Peptalk schreef: Dat het makkelijker opneemt zou toch geen 20% en 50% verlies van de werkzamestoffen goed maken zeker?
Golden Teacher
Average yield: 400 gram
Kit volume: 1200 cc
maniac schreef:Ja, dat over de dossisen wist ik al , wou alleen weten of er nou echt geen 400 gr gedroogde paddo's vanaf zouden komen, dat zou echt geweldig zijn. heb je paddo's voor jaaarenlang xD.
The secret of life is to appreciate the pleasure of being terribly, terribly deceived.
Paddeau schreef:Hoi hoi,
Precies twee weken een setje gesoaked en hij staat nu al half vol met padeautjes tot wel 5cm+!
Ik hoop dat jullie een paar vragen voor me kunnen beantwoorden; ik heb het hele topic doorgestruint alvorens.
- Hoe kan het dat het oppervlak maar half bezaaid is met padeaus? De rest van het oppervlak is bruin.
Eerst waren er maar twee hele kleine witte vlekjes, daarin kwamen ook de eersten door. Nu zijn er wel een stuk meer maar het oppervlak is maar halfvol?
- Er groeien meerdere mini's onder het oppervlak. Kan ik verwachten dat deze nog naar boven groeien en uitkomen of moet ik deze op de één of andere manier verwijderen na het oogsten om een verrotte grond te voorkomen?
- Aangezien de bak nog even moet staan maar er toch een deel eerder klaar zal zijn dan de rest, vraag ik me af of ik grote, plukrijpe bosjes binnenkort kan plukken en wat anderen nog even kan laten staan om een dag of twee later te plukken?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Paddeau schreef:- Hoe kan het dat het oppervlak maar half bezaaid is met padeaus? De rest van het oppervlak is bruin. Eerst waren er maar twee hele kleine witte vlekjes, daarin kwamen ook de eersten door. Nu zijn er wel een stuk meer maar het oppervlak is maar halfvol?
Paddeau schreef:- Er groeien meerdere mini's onder het oppervlak. Kan ik verwachten dat deze nog naar boven groeien en uitkomen of moet ik deze op de één of andere manier verwijderen na het oogsten om een verrotte grond te voorkomen?
Paddeau schreef:- Aangezien de bak nog even moet staan maar er toch een deel eerder klaar zal zijn dan de rest, vraag ik me af of ik grote, plukrijpe bosjes binnenkort kan plukken en wat anderen nog even kan laten staan om een dag of twee later te plukken?
The secret of life is to appreciate the pleasure of being terribly, terribly deceived.
Paddeau schreef:Top! Bedankt voor de duidelijke samenvatting van wat al besproken is in dit topic; superhandig
Paddeau schreef:Ik ben nog steeds wat verbaasd over de lichtblauwe rand onder de kapjes maar verwacht niet dat dit iets uitmaakt; de paddeau's zien er gezond uit verder!
Paddeau schreef:Het 'furry white' is wel veel aanwezig vind ik dus misschien moet ik iets rustiger aan doen met de plantenspuit; sowieso spuit ik alleen tegen de omringende zak aan, één keer per één tot twee dagen.
Paddeau schreef:Ik verwacht de komende dagen ergens te kunnen oogsten. De bak is toch een stuk voller dan ik eerder had verwacht en inderdaad, het mycelium is (nog) niet overal, dus ik heb alleen maar (nog) betere hoop voor de volgende flushes
Paddeau schreef:Zijn de kleintjes die aan de zijkant groeien wel eetbaar, ook al zijn ze niet zo groot en hebben geen open kapje, uiteindelijk?
Paddeau schreef:-I'll keep you posted!
Paddeau schreef:Hah, dat klinkt helemaal goed; ben zeker benieuwd wat het verschil is met een goede truffeltrip!
Paddeau schreef:Okido Vandaag of morgen dus, top!
Er gaat dus, bij het drogen, toch een klein beetje werkingsstof verloren? Ik wil het spul graag een keertje testen voordat ik 't meeneem maar weet niet of ik zal wachten tot ze gedroogd zijn... of morgen =)
Paddeau schreef:Lijkt me een mooi moment om ze te oogsten. Heb alleen geen weegschaal in huis geloof ik Laat zo even wat foto's zien!
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Damn, zo'n grote dingen
Paddeau schreef:Kan ik de kleine, losse stukjes ook bewaren en drogen? Ze zijn echt diepblauw maar niet direct een hele paddeau? (zien er meer uit als Franse kaas)
Paddeau schreef:En er moet ook een laagje toilet/keukenpapier overheen, amirite?
Paddeau schreef:Okido!
Het lijkt me dat ik dan 't weekend (bijvoorbeeld) ook wel 'halfgedroogde' kan eten
Als ik m'n handen nog op een weegschaal krijg zal ik nog laten weten hoe zwaar ze zijn; en natuurlijk na gebruik nog even een verhaaltje doen!
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten