Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wat vind jij van GHB ?

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Stefaan » vr mei 18, 2012 11:24 pm

knolselderij schreef:
snuifduif schreef:Dat klopt, je kan ook gbl gebruiken.
Echter is dit vele malen viezer (goede ghb is alleen heel erg zout, niet chemisch.)
En gbl piekt veel sneller waardoor je vaker moet bijnemen. Ik vind het maar lastig doseren met gbl.


toch maar n flesje bestellen dan, neem aan dat ik gbl in n iets lagere concentratie moet nemen?


De ghb-dosering minimaal door de helft hakken als je gbl gebruikt. Als ik voor eigen gebruik ghb maak, gebruik meestal 1L gbl en eindig ik met ongeveer 1.9L liter ghb. Dus als ik normaal een buisje g van 3.8 ml (=2*1.9) zou nemen zou ik voor ongeveer hetzelfde effect met alleen gbl 2 ml (=2*1) moeten gebruiken..
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor snuifduif » vr mei 18, 2012 11:46 pm

knolselderij schreef:
snuifduif schreef:Dat klopt, je kan ook gbl gebruiken.
Echter is dit vele malen viezer (goede ghb is alleen heel erg zout, niet chemisch.)
En gbl piekt veel sneller waardoor je vaker moet bijnemen. Ik vind het maar lastig doseren met gbl.


toch maar n flesje bestellen dan, neem aan dat ik gbl in n iets lagere concentratie moet nemen?

Ik zou het dan toch echt om (laten) zetten in ghb.
Is een stuk fijner in gebruik en ook niet zo slecht voor je.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor knolselderij » za mei 19, 2012 4:56 am

oftewel na een fulltime party 2x 3 ml gbl om af te sluitenS?
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor snuifduif » za mei 19, 2012 5:15 am

Ja moet je helemaal zelf weten.
Ik heb mensen alleen wel vaker out zien gaan op gbl dan op ghb. En dat moet je echt niet op een feest (tenzij het een thuisfeest is, dan is er vrij weinig aan de hand.)
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Stefaan » za mei 19, 2012 11:53 am

Ze gaan vaker out omdat het moeilijker te doseren is. Je kan ook je gbl vooraf 1:1 mengen met water, dan heb je in principe ongeveer de concentratie van ghb. Oppassen met doseren en vooraf bij eventueel bijpakken. Als ik bij pak (ligt er een beetje aan hoe lang na de 1e dosis) dan pak ik meestal 1/3 van de begindosis.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor snuifduif » zo mei 20, 2012 11:02 pm

Ligt niet alleen aan de concentratie. gbl piekt ook harder en sneller.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Stefaan » zo mei 20, 2012 11:24 pm

snuifduif schreef:Ligt niet alleen aan de concentratie. gbl piekt ook harder en sneller.


Omdat het niet eerst van ghb naar gbl hoeft omgezet te worden en daarom sneller opgenomen is?
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Einstein » ma mei 21, 2012 12:09 am

Volgens Wikipedia wordt GBL in het lichaam juist omgezet naar GHB, maar ik ben nu even te moe om dat zelf precies allemaal na te beredeneren. GBL is een stuk minder polair dan GHB, dat zou het wel kunnen verklaren.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor knolselderij » ma mei 21, 2012 7:20 pm

gbl klinkt me toch iets te onverstandig nu. hou het maar op ghb
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Stefaan » ma mei 21, 2012 7:27 pm

Einstein schreef:Volgens Wikipedia wordt GBL in het lichaam juist omgezet naar GHB, maar ik ben nu even te moe om dat zelf precies allemaal na te beredeneren. GBL is een stuk minder polair dan GHB, dat zou het wel kunnen verklaren.


Oja ik had het verkeerd onthouden :) Voor een keertje af en toe kan gbl wel, maar bij regelmatig gebruik is ghb vriendelijker voor je maag/darm stelsel.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Einstein » do mei 24, 2012 12:48 am

Begin GHB steeds lekkerder te vinden :woeh: De beschrijving als een betere variant op alcohol klopt wel, maar toch is het op de één of andere manier erg verschillend :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor snuifduif » do mei 24, 2012 1:33 am

Alcohol 2.0
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Saikedellik » di mei 29, 2012 10:37 pm

Ik ga het hopelijk binnenkort ook kunnen beoordelen.. Heb altijd gezegd dat ik nooit van die troep als GHB wil gebruiken, maar wil het gewoon eens proberen. Als zelfs Einstein het lekker vindt, moet er wel iets leuk aan zijn ;)
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Stefaan » wo mei 30, 2012 2:32 pm

Saikedellik schreef:Ik ga het hopelijk binnenkort ook kunnen beoordelen.. Heb altijd gezegd dat ik nooit van die troep als GHB wil gebruiken, maar wil het gewoon eens proberen. Als zelfs Einstein het lekker vindt, moet er wel iets leuk aan zijn ;)


"Van die troep als GHB" .. Waarom is het uberhaupt precies "troep", of ergere "troep" dan andere drugs?
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Einstein » wo mei 30, 2012 3:01 pm

Hmm, bijna iedereen lijkt het als troep te zien, zal er vast iets mee te maken hebben dat het zo makkelijk te maken is uit rare ingrediënten en dat je er mensen mee schijnt te kunnen verkrachten. Raar vooroordeel :#:
Het is overigens wel iets dat erin sluipt, merk ik ook. Niet dat ik het nu zoveel gebruik, maar als het er eens van komt merk ik toch dat ik liefst alleen maar ermee door zou knallen :rock2: :conf:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Saikedellik » wo mei 30, 2012 7:51 pm

Even voor de duidelijkheid, na vele ervaringen gelezen te hebben zie ik het niet meer als "troep", en ik hoop dat ik dit na proberen ook zo vind.

Je hoort er alleen altijd zoveel slechte verhalen over, de rape-drug, mensen die er constant out van gaan, etc... Allemaal onverantwoord gebruiken waarschijnlijk, maar toen ik vrij nieuw was in het drugswereldje dacht ik daar ook gewoon zo over. En het verslavende aspect natuurlijk, je hoort toch best wel vaak van GHB-verslaving, en daarom was ik daar ook altijd wel een beetje bang voor.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Ketalar » wo mei 30, 2012 8:00 pm

Het klinkt erg lekker als mensen het beschrijven. Makkelijk en goedkoop om te maken, lekkere roes, je kunt het erg makkelijk functioneel dagelijks gebruiken. Ik zou er mee moeten opletten.

Heb het nog nooit gedaan, hier komt het niet veel voor, raar genoeg. Iedereen hier gebruikt vooral andere drugs, maar niet veel mensen GHB


2 vraagjes trouwens, Ik heb vaak last van m'n slokdarm. Na een avondje speed kan ik daaaagen erge zuuraanvallen hebben. Hoe kan ik dat vermijden met ghb?

En, ik ben er quasi zeker van dat er toch enige vorm van controle moet zijn voor de online-handel van GBL. Hoe weten jullie zo zeker dat jullie nu niet ergens op een zwarte lijst staan?
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor snuifduif » wo mei 30, 2012 9:25 pm

NorthernLightBE schreef:En, ik ben er quasi zeker van dat er toch enige vorm van controle moet zijn voor de online-handel van GBL. Hoe weten jullie zo zeker dat jullie nu niet ergens op een zwarte lijst staan?


Volgens mij mag je er geen grote hoeveelheden van kopen.
Meestal is dat geregeld in X liter per jaar, maar dan moet je ook wel redelijk veel kopen voor je 'verdacht' bent.
Halve liter (goed voor een liter ghb) moet je prima kunnen kopen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Bonke » vr jun 01, 2012 10:09 pm

NorthernLightBE schreef:
2 vraagjes trouwens, Ik heb vaak last van m'n slokdarm. Na een avondje speed kan ik daaaagen erge zuuraanvallen hebben. Hoe kan ik dat vermijden met ghb?


Ik heb dit dus ook, vooral door het vele drinken maar wanneer ik speed oraal inneem zonder een bommetje of capsule heb ik hier extra last van. Vandaar dat ik dit dus ook nooit weer ga doen. Hetzelfde geldt voor GHB eigenlijk alleen heb ik hier last van naar een grotere hoeveelheid.

Ik ben naar de huisarts hiermee gegaan met de opmerking dat ik door het vele drinken hier last van kreeg en deze heeft me omeprazol voorgeschreven, 2 capsules later nergens meer last van gelukkig.
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Saikedellik » vr jun 01, 2012 11:01 pm

Het komt pas opzetten nu, heb het iets minder dan een halfuur geleden genomen... Maar ik vind het best lekker spul! Lekker roesje, warm, kriebels in mn buik, een soort dronken gevoel maar iets meer controle...


Lekker :love:
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Saikedellik » vr jun 01, 2012 11:06 pm

Ok haal die controle maar weg, heb al drinken over me heen gemorst, en mn armen shaken ook een klein beetje als ik typ.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Stefaan » za jun 02, 2012 1:04 am

Saikedellik schreef:Het komt pas opzetten nu, heb het iets minder dan een halfuur geleden genomen... Maar ik vind het best lekker spul! Lekker roesje, warm, kriebels in mn buik, een soort dronken gevoel maar iets meer controle...


Lekker :love:


Kriebels alsof je over een heuveltje rijdt met de auto? :love:
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Tomaat » za jun 02, 2012 10:46 am

NorthernLightBE schreef:Heb het nog nooit gedaan, hier komt het niet veel voor, raar genoeg. Iedereen hier gebruikt vooral andere drugs, maar niet veel mensen GHB

Mwah, ik ken toch een aantal mensen die het een periode wekelijks gebruikt hebben toen ze uitgingen (out gingen in sommige gevallen :#: ) en zelfs ook enkele mensen die thuis af en toe wat GHB maken. De meesten kennen het hier echter onder de naam 'vloei' ipv GHB.

Ik ga het persoonlijk nooit zelf proberen denk ik...
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Stefaan » za jun 02, 2012 6:03 pm

Als je dosering niet onderschat bij GHB, dan is het vrij veilig. Maar de mensen die denken, wat kan dat letterlijk "ene druppeltje" nou uitmaken..? Ja, die gaan zo af en toe out 8-) Ik ken er ook zo een, je hebt mensen die soms out gaan van de ghb maar ze leren het nooit. Als jij denkt dat je iemand bent die verantwoordelijk kan doseren (opbouwend doseren om te leren hoeveel je kan hebben), en niet of weinig bijdoseert, en als je toch bijdoseert met hele lage dosissen werkt, dan zal ghb waarschijnlijk geen negatieve ervaring voor je zijn. Dat het misschien niet "je ding" is zou wel kunnen 8-)
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor egotripper » zo jun 10, 2012 9:32 am

Dubbel: ik vind de effecten van de drug wel aangenaam, zeker weten, maar anderzijds, zoveel mensen maken het en dat zijn geen chemici, minder professioneel dan mensen die mdma of pep in een lab produceren, ook al zijn dat niet chemici.
Vind het ook moeilijk te doseren, maar ik gebruik het maar af en toe en voorzichtig en de effecten weet ik te apprecieren. Maar het is zeker niet my drugs of choise.
Avatar gebruiker
egotripper
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 1:45 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Soma » do okt 04, 2012 2:32 pm

heel lekker, alleen jammer dat sommigen het een ' slechte' naam bezorgen door te veel te nemen, je moet gewoon niet per dopjes ofzo doseren, maar met een ml-spuitje ofzo en niet boven je tolerantie gaan....voor mij heeft het een uitstekende werking, kalmerend, beetje wat van verschillende drugss tegelyk: mdma-achtig gevoel, ook beetj warme gevoel van heroine of benzo's etc. :rock2:
- I can line dance if you can hold the straw steady -
Avatar gebruiker
Soma
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: ma okt 01, 2012 4:15 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Azgaza » do okt 04, 2012 2:50 pm

M'n mening over G is in de afgelopen maanden best dubbel geworden; het feitelijke effect vind ik best wel lekker: zorgeloos, euforisch, ontspannend en in een lagere dosering zeer sociaal. Comfortabel spul; enige wat ik er minder aanvind is die vage moeheid als het uitwerkt wat al snel motiveert om gewoon braaf om de 2 uur dezelfde dosis te nemen tot ik weer ergens ben waar geen G is (thuis bv). Daar kom ik ook gelijk op het punt waarom m'n mening zo dubbel is:

Ik heb alle gevolgen gezien van een (flinke) G verslaving in m'n nabije omgeving; de semi-permanente en keiharde insomnia, constante zorg om lichamelijke afkick (en het daadwerkelijk voorkomen daarvan) en ook de apatischheid in het leven die volgens mij enorm versterkt wordt door constant dat zorgeloze 'ik heb G op en het is goed met de wereld' gevoel waardoor er niks meer ondernomen wordt.. Zelf ben ik dus erg oplettend dat ik NIET te vaak GHB doe en het nooit zelf in huis ga hebben want ik wil echt niet zo worden en het regelmatig hier mee geconfronteerd worden is toch best.. heftig op een manier. Heb ook al te vaak die persoon wakker moeten pogen te porren omdat ie al een goeie minuut geen adem haalde; te veel overdoseringen gezien wat soms gewoon kalm out liggen is (daar heb ik, zo lang iemand consequent ademt, weinig problemen mee) tot het schreeuwen van wartaal en vaag en spastisch doen, en het erge is nog wel dat ik gewend ben geraakt aan die zooi; als iemand out gaat vind ik het nauwelijks opmerkelijk, pas als iemand in medisch gevaar lijkt (zeer raar / niet ademt) vind ik er echt iets van.. dat was een half jaar geleden wel anders; schrok me de klote van al die zooi :p Naar wel hoe men went aan zooi.

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor tommy0181 » ma okt 08, 2012 11:08 am

De werking van GHB is ronduit heerlijk te noemen.
Echter het nuchter worden van de G werd bij mij naar verloop van tijd steeds harder en moeilijker. Wat in mijn geval altijd leidde tot redosen. Ondanks dat ik wist van de lichamelijke afkicks. Dit resulteerde vaak in binges van 2 a 3 dagen. En dan nuchter worden is een hel, probeerde altijd wat af te bouwen steeds minder te nemen, misschien hielp het wat misschien ook niet. Alles komt tegenovergesteld terug op mij. Onder de G voelde ik me heel chill, fit, zelfverzekered, zorgeloos, positieve inzichten, kan alles relativeren, werkt het uit voel ik me depri, schuldig, verrot lichaam, onzeker, heel angstig, hartkloppingen, zweten. En die klachten nemen geleidelijk af, maar ben dan vaak alweer 2 dagen verder. Wel moet ik erbij zeggen dat ik al wat jaren dagelijks blow, wellicht zijn mijn hersenen daardoor gevoeliger geworden.
Toch blijft GHB de mooiste drug qua werking die ik ooit genomen heb, veel schoner helderder gevoel dan xtc bijvoorbeeld. Ik voelde me wel eens zo goed, te goed gewoon en daar ligt het gevaar in mijn ogen.
Een mooie aparte drug, met helaas in mijn geval (waarschijnlijk door misbruik, lichaam onthoudt de verslaving) steeds meer heftigere nadelige effecten. Het is het niet meer waard dagen te vergooien met angsten, en rot voelen. Been there done that.
Mijn GHB hoofdstuk gaat voorgoed dicht!
tommy0181
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: ma okt 01, 2012 12:09 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor supermario » ma okt 08, 2012 6:37 pm

Het is alsof ghb bij mij maar niet wil werken. De voorlaatste keer 3,3 ml genomen en toen na een kwartiertje voelde ik eindelijk iets. Was wel van korte duur. De laatste keer dan 3,5 ml genomen (ik dacht dan zal het wel langer werken). De omstandigheden waren nagenoeg hetzelfde, maar ik voelde niets, pfff... Volgende keer 3,7 ml proberen zeker?
Avatar gebruiker
supermario
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 247
Geregistreerd: vr mei 25, 2012 10:22 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Einstein » ma okt 08, 2012 6:47 pm

Dat is wel erg voorzichtig :P Bewonderenswaardig, maar als 3.5 mL helemaal niets doet kan je wel wat hoger gaan zitten, bijvoorbeeld 4.0 mL.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner