Maar een growbox zak heeft toch luchtgaten (met filtersysteem)?
Peptalk schreef:En bij mijn kit was het gemiddeld zo'n 5 graden warmer dan de ''buiten''temperatuur.
Peptalk schreef:Ook schijnt het mycelium tijdens het fruitingsproces ook warmte te produceren.
Peptalk schreef:Maar in dit geval is er ook een externe warmtebron, de boiler.
PoisonDrink schreef:We need a second opinion!
PoisonDrink schreef:Maar heb je dat echt gemeten, 5°C verschil tussen in de zak en erbuiten? En maakte je gebruik van een verwarmingselement of iets dergelijks? Hoeveel afstand zat er tussen de 2 thermometers?
wikipedia schreef:Door de stralingswarmte van de zon kan de temperatuur snel oplopen, waardoor de serre een aangenaam vertrek wordt
wikipedia schreef:Stoffen die een zeer slechte warmtegeleiding hebben heten (warmte)isolatoren. Stilstaande lucht is een erg goede isolator, vandaar dat het vaak als isolatie gebruikt wordt
wikipedia schreef:Veel warmte-isolatie berust op het vasthouden van lucht omdat stilstaande lucht zelf een goede isolator is.
The secret of life is to appreciate the pleasure of being terribly, terribly deceived.
Paddeau schreef:-niet teveel water of iets anders erachteraan want dat vermindert de trip.
Paddeau schreef:-niet teveel water of iets anders erachteraan want dat vermindert de trip.
The secret of life is to appreciate the pleasure of being terribly, terribly deceived.
Paddeau schreef:Mja dat vond ik ook nogal dubieus klinken. Mijn ervaring is dat iets eten soms een heel prettig effect op je trip kan hebben. O.a. met truffels na een paar uurtjes een paar pizza slices, met moeite, en m'n lichaam was direct een stuk vitaler en de trip leuker.
's ff een potje thee zetten dan
Peptalk schreef:En daar hebben we de aloude discussie weer![]()
Peptalk schreef:Dit klinkt gek, maar als ik in een trip even een wc bezoekje breng, voel ik me daarna ook altijd weer veel meer back on earth. Als ik dan weer ga zitten weet ik dat het tegendeel keihard bewezen word.
PoisonDrink schreef:Naar het toilet gaan tijdens trippen is toch ook totaal niet fijn.. Alles gaat zo wat moeilijker dan. En in zo'n klein kamertje begin ik meestal vanalle gekke dingen mee te maken.
Koxbox schreef:Dit geldt uiteraard alleen bij aanvaardbare dosissen, bij een hoge dosering maakt het geen bal meer uit waar ik me op dat moment bevind.
Koxbox schreef:Het toilet (in de badkamer niet in zo'n klein kot waar het lijkt of de muren op je afkomen) is net mijn "safe-spot", daar kom ik altijd even tot rust.
Waarom ik daar tot rust kom is me niet geheel duidelijk, dat het er koel is en ik even alleen ben zal daar wel wat mee te maken hebben. Hoewel ik meestal alleen trip dus dat laatste is niet altijd van toepassing.
Edit: geheugen is weer even lichtjes geactiveerd met enige vertraging. Op het toilet kan ik mijn trip altijd (zo goed als) perfect sturen. Door me al dan niet ergens goed op te concentreren kan ik gemakkelijk de intentietijd van mijn visuals regelen en de chaotische denkpatronen maken even plaats voor rechtlijnige en "begrijpbare" gedachten.
Dit geldt uiteraard alleen bij aanvaardbare dosissen, bij een hoge dosering maakt het geen bal meer uit waar ik me op dat moment bevind.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
lolnoob schreef:Toch wel een terugkomend iets bij mij, alles lijkt nat/onder water
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast