Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wat vind jij van GHB ?

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor tonic1 » wo jan 29, 2014 11:18 pm

NiandraLades schreef:Vind het niet erg bijzonder. Als ik het neem zonder iets anders erbij, voel ik me wel lekker maar vind ik het allemaal net niet spannend genoeg. Dan doseer ik wat bij maar dat maakt het niet beter (ook niet slechter). Ook heb ik dan heel veel zin om andere drugs te gebruiken, ook al had ik van tevoren met mezelf afgesproken dat er die dag geen andere drugs gebruikt mogen worden. Ga dan bijna wanhopig op zoek naar XTC... dus voor mij is GHB wel wat tricky in de zin dat ik geen remmingen meer heb om dingen te doen die eigenlijk niet zo'n goed idee zijn.

Heb GHB ook een keer getest in de coming down van XTC, maar daar voelde ik bijna niks van. Later nog een keer bijgepakt maar ook dat deed weinig. Dus kan nog niet echt beoordeling hoe dat is.


serieus ? op zoek naar xtc als je g gebruikt ? sinds dat ik ghb gebruik kan xtc me gestolen worden. :lol:
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » do jan 30, 2014 12:13 am

Als ik g gebruik op een feestje mis ik het strak staan en het (nog steeds) magische wereldje. Ik vind GHB in het algemeen denk ik wel beter als mdma, maar ik zou het er niet volledig mee kunnen vervangen.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor knolselderij » vr feb 07, 2014 1:56 pm

ik snap het ook niet, ik vind het opzich wel lekker maar niet echt bijzonder.
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Vinz » vr feb 07, 2014 2:26 pm

Wel lekker om met GHB op in de zomer door het bos te lopen en lekker neuken.
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor GaiaNyx » vr feb 07, 2014 3:28 pm

King schreef:Ben ik eigenlijk de enige die ontiegelijk druk wordt van GHB?


Ja ik :grin: ik lijk wel een kind van 4 dat naar een pretpark mag :grin:

Sommige mensen overdrijven soms een beetje wat betreft gevaarlijkheid.. sommige mensen zien juist het gevaar er niet van in :conf:
Ik ga voor de gulden middenweg :beer:
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
Avatar gebruiker
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 374
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 10:51 pm
Woonplaats: omg eindhoven

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor snuifduif » vr feb 07, 2014 4:33 pm

Vant-Hoekie schreef:GHB is net hondsdolheid je wordt gewoon volledig katsbezeten en doet andere mensen ziekelijk veel pijn!
Ghb is net alsof er wel degelijk een satan bestaat..En of die jou ziel heeft en daarmee zijn werk doet.
GHB is de duivel Himself.

Ik vindt dit maar een slachtoffer houding. "ghb is de duivel, ik kan er niks aan doen" Gewoon hulp zoeken en afkicken, zoveel mensen lukt het.

Ik denk dat er niets verschrikkelijkers erger wordt ontdekt als drug dan ghb. Ik denk dat we met dit het diepste zijn gegraven in de chemie. GHB is kwa kleur, geur, smaak en structuur een absoluut DUIDELIJK signaal van moeder natuur DAT DIT ECHT DUIDELIJK GIFTIG EN GEVAARLIJK IS!

Beetje jammer dat ghb gewoon in de natuur voorkomt en zelfs een lichaamseigen stof is sjaak :roll:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Formshift » vr feb 07, 2014 5:23 pm

Zorg dat je slaap krijgt! Nooit eerder dan anderhalf uur je volgende nemen. Liever om de 2 uur om snelle afhankelijkheid te voorkomen. Maar vooral zoals ik al zei, SLAAP!! Alsjeblieft slaap in de nacht, en ga niet door. Been there, en heb al ruim 2 jaar een G verslaving, waar ik dan wel weer iedere keer vanaf kom, maar je zit er binnen no-time weer aan.

Pas overigens ook op met eten op je maag. Dit geldt natuurlijk voor heel veel drugs, maar voor G al helemaal! Heb je een nuchtere maag? Dan is het best mogelijk dat je out gaat van een hoeveelheid waar je normaal goed op gaat. Ga je direct binnen een half uur eten na je inname, ook dan werkt de G sterker. Geloof me, heb hier heel veel ervaring mee, en dit is echt zo.

Ook als je wel hebt gegeten, uitkijken, Ja, je kan meer hebben, en je hebt ook meer nodig om het echt te voelen. Maar ga niet overdrijven, voor je het weet 'slaap' je weer voor anderhalf a 2 uur, wat erg gevaarlijk is met een volle maag (stikken in je kots bv).

Voor de rest, have fun uiteraard!! G is een drugs die je overal kan nemen zonder dat het teveel invloed heeft op je leven (dat is ook het gevaarlijke uiteraard). Het geeft geen kater, en je kan er maar op door blijven gaan. Voor G geldt letterlijk (nogmaals, zoals voor zoveel drugs, maar voor G al helemaal) geniet, maar doe het met mate! :)

GHB is overigens absoluut een lichaams-eigenstof. Het komt voornamelijk voor in de spieren en hersenen. Waarom is nog niet helemaal duidelijk. Dit is ook de reden waarom het zo snel werkt, en waarom het lichaam er zo snel afhankelijk van wordt.
Formshift
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: do feb 06, 2014 2:11 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » vr feb 07, 2014 5:38 pm

Of je zorgt gewoon dat je niet out gaat... Ik snap het fucking probleem niet...

Ik neem gewoon 5 à 6ml elke 2 uur (enkel op feestjes!). Nooit problemen mee gehad. Wel twee keer moeten kotsen maar dat was icm met een aantal biertjes en dat ben ik ondertussen ook wel afgeleerd.

Formshift schreef:Nooit eerder dan anderhalf uur je volgende nemen. Liever om de 2 uur om snelle afhankelijkheid te voorkomen.

Als je dagelijks G gebruikt raak je verslaafd. Of je nou 10 of 20 dosissen op een dag pakt. Je moet doordeweeks gewoon geen G gebruiken. Eigenlijk niet eens ieder weekend.
Laatst bijgewerkt door Piotr op vr feb 07, 2014 5:46 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Formshift » vr feb 07, 2014 5:45 pm

Zorg dat je niet out gaat??? Is erg makkelijk gezegd hoor. Sinds ik het zelf maak weet ik altijd precies hoe sterk het is, maar dan nog zoals ik al zei is het afhankelijk van hoeveel eten op je maag zit.

Het probleem is, King, dat je GHB moeilijk kan doseren, en het gewoon erg afhankelijk is van hoeveel voeding, en hoeveel slaap je hebt. Ik doe dit al zo lang, en zoveel... ik kan je gerust zeggen dat ik hier veel ervaring mee heb... ups en downs helaas.

En met meerdere drugs... denk nu zo'n 15 jaar. Elke drugs kan je op gevoel nemen imo. GHB niet!!
Formshift
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: do feb 06, 2014 2:11 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » vr feb 07, 2014 5:48 pm

Ik weet niet of dit bij GHB-verslaafde anders is, maar of ik heb gegeten, een lege maag heb of een nacht heb doorgehaald. Ik ben nog nooit out gegaan.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Formshift » vr feb 07, 2014 5:50 pm

Formshift schreef:Nooit eerder dan anderhalf uur je volgende nemen. Liever om de 2 uur om snelle afhankelijkheid te voorkomen.


King schreef:Als je dagelijks G gebruikt raak je verslaafd. Of je nou 10 of 20 dosissen op een dag pakt. Je moet doordeweeks gewoon geen G gebruiken. Eigenlijk niet eens ieder weekend.


Tuurlijk is dat zo, maar het probleem is dat je er makkelijk toch aan gaat. Ik ben verslavingsgevoelig en als ik het zie liggen, dan krijg ik trek. Wil anderen er gewoon op wijzen hoe gevaarlijk het is als je hier verslaafd aan bent. Het is geen pretje!! Heb liggen janken van dat spul, hartkloppingen gehad en naar het ziekenhuis gegaan omdat ik dacht dat ik hartproblemen had etc... Het is heerlijk spul, zolang je er maar goed mee omgaat. En ik geef toe dat ik dat niet altijd doe! Maar ik weet dat anderen die neiging ook zouden kunnen krijgen, dus tegen die mensen, pas alsjeblieft op!
Laatst bijgewerkt door Formshift op vr feb 07, 2014 5:52 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Formshift
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: do feb 06, 2014 2:11 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Formshift » vr feb 07, 2014 5:51 pm

King schreef:Ik weet niet of dit bij GHB-verslaafde anders is, maar of ik heb gegeten, een lege maag heb of een nacht heb doorgehaald. Ik ben nog nooit out gegaan.


Dit zou te maken kunnen hebben met veel te weinig slaap, en verslaving uiteraard. Wat wel zo is, is dat je het veel meer voelt met een lege maag. Nog nooit ervaren?

Wat ook zo zou kunnen zijn is dat je een stuk zwaarder bent dan ik. Ik ben 68 kilo, erg licht dus. Dus ik ga ook sneller out denk ik...

Ik kan 5ml hebben normaal, maar er zijn situaties (weinig slaap en eten) waarop ik op 2.2 al out kan gaan helaas... Allemaal van dezelfde (eigen gemaakte) batch...
Laatst bijgewerkt door Formshift op vr feb 07, 2014 5:57 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Formshift
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: do feb 06, 2014 2:11 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Perry » vr feb 07, 2014 5:55 pm

Formshift is slachtoffer. Hij kan er niets aan doen, snap dat King...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » vr feb 07, 2014 6:02 pm

Formshift schreef:Ik kan 5ml hebben normaal, maar er zijn situaties (weinig slaap en eten) waarop ik op 2.2 al out kan gaan helaas... Allemaal van dezelfde (eigen gemaakte) batch...

Ik heb ongeveer hetzelfde gewicht dus daar zal het niet aan liggen. Ik ben me wel bewust van het feit dat het effect afhankelijk is van de inhoud van je maag, maar dit is me echter nooit opgevallen. Maar dit vind ik wel heel extreem. Op 5 à 6ml ga ik lekker, op 7ml is het me wat teveel van het goede en op 8ml zou ik waarschijnlijk gaan overgeven en dan is de pret wel voorbij. Dus ik neem dan eigenlijk ook nooit meer dan 6ml. Ongeacht de situatie is dit dan ook nog nooit fout gegaan.

Maar met dat slaaptekort kan ik me op zich wel iets bij inbeelden. De enige keer dat ik een nacht had doorgehaald en vervolgens door ben gegaan met GHB (en zo'n 5 blikken desperado) liep ook uit tot overgeven en vroegtijdig mijn bed opzoeken.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Formshift » vr feb 07, 2014 9:39 pm

King schreef:
Formshift schreef:Ik kan 5ml hebben normaal, maar er zijn situaties (weinig slaap en eten) waarop ik op 2.2 al out kan gaan helaas... Allemaal van dezelfde (eigen gemaakte) batch...
Maar dit vind ik wel heel extreem. Op 5 à 6ml ga ik lekker, op 7ml is het me wat teveel van het goede en op 8ml zou ik waarschijnlijk gaan overgeven en dan is de pret wel voorbij. Dus ik neem dan eigenlijk ook nooit meer dan 6ml. Ongeacht de situatie is dit dan ook nog nooit fout gegaan.

Maar met dat slaaptekort kan ik me op zich wel iets bij inbeelden. De enige keer dat ik een nacht had doorgehaald en vervolgens door ben gegaan met GHB (en zo'n 5 blikken desperado) liep ook uit tot overgeven en vroegtijdig mijn bed opzoeken.


Het is ook best extreem. Let wel dat ik met een nacht doorgaan bedoel zonder andere drugs uiteraard. Als ik coke, pep op xtc op heb, kan ik ook wel veel meer hebben. Heb ik alleen G op, en een hele nacht wakker, en niets op mijn maag, dan ga ik out van 2.5 ml ongeveer.
Formshift
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: do feb 06, 2014 2:11 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » za feb 08, 2014 2:24 am

De nacht die ik had doorgehaald was ook gewoon op G. Ik haat pep. :mad:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Perry » za feb 08, 2014 2:32 am

King schreef:Ik haat pep. :mad:

Klootzak. Sterf.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » za feb 08, 2014 1:41 pm

JongGeleerd schreef:
King schreef:Ik haat pep. :mad:

Klootzak. Sterf.


:lol: :lol:

Het heeft voor mij meer nadelen dan voordelen...
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Formshift » za feb 08, 2014 4:40 pm

Pep blijf ik soms 3 dagen wakker van (erg sterk spul kan ik aan komen)... dus doe het niet veel meer! Ben nu 31 dus werkt erg goed bij mij...

Maar, ander topic... ;)
Formshift
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: do feb 06, 2014 2:11 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » zo feb 09, 2014 1:04 pm

L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Formshift » zo feb 09, 2014 3:51 pm

Mijn verslaving behandelen met bacoven ervaringen

ghb/verslaving-ghb-behandelen-met-baclofen-t8587.html

Voor de verlaafden onder ons...
Formshift
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: do feb 06, 2014 2:11 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Winehouse » vr maart 21, 2014 8:13 am

GHB is lekker, dat lijkt me duidelijk. Alleen het heeft veel nadelen. Je raakt er erg snel aan gewend en dan is het effect minder, behalve als je pas weer genomen heb. Als je er een nachtje mee door ga functioneer je nog wel maar na 2 dagen kan ik niet meer goed nadenken en loop ik als een dwaas rond. Dan is het eigenlijk niet leuk meer. Ook heb ik het gevoel dat je lichaam het erna mist en dat dit redelijk lang duurt. Hiermee bedoel ik dat het niet een kater is zoals met alcohol maar een soort ´strak´ staan op een niet lekkere manier en moeilijk kunnen slapen. Moeilijk goedje, ook met doseren en met remmingen. Vooral als je lang door gebruikt wordt je overmoedig en vind je jezelf heel erg grappig, terwijl je voor anderen irritant ben omdat je OF een lulkick heb (net G op' of ineens heel onzeker gevoel krijg over alles. Het MOETEN innemen op die momenten is echt niet leuk meer
who whants to help mother with mothers little helpers?
Avatar gebruiker
Winehouse
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 410
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 8:27 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor ge0ks » di apr 08, 2014 9:10 am

Winehouse schreef:GHB is lekker, dat lijkt me duidelijk. Alleen het heeft veel nadelen. Je raakt er erg snel aan gewend en dan is het effect minder, behalve als je pas weer genomen heb. Als je er een nachtje mee door ga functioneer je nog wel maar na 2 dagen kan ik niet meer goed nadenken en loop ik als een dwaas rond. Dan is het eigenlijk niet leuk meer. Ook heb ik het gevoel dat je lichaam het erna mist en dat dit redelijk lang duurt. Hiermee bedoel ik dat het niet een kater is zoals met alcohol maar een soort ´strak´ staan op een niet lekkere manier en moeilijk kunnen slapen. Moeilijk goedje, ook met doseren en met remmingen. Vooral als je lang door gebruikt wordt je overmoedig en vind je jezelf heel erg grappig, terwijl je voor anderen irritant ben omdat je OF een lulkick heb (net G op' of ineens heel onzeker gevoel krijg over alles. Het MOETEN innemen op die momenten is echt niet leuk meer
+1
ge0ks
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: di feb 22, 2011 3:42 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Ted Bundy » wo apr 09, 2014 2:19 am

Gwon kut.
Prototype schreef:
Ted Bundy schreef:
Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Avatar gebruiker
Ted Bundy
Donateur
Offline
 
Posts: 1912
Geregistreerd: vr jan 10, 2014 9:50 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Bonke » wo apr 09, 2014 6:35 pm

Ted Bundy schreef:Gwun kot.
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor gaketpepga » vr apr 11, 2014 12:35 pm

Piotr schreef:De nacht die ik had doorgehaald was ook gewoon op G. Ik haat pep. :mad:


ga maar lkkr haten op pep, tot je keer bijna out gaat in public, dan hoop ik voor je dat je pep in je broekzak hebt zitten. :wave:

ghb vind ik zeker chil spul, alleen veel mensen raken er in verdwaald. :kleuter:
gaketpepga
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: ma maart 03, 2014 8:03 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor gaketpepga » vr apr 11, 2014 12:38 pm

Winehouse schreef:GHB is lekker, dat lijkt me duidelijk. Alleen het heeft veel nadelen. Je raakt er erg snel aan gewend en dan is het effect minder, behalve als je pas weer genomen heb. Als je er een nachtje mee door ga functioneer je nog wel maar na 2 dagen kan ik niet meer goed nadenken en loop ik als een dwaas rond. Dan is het eigenlijk niet leuk meer. Ook heb ik het gevoel dat je lichaam het erna mist en dat dit redelijk lang duurt. Hiermee bedoel ik dat het niet een kater is zoals met alcohol maar een soort ´strak´ staan op een niet lekkere manier en moeilijk kunnen slapen. Moeilijk goedje, ook met doseren en met remmingen. Vooral als je lang door gebruikt wordt je overmoedig en vind je jezelf heel erg grappig, terwijl je voor anderen irritant ben omdat je OF een lulkick heb (net G op' of ineens heel onzeker gevoel krijg over alles. Het MOETEN innemen op die momenten is echt niet leuk meer


*Ook heb ik het gevoel dat je lichaam het erna mist en dat dit redelijk lang duurt. Hiermee bedoel ik dat het niet een kater is zoals met alcohol maar een soort ´strak´ staan op een niet lekkere manier en moeilijk kunnen slapen*

ben het met je eens. ik raad je aan op zo'n moment veel te blowen dan val je zeker inslaap.
gaketpepga
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: ma maart 03, 2014 8:03 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Frissa » vr apr 11, 2014 12:38 pm

gaketpepga schreef:ga maar lkkr haten op pep, tot je keer bijna out gaat in public, dan hoop ik voor je dat je pep in je broekzak hebt zitten. :wave:

:rock:
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » vr apr 11, 2014 1:18 pm

gaketpepga schreef:
Piotr schreef:De nacht die ik had doorgehaald was ook gewoon op G. Ik haat pep. :mad:

ga maar lkkr haten op pep, tot je keer bijna out gaat in public, dan hoop ik voor je dat je pep in je broekzak hebt zitten. :wave:

ghb vind ik zeker chil spul, alleen veel mensen raken er in verdwaald. :kleuter:


Dit vind ik toch wel zo jammer dat ik dat idd niet heb gedaan. De malen dat het (bijna) fout ging op G (kotsen, etc), heb ik nooit gedacht om een puntje pep te nemen, terwijl mijn vrienden het op feestjes vrijwel altijd op zak hebben. Ik vergeet simpelweg dat het me kan helpen, het had toch wel een aantal kutmomentjes kunnen voorkomen...

Verder ben ik nog steeds van mening dat out-gaan iets is voor mensen die niet nadenken.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Frissa » vr apr 11, 2014 1:43 pm

Piotr schreef:Verder ben ik nog steeds van mening dat out-gaan iets is voor mensen die niet nadenken.


behalve als het ongewild is natuurlijk
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner