Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wat vind jij van GHB ?

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Vinz » za feb 09, 2013 10:08 am

Gman007 schreef:RC's zijn als het goed is legaal. Wat dealers verkopen is meestal niet legaal.

Thx :hulde: :hulde: :hulde:
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » ma jun 17, 2013 3:43 pm

Welke dosis raden mensen mij aan, ik kan qua de meeste drugs wel wat hebben alleen natuurlijk is dit met GHB toch wat linker. Ik ben nog steeds op zoek naar een goede dosis voor mijn eerste keer op Dominator. Is 3ml een goede dosis om mee te beginnen of is dit al redelijk risky? Mijn plan was eigenlijk ook om eerst de GHB helemaal uit te laten werken voordat ik een nieuwe dosis pak, alleen heb je niet direct het gevoel om bij te pakken wanneer je merkt dat het effect al bijna verdwenen is?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Gonzo » ma jun 17, 2013 6:30 pm

pjenis schreef:Welke dosis raden mensen mij aan, ik kan qua de meeste drugs wel wat hebben alleen natuurlijk is dit met GHB toch wat linker. Ik ben nog steeds op zoek naar een goede dosis voor mijn eerste keer op Dominator. Is 3ml een goede dosis om mee te beginnen of is dit al redelijk risky? Mijn plan was eigenlijk ook om eerst de GHB helemaal uit te laten werken voordat ik een nieuwe dosis pak, alleen heb je niet direct het gevoel om bij te pakken wanneer je merkt dat het effect al bijna verdwenen is?


Het maakt weinig uit dat je van de meeste soorten drugs wel wat kan hebben met GHB. GHB werkt anders dan de meeste andere soorten drugs en kan de grootste boom vellen als je maar een beetje teveel neemt.
Het is sowieso niet zo verstandig om iets voor het eerst op een feest te nemen. Probeer het eerst eens thuis of bij vrienden thuis uit voordat je tussen duizenden mensen die je niet kent op Dominator een te hoge dosis neemt en misschien wel je eigen kleren van je lijf rukt of zoiets in die geest...
En zeker bijnemen komt best wel precies, het ene lichaam verwerkt de dosis GHB wat sneller dan het andere dus dat is niet iets wat je op een groot feest wilt uitproberen..
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » ma jun 17, 2013 6:36 pm

Nou ik ga lekker eigenwijs doen en het toch voor het eerst op Dominator gebruiken. De enige andere optie is dit weekend, maar dan is het nog niet getest en heb ik geen idee waar ik dit moet gebruiken. Maar de dosis van 3ml is toch niet heel overdreven? En wat raadt je mij aan betreft bijdoseren. Helemaal laten uitwerken en daarna een gelijke dosis pakken. Of naarmate het uitwerkt 1-2ml bijpakken?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Einstein » ma jun 17, 2013 7:34 pm

3 mL is geen dosis waar je snel out van zal gaan of iets dergelijks, maar de kans bestaat wel dat je er niks van voelt en dan is er weinig wat je er nog aan kan doen :woeh:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » ma jun 17, 2013 7:54 pm

Ik dacht dat 3ml al een best flinke dosis was voor de eerste keer. Het kan toch niet zo zijn dat ik er helemaal niks van voel? Al zou ik er weinig van voelen, dan wacht ik toch gewoon enkele uren voordat ik een volgende dosis pak? Tussendoor knal ik er een puntje pep in en dan probeer ik me wel te vermaken.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Gonzo » ma jun 17, 2013 8:36 pm

Dat dus^^, beter weet je van te voren wat jouw dosis is.
Mijn dosis is bijvoorbeeld: nuchter 5ml en met pep of mdma op 6ml, dan of 3 uur wachten en de volle dosis bijnemen of 2 uur wachten en dan 2 ml bijnemen. Maar dit is echt persoonlijk!!!

Met 3 ml zul je niet de kans lopen out te gaan, zeker nu ik lees dat je ook pep gaat nemen. Bijnemen kan, maar heb je een doseerspuitje bij je dan?
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » ma jun 17, 2013 8:45 pm

Niet bij me op dat moment nee. Weet niet echt hoe ik ga doen eigenlijk. Ik wil 3x 3ml meenemen, 10ml meenemen en op t oog doseren is zeker niet verstandig?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Gonzo » ma jun 17, 2013 9:52 pm

In de tijd dat ik GHB verslaafd was nam ik altijd een halve liter spa blauw mee naar mijn werk die ik in mijn locker liet staan. Die fles had ik door 3 strepen in vieren gedeeld en deed daar dan 20 ml GHB in en vulde hem dan voor de rest met water, als het dan tijd was voor mijn dosis liep ik even naar mijn locker en dronk dan tot aan het streepje. Zo wist ik dat ik per keer 5 ml binnenkreeg.
Zoiets zou je kunnen proberen, maar ik denk niet dat je flesjes drinken mee naar binnen mag nemen bij Dominator..


Moet je alleen niemand een slok geven van je drinken... :puke:
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » di jun 18, 2013 1:46 am

Dat is geen optie want dat mag je inderdaad niet mee naar binnen nemen. Denk dat ik gewoon 3 buisjes van 5ml vul met zo'n 3ml. Dan is het variëren van de dosis wel iets gemakkelijker en dan stop ik die buisjes gewoon in m'n schoenen voor de verandering.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Italiano » wo jun 19, 2013 11:45 pm

Hangt heel erg af van de sterkte van je GHB, er valt op afstand niet zoveel over te zeggen. Je kunt beter thuis een beetje gaan "spelen" met dosissen (laag beginnen natuurlijk) en toewerken naar wat voor jou een prettig effect geeft, zegmaar beginnen met bijv. 2,5 ml, is dat te weinig dan (na uitwerken) 3 ml proberen etc.

Op die manier ben ik te weten gekomen welke dosis ik fijn vind om te nemen (weliswaar in nuchtere staat, want met uppers op kun je wat meer hebben)
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor gachiBASS » wo jun 19, 2013 11:54 pm

Veel te lekker, daarom ga ik het niet meer gebruiken. :)
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Azgaza » za jun 22, 2013 11:11 am

Na een jaar lang probleemloos gebruikt te hebben heb ik er inmiddels een vrij negatieve mening over; outgaan, overdoseringen, verslaving, gruwelijk vreselijke afkick met hallucinaties, hartproblemen, misselijkheid, angst en slechts blokjes van 2 uur slapen en de problemen die m'n vriend er van heeft zijn ook niet mis :s Kan met veel zekerheid zeggen dat dit de drugs is die in m'n leven met grote afstand de meeste problemen heeft opgeleverd.

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Enya » za jun 22, 2013 11:51 am

Lijkt mij echt vreselijk wat jij allemaal moet/moest doorstaan, Azgaza. Afkicken is niet niks.
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor knolselderij » do jun 27, 2013 1:44 am

weet nog steeds niet of ik het lekker moet vinden,

iedere keer als ik een after heb in Amsterdam (voornamelijke de Breakfastclub) lijkt iedereen er weg van maar heb teveel mensen zien outgaan.

vind ghb vooral een drug voor op thuisafters als je op de bank ligt maar voegt niet veel toe aan een feestje
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » di jul 16, 2013 1:59 pm

Hoe goed kun je losgaan op GHB? Nuchter ga ik altijd harder los dan op de meeste uppers.

En stel ik gebruik over de gehele dag zo'n 100mg 73% speed en 2x een dosis GHB. Zou ik dan gewoon kunnen slapen als ik thuis ben?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Ivo » di jul 16, 2013 2:09 pm

Als je kan slapen met die dosis pep, kan je ook slapen als je het met GHB mengt, denk ik. Zo was het toch bij mij.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor DamnFine69 » di jul 16, 2013 5:44 pm

pjenis schreef:Hoe goed kun je losgaan op GHB? Nuchter ga ik altijd harder los dan op de meeste uppers.

En stel ik gebruik over de gehele dag zo'n 100mg 73% speed en 2x een dosis GHB. Zou ik dan gewoon kunnen slapen als ik thuis ben?


Speed en GHB is sowieso een super lekkere combi, daar kun je wel lekker op los gaan. Ervan uitgaande dat je goede kwaliteit GHB hebt zou je ook nog 4 a 4,5 ml kunnen pakken en op bed gaan liggen. Dan moet je wel kunnen slapen. Lukt het dan nog niet zou je 1 uur naar inname 2 ml bij kunnen pakken.

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
Avatar gebruiker
DamnFine69
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 810
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:58 pm
Woonplaats: >9000

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » do jul 18, 2013 2:24 am

Zojuist GHB uitgeprobeerd. Ik vind het echt fantastisch alleen ik denk net 0.5-1ml te weinig. Ik nam 3ml en na anderhalf uur nog 1 ml. Ik denk wel dat dit goed gaat komen op dominator :grin: Alleen ik had het uiteindelijk wel vreselijk warm en aangezien het op dominator ook toch wel warm weer wordt moet ik hier denk ik best voor oppassen.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Dione » do jul 18, 2013 12:31 pm

Jb_ schreef:
pjenis schreef:Hoe goed kun je losgaan op GHB? Nuchter ga ik altijd harder los dan op de meeste uppers.

En stel ik gebruik over de gehele dag zo'n 100mg 73% speed en 2x een dosis GHB. Zou ik dan gewoon kunnen slapen als ik thuis ben?


Speed en GHB is sowieso een super lekkere combi, daar kun je wel lekker op los gaan. Ervan uitgaande dat je goede kwaliteit GHB hebt zou je ook nog 4 a 4,5 ml kunnen pakken en op bed gaan liggen. Dan moet je wel kunnen slapen. Lukt het dan nog niet zou je 1 uur naar inname 2 ml bij kunnen pakken.

Dus iemand die een enkele keer GHB gebruikt heeft adviseer jij hier om binnen ruim een uur 6,5ml GHB te nemen :rock2:
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Avatar gebruiker
Dione
Original DF Queen
Donateur
Offline
 
Posts: 1734
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:11 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » do jul 18, 2013 5:57 pm

Nou ik ga thuis geen ghb meer nemen. Vind dat een beetje tè. 1mg etizolam nadat de ghb volledig is uitgewerkt is zeker geen goed plan?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » zo jul 21, 2013 6:01 pm

Dominator is gister zeer goed bevallen. In totaal 11ml GHB genomen in 3 dosissen. Twee maal 3.5ml en een maal 4ml. Gek genoeg deed de eerste dosis van 3.5ml vrij weinig en vond het moeilijk niks bij te pakken, toen ik er vrijwel niks meer van voelde nam ik de tweede dosis van 3.5ml en dit ging zeer lekker; niet te heftig niet te zwak, helemaal perfect. Toen deze vrijwel was uitgewerkt was het nog niet eens 17:00 en ik wist maar al te goed dat ik nog maar één dosis GHB had. Met nog meer dan 6 uur te gaan besloot ik op zoek te gaan naar een dosis 4fmp, want ik had totaal geen zin in speed en ook totaal geen zin om nog uren nuchter rond te lopen aangezien veel vrienden ook aan de 4fmp zaten. Gelukkig had een van mijn maten nog 140mg 4fmp bij die ik mocht hebben. Dit was voor mij wel genoeg om de nuchterheid te overwinnen. Van de laatste dosis van 4ml GHB om 20:00 voelde ik niet heel erg veel, maar ik vond het wel een prettig gevoel geven. De 4fmp overheerste de GHB flink had ik het gevoel. Het effect van de GHB was hier ook maar een klein uur merkbaar.

Ik vind dit best gek want van de 3ml GHB die ik thuis nam een aantal dagen terug voelde ik toch zeker meer dan van de 3.5ml die ik nam aan het begin van het festival gister. Ik had het beide keren genomen op een lege maag. Kunnen andere dingen hierin misschien een rol spelen?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Winehouse » do aug 01, 2013 11:26 pm

GHB/GBL is mijn nmr. 1 drug. Je moet er echter niet al te gewend aan raken, want dan ga je zweten en word je trillerig zonder het spul....Dan is het even naar rehab GOGOGO. Maar van G kun je lekker praten, achter elkaar doorgaan, alles is koek en ei, goed huilen lukt er ook op: het lijkt alsof het op de G meer "echt" is dan in je echte leven. OEH dit is verkeerd! Pas op met G, want het voelt te lekker en alsof het zo hoort.
who whants to help mother with mothers little helpers?
Avatar gebruiker
Winehouse
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 410
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 8:27 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Gonzo » vr aug 02, 2013 12:08 am

:conf:

Jij bent toch niet de volgende hier op DF die we gaan verliezen aan de G hé?
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor kevinoow » zo aug 04, 2013 7:36 pm

ehh na ong 400mg mdma genomen te hebben en toen een half buisje G na dance valley waren opeens alle na-effecten van MDMA compleet weg.... :eek:

Iemand die dit herkend?
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Perry » zo aug 04, 2013 7:58 pm

Geef mij GHB, ik wil 't nu echt 'ns proberen :(
GRATIS?
Nee?
Okee, ik vraag m'n vrienden wel en kom uit de GHB-kast...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Einstein » zo aug 04, 2013 9:17 pm

kevinoow schreef:ehh na ong 400mg mdma genomen te hebben en toen een half buisje G na dance valley waren opeens alle na-effecten van MDMA compleet weg.... :eek:

Iemand die dit herkend?

GHB is euforisch en verdovend, dus kan goed :P

JongGeleerd schreef:Geef mij GHB, ik wil 't nu echt 'ns proberen :(
GRATIS?
Nee?
Okee, ik vraag m'n vrienden wel en kom uit de GHB-kast...

:#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Kockar » vr aug 09, 2013 9:15 pm

JongGeleerd schreef:Geef mij GHB, ik wil 't nu echt 'ns proberen :(
GRATIS?
Nee?
Okee, ik vraag m'n vrienden wel en kom uit de GHB-kast...


19 zei je?

ot: heerlijk tijdens de seks of na een nachtje speed maar alleen ghb bezorgt me soms hoofdpijn en een misselijk gevoel dus zal nooit actief zoeken naar deze drug
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » di sep 03, 2013 8:28 pm

Nu de magie van mdma langzaamaan aan het verdwijnen is begint GHB mijn nr.1 drug te worden. Ik gebruik uitsluitend drugs op feestjes en GHB is hier ideaal. Met mdma heb ik, zeker de laatste tijd, vaak het gevoel dat ik te weinig heb uitgevoerd op een feest. Met G heb ik hier helemaal geen last van, naast de drang om gezellig te doen zoals met mdma, heb je zin om een mooi feestje te bouwen, hard los te gaan en om af en toe eens lekker gek te doen. Alleen het grote nadeel vind ik het meenemen van G door de security, een flügeltje verstop je niet zo makkelijk. Qua doseren vind ik het vaak niet zo'n probleem, ik neem voortaan gewoon een extra GHB-buisje mee met een maatstreep bij 4,5ml.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Poseidon » wo sep 04, 2013 12:29 am

Misschien een rare vraag maar is het niet mogelijk GHB-poeder te maken?
Zou makkelijk zijn ivm met binnensmokkelen.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner