Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Piotr schreef:gaketpepga schreef:Piotr schreef:De nacht die ik had doorgehaald was ook gewoon op G. Ik haat pep.
ga maar lkkr haten op pep, tot je keer bijna out gaat in public, dan hoop ik voor je dat je pep in je broekzak hebt zitten.
ghb vind ik zeker chil spul, alleen veel mensen raken er in verdwaald.
Dit vind ik toch wel zo jammer dat ik dat idd niet heb gedaan. De malen dat het (bijna) fout ging op G (kotsen, etc), heb ik nooit gedacht om een puntje pep te nemen, terwijl mijn vrienden het op feestjes vrijwel altijd op zak hebben. Ik vergeet simpelweg dat het me kan helpen, het had toch wel een aantal kutmomentjes kunnen voorkomen...
Verder ben ik nog steeds van mening dat out-gaan iets is voor mensen die niet nadenken.
gaketpepga schreef:Zonder speed kan wel. Alleen ik doseer dan niet hoger dan 2,5ml. Met speed erbij 5ml. Maar ik vind dat als je geen speed hebt je moet opassen of gewoon niet doen. Tenzij je weet wat je doet en het kan handelen als het ff intens word
Einstein schreef:Benzodiazepines zijn normaal gesproken erg apolair en lossen dus niet best op in water
Midazolam is inderdaad een uitzondering doordat het een bepaalde omkeerbare chemische reactie kan ondergaan.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
JongGeleerd schreef:"In tegenstelling tot andere benzodiazepines zoals diazepam en lorazepam is midazolam wateroplosbaar doordat de imidazol ring open is bij een pH onder de 4."
De meeste benzo's zijn juist niet in water oplosbaar, was geloof ik ook een RC benzo die het wel was.
Piotr schreef:JongGeleerd schreef:"In tegenstelling tot andere benzodiazepines zoals diazepam en lorazepam is midazolam wateroplosbaar doordat de imidazol ring open is bij een pH onder de 4."
De meeste benzo's zijn juist niet in water oplosbaar, was geloof ik ook een RC benzo die het wel was.
Kan iemand mij dan uitleggen waarom etizolam wel polair is? Polariteiten bepalen is nooit mijn sterkste kant geweest....
JongGeleerd schreef:Dat is bij een groot molecuul als deze erg veel werk.
Aebi schreef:Dit is toch niet het topic over ''welke benzo moet ik gebruiken om meisjes te misbruiken?''?
Piotr schreef:gaketpepga schreef:Zonder speed kan wel. Alleen ik doseer dan niet hoger dan 2,5ml. Met speed erbij 5ml. Maar ik vind dat als je geen speed hebt je moet opassen of gewoon niet doen. Tenzij je weet wat je doet en het kan handelen als het ff intens word
Je hebt geen speed nodig om G te gebruiken, ik heb het ook nog nooit gecombineerd. Echter zeg ik wel dat het handig zou zijn voor ALS het (bijna) fout gaat.
Maar dat 'handelen' als het ff intens wordt, is natuurlijk bullshit. Je moet gewoon opletten hoeveel je pakt, ongeacht of je uppers in je lichaam hebt of niet. Daarom zou ik ook niet zo snel mijn dosis sterk verhogen als ik een keer pep & g zou combineren, misschien één milliliter extra.
Moonshine08 schreef:'Nodig' is misschien wat overdreven. Maar zonder een amtetamine-achtige stof vind ik G echt niks aan. Ik word suf, misselijk en kak compleet in en met een beetje pech
3 keer geprobeerd en elke keer weer een suffe avond, te vroeg slapen en uiteraard na een paar uur klaar wakker. Niet mijn ding.
Hoe goed je ook doseert en rekening houdt met de tijd het kan altijd voorkomen dat het niet lekker valt en dan lig je er vaak best vreemd bij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten