Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wat vind jij van GHB ?

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Frissa » vr apr 11, 2014 1:52 pm

haha ja het staat er dom ik bedoelde als het ongewild in je glas wordt gedaan en je out gaat
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » vr apr 11, 2014 2:02 pm

Jij moet nog veel leren. Flunitrazepam wordt voornamelijk gebruikt als date-rape drug. Het is een fabeltje dat GHB hiervoor wordt gebruikt. Om out te gaan heb je toch vrij veel GHB nodig, zelfs als men alcohol op heeft. Iedereen proeft wel of er enkele grammen zout zijn toegevoegd aan zijn/haar drankje.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Frissa » vr apr 11, 2014 2:16 pm

:#:
ben jij wel al eens echt dronken geweest ?

oh ja ik gebruik geen ghb dus moet ik idd nog veel over leren
pep :love: ja zij houd van mij :love:
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor ParadijsVogel » vr apr 11, 2014 2:23 pm

GHB in je drank proef je wel, zelfs als je helemaal de weg kwijt bent en je niet meer weet wat onder of boven is.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Perry » vr apr 11, 2014 2:26 pm

Misschien niet of te laat in tequila? :)
Anyway, ik heb 1 voorval gehad dat een vriend het grappig vond mij een slok red bull met GHB te laten nemen.
Je proeft het direct inderdaad.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor ParadijsVogel » vr apr 11, 2014 2:27 pm

Als je al aan de tequila shots zit, maakt die GHB ook niet meer uit. Out ga je toch wel op tequila-avondjes.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Kockar » vr apr 11, 2014 2:28 pm

:mrgreen:
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Frissa » vr apr 11, 2014 2:30 pm

is het dan echt een fabeltje dat ze ghb in je drankje gooien?
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » vr apr 11, 2014 2:37 pm

Jep.

Ik weet niet hoeveel flunitrazepam je nodig hebt, maar het is een van de sterkste benzo's met een gemiddelde dosis van 1mg. Al zit er >10mg in proef je het nog niet. Verder zijn date-rapes niet echt mijn specialiteit. Jammer dat Klimtox zich niet meer op het forum bevindt, hij zou je meer info kunnen geven! :beer:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Frissa » vr apr 11, 2014 2:45 pm

haha jah ik heb zelf fluni 2mg gewoon om te slapen maar nog 1vraagje word het dan gewoon verpulverd of heb je het ook vloeibaar?
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » vr apr 11, 2014 2:51 pm

Ik heb je toch niet op ideeën gebracht hè?! :lol:

Als je benzo's oplost in water heb je een vloeibare oplossing. Weet niet of het bindmiddel ook oplost maar dit kan er vervolgens uit gefiltreerd worden, denk ik.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Frissa » vr apr 11, 2014 2:54 pm

haha :lol:
nee nee heb gewoon altijd gedacht dat ze ghb door meisjes hun drank flikkerde
bedankt voor de info :)
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » vr apr 11, 2014 2:54 pm

Ik heb je IP-adres al doorgegeven aan de politie :wave:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Frissa » vr apr 11, 2014 3:13 pm

ooh nee automatische zelfvernietiging in actie gezet

al mijn pilletjes zijn gewettigd en voor eigen gebruik :)

buiten speed,een alchol verslaafde hond en een proper huis verslaafd meisje zullen ze niet veel vinden :woeh:
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor gaketpepga » vr apr 11, 2014 3:43 pm

Piotr schreef:
gaketpepga schreef:
Piotr schreef:De nacht die ik had doorgehaald was ook gewoon op G. Ik haat pep. :mad:

ga maar lkkr haten op pep, tot je keer bijna out gaat in public, dan hoop ik voor je dat je pep in je broekzak hebt zitten. :wave:

ghb vind ik zeker chil spul, alleen veel mensen raken er in verdwaald. :kleuter:


Dit vind ik toch wel zo jammer dat ik dat idd niet heb gedaan. De malen dat het (bijna) fout ging op G (kotsen, etc), heb ik nooit gedacht om een puntje pep te nemen, terwijl mijn vrienden het op feestjes vrijwel altijd op zak hebben. Ik vergeet simpelweg dat het me kan helpen, het had toch wel een aantal kutmomentjes kunnen voorkomen...

Verder ben ik nog steeds van mening dat out-gaan iets is voor mensen die niet nadenken.


Zonder speed kan wel. Alleen ik doseer dan niet hoger dan 2,5ml. Met speed erbij 5ml. Maar ik vind dat als je geen speed hebt je moet opassen of gewoon niet doen. Tenzij je weet wat je doet en het kan handelen als het ff intens word
gaketpepga
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: ma maart 03, 2014 8:03 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » vr apr 11, 2014 4:18 pm

gaketpepga schreef:Zonder speed kan wel. Alleen ik doseer dan niet hoger dan 2,5ml. Met speed erbij 5ml. Maar ik vind dat als je geen speed hebt je moet opassen of gewoon niet doen. Tenzij je weet wat je doet en het kan handelen als het ff intens word


Je hebt geen speed nodig om G te gebruiken, ik heb het ook nog nooit gecombineerd. Echter zeg ik wel dat het handig zou zijn voor ALS het (bijna) fout gaat.

Maar dat 'handelen' als het ff intens wordt, is natuurlijk bullshit. Je moet gewoon opletten hoeveel je pakt, ongeacht of je uppers in je lichaam hebt of niet. Daarom zou ik ook niet zo snel mijn dosis sterk verhogen als ik een keer pep & g zou combineren, misschien één milliliter extra.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » vr apr 11, 2014 5:08 pm

Volgens mij zijn alle benzo's polaire substanties, wat zou betekenen dat ze waarschijnlijk allemaal in water (of evt. ethanol) kunnen oplossen. Dat ze echt allemaal polair zijn kan ik niet met zekerheid zeggen, maar ik dacht van wel.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Perry » vr apr 11, 2014 5:32 pm

"In tegenstelling tot andere benzodiazepines zoals diazepam en lorazepam is midazolam wateroplosbaar doordat de imidazol ring open is bij een pH onder de 4."

De meeste benzo's zijn juist niet in water oplosbaar, was geloof ik ook een RC benzo die het wel was.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Einstein » vr apr 11, 2014 5:39 pm

Benzodiazepines zijn normaal gesproken erg apolair en lossen dus niet best op in water :woeh:
Midazolam is inderdaad een uitzondering doordat het een bepaalde omkeerbare chemische reactie kan ondergaan.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Prototype » vr apr 11, 2014 5:41 pm

Einstein schreef:Benzodiazepines zijn normaal gesproken erg apolair en lossen dus niet best op in water :woeh:
Midazolam is inderdaad een uitzondering doordat het een bepaalde omkeerbare chemische reactie kan ondergaan.

En flunitrazepam?
Het komt toch wel is voor dat mensen dat in hun drinken krijgen?
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » vr apr 11, 2014 5:46 pm

JongGeleerd schreef:"In tegenstelling tot andere benzodiazepines zoals diazepam en lorazepam is midazolam wateroplosbaar doordat de imidazol ring open is bij een pH onder de 4."

De meeste benzo's zijn juist niet in water oplosbaar, was geloof ik ook een RC benzo die het wel was.


Dan zit ik inderdaad fout. Vond het al raar toen ik de structuren zat te bekijken. Maar die rc-benzo is etizolam. Daar heb ik dus een oplossing van staan in strohrum80 (ethanol).

Kan iemand mij dan uitleggen waarom etizolam wel polair is? Polariteiten bepalen is nooit mijn sterkste kant geweest....
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Perry » vr apr 11, 2014 5:54 pm

Piotr schreef:
JongGeleerd schreef:"In tegenstelling tot andere benzodiazepines zoals diazepam en lorazepam is midazolam wateroplosbaar doordat de imidazol ring open is bij een pH onder de 4."

De meeste benzo's zijn juist niet in water oplosbaar, was geloof ik ook een RC benzo die het wel was.

Kan iemand mij dan uitleggen waarom etizolam wel polair is? Polariteiten bepalen is nooit mijn sterkste kant geweest....


Dat is bij een groot molecuul als deze erg veel werk.
Het heeft te maken met de mogelijkheid tot het maken van waterstofbruggen en met het wel of niet samenvallen van de lading.
Ik zit hier nu niet meer genoeg in om je een gedetailleerd antwoord te geven eerlijk gezegd.
Over een jaartje kan ik 't weer helemaal goed uitleggen.
Heb me vanmiddag officieel voor Scheikunde ingeschreven.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Einstein » vr apr 11, 2014 6:27 pm

JongGeleerd schreef:Dat is bij een groot molecuul als deze erg veel werk.

Dat valt wel mee. Als een molecuul ten opzichte van de molecuulgrootte veel zuurstofatomen (O), stikstofatomen (N) of ladingen bevat (of eventueel nog andere atomen zoals F, Cl, Br) kan je er donder op zeggen dat het polair spul is. Voor de rest is het een kwestie van fingerspitzengefühl :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Aebi » za apr 12, 2014 7:41 pm

Dit is toch niet het topic over ''welke benzo moet ik gebruiken om meisjes te misbruiken?''?
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Dopamientje » zo apr 13, 2014 7:34 am

Aebi schreef:Dit is toch niet het topic over ''welke benzo moet ik gebruiken om meisjes te misbruiken?''?

Flunitrazepam, duhhhh.

Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Moonshine08 » do apr 24, 2014 9:55 pm

Piotr schreef:
gaketpepga schreef:Zonder speed kan wel. Alleen ik doseer dan niet hoger dan 2,5ml. Met speed erbij 5ml. Maar ik vind dat als je geen speed hebt je moet opassen of gewoon niet doen. Tenzij je weet wat je doet en het kan handelen als het ff intens word


Je hebt geen speed nodig om G te gebruiken, ik heb het ook nog nooit gecombineerd. Echter zeg ik wel dat het handig zou zijn voor ALS het (bijna) fout gaat.

Maar dat 'handelen' als het ff intens wordt, is natuurlijk bullshit. Je moet gewoon opletten hoeveel je pakt, ongeacht of je uppers in je lichaam hebt of niet. Daarom zou ik ook niet zo snel mijn dosis sterk verhogen als ik een keer pep & g zou combineren, misschien één milliliter extra.


'Nodig' is misschien wat overdreven. Maar zonder een amtetamine-achtige stof vind ik G echt niks aan. Ik word suf, misselijk en kak compleet in en met een beetje pech :puke:

3 keer geprobeerd en elke keer weer een suffe avond, te vroeg slapen en uiteraard na een paar uur klaar wakker. Niet mijn ding.

G is erg leuk maar voor mij alleen nog maar na een feestje met mensen die ik erg dichtbij me staan. Hoe goed je ook doseert en rekening houdt met de tijd het kan altijd voorkomen dat het niet lekker valt en dan lig je er vaak best vreemd bij. Leuk om te zien maar wel alleen onder mensen met wie je een goede relatie hebt.

Als ik alleen met mijn vriendin ben tegenwoordig toch ook voldoende maat houden. Als je echt compleet van het pad af bent resulteert dat vaak in een gefrustreerde partner die op je ligt te wachten in bed :mrgreen:
Avatar gebruiker
Moonshine08
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: wo dec 18, 2013 7:10 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » vr apr 25, 2014 12:33 pm

Moonshine08 schreef:'Nodig' is misschien wat overdreven. Maar zonder een amtetamine-achtige stof vind ik G echt niks aan. Ik word suf, misselijk en kak compleet in en met een beetje pech :puke:

3 keer geprobeerd en elke keer weer een suffe avond, te vroeg slapen en uiteraard na een paar uur klaar wakker. Niet mijn ding.

Hoe goed je ook doseert en rekening houdt met de tijd het kan altijd voorkomen dat het niet lekker valt en dan lig je er vaak best vreemd bij.


Met een beetje pech kotsen? Dat heb je helemaal zelf in de hand hoor, dat is je eigen schuld, niet die van de GHB. Ik ken het zelf ook, maar als het gebeurd voel ik me echt een randebiel dat ik het heb laten gebeuren. Als je suf en misselijk wordt pak je denk ik gewoon teveel. Op een gewone dosis G voel ik me opgewekt, fit en helder. Ik weet niet hoeveel milliliter je normaal neemt, maar neem eens 0.5-1ml minder, re-dose pas na 2 à 3 uur en kijk dan of het wat is. Meten = weten.

Het is bij mij nog nooit fout gegaan met 5ml elke 2 uur. Ik vind het vreemd dat je zegt dat het af en toe niet lekker valt, dat herken ik dus totaal niet... De enige keren dat het bij mij minder lekker ging is dat ik gewoon te snel een extra dosis nam of al enkele biertjes op had.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Hassan » vr apr 25, 2014 4:18 pm

Ik vind GHB liev :wub:


nee, op zijn tijd is het wel een keertje lekker maar bij te veel gebruik in korte tijd vind ik het gewoon kut worden.
Hassan
Offline
 

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor snuifduif » za apr 26, 2014 12:40 am

Als het niet oplost in water moet je het oplossen in alcohol, en vervolgens deze oplossing bij het water gooien. Zo werkt het iig met diverse indicator oplossingen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Poseidon » di apr 29, 2014 3:25 pm

Voor mij ov3rbodig mAtreaal maar enjoy it als je er mee om kan gaan.

Waarschijnlijk zou ik er ook znel aan sterven door overdozering.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast

Royal Queen Seeds banner