Ik heb het idee dat GHb en benzo's nog dommer is dan GHb en alcohol..Ano schreef:pak er eens pep of eti bij
Ja klopt zo heb ik het ook altijd geleerd op cursussen middelengebruik enzo (gevolgd voor mijn werk)snuifduif schreef:straatmadelief schreef:Inderdaad je hebt er geen katers van, maar wat me de laatste tijd steeds meer stoort is dat ik na een avondje ghb midden in de nacht wakker word, de ghb is dan uitgewerkt en ik lig soms een paar uur onrustig in mn bed daardoor. De volgende dag ben ik dan vaak toch wel moe op mn werk, dus zelfs ghb is niet altijd helemaal katerloos.
Van wat ik ervan heb begrepen is dat een 'rebound'
Ik dacht dat het te maken heeft met dat je dopamine release wordt tegen gehouden door de ghb, en hierna komt er meer dan normaal vrij. Maar weet het niet meer zeker
tonic1 schreef:Tsja de verslaving van GHB , zelf maar weer eens op de proef genomen.
gehele werkweek ma t/m vr
Schema
08:00 4 ml
10:00 2 ml
12:00 2 ml
Ik ging als een raket veel schik gehad op het werk , collega's stonden te kijken van prestaties. s'avonds gewoon goed slapen
maar na werkweek direct gestopt ,zaterdag niks en tot nu toe ook niks , dusja hoe bont moet je het maken om echt verslaafd te worden.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:tonic1 schreef:Tsja de verslaving van GHB , zelf maar weer eens op de proef genomen.
gehele werkweek ma t/m vr
Schema
08:00 4 ml
10:00 2 ml
12:00 2 ml
Ik ging als een raket veel schik gehad op het werk , collega's stonden te kijken van prestaties. s'avonds gewoon goed slapen
maar na werkweek direct gestopt ,zaterdag niks en tot nu toe ook niks , dusja hoe bont moet je het maken om echt verslaafd te worden.
Ga zo door man, echt niet verslaafd.
straatmadelief schreef:Nog een vraagje trouwens, als mensen het voor het eerst willen nemen, zijn er richtlijnen voor aantal ml? Ik heb geen idee wat ik ze dan moet geven, wat er laatst in resulteerde dat alleen de hele lichte van de drie iets gevoeld heeft omdat het dus te weinig was.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Ano schreef:daar ben ik ook niet over uit, maar heb wel veel te veel gbl staan hier
Albert Einstein schreef:
Maurits schreef:Ano schreef:daar ben ik ook niet over uit, maar heb wel veel te veel gbl staan hier
Ik kom woensdagavond wel even langs, ben toch in de buurt...
Ano schreef:Maurits schreef:Ano schreef:daar ben ik ook niet over uit, maar heb wel veel te veel gbl staan hier
Ik kom woensdagavond wel even langs, ben toch in de buurt...
valt dit onder dealen?
Albert Einstein schreef:
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Dit soort grapjes hebben je wel vaker warns opgeleverd, maar ben het banhammeren enzo even beu nu.
OT:
Lekker spul, komt veel te onschuldig op me over en dus erg verradelijk.
Albert Einstein schreef:
straatmadelief schreef:Ik had een dopje genomen van GHB die ik twee of drie keer eerder gebruikt had, zelfs 5 ml minder! dan mijn gebruikelijke dosis (4,2) omdat deze GHB misschien net wat sterker was.
JongGeleerd schreef:Slechte synthese zorgt ervoor dat het langzaam terug omzet naar GBL als ik mij niet vergis.
JongGeleerd schreef:Ja, maar de dosis is wel de helft, dus dit zou het out gaan kunnen verklaren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten