Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wat vind jij van GHB ?

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor French-tic-tacs » ma mei 07, 2012 5:45 pm

snuifduif schreef:GHB en speed is zo'n goddelijke combo :love:


GHB vind ik best leuk spul, alleen gebruik ik het echt niet vaakk;
maar snuifduif, wat speed betreft, persoonlijk, vind ik dat dan weer rotzooi;sorry

hou dan veel meer van MDMA , dat heeft nog iets meer, love gevoel,zekerde eerste x en het blijft bewustzijnsveranderend,ik bdoel psychedelisch en hou meer van zulke drugs
Avatar gebruiker
French-tic-tacs
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 29
Geregistreerd: ma mei 07, 2012 7:49 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Stefaan » ma mei 07, 2012 6:46 pm

De één heeft het voorkeur voor de ene drug en de ander voor de andere, maar kwa neurotoxiciteit is volgens mij speed veel minder schadelijk omdat het nauwelijks op je serotonine werkt ;) In dat opzicht is mdma weer rotzooi. Maar ik ben het met je eens dat mdma kwa gevoel een heerlijke drug is.

En ghb, vind ik een heerlijk drug die zich (mits goed gedoseerd) perfect aanpast aan elke situatie.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor -ArKady. » ma mei 07, 2012 8:05 pm

ben nog geen ghb tegen gekomen bij iemand die ik genoeg vertrouw om te weten dat het goed is
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor knolselderij » ma mei 07, 2012 8:34 pm

je moet af en toe ns Russisch rouletten met je lichaam
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Stefaan » ma mei 07, 2012 8:58 pm

-ArKady. schreef:ben nog geen ghb tegen gekomen bij iemand die ik genoeg vertrouw om te weten dat het goed is


Definiëer goed? Je kan ook prima zelf gbl online bestellen en 1.5 ml verdunnen met een groot glas cola. Het is dan wel geen ghb, maar effect is vrijwel hetzelfde. Ghb wordt na consumptie omgezet in gbl in je lichaam.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » ma mei 07, 2012 9:05 pm

Sublimo en EI vinden het wel lekker volgens mij de laatste maanden. Tenminste, dat denk ik anders waren ze hier wel slim aan het doen 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor -ArKady. » ma mei 07, 2012 9:06 pm

wie weet doe ik dat nog wel eens ;) is de cola dan nog een beetje te drinken? (voor zover dat het al voor die tijd was)
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor BOOBS » ma mei 07, 2012 9:11 pm

Mij niet gezien, vertrouw dat spul niet.
Avatar gebruiker
BOOBS
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 973
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:19 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Stefaan » ma mei 07, 2012 9:28 pm

GHB en GBL zijn allebei heel vies, persoonlijk vind ik GBL een stuk chemischer smaken dan GHB. Als je het door een longdrink glas cola mixed (de gbl, maar ook de ghb), moet je goed je cola roeren/zwenken want de gbl zakt naar naar de bodem. Anders is het de laatste slok nog heel vies en geconcentreerd. De reden dat er meer GHB gebruikt wordt is omdat GBL in pure vorm de slokdarm schaadt. Voor je maag is het echter geen probleem. Maar als je het genoeg verdunt dan is het voor je slokdarm ook geen probleem. Daarom ook goed roeren in je cola anders zit alle gbl onderop. GHB kun je gewoon puur drinken als je de smaak overleeft. Trouwens, iedere andere drank kan ook hoor ;) Had alleen geen alcohol gedaan.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor snuifduif » ma mei 07, 2012 9:34 pm

Ik vind gbl 10x slechter smaken dan 'goede' ghb.
Die chemische smaak van gbl kom je gewoon niet overheen, terwijl ghb alleen heel erg zout is.
Maar goed die smaak is ook maar 1 seconde dus even overheen zetten
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Stefaan » ma mei 07, 2012 9:38 pm

Het is zo dat als je GBL koopt van een bekende webshop dat de kwaliteit van de gbl vrijwel altijd gewoon goed is. Probeert men hier gbh van te maken, heb je kans dat je in feite gewoon korrels gootsteenontstopper je keel in giet omdat het niet goed gemaakt is. Daarom moet met met het laten reageren van de GBL en gootsteenontstopper dat er een kleine overmaat van gbl wordt gebruikt. Dan heb je als eindproduct misschien iets van 97% ghb en 3% gbl, maar iig geen gootsteenontstopper. Of "men" dit doet, en correct doet, is maar de vraag.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor snuifduif » ma mei 07, 2012 9:54 pm

Is vrij simpel te testen met een pH meter/papiertje.
Gootsteenontstopper is niks meer dan pure Natronloog (NaOH) wat uiteenvalt in Na+ en OH-
De Na+ hoef je je geen zorgen om te maken, maar het teveel aan OH- is hetgeen wat het zo corrosief maakt.
Word deze overmaat OH- echter geneutraliseerd met een zuur zoals citroenzuur dan word de OH- omgezet in H2O (water)
Als je ghb pH neutraal is, dit valt binnen pH 4~9, kan het nooit 'slechter' voor je slokdarm zijn dan pure gbl.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Stefaan » ma mei 07, 2012 9:58 pm

Dat ben ik met je eens. Als het dicht in de buurt van ph 7 ligt is het eigenlijk altijd wel goed. Maar het kan dat dat niet zo is. Als je dan verwacht dat het "goed spul" is kan voor je een verrassing komen te staan als je het puur drinkt... Al weet ik niet hoe dit in de praktijk zal eindigen mbt verwondingen
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor snuifduif » ma mei 07, 2012 10:16 pm

Ik denk dat de ghb chef het wel heel erg bont moet maken wil jij blaren in je mond krijgen :kleuter:
Je kan altijd even een klein beetje op je tong proeven, als het prikt dan weet je wel hoe laat het is
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Einstein » ma mei 07, 2012 10:18 pm

Gman007 schreef:De één heeft het voorkeur voor de ene drug en de ander voor de andere, maar kwa neurotoxiciteit is volgens mij speed veel minder schadelijk omdat het nauwelijks op je serotonine werkt ;)

Zal je nog tegenvallen, amfetamine is redelijk funest voor bepaalde hersenonderdelen, alleen op een andere manier dan MDMA :rock:

OT vind ik het tot nu toe één van de betere downers, wat bij mij niet zoveel zegt, en nog daargelaten dat het niet echt een typische downer is :rock2:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor snuifduif » di mei 08, 2012 12:29 am

Wat een ambtenaren bullshit weer op 2:30 :evil:




Verder vind ik ghb zo chill dat ik het wel elke dag iedere dag wil doen :love:
Haha beetje mijn gebruik in de gaten houden dus, dit is verder ook voor het eerst bij een drug dat ik in kan zien dat mensen er aan verslaafd kunnen raken.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Hendrik272 » di mei 08, 2012 5:32 pm

Iemand ervaring met GHB na/tijdens 4-fmp? Ga zaterdag aan de 4-fmp, en zit te twijfelen om een uurtje of 6 na inname van 4-FMP wat G te nemen (wat overigens dan mn 1ste keer G gaat worden).

Alvast bedankt.
Links, rechts, immer geradeaus.
Avatar gebruiker
Hendrik272
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 112
Geregistreerd: ma nov 28, 2011 4:38 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Stefaan » di mei 08, 2012 5:36 pm

Ik gebruik altijd als ik 4-fmp gebruik, ook ghb erbij. Werkt prima maar als ik jou was had al eerder wat g genomen zodat je weet hoeveel je moet nemen. De 4-fmp onderdrukt de werking van de ghb en hierdoor kun je makkelijk teveel G pakken.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor snuifduif » di mei 08, 2012 5:47 pm

Inderdaad beetje oppassen met je eerste keer ghb.
Na een uurtje of 2 trekt het aardig weg en vaak nemen mensen dan nog een dosis maar dat blijkt dan meestal iets te veel te zijn :#:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Hendrik272 » di mei 08, 2012 5:49 pm

Is het dan wel een optie om de G wat later op de avond te doen? Bijv er een uurtje of 7-8 tussen te houden? Ohwja er zullen tussendoor ook nog wat jointjes weggepaft worden is dit een probleem?
Links, rechts, immer geradeaus.
Avatar gebruiker
Hendrik272
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 112
Geregistreerd: ma nov 28, 2011 4:38 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Stefaan » di mei 08, 2012 6:13 pm

Dan kan de g wel maar voorzichtig doseren ;) Persoonlijk vind ik G en wiet geen goede combo tenzij ik wil slapen. Ze verneuken allebei mn evenwicht en van allebei moet ik kotsen als ik teveel neem. Samen gebeurt dit allemaal extra makkelijk. Oppassen dus ;) Hou ook gewoon 2 uurtjes tussen je laatste joint en de G dat zal al een heleboel schelen.

Trouwens in mijn vorige post bedoel met eerder, een aantal dagen eerder, geen uren.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Hendrik272 » di mei 08, 2012 6:21 pm

Oke thanks, ga nog even wat informatie ophalen bij vrienden die wss ook aan de G gaan die party (na xtc) hoe en wat ik nou precies kan verwachten. En beslis dan wel of ik na de 4-FMP aan de G ga of toch maar een nakkie keta pak. Die keuze zal ook behoorlijk beinvloed worden door het vrouwelijk schoon wat zaterdag aan de haak geslagen moet gaan worden :P Laat wel weten hoe t was (:
Links, rechts, immer geradeaus.
Avatar gebruiker
Hendrik272
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 112
Geregistreerd: ma nov 28, 2011 4:38 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor os040 » do mei 10, 2012 4:21 am

Hendrik272 schreef:Oke thanks, ga nog even wat informatie ophalen bij vrienden die wss ook aan de G gaan die party (na xtc) hoe en wat ik nou precies kan verwachten. En beslis dan wel of ik na de 4-FMP aan de G ga of toch maar een nakkie keta pak. Die keuze zal ook behoorlijk beinvloed worden door het vrouwelijk schoon wat zaterdag aan de haak geslagen moet gaan worden :P Laat wel weten hoe t was (:


Gewoon voordat je 4fmp pakt al aan de g gaan. Beginnen met 3 tot 4ml, kijken hoe het aanslaat en dan als het wat minder wordt 1 tot 2 ml bijpakken. 4fmp en mdma slaat veel relaxter aan, je gaat hard maar blijft een onderliggende "flow" houden van relaxtheid en geilheid. Zeer relaxt :love:. En zeker erna is g het beste wat er is.. geen katerig gevoel maar lekker warm, relaxt en lekker kunnen slapen. Maar je zal het hier wel mee eens zijn na eemaal geprobeerd te hebben ;)
os040
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 2:39 am

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Hendrik272 » do mei 17, 2012 6:31 pm

Half buisje gepakt, en niet meer bijgedoseerd. Ik vond het wat tegenvallen, kwam een beetje met ups en downs maar het echte gevoel heb ik denk ik gemist. Wel vaker als ik voor de eerste keer wat gebruik, ben toch niet helemaal ontspannen dan en ga iets te veel opzoek naar het gevoel. Over een tijdje nog maar een keer proberen.
Links, rechts, immer geradeaus.
Avatar gebruiker
Hendrik272
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 112
Geregistreerd: ma nov 28, 2011 4:38 pm

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor snuifduif » do mei 17, 2012 8:42 pm

Een half buisje is dan ook geen half effect, eerder een kwart.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor knolselderij » vr mei 18, 2012 12:43 am

ondanks dat ik vaker ghb heb gebruikt voel ik me echt dom nu.

als ik het goed begrijp heeft gbl een zelfde soort effect / en kan ik gbl dus gewoon gebruiken zonder het te mixen of voor te bereiden?
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor snuifduif » vr mei 18, 2012 4:47 am

Dat klopt, je kan ook gbl gebruiken.
Echter is dit vele malen viezer (goede ghb is alleen heel erg zout, niet chemisch.)
En gbl piekt veel sneller waardoor je vaker moet bijnemen. Ik vind het maar lastig doseren met gbl.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor Gonzo » vr mei 18, 2012 7:00 am

Nu op dit moment vind ik GHB best wel de bom...
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor knolselderij » vr mei 18, 2012 11:57 am

snuifduif schreef:Dat klopt, je kan ook gbl gebruiken.
Echter is dit vele malen viezer (goede ghb is alleen heel erg zout, niet chemisch.)
En gbl piekt veel sneller waardoor je vaker moet bijnemen. Ik vind het maar lastig doseren met gbl.


toch maar n flesje bestellen dan, neem aan dat ik gbl in n iets lagere concentratie moet nemen?
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: Wat vind jij van GHB ?

Berichtdoor inception » vr mei 18, 2012 5:55 pm

Leuke drug, fijn na gebruik van pepmiddelen: MDMA, amfetamine,cocaine,...maakt me dan eerst geil , wat later mellow/ rustig, en nog wat later kan k ervan slapen.meestal toch

Op zichzelf beetje tricky, het doseren is al riskant en dan weet je nog niet eens precies hoeveel gram er in je buisje of flesje zit. :conf:
"a world of imagination"'
Avatar gebruiker
inception
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma mei 14, 2012 9:52 am
Woonplaats: Planet Earth

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner