door Moonlight Fanatic » za maart 21, 2015 1:34 am
Je hebt er wel een 'afkick' of 'down' van. Een kater kan je het niet echt noemen, maar ik voelde de verborgen dip bij uitwerking. Ik voel goed, drugs houdt je voor de gek. Vandaar geen Sos meer voor mij, verdoofd mijn mogelijkheid tot 'voelen.' (Aha, dit is dat, hier bol ik uit maar weet dat je nog terug komt, ik voel het, mijn karakter veranderd niet, ik ben soms nog altijd prikkelbaar, al is de reactie veel heviger) pep red-
Na vier keer voelde ik een kleine 'down' van de GHB. Hij laat je uitademen en ineen zakken. Zo erg was het niet bij mij, maar ik wist genoeg. Weg met die gootsteenontstopper. Deze drug moesten ze net als de 'fruitmachines' (slots) van de markt halen. De jeugd geraakt eraan verslaafd. Jonge adolescenten zijn van nature wat onzeker, GHB neemt dit weg. Zeer, zeer, slecht, je kan niet doorontwikkelen. Enneuh, waarom gebruikers hun gebruik naar eigen zeggen onder controle hebben maar 'plots' niet meer terug kunnen heeft niets met lichamelijke afhankelijkheid te maken en psychische die niet aanwezig zou zijn. Na vier keer gebruik, voelde ik de psychishe 'aantrekkingskracht.' (niet afhankelijkheid)
Deze was vrij sterk, dipje? Saaie dag? Sleur? Winkelen tussen oude muffe mensen?...
Potje! Ik durf gerust stellen dat voordat je 'gevangen' bent, je minstens zes maanden vooraf een zeer sterke psychische afhankelijkheid met je meedraagt. Ja, dit is de goedkope heroïne van de kraakpand-eigenaar. (glorieuze titel, snel een initialen-tag op alles wat verticaal is spuiten) De GHB bezit één eigenschap die hero niet heeft, het zijn de kleine lettertjes: of je nu een fles gootsteenontstopper in één keer leeg drinkt of met kleine nipjes verspreidt over de jaren, de uitkomst is hetzelfde. "welke idioot is zo dom om mij -waarbij de gedoseerde vergiftiging- je een 'lijmsnuivend-achtige' hersenbeschadiging bezorgd en in al zijn onvolwassenheid stoer durft te zeggen: Fuck it, gaan."
Vuile, smerige, kinder-dodende drug. Overigens, mijn tripreport komt er nog aan. Ik kan je alvast vertellen dat ik dit een half uur heb staan roepen: 'Whoooow, wat neig! Neig! Whooooow, Kijk, het sneeuwt precies op de daken, dit is de 'coolste' drug ooit, neig.'
Ja, cooler dan mdma in mijn opinie. Blijf er hierdoor van weg. Gezongen hebben we ook, wij waren werkelijk twee debielen. Op het midden van het trottoir wilde ik een reconstructie houden over hoe ik 's avonds een langwerpige bloemenbak van een vensterbank had meegenomen om thuis als versiering te gebruiken. Op dat trottoir, was een drama aan de gang, politie stond buiten, een deur geopend. (vrouw, man) Mijn eerste reactie was natuurlijk van over te steken maar mijn instinct hield me tegen, ik was te kort bij. Met zelfverzekerde pas liep ik de politie voorbij (bloemenbak horizontaal aan de andere kant) en zei: 'goedenavond.' Ik voelde me toch het heertje. -Maar om dit overdag voor je vriend te reconstrueren... Ik weet niet... In de broodjeszaak? "Whooooow, Davyyyy, zie die lampen, whooooow! Ik zat er echt als een snotneus naar te wijzen. Het was ook wat, een stuk of zestig laaghangende halogeen-spotjes. Hij lachen, omringende mensen denken dat ik een volwassene was met het verstand van een drie-jarige. (vervolgens beseffen hoe je overkomt legt je in een deuk) Een camionette van twee bouwvakkers passeren die aan het uitladen zijn... Zingen: (en lachen) Tzijn zotten die werken, tzijn zotten die werken... En blijven zingen hé. Die gezichten man, hahahaha! (hoort eigenlijk bij tripreport) Maareuh, is psychisch wel verslavend, en snel, en zwaar. Blijf hiervan weg! Voor je eigen waardigheid, en wees geen Popeye die spinash nodig heeft om sterk te zijn. Je groeit, daarbij wordt je sterk. (maximale leeftijd: 24)
-edit- Bovendien, ik kan niet doseren, ik ken mezelf hierin. Ik voelde de GHB goed, maar weet dat ergens een grens is die je het niet meer laat voelen. Ik neem dat risico niet. By the way, ik heb gehoord dat bezit van GHB poging is tot moord of doodslag? Kan iemand dit wat toelichten en wat houdt dat zoal in? Alsof ik een mens zijn been aan flarden schiet met een shotgun? Is volgens mij ook poging tot moord.
Laatst bijgewerkt door
Moonlight Fanatic op za maart 21, 2015 1:52 am, in totaal 3 keer bewerkt.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension