Gigg schreef:en een fijne vakantie
Vaste klant schreef:En de geur.. mja, heel lastig uit te leggen natuurlijk. Het is geen lekkere geur, maar ook weer geen SUPER sterke walgelijke geur. Alleen een beetje raar dat ik als enige die geur ruik bij het drogen. Maar ach ze zien er nog steeds goed uit en vertonen niet echt tekens van rotting of schimmel dus ik maak me nog geen zorgen.
PoisonDrink schreef:Dan kan je je al mentaal beginnen voorbereiden op de paddo's in je mond steken.
Vaste klant schreef:Ik weet dat het andere batches nog kan veranderen
SjaakT schreef:Inderdaad, als je aantal grammetjes maar goed is. Al heb je 100 kleine paddo'tjes, en 5 grote, dan heb ik liever 100 kleintjes
PoisonDrink schreef:SjaakT schreef:Inderdaad, als je aantal grammetjes maar goed is. Al heb je 100 kleine paddo'tjes, en 5 grote, dan heb ik liever 100 kleintjes
Dan kan je tegen je vrienden zeggen: "Ik heb 100 paddo's gegeten"?
SjaakT schreef:Nee, dan heb je waarschijnlijk meer opbrengst in grammen (en dan bedoel ik dus niet aborts met kleintjes
SjaakT schreef:PoisonDrink schreef:SjaakT schreef:Inderdaad, als je aantal grammetjes maar goed is. Al heb je 100 kleine paddo'tjes, en 5 grote, dan heb ik liever 100 kleintjes
Dan kan je tegen je vrienden zeggen: "Ik heb 100 paddo's gegeten"?
Nee, dan heb je waarschijnlijk meer opbrengst in grammen (en dan bedoel ik dus niet aborts met kleintjes
Vaste klant schreef:Volgens shroomery dosage calculator moest ik ong 1.5 tot 2 gram eten. Linkje
Vaste klant schreef:Nou ik begon met 1 gram, voelde wel iets maar heeel licht, toen nog een gram. Eigenlijk merkte ik toen niet veel verschil. Uiteindelijk nog maar een gram gegeten en zat dus op 3 gram.
Vaste klant schreef:of zullen mijn paddos gewoon een slechte batch zijn ofzo? of verkeerd gedroogd.
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten