Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wat vind jij van GHB ?

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Enya » wo sep 04, 2013 12:42 am

GHB poeder bestaat al geloof ik
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Enya
Wijs Gebruiker

Berichtdoor gachiBASS » wo sep 04, 2013 12:43 am

Poseidon schreef:Misschien een rare vraag maar is het niet mogelijk GHB-poeder te maken?
Zou makkelijk zijn ivm met binnensmokkelen.

:wink:
Stefaan schreef:
Kristallisatie

Na.GHB is een vaste stof, een zout. Damp je je GHB in, dan houdt je kristallen over. Deze kristallen zijn echter hygroscopisch, dwz dat ze vocht aan de lucht onttrekken --> plakkerige zooi. Daarbij nemen ze veel volume in. Het is mogelijk GHB poeder te maken die niet hygroscopisch zijn, met calcium of magnesium, maar de synthese is wat lastiger..
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker

Berichtdoor tonic1 » wo sep 04, 2013 12:58 am

GHB is mijn wonder middeltje :smokin: tenminste zo ben ik het gaan ervaren max 10 ml per weekend. Dit doe ik al maanden tot nu toe nog geen enkel nadeel kunnen ontdekken. soms gebruik ik het ook gewoon een week niet en dan merk ik er verder ook niks van. Een echt wondermiddeltje als je er mee om kunt gaan. :grin:
tonic1
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Poseidon » wo sep 04, 2013 9:48 am

Preksie schreef:
Poseidon schreef:Misschien een rare vraag maar is het niet mogelijk GHB-poeder te maken?
Zou makkelijk zijn ivm met binnensmokkelen.

:wink:
Stefaan schreef:
Kristallisatie

Na.GHB is een vaste stof, een zout. Damp je je GHB in, dan houdt je kristallen over. Deze kristallen zijn echter hygroscopisch, dwz dat ze vocht aan de lucht onttrekken --> plakkerige zooi. Daarbij nemen ze veel volume in. Het is mogelijk GHB poeder te maken die niet hygroscopisch zijn, met calcium of magnesium, maar de synthese is wat lastiger..

Thanx Preksie. Ga proberen een poedermengsel van coca/ghb te maken :grin:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Poseidon
JeVader
In Memoriam

Berichtdoor bam. » wo sep 04, 2013 2:24 pm

Ballonetje's met een afgemeten dosis in je boxer is scheelt eventueel ook wel zenuwen bij het fouilleren.
I am a human being goddamnit, my life has value!
bam.
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Piotr » wo sep 04, 2013 3:28 pm

tonic1 schreef:GHB is mijn wonder middeltje :smokin: tenminste zo ben ik het gaan ervaren max 10 ml per weekend. Dit doe ik al maanden tot nu toe nog geen enkel nadeel kunnen ontdekken. soms gebruik ik het ook gewoon een week niet en dan merk ik er verder ook niks van. Een echt wondermiddeltje als je er mee om kunt gaan. :grin:

'Als je er mee om kan gaan'. Nou ik vind wekelijks GHB gebruik echt niet verstandig. Ook al denk je dat je er verstandig mee om gaat. Je hoort van alle kanten dat het flink verslavend spul is en dan denk je zelf dat je verstandig bezig bent. Al ben je niet een 2uurs ghb patient, ik zie het al gauw gebeuren dat je bij sociale evenementen niet meer jezelf kan zijn zonder je g'tje.

Naast het feit dat ik het zelf ook geweldig spul vind zoek ik nog wel een drug om te combineren met GHB voor op feestjes, maar dan geen upper. Ik ben altijd zo lekker druk op GHB en enige vorm van uppers kan dat verstoren! Ikzelf dacht aan 2c-b of 2c-c. Iemand misschien nog andere suggesties?
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor tonic1 » wo sep 04, 2013 8:23 pm

King schreef:
tonic1 schreef:GHB is mijn wonder middeltje :smokin: tenminste zo ben ik het gaan ervaren max 10 ml per weekend. Dit doe ik al maanden tot nu toe nog geen enkel nadeel kunnen ontdekken. soms gebruik ik het ook gewoon een week niet en dan merk ik er verder ook niks van. Een echt wondermiddeltje als je er mee om kunt gaan. :grin:

'Als je er mee om kan gaan'. Nou ik vind wekelijks GHB gebruik echt niet verstandig. Ook al denk je dat je er verstandig mee om gaat. Je hoort van alle kanten dat het flink verslavend spul is en dan denk je zelf dat je verstandig bezig bent. Al ben je niet een 2uurs ghb patient, ik zie het al gauw gebeuren dat je bij sociale evenementen niet meer jezelf kan zijn zonder je g'tje.

Naast het feit dat ik het zelf ook geweldig spul vind zoek ik nog wel een drug om te combineren met GHB voor op feestjes, maar dan geen upper. Ik ben altijd zo lekker druk op GHB en enige vorm van uppers kan dat verstoren! Ikzelf dacht aan 2c-b of 2c-c. Iemand misschien nog andere suggesties?

ik geef toch echt aan dat ik het soms een week niet gebruik dus niet wekelijks. en dan mis ik het ook niet echt. :|
tonic1

Berichtdoor Piotr » wo sep 04, 2013 8:30 pm

tonic1 schreef:
ik geef toch echt aan dat ik het soms een week niet gebruik dus niet wekelijks. en dan mis ik het ook niet echt. :|

Ik heb ook af en toe dagen dat ik niet rook, maar dat betekent niet dat ik niet verslaafd ben. :geek:
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor paco » zo sep 08, 2013 6:52 pm

Het is de lekkerste space van alle drugs vind ik. Ben gestopt met alle drugs alcohol speed pillen coke alles eigenlijk alleen een paar doppies keertje in het weekend heerlijk. Gewoon 1 keer per week klein beetje ken denk niet zoveel kwaad. Hoef er niet meer een hele krat bier in te gooien om iets te merken. En de roes van ghb is tienduizend keer beter.
paco
Newbie

Berichtdoor Radical » ma sep 09, 2013 7:23 am

Ik vind het maar eng spul.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Radical
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Enya » ma sep 09, 2013 5:01 pm

Ik vind het maar ranzig spul.
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Enya
Wijs Gebruiker

Berichtdoor PsychootHoofd » ma sep 09, 2013 5:04 pm

Nog geen mening. 1 van de weinige (bekende) drugssoorten die ik nog niet heb geprobeerd :p Misschien moet ik die shit binnenkort maar is in mijn lichaam pompen!!

Edit: ik heb het al een paar keer aangeboden gekregen, maar op die momenten had ik al behoorlijk wat alcohol op en volgens mij is GHB en alcohol niet zo'n slimme combinatie toch? Dus ik heb het toen maar afgewezen :beer:
Gedaan: XTC, 4-FMP, 3-FMP, Methoxetamine, Ketamine, 6-APB, LSD, Truffels, Speed, Dex, Hasj, Wiet, Lachgas, Ritalin, Alcohol, Mephedrone, Coke, 4-ho-met, etizolam, kratom, mdpv, DMT, 2cb, 2cp.
PsychootHoofd

Berichtdoor snuifduif » ma sep 09, 2013 10:05 pm

G meenemen is inderdaad het makkelijkst met buisjes of indampen en in capsules
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor Einstein » ma sep 09, 2013 11:29 pm

PsychootHoofd schreef:Edit: ik heb het al een paar keer aangeboden gekregen, maar op die momenten had ik al behoorlijk wat alcohol op en volgens mij is GHB en alcohol niet zo'n slimme combinatie toch? Dus ik heb het toen maar afgewezen :beer:

Dat is een behoorlijk gevaarlijke combi ja :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Poseidon » di sep 10, 2013 2:10 pm

Persoonlijk zou ik er niet mee achter het stuur kruipen. 8-)

Wij willen onze blauwe luchten terug.
Poseidon
JeVader
In Memoriam

Berichtdoor Perry » di sep 10, 2013 2:22 pm

GHB is okee, maar weet wat je doet. Ik ken veel gebruikers waarvan een deel dit niet kan, ben zelf nieuwsgierig.
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor daywalker » di sep 10, 2013 5:32 pm

Poseidon schreef:Persoonlijk zou ik er niet mee achter het stuur kruipen. 8-)

hehe :P
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
daywalker
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Kockar » wo sep 11, 2013 11:32 pm

Ben het effect van GHB vergeten????
Kockar
Badass Junkie

Berichtdoor fanatikzor » vr sep 13, 2013 5:46 pm

Valt mee hoeveel effect ik er van heb op het moment, Al ga ik wel bijna nokkie. zo lekker is het dan ook wel weer :kleuter:

niet voor altijd :keta:
Gedaan: Caffeïne, Nicotine, Alcohol, Ritalin, THC, XTC, Speed, Lachgas, Truffels,Paddos, MDMA, Ketamine, LSD, Benzodiazepinen, GHB, Cocaïne, MXE.
fanatikzor
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Piotr » vr sep 13, 2013 6:42 pm

Ik denk nog steeds dat mensen die GHB vies vinden geen zuivere GHB hebben. Ik heb nog nooit een slok pure GHB op, maar in mijn drinken proef ik er bijna niks van. Heb wel een keer een slok op van mijn campingburen op Decibel, die ook vonden dat GHB zwaar ranzig was, maar dat was zo vies dat ik denk dat daar gewoon te veel GBL of NaOH bij zat.
:puke:
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Einstein » za sep 14, 2013 2:55 pm

Zuivere GHB zal in ieder geval flink zoutig smaken, maar volgens mij zonder heel veel bijsmaak :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Basshoven » za sep 14, 2013 3:04 pm

Als ik zo de effecten ervan doorlees dan zou ik het waarschijnlijk fantastisch spul vinden! Lijkt me echt iets waar ik gevoelig voor ben.

Heb het echter nog nooit gebruikt en kan dat daarom dan maar beter zo houden denk ik. :kleuter: Vind het hele "out gaan" ook een beangstigend fenomeen en ook een reden om het te vermijden - ook al valt dat goed te vermijden als je verantwoord doseert. :)
Basshoven

Berichtdoor Ahote » za sep 14, 2013 9:21 pm

Basshoven schreef:Als ik zo de effecten ervan doorlees dan zou ik het waarschijnlijk fantastisch spul vinden! Lijkt me echt iets waar ik gevoelig voor ben.

Heb het echter nog nooit gebruikt en kan dat daarom dan maar beter zo houden denk ik. :kleuter: Vind het hele "out gaan" ook een beangstigend fenomeen en ook een reden om het te vermijden - ook al valt dat goed te vermijden als je verantwoord doseert. :)

ongeveer net hetzelfde als bij mij :p
gelukkig nog genoeg ander leuk spul verkrijgbaar :grin:
I do it just to get a rep
Ahote
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor ge0ks » za sep 14, 2013 11:48 pm

King schreef:Ik denk nog steeds dat mensen die GHB vies vinden geen zuivere GHB hebben. Ik heb nog nooit een slok pure GHB op, maar in mijn drinken proef ik er bijna niks van. Heb wel een keer een slok op van mijn campingburen op Decibel, die ook vonden dat GHB zwaar ranzig was, maar dat was zo vies dat ik denk dat daar gewoon te veel GBL of NaOH bij zat.
Het ligt vooral aan de bron van de GBL, verschillende soorten van verschillende producenten, soms heb ik GBL gehad die stonk als rotte eiren, terwijl er ook GBL op de markt was die bijna geen geur had. Het effect was wel gewoon hetzelfde imo. Achja, voor mij is het ( hopelijk ) verleden tijd. Ik kan er niet mee om...
ge0ks
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Ivo » za sep 14, 2013 11:54 pm

King schreef:Ik denk nog steeds dat mensen die GHB vies vinden geen zuivere GHB hebben. Ik heb nog nooit een slok pure GHB op, maar in mijn drinken proef ik er bijna niks van. Heb wel een keer een slok op van mijn campingburen op Decibel, die ook vonden dat GHB zwaar ranzig was, maar dat was zo vies dat ik denk dat daar gewoon te veel GBL of NaOH bij zat.

Dat had ik ook de paar keer dat ik het geprobeerd heb. Eet je veel zout? Kant en klaar maaltijden en dat soort dingen? Het is goed mogelijk dat je de zoute smaak gewoon gewend bent.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor snuifduif » zo sep 15, 2013 12:00 am

Ivo schreef:

Dat had ik ook de paar keer dat ik het geprobeerd heb. Eet je veel zout? Kant en klaar maaltijden en dat soort dingen? Het is goed mogelijk dat je de zoute smaak gewoon gewend bent.

Over het algemeen is echt pure ghb gewoon héél zout, terwijl als je slechte ghb hebt deze nog die chemische smaak van gbl heeft. Goed uitkoken dus
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor Ben » zo sep 15, 2013 3:47 pm

Ik heb bewijs dat GHB goed is voor de nieren, en de endeldarm ook absoluut geen kwaad doet! Integendeel hahaha!
Ben
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Piotr » zo sep 15, 2013 4:12 pm

Ben schreef:Ik heb bewijs dat GHB goed is voor de nieren, en de endeldarm ook absoluut geen kwaad doet! Integendeel hahaha!

Pics or it didn't happen.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Ben » zo sep 15, 2013 4:24 pm

Haha, no can do amigo. Dan zou ik mijn camera namelijk moeten inslikken. En dan kan je niet meer op het knopje drukken. Of ik zou een timer moeten instellen. Maar dan moet ik geluk hebben dat hij net bij m'n endeldarm passeert!

Doch verzeker ik het je.
Ben
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor snuifduif » zo sep 15, 2013 4:44 pm

Leg uit dan lutser
snuifduif
Bokito
DF Addict

VorigeVolgende

Keer terug naar GHB