Poseidon schreef:Schoot at random mijn vuilisbak met een kruisboog kapot
supergabbur schreef:Poseidon schreef:Schoot at random mijn vuilisbak met een kruisboog kapot
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
straatmadelief schreef:Ik vind GHb een superchille drug, maar het grootste probleem is dat t gewoon fucking moeilijk te doseren blijft. De ene keer ga ik slapen van een dosis waarvan ik de volgende keer bijna niets voel. Heeft met allerlei factoren te maken, maar het probleem vind ik ook dat het hoogtepuntgevoel van GHB het lekkerst is, dus het gevoel alsof je net niet outgaat vind ik het lekkerst.
Ook wel een reden waarom ik echte verslaving moeilijk kan begrijpen, ik neem GHb vrijwel nooit buitenshuis vanwege het lastige doseren.
Piotr schreef:Het enige wat dat veranderd zijn afmeetfouten. Ik heb er nooit last van, dat ghb moeilijk te doseren is. Van één enkele dosis outgaan, waar je normaal lekker op gaat, vind ik erg apart. Maarja, als je tegen het out-gaan aan wilt zitten dan vraag je er om...
Piotr schreef:Van één enkele dosis outgaan, waar je normaal lekker op gaat, vind ik erg apart. Maarja, als je tegen het out-gaan aan wilt zitten dan vraag je er om...
lunaticz0r schreef:Merk dat het : OF steeds slechtere kwaliteit begint te worden (het wordt steeds minder dik en smaakt steeds zuurder...) OF dat de tolerantie komt kijken, ik denk eigenlijk beide.
JongGeleerd schreef:Ik denk dat lunatic bedoelt dat zn eigen voorraad in kwaliteit achteruit gaat. Het kan zijn dat de GHB water uit de lucht aantrekt, maar het zou verzadigd moeten raken lijkt me. Ik denk dat het evenwicht anders zou kunnen liggen door de temperatuur of slechte synthese?
JongGeleerd schreef:Ik denk dat lunatic bedoelt dat zn eigen voorraad in kwaliteit achteruit gaat. Het kan zijn dat de GHB water uit de lucht aantrekt, maar het zou verzadigd moeten raken lijkt me. Ik denk dat het evenwicht anders zou kunnen liggen door de temperatuur of slechte synthese?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten