal niet voorstellen dat je aan die meuk verslaafd kan raken. Ik heb nog steeds over van een halve liter GBL maar ik heb er eigenlijk gewoon ff geen zin meer in.
.
Lupus schreef:En GHB om te slapen na speed is helemaal gammel. Als je dat doet ben je wel een kneus. Eerst speed snuiven maar niet de consequenties dragen. Uhuh.
Lupus schreef:Enjoy schreef:snuifduif schreef:Je moet drugs ook niet een paar dagen achter elkaar gebruiken
+1
Denk je dat speed wel bevorderlijk is voor de slaap dan? Na aantal dagen flink gebruik?
Waar zegt hij dat?
En GHB om te slapen na speed is helemaal gammel. Als je dat doet ben je wel een kneus. Eerst speed snuiven maar niet de consequenties dragen. Uhuh.
snuifduif schreef:Ik neem soms wel eens 7.5 ml ofzo voor het slapen gaan omdat ik dan zo ontzettend hard in coma raak
Onze welwillende vriend Snellepeppie was zo vriendelijk om zijn "nuttige link" ook te delen op http://www.drugsforum.nl. Ik heb die daar genoemde (en inmiddels ook verwijderde) link eens bekeken, en volgens mij is phishing het enige doel ervan.Snellepeppie schreef:Ik kwam een legio aan site's tegen met informatie en vond vooral deze best nuttig *link verwijderd*
Sublimo schreef:trippelh schreef:Ik ben er aan de ene kant nieuwsgierig naar om een keer te proberen .Maar ook huiverig .
Wat zijn eigenlijk goede doseringen?
Als ik jou was zou ik persoonlijk gewoon beginnen met 1 ml, waar je waarschijnlijk niks van voelt, en het zo langzaam opbouwen. Of eventueel 2 ml vanaf de eerste keer.
Hiermee kun je uitvinden wat jouw perfecte startdosis is. Maar wees heel voorzicht met bijnemen, wacht op zijn minst een uur en als je twijfelt, niet doen. Als je kort na elkaar twee keer 2 ml zou nemen gaat dat veel te zwaar zijn voor sommige, van die twee voelen ze niks, maar die andere twee erbij, dat maakt vier...
Dan moet je je nog je bijneemdosis bepalen, zodat de huidige effecten blijven maar niet verergeren of verslappen. Start met 1 ml. Ook weer niet te kort op elkaar.
De dosis ligt uiteindelijk tussen de 2-4 ml, afhankelijk natuurlijk van de kwaliteit van jouw product.
Dan zou je ook kunnen omrekenen naar lichaamsgewicht.
En ohja, gebruik ALTIJD een spuitje (zonder naald) van 5 ml om het correct af te wegen.
En vergeet niet dat dit een stofje is waarbij het aankomt op ml, eentje te weinig, je voelt zo goed als niks. Eentje te veel, en je gaat een hel tegemoet. Maar wannneer het exact juist is, dan beleef je meest magische dingen ermee !![]()
Be carefull !![]()
En je kunt me altijd nog vragen stellen natuurlijk.
trippelh schreef:Na heel veel overdenken gaan mijn partner en ik het doen.
Nu is de vraag wat kun je er van verwachten en wat zijn de beste startdoseringen
ik 80 kilo en mijn vrouw 60 kilo
We willen niet out gaan maar een heerlijke spannende avond/nacht hebben.
En als laatste wat is het maximale ?
Sublimo schreef:trippelh schreef:Na heel veel overdenken gaan mijn partner en ik het doen.
Nu is de vraag wat kun je er van verwachten en wat zijn de beste startdoseringen
ik 80 kilo en mijn vrouw 60 kilo
We willen niet out gaan maar een heerlijke spannende avond/nacht hebben.
En als laatste wat is het maximale ?
Hier ga je alle antwoorden vinden:
viewtopic.php?f=17&t=89
Flameon schreef:Waar kun je het mee vergelijken? Alcohol roesachtige drugs?
Koekert schreef:Vond er niet echt zoveel aan (ik had een echt chill gevoel verwacht na al die verhalen).
Cyd schreef:Misschien een vooroordeel, maar ik vind GHB maar een akelig goedje.
Op Pukkelpop zag ik bijvoorbeeld een kerel die voortdurend spastische bewegingen maakte, niet meer kon spreken en nog maar nauwelijks op zijn benen kon staan, zomaar begon te vechten met mensen, non-stop kotste (ook op anderen), mensen betastte, etc. Kan natuurlijk ook gelegen hebben aan het feit dat het gewoonweg een idioot was, maar toch...
Zelf heb ik in dronken toestand wel eens een klein slokje genomen van een flesje dat GHB bevatte (in België wordt het vaak 'vloei' genoemd trouwens). Ik kon aan het einde van die avond ook niet meer op m'n benen blijven staan. Maar goed, dat kan ook aan de rum gelegen hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast