Poseidon schreef:Misschien een rare vraag maar is het niet mogelijk GHB-poeder te maken?
Zou makkelijk zijn ivm met binnensmokkelen.
Stefaan schreef:
Kristallisatie
Na.GHB is een vaste stof, een zout. Damp je je GHB in, dan houdt je kristallen over. Deze kristallen zijn echter hygroscopisch, dwz dat ze vocht aan de lucht onttrekken --> plakkerige zooi. Daarbij nemen ze veel volume in. Het is mogelijk GHB poeder te maken die niet hygroscopisch zijn, met calcium of magnesium, maar de synthese is wat lastiger..
Preksie schreef:Poseidon schreef:Misschien een rare vraag maar is het niet mogelijk GHB-poeder te maken?
Zou makkelijk zijn ivm met binnensmokkelen.
Stefaan schreef:
Kristallisatie
Na.GHB is een vaste stof, een zout. Damp je je GHB in, dan houdt je kristallen over. Deze kristallen zijn echter hygroscopisch, dwz dat ze vocht aan de lucht onttrekken --> plakkerige zooi. Daarbij nemen ze veel volume in. Het is mogelijk GHB poeder te maken die niet hygroscopisch zijn, met calcium of magnesium, maar de synthese is wat lastiger..
tonic1 schreef:GHB is mijn wonder middeltjetenminste zo ben ik het gaan ervaren max 10 ml per weekend. Dit doe ik al maanden tot nu toe nog geen enkel nadeel kunnen ontdekken. soms gebruik ik het ook gewoon een week niet en dan merk ik er verder ook niks van. Een echt wondermiddeltje als je er mee om kunt gaan.
King schreef:tonic1 schreef:GHB is mijn wonder middeltjetenminste zo ben ik het gaan ervaren max 10 ml per weekend. Dit doe ik al maanden tot nu toe nog geen enkel nadeel kunnen ontdekken. soms gebruik ik het ook gewoon een week niet en dan merk ik er verder ook niks van. Een echt wondermiddeltje als je er mee om kunt gaan.
'Als je er mee om kan gaan'. Nou ik vind wekelijks GHB gebruik echt niet verstandig. Ook al denk je dat je er verstandig mee om gaat. Je hoort van alle kanten dat het flink verslavend spul is en dan denk je zelf dat je verstandig bezig bent. Al ben je niet een 2uurs ghb patient, ik zie het al gauw gebeuren dat je bij sociale evenementen niet meer jezelf kan zijn zonder je g'tje.
Naast het feit dat ik het zelf ook geweldig spul vind zoek ik nog wel een drug om te combineren met GHB voor op feestjes, maar dan geen upper. Ik ben altijd zo lekker druk op GHB en enige vorm van uppers kan dat verstoren! Ikzelf dacht aan 2c-b of 2c-c. Iemand misschien nog andere suggesties?
tonic1 schreef:
ik geef toch echt aan dat ik het soms een week niet gebruik dus niet wekelijks. en dan mis ik het ook niet echt.
PsychootHoofd schreef:Edit: ik heb het al een paar keer aangeboden gekregen, maar op die momenten had ik al behoorlijk wat alcohol op en volgens mij is GHB en alcohol niet zo'n slimme combinatie toch? Dus ik heb het toen maar afgewezen
Basshoven schreef:Als ik zo de effecten ervan doorlees dan zou ik het waarschijnlijk fantastisch spul vinden! Lijkt me echt iets waar ik gevoelig voor ben.
Heb het echter nog nooit gebruikt en kan dat daarom dan maar beter zo houden denk ik.Vind het hele "out gaan" ook een beangstigend fenomeen en ook een reden om het te vermijden - ook al valt dat goed te vermijden als je verantwoord doseert.
Het ligt vooral aan de bron van de GBL, verschillende soorten van verschillende producenten, soms heb ik GBL gehad die stonk als rotte eiren, terwijl er ook GBL op de markt was die bijna geen geur had. Het effect was wel gewoon hetzelfde imo. Achja, voor mij is het ( hopelijk ) verleden tijd. Ik kan er niet mee om...King schreef:Ik denk nog steeds dat mensen die GHB vies vinden geen zuivere GHB hebben. Ik heb nog nooit een slok pure GHB op, maar in mijn drinken proef ik er bijna niks van. Heb wel een keer een slok op van mijn campingburen op Decibel, die ook vonden dat GHB zwaar ranzig was, maar dat was zo vies dat ik denk dat daar gewoon te veel GBL of NaOH bij zat.
King schreef:Ik denk nog steeds dat mensen die GHB vies vinden geen zuivere GHB hebben. Ik heb nog nooit een slok pure GHB op, maar in mijn drinken proef ik er bijna niks van. Heb wel een keer een slok op van mijn campingburen op Decibel, die ook vonden dat GHB zwaar ranzig was, maar dat was zo vies dat ik denk dat daar gewoon te veel GBL of NaOH bij zat.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:King schreef:Ik denk nog steeds dat mensen die GHB vies vinden geen zuivere GHB hebben. Ik heb nog nooit een slok pure GHB op, maar in mijn drinken proef ik er bijna niks van. Heb wel een keer een slok op van mijn campingburen op Decibel, die ook vonden dat GHB zwaar ranzig was, maar dat was zo vies dat ik denk dat daar gewoon te veel GBL of NaOH bij zat.
Dat had ik ook de paar keer dat ik het geprobeerd heb. Eet je veel zout? Kant en klaar maaltijden en dat soort dingen? Het is goed mogelijk dat je de zoute smaak gewoon gewend bent.
Ben schreef:Ik heb bewijs dat GHB goed is voor de nieren, en de endeldarm ook absoluut geen kwaad doet! Integendeel hahaha!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten