Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Growlog B+ Azarius

Heb je een cake gebakken of zelf een bong in elkaar geknutseld? Hier kun je al je creatieve creaties laten zien en je kennis delen.

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Gigg » zo mei 08, 2011 9:36 pm

en een fijne vakantie :kleuter:
Avatar gebruiker
Gigg
Newbie
Offline
 
Posts: 14
Geregistreerd: wo apr 20, 2011 6:04 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor PoisonDrink » zo mei 08, 2011 9:37 pm

Gigg schreef:en een fijne vakantie :kleuter:


:woeh:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Vaste klant » zo mei 08, 2011 10:08 pm

:kleuter: Bedankt!
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Vaste klant » di mei 17, 2011 6:32 pm

Home sweet home,
En de paddo's zijn ook opgehaald.

Resultaat:


Ik ben ze nu aan het drogen. 86 gram nadat ik ze schoon gemaakt had.

Mijn oppasser heeft het heel goed gedaan, enige nadeel is dat hij niet alle pins eruit heeft gehaald waardoor er een paar zijn gaan rotten? (denk ik?) Dus mijn vraag wat is dit precies, en kan dit kwaad voor mijn kit:




Dan bedoel ik natuurlijk die blauw/groene vlekjes.

Hier allemaal netjes neergelegd, just for the pic :roll: :




Ik ben ze nu dus aan het drogen in een kastje, maar als ik het kastje open doe komt er best wel een smerige lucht vanaf, is dit normaal bij drogen of zou dit schimmel kunnen zijn ofzo?
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Vaste klant » di mei 17, 2011 6:34 pm

Viel me trouwens ook wel op dat op de fotos de paddo's er altijd gigantisch uitzien, maar in het echt vind ik ze best klein. Had ze echt groter verwacht.
Al is 86 gram natuurlijk ook geen super batch maar nog.

Heb de bak ondertussen ook al alle pins eruit gehaald en het ziet er meteen wat beter uit (minder viezigheid) en ook al gesoaked en ze staan nu weer in de zak.
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor PoisonDrink » di mei 17, 2011 7:33 pm

Die blauw/groene verkleuring gebeurt wanneer het mycelium of de paddo's beschadigd worden, dus bijvoorbeeld bij het plukken. Wanneer psilocybine oxideert aan de lucht, krijgt het een blauwachtige kleur. Dit is de werkzame stof in je paddo's. Normaal gezien moet je kort na het plukken je paddo's zien verkleuren.

Na een tijdje zullen deze vlekjes weggaan. Hoewel er ook een groene schimmel bestaat die hard op geoxideerde psilocybine verkleuring lijkt. Maar als je een beetje steriel hebt gewerkt bij het oogsten, zal het wel goed komen! Veel plezier met je paddestoeltjes alleszins! :woeh:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Vaste klant » di mei 17, 2011 7:35 pm

Geen idee of hij steriel heeft gewerkt.
Maar ik vind het zelf ook moeilijk om goed steriel te werken, ik wou die zak van binnen schoonmaken omdat er wat vegen opzaten en paar stukjes van dat bruine spul. maar ik ben bang dat ik het alleen maar viezer heb gemaakt ipv schoner.
Nou we zullen zien hoe het loopt.
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor PoisonDrink » di mei 17, 2011 7:44 pm

Komt wel goed. Zolang hij z'n handen eens deftig heeft gewassen en de box niet té lang open heeft laten staan en van die dingen, zal het wel in orde zijn. :grin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Deviance » di mei 17, 2011 9:40 pm

Dat blauwe/groene is niet erg, had ik ook een beetje na elke flush en mijn kitje blijft maar paddos uitspugen :P.


Wel grappig dat jouw paddos er best wel heel anders uitzien dan die van mij, terwijl ik ook B+ heb :D
Het kan verkeren
Avatar gebruiker
Deviance
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: zo apr 03, 2011 8:37 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Vaste klant » di mei 17, 2011 10:15 pm

Dat viel mij idd ook al op.

Kan iemand me nog helpen met de vraag of de stank normaal is bij het drogen?
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor PoisonDrink » di mei 17, 2011 10:18 pm

Stank? Hoe ben je ze aan het drogen?
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor SjaakT » di mei 17, 2011 10:50 pm

Ik ruik tijdens het drogen bijna niet of HEEL licht wat. Pas wanneer ik het een paar dagen luchtdicht heb afgesloten, en dan eens open, dan pas ruiken ze bij mij best sterk.
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Pending » di mei 17, 2011 11:34 pm

Wauw zien er allemaal goed uit zeg!
Dat blauwe heb ik nu ook op mijn substraat... blijft voor mij even afwachten wat er mee gaat gebeuren. Heb namelijk net gezet voor de tweede flush ;)
" Start everyday as if it were on purpose "
Pending
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: vr apr 29, 2011 1:16 am

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Vaste klant » di mei 17, 2011 11:45 pm

Gewoon verspreid op een keuken rol in een kastje gelegd (waar nog wel een heel klein beetje licht door komt en voldoende lucht) maar telkens als ik de deurtjes van het kastje open doe komt er een rare lucht naar buiten.
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor PoisonDrink » wo mei 18, 2011 12:58 am

Geen idee, heb ik geen last van. Misschien kan de geur zich opbouwen in de kast. Ben je zeker dat het kastje voldoende kan verluchten? En is het een sterke geur? Of eerder zo'n champignon-achtige geur wanneer je er dichtbij hangt met je neus?
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Vaste klant » wo mei 18, 2011 11:29 am

Het zijn gewoon 2 vierkante deurtjes met bij elk deurtje 3 gleuven van ong een centimeter breed en natuurlijk nog 1 gleuf tussen de deurtjes zelf in.
Dat moet in principe genoeg zijn toch?

En de geur.. mja, heel lastig uit te leggen natuurlijk. Het is geen lekkere geur, maar ook weer geen SUPER sterke walgelijke geur. Alleen een beetje raar dat ik als enige die geur ruik bij het drogen. Maar ach ze zien er nog steeds goed uit en vertonen niet echt tekens van rotting of schimmel dus ik maak me nog geen zorgen.
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor PoisonDrink » wo mei 18, 2011 4:19 pm

Vaste klant schreef:En de geur.. mja, heel lastig uit te leggen natuurlijk. Het is geen lekkere geur, maar ook weer geen SUPER sterke walgelijke geur. Alleen een beetje raar dat ik als enige die geur ruik bij het drogen. Maar ach ze zien er nog steeds goed uit en vertonen niet echt tekens van rotting of schimmel dus ik maak me nog geen zorgen.


Paddo's stinken ook gewoon, zeker als ze half droog zijn en je ze in kleine stukjes aan het snijden bent. Maar het is geen "overweldigende" geur vind ik, en je merkt het alleen als je er dichtbij hangt. Zolang ze er gewoon goed uit blijven zien zal er niks aan de hand zijn! Dan kan je je al mentaal beginnen voorbereiden op de paddo's in je mond steken. :lol:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Peptalk » do mei 19, 2011 12:12 am

PoisonDrink schreef:Dan kan je je al mentaal beginnen voorbereiden op de paddo's in je mond steken. :lol:


Capsules :rock:
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Vaste klant » do mei 19, 2011 2:23 pm

Waarom zijn mijn paddotjes zo klein :|
Ik weet dat het andere batches nog kan veranderen, maar als je bijv naar deze foto kijkt (ook B+):
http://postimage.org/image/1d0a6ypyc/

Ding is gigantisch! Mijn grootste kwam hooguit tot het begin van mijn vingers!
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor PoisonDrink » vr mei 20, 2011 12:25 am

Vaste klant schreef:Ik weet dat het andere batches nog kan veranderen


Inderdaad ja, wacht nog even op de volgende flushes. Je kan er weinig aan doen, hangt nogal sterk af van de genetica van de paddo vermoed ik. Maar het kan best zijn dat jij ook zo'n grote paddo gaat krijgen in één van de volgende flushes..

Het gaat ook eerder over het aantal gram, en minder over de grootte van de paddo's. :grin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor SjaakT » vr mei 20, 2011 7:53 pm

Inderdaad, als je aantal grammetjes maar goed is. Al heb je 100 kleine paddo'tjes, en 5 grote, dan heb ik liever 100 kleintjes :kleuter:
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor PoisonDrink » vr mei 20, 2011 7:54 pm

SjaakT schreef:Inderdaad, als je aantal grammetjes maar goed is. Al heb je 100 kleine paddo'tjes, en 5 grote, dan heb ik liever 100 kleintjes :kleuter:


Dan kan je tegen je vrienden zeggen: "Ik heb 100 paddo's gegeten"? :ugeek:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor SjaakT » vr mei 20, 2011 9:54 pm

PoisonDrink schreef:
SjaakT schreef:Inderdaad, als je aantal grammetjes maar goed is. Al heb je 100 kleine paddo'tjes, en 5 grote, dan heb ik liever 100 kleintjes :kleuter:


Dan kan je tegen je vrienden zeggen: "Ik heb 100 paddo's gegeten"? :ugeek:


Nee, dan heb je waarschijnlijk meer opbrengst in grammen (en dan bedoel ik dus niet aborts met kleintjes :kleuter:
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor PoisonDrink » vr mei 20, 2011 10:14 pm

SjaakT schreef:Nee, dan heb je waarschijnlijk meer opbrengst in grammen (en dan bedoel ik dus niet aborts met kleintjes :kleuter:


Oh, op die manier. :ugeek:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Vaste klant » za mei 21, 2011 12:05 pm

SjaakT schreef:
PoisonDrink schreef:
SjaakT schreef:Inderdaad, als je aantal grammetjes maar goed is. Al heb je 100 kleine paddo'tjes, en 5 grote, dan heb ik liever 100 kleintjes :kleuter:


Dan kan je tegen je vrienden zeggen: "Ik heb 100 paddo's gegeten"? :ugeek:


Nee, dan heb je waarschijnlijk meer opbrengst in grammen (en dan bedoel ik dus niet aborts met kleintjes :kleuter:


Ik heb ook een paar (5 maar ofzo) van die aborts geplukt en bij me andere liggen, met de planning om ze ook op te eten, ze zijn echt mini (gewoon pins nog) maar heeft dit wel zin? of zit hier geen werkzame stof in
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor SjaakT » za mei 21, 2011 3:09 pm

Gewoon wegen, en dan eventueel ook nog een iets grotere erbij doen, totdat je het aantal grammen krijgt dat je wilt innemen. Maar als je pins hebt van een halve cm-1cm, dan kan ik me voorstellen dat die dingen echt niks wegen, en dan kan je ze beter wel weggooien.
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Vaste klant » ma mei 23, 2011 3:33 pm

Van dit:



Naar dit:





En de eerste pins komen ook al boven van de tweede batch :D Dus me bak is gelukkig niet dood gegaan door groene schimmels of wat dan ook!

Heb inmiddels ook al een klein tripje gemaakt.
Volgens shroomery dosage calculator moest ik ong 1.5 tot 2 gram eten. Linkje

Ik had 4 gram mee genomen maar was van plan hooguit 2 gram te doen.
Nou ik begon met 1 gram, voelde wel iets maar heeel licht, toen nog een gram. Eigenlijk merkte ik toen niet veel verschil. Uiteindelijk nog maar een gram gegeten en zat dus op 3 gram. Toen ik naar huis ging merkte ik toen ik door het park ging uiteindelijk pas echt wat. Het voelde alsof ik thuis kwam (in het park) en toen veranderde alles in een beetje sprookjes achtige omgeving.

Zal die shroomery dosage calculator er gewoon heel erg naast zitten (dus dat ik gewoon te weinig had genomen en je pas vanaf 3g ong echt gaat trippen)? of zullen mijn paddos gewoon een slechte batch zijn ofzo? of verkeerd gedroogd.
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor PoisonDrink » ma mei 23, 2011 3:51 pm

Vaste klant schreef:Volgens shroomery dosage calculator moest ik ong 1.5 tot 2 gram eten. Linkje


Vaste klant schreef:Nou ik begon met 1 gram, voelde wel iets maar heeel licht, toen nog een gram. Eigenlijk merkte ik toen niet veel verschil. Uiteindelijk nog maar een gram gegeten en zat dus op 3 gram.


Hoeveel tijd heb je tussen het bijnemen gelaten? Als je er te veel tijd tussenlaat, dan kan het zijn dat je van die 2e en 3e 'herdosering' niets meer merkt, het gaat de trip enkel verlengen. Daarom is het eigenlijk het best om ineens de gewenste portie te eten. Aangezien je toch pas op je paddo-piek zit enkele uren na inname, en dan is het al te laat om nog bij te nemen.

Ook heeft het natuurlijk te maken met je gewicht, gevoeligheid voor paddo's, volgens mij ook het geslacht van de persoon, .. Een hele hoop factoren dus. :grin:

Vaste klant schreef:of zullen mijn paddos gewoon een slechte batch zijn ofzo? of verkeerd gedroogd.


Nee dat denk ik niet. B+ paddo's zijn normaal gezien gewoon een leuke strain, en ik zie niet in waarom die van jou slecht zouden zijn. Verkeerd gedroogd geloof ik ook niet in, aangezien ik de mijne op dezelfde manier droog.

Vergeet trouwens niet dat er bij paddo's gewenning optreedt. Dus als je een van de volgende dagen dezelfde dosis eet, gaat het veel minder sterk zijn. Just saying (want wie weet dacht je vandaag nog een poging te wagen)! :wink:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Peptalk » ma mei 23, 2011 8:08 pm

Wat poisondrink zegt,

Bij paddo's (en een aantal andere tripmiddelen ook) dien je ineens de gewenste dosering te nuttigen.
Je kan de dosering wel binnen bijv. een half uur opbouwen, dus steeds stukjes van 0.1 gram eten bijv. Om het zo niet al te hard te laten inslaan. Maar anderhalf uur na inname van het eerste zou ik niets meer nemen.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Deviance » ma mei 23, 2011 10:58 pm

Hmm ik had 3 gram gedroogd op (ook B+) en het was toch wel een vrij intense trip, alhoewel ik de volgende keer zeker meer ga nemen. Waren ze zo droog dat je ze niet zou kunnen buigen maar dat ze gelijk zouden breken?


Maar wat Poison en pep zeggen klopt volgens mij ook, dus waarschijnlijk lag het daaraan. Volgende keer gewoon in een keer 3.25 gram ofzo nemen en het komt helemaal goed.
Het kan verkeren
Avatar gebruiker
Deviance
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: zo apr 03, 2011 8:37 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner