Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wat vind jij van GHB ?

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Ben » zo sep 15, 2013 4:50 pm

Ik denk dat deze informatie iets boven jullie pet gaat. Ik ben hoogbegaafd en ga vaak quizzen, en zelfs ik vond het niet zo makkelijk ;). Maar ik ben nu echt wel zeker.
Avatar gebruiker
Ben
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 384
Geregistreerd: zo sep 15, 2013 3:17 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Einstein » zo sep 15, 2013 4:52 pm

Ja leuk man, maar nu mogen jullie met z'n allen weer gezellig normaal doen. :D
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor snuifduif » zo sep 15, 2013 6:33 pm

Ben schreef:Ik denk dat deze informatie iets boven jullie pet gaat. Ik ben hoogbegaafd en ga vaak quizzen, en zelfs ik vond het niet zo makkelijk ;). Maar ik ben nu echt wel zeker.

Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » zo sep 15, 2013 6:50 pm

snuifduif schreef:
Ben schreef:Ik denk dat deze informatie iets boven jullie pet gaat. Ik ben hoogbegaafd en ga vaak quizzen, en zelfs ik vond het niet zo makkelijk ;). Maar ik ben nu echt wel zeker.



:kleuter:

Ben, doe alsnog maar een poging aub.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Ben » zo sep 15, 2013 7:36 pm

Oké, oké, oké dan. Omdat je zo aandringt, zal ik een poging wagen.
Ik ben mijn medische boeken gaan afstruinen, en vond al gauw deze medische afbeelding:

(klik erop)


Deze afbeelding toont hoe GHB werkt in het lichaam, meer specifiek in de nier en de endeldarm.
Zoals je ziet, zijn beide organen opvallend vrolijker en blijer. We kennen allemaal het spreekwoord: "een nier met een lach, is een nier goed de functies kan vervullen van een nier".

En die endeldarm, die spreekt voor zichzelf denk ik zo :beer:

Bewijs genoeg voor mijnheer? Of nog wat te klagen???
Avatar gebruiker
Ben
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 384
Geregistreerd: zo sep 15, 2013 3:17 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor snuifduif » zo sep 15, 2013 8:20 pm

Dit lijkt me redelijk overtuigend bewijs.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Enya » zo sep 15, 2013 8:51 pm

Ja, ik geloof het ook wel :grin:
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Basshoven » ma sep 16, 2013 12:05 am

:grin: vooral het hartje op de I van nieren vind ik geniaal :grin:
Basshoven
Offline
 

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Poseidon » ma sep 16, 2013 10:22 am

Dessalnietemin vind ik dat Ben tot het drinken van een fatale overdosis veroordeeld dient te worden wegens het verpesten van de jeugd.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Kockar » ma okt 28, 2013 9:11 pm

ghb op zich is kut omdat je het met zo weinig dingen kan combineren, en doseren.......
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor snuifduif » do okt 31, 2013 12:33 am

Doseren is te leren :#: Vooral wanneer je goede g hebt zonder gbl. gbl zorgt namelijk voor best intense pieken waardoor je snel nét iets teveel hebt.

Verder kun je het prima combineren met uppers :rock:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Perry » do okt 31, 2013 12:37 am

Pep en G, geeft je de beste ervaring mee!
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » do okt 31, 2013 1:24 am

Behalve met downers kun je GHB overal mee combineren. Er is vrijwel niets waar ik het niet mee zou combineren!

Wat een heilig spul is het toch ook! :love:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Prototype » do okt 31, 2013 12:43 pm

Ik vindt het maar troep, kan veel te veel mee mis gaan :#:
Zal het zelf dan ook nooit proberen.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Klimtox » do okt 31, 2013 1:48 pm

G is troep in mijn ogen.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor frozentoast » do okt 31, 2013 3:33 pm

Ik word er wel heel geil van, maar dat gevoel alsof iemand je hersenen heeft vervangen met gelei is wat minder. Verder ook niet echt euforie als ik het niet combineer met iets. Snap wel dat je snel teveel neemt als het effect uitblijft, moest ik ook mee oppassen, pittig kut is dat.
Misschien nog een keer proberen op een after ofzo
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

GBL in het zwembad

Berichtdoor Poseidon » vr nov 01, 2013 12:39 am

Ze zijn elke nacht in het zwembad deuren & wanden aan het af bijten met GBL.
De badjuffies zeggen dat ze er duizelig van worden zodra ze het gebouw betreden. Pakken me met een vreemde blik in hun ogen vast terwijl ze dat vertellen maar dan moet ik snel het koude water in...het bloed stroomt naar de verkeerde plek. Of de goede. Is maar hoe je het bekijkt...
Voel me na half uur baantjes trekken daar licht waus worden. Kan dat door die damp die er hangt?
Is nasale absorptie mogelijk?

Die geilheid is een goede zaak, de jerrycans staan gewoon in een onafgesloten bergruimte naast de kleedhokjes maar ik drink al teveel van een ander soort schoonmaakmiddel. :roll2:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » zo nov 03, 2013 7:20 pm

Gister weer GHB gebruikt op een feest. Zo'n 22ml weggewerkt, maar het wordt nu al steeds minder bijzonder. Heb het nu 6x gebruikt in de afgelopen 3-4 maanden en dit was enkel op feesten en festivals. Op elk feest/festival maakte ik ca. 20ml GHB op. Maar ik merk nu al dat het speciale eraf gaat en dat volgens mij mijn tolerantie flink stijgt. Gisteren merkte ik dat 5.5ml nog net te weinig was, terwijl ik eerst genoeg had aan 4-4.5ml, hoewel de GHB die ik nu bezit iets minder sterk is dan de GHB van de eerste paar keren denk ik toch dat mijn tolerantie flink aan het stijgen is, de dosis die ik nu neem smaakt ook véél zouter.

Is dit normaal of zal het echt aan de kwaliteit en de dosis van de GHB liggen? Zo ja, als de dosis GHB blijft toenemen waar zou dit dan ophouden? Nu neem ik al zo'n 25ml mee naar een feest en dat vind ik eigenlijk al een beetje te riskant.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor tonic1 » di nov 12, 2013 2:18 am

King schreef:Gister weer GHB gebruikt op een feest. Zo'n 22ml weggewerkt, maar het wordt nu al steeds minder bijzonder. Heb het nu 6x gebruikt in de afgelopen 3-4 maanden en dit was enkel op feesten en festivals. Op elk feest/festival maakte ik ca. 20ml GHB op. Maar ik merk nu al dat het speciale eraf gaat en dat volgens mij mijn tolerantie flink stijgt. Gisteren merkte ik dat 5.5ml nog net te weinig was, terwijl ik eerst genoeg had aan 4-4.5ml, hoewel de GHB die ik nu bezit iets minder sterk is dan de GHB van de eerste paar keren denk ik toch dat mijn tolerantie flink aan het stijgen is, de dosis die ik nu neem smaakt ook véél zouter.

Is dit normaal of zal het echt aan de kwaliteit en de dosis van de GHB liggen? Zo ja, als de dosis GHB blijft toenemen waar zou dit dan ophouden? Nu neem ik al zo'n 25ml mee naar een feest en dat vind ik eigenlijk al een beetje te riskant.


ik denk dat het ook te maken heeft met de kwaliteit van je ghb. aangezien ik nu al zo'n 3 maanden elke week zo'n 10 ml gebruik en deze dosis heb ik dus nog geen een keer veranderd. ik begin met 4,5 ml en dan na een uur ofzo pak ik 4,5 ml bij dus 1 ml minder als de 10 die ik zij. maar tot op heden is mijn dosis dus nog niet tot nauwelijks veranderd.
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Lizard King » di nov 12, 2013 3:02 am

Samen met sigaretten de enigste drug waarvan ik ooit spijt heb gehad.
Geen ene fuck aan echt saai, het is heel veneinig want je lijkt niks te hebben gepakt en dan vlam!, bovendien slecht geslapen, in mn slaap praten en zo de persoon bij wie ik logeerde wakker houden, 's ochtends voos.

Misschien deed ik iets fout, kan ook ^^. In ieder geval niet teveel gepakt, eerder te weinig dan teveel..

Als er bij ons ambulances af en aan rijden in het weekend, grote kans dat ghb in het spel is.
Het is gewoon rommel bij elkaar gegooid en je wordt er toevallig deirem van. Met een beetje geluk is het leuk, en ben je naart schijnt 'perfect zat' voor minder geld.

No offence aan de gebruikers, ik preek enkel op de drug 8-)
Avatar gebruiker
Lizard King
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 206
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 9:24 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor tonic1 » di nov 12, 2013 3:19 am

Lizard King schreef:Samen met sigaretten de enigste drug waarvan ik ooit spijt heb gehad.
Geen ene fuck aan echt saai, het is heel veneinig want je lijkt niks te hebben gepakt en dan vlam!, bovendien slecht geslapen, in mn slaap praten en zo de persoon bij wie ik logeerde wakker houden, 's ochtends voos.

Misschien deed ik iets fout, kan ook ^^. In ieder geval niet teveel gepakt, eerder te weinig dan teveel..

Als er bij ons ambulances af en aan rijden in het weekend, grote kans dat ghb in het spel is.
Het is gewoon rommel bij elkaar gegooid en je wordt er toevallig deirem van. Met een beetje geluk is het leuk, en ben je naart schijnt 'perfect zat' voor minder geld.

No offence aan de gebruikers, ik preek enkel op de drug 8-)


moet toch zeggen dat ik het merkwaardig vind dat je ghb ervaart op de manier hoe jij hem uitlegd. ghb komt namelijk niet in een keer bam dat ie inslaat nee je voelt hem rustig opkomen en je voelt hem later ook weer rustig weg vallen, dit is ook de enige drug waarbij je lichaam geen enkele vorm van narigheid aangeeft en dus ook geen kater enzevoort. ook een ideale drug omdat het simpel weg de enige drug is die je in elk gezelschap kunt gebruiken , zonder dat men vragen gaat stellen. indien goed gedoseert en met sterke discipline de beste drug die er ooit gemaakt is.
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Lizard King » di nov 12, 2013 12:05 pm

Ok, dat is wat slecht verwoord. Het komt wel op, maar je voelt het niet opkomen. Je weet niet wanneer het nu echt al werkt, en wanneer je nog nuchter bent. Pas achteraf denk je... ja toèn.
Voor de rest van je post moet ik uitgebreid lachen, gieren brullen, billekletsen!!

'Enige drug die je in elk gezelschap kan gebruiken, zonder dat men vragen stelt'
Bij oma op de koffie, op school, ... zou ik het toch niet doen. Bovendien heb ik genoeg vrienden die het afkeuren. Ghb heeft al levens gekost in onze omstreken, het heeft een reputatie hier.

Geen kater, maar je bent wel een ochtend/dag heel voos. Mensen kunnen ook echt slecht gaan, zonder gevoel van evenwicht beginnen rondstrompelen, kotsen.. van g. Maar ik neem aan dat je dit niet verstaat onder 'narigheid dat het lichaam aangeeft'. :#: Ik vind het gevoel van g ook echt niet lekker.

Het enige voordeel van ghb: het is een lichaamseigen stof. En ze zien die verhoging niet lang in je bloed. jeej :woeh:
Avatar gebruiker
Lizard King
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 206
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 9:24 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Snoeper » di nov 12, 2013 1:03 pm

Dat niemand het aan je merkt ben ik het niet mee eens. Ik word toch altijd goed waus van de g.
Het effect van alleen g is lekker maar ik schreeuw het niet van de daken ofzo. Maar op een after na een pil of pep is het hemels.
Brood is mislukt bier.
Avatar gebruiker
Snoeper
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 69
Geregistreerd: wo feb 15, 2012 6:22 pm
Woonplaats: Onder zeeniveau

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » di nov 12, 2013 4:53 pm

Een normale dosis GHB zou niet op moeten vallen. Zelfs niet op school of bij je oma. Kun je je niet meer normaal gedragen dan heb je waarschijnlijk een milliliter teveel op. 'Mensen kunnen ook slecht gaan (...)' ... Het is gewoon een kwestie van doseren. Wil je er aan overlijden dan moet je het wel heel bont gemaakt hebben, als je een beetje je verstand erbij houdt hoeft er niks ergs te gebeuren. Ik ben namelijk ook nog nooit out gegaan en dat staat ook niet op de planning.

:hulde: GHB :hulde:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor tonic1 » di nov 12, 2013 5:25 pm

King schreef:Een normale dosis GHB zou niet op moeten vallen. Zelfs niet op school of bij je oma. Kun je je niet meer normaal gedragen dan heb je waarschijnlijk een milliliter teveel op. 'Mensen kunnen ook slecht gaan (...)' ... Het is gewoon een kwestie van doseren. Wil je er aan overlijden dan moet je het wel heel bont gemaakt hebben, als je een beetje je verstand erbij houdt hoeft er niks ergs te gebeuren. Ik ben namelijk ook nog nooit out gegaan en dat staat ook niet op de planning.

:hulde: GHB :hulde:



precies mensen die praten over de nadelen doen alleen een ding fout ze kunnen niet juist doseren. want geloof me als je juist doseert kun je overal heen onder invloed van ghb en niemand zal het ooit merken. dit kan bij mij zo zijn omdat ik altijd rustig ben ook onder invloed van ghb. in mijn ogen dus de perfecte drug , dit is dan ook meteen het gevaar ervan , maar als je een gezonde hoeveelheid discipline hebt is er makkelijk mee om te gaan.
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor FRESH » di nov 12, 2013 5:35 pm

Té geil voor woorden...
FRESH
Offline
 

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Piotr » di nov 12, 2013 5:55 pm

Ben ik eigenlijk de enige die ontiegelijk druk wordt van GHB?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor FRESH » di nov 12, 2013 5:56 pm

King schreef:Ben ik eigenlijk de enige die ontiegelijk druk wordt van GHB?


Nee. Ik ken een meisje die echt de oren van je hoofd lult. Eigenlijk stopt het pas, als het uitwerkt...
FRESH
Offline
 

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor tonic1 » do nov 14, 2013 10:33 pm

ja ja zo mogen we weer , zal weer een chil avondje worden en dat alleen op g ( en een paar colatjes ) ja mensen ik heb mijn drug wel gevonden :hulde:
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Gonzo » vr nov 15, 2013 1:54 pm

Gisteravond op tv bij Zembla:

Knock-out in Brabant
Ze noemen het 'nok gaan'. Je verliest het bewustzijn of je raakt zelfs in coma raken na gebruik van GHB. In West-Brabant zijn inmiddels honderden jongeren en volwassenen verslaafd aan GHB.



http://gemi.st/VARA_101320586


Laat maar weer eens zien hoe ver mensen door kunnen slaan in iets....

:conf:
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner